Bij mij ook...quote:Op woensdag 29 december 2004 15:04 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE, ik voeg jouw hotmail-adres toe, ben je offline.
*kras
Ik ben online, maar ik heb webmessenger en dat werkt niet echt fantastischquote:Op woensdag 29 december 2004 15:04 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE, ik voeg jouw hotmail-adres toe, ben je offline.
*kras
Dat bedoel ik ook ja, die twee meiden hadden altijd ruziequote:Op woensdag 29 december 2004 15:05 schreef Orginial het volgende:
Sweetvalley High![]()
[afbeelding]
Synopsis: In Francine Pascal's a SWEET VALLEY HIGH, the similarities between Elizabeth and Jessica end with twins' appearance...
Elizabeth is sensitive, studious and always eager to avoid the social scene. Jessica, on the other hand is flashy and mischievous, and always looking for fun and situations to stir up trouble... and chasing boys!
The teens are surrounded by a diverse group of friends: Patty (Amarilis), who is caught between being friends with each of the twins; Winston (Michael Perl), the class clown whose humor encourages his classmates to work together; Bruce (Brook Burnett), a blue-blood whose money is exceeded only by his conceit; Lila (Bridget Flanery), the school socialite and fashion advisor with an extraordinary gift for gossip; Enid (Amy Danles), Elizabeth's brainy best friend whose life goal is to catch a steady boyfriend; Todd (Ryan James Bittle), the captain of the basketball team and Elizabeth's boyfriend, who has somehow engendered the animosity of sister Jessica; and Manny (Harley Rodriguez), the humble track star and voice of reason behind most of his mischievous schoolmates.
Francine Pascal's SWEET VALLEY HIGH is the most exciting new show to debut: it's romantic drama with a humorous streak; it's teenage angst and romance! Experience the loves, the triumphs and the humor of these not so identical twins, in Francine Pascal's SWEET VALLEY HIGH.
Smoesjesquote:Op woensdag 29 december 2004 15:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben online, maar ik heb webmessenger en dat werkt niet echt fantastisch
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben online, maar ik heb webmessenger en dat werkt niet echt fantastisch
Jaja.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook ja, die twee meiden hadden altijd ruzie
Initiatief nemen, Dada.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:05 schreef Dada het volgende:
Ik ben al jaren online....niemand die mij ziet staan
Dat ik ZOWIEE in mijn msn hebquote:Op woensdag 29 december 2004 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat heeft dat jou tot nu toe opgeleverd? Dat iniatatief..
Ja idd..wij hebben genoeg initatief voor vandaag op onzelf genomen..:')quote:
Precies. Ik heb nu mijn grootste angsten overwonnen. Ik ben trots op mezelf.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd..wij hebben genoeg initatief voor vandaag op onzelf genomen..:')
En:quote:BVO zegt op 1-1-2004 om 0:00:
Vrouwen willen een lieve man
Ik mis BVO...quote:BVO zegt op 10-2-2004 om 15:03:
Het gaat niet om de grootte
Ja zo ver ben ik nog nietquote:Op woensdag 29 december 2004 15:18 schreef Bupatih het volgende:
Precies. Ik heb nu mijn grootste angsten overwonnen. Ik ben trots op mezelf.
Eindelijk kan ik mezelf weer recht in de spiegel aankijken.
Wat doet Beev online op 1 januari 0:00quote:Op woensdag 29 december 2004 15:18 schreef Dada het volgende:
Zoals BVO zegt:
[..]
En:
[..]
Ik mis BVO...
Wat? Witte vlekken?quote:Op woensdag 29 december 2004 15:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja zo ver ben ik nog niet
Dat kan nog wel jaren duren.....eerst die spiegel maar eens schoonmaken.
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Duiveltja het volgende:
Bopatih waarom heb jij je award niet in je avatar
Uiteindelijk kwam ik die tegen ja, er zaten verschillende lagen opquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam ik die tegen ja, er zaten verschillende lagen op
Dan is je ego wel erg groot als je het voor de spiegel doetquote:
Okquote:Op woensdag 29 december 2004 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb de award-plaatjes al opgeslagen op mijn pc.
Maar het is er nooit van gekomen.
Ik zal het nu even doen
Al het uitschot uit de showbizz in jouw avaterquote:Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef Orginial het volgende:
Hoelang moet ik al die awards nog in me avatar? [afbeelding]
Neenee.Jennifer Lopez.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Al het uitschot uit de showbizz in jouw avater
Het hoeft niet hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef Orginial het volgende:
Hoelang moet ik al die awards nog in me avatar? [afbeelding]
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal van .. Tjah eh.. Aparte mensen.![]()
Wát een mooie Awards!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:57 schreef Bupatih het volgende:
*pimpt met zijn 3 awards.
Waarvan eentje zelfgemaakt...Maar dat is ook duidelijk te zien![]()
Klotezooiquote:Op woensdag 29 december 2004 16:02 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Dit grijpt je toch wel aan hé.........![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Klotezooi
De natuur kan soms voor hele mooie dingen zorgen (Vrouwen), maar soms is de natuur ook kut.
quote:Op woensdag 29 december 2004 16:02 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar het zijn allemaal van .. Tjah eh.. Aparte mensen.![]()
Die is er al.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi Amalia..
Bupa, wanneer komt je TTT 5 eraan?
Tsss, URL?quote:Op woensdag 29 december 2004 19:40 schreef Bupatih het volgende:
Die is er al.
Alleen de link past niet meer in de signature.
Teveel leeswerk??quote:Op woensdag 29 december 2004 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh die, die ken ik al.
Teveel leeswerk..
De natuur is hardquote:Op woensdag 29 december 2004 16:02 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar het is te wiskundig.. Ik heb maar wiskunde A1,2.
Tsja, als 'ie niet meer sticky is.quote:
Ja, en dan zijn er dus mensen die gewoon op het strand gaan liggen terwijl er daar dus ook nog lijken aanspoelenquote:Op woensdag 29 december 2004 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, het is echt vreselijk. Hoeveel doden zijn er nu al? 80.000?
En als je dan ziet, al die doden, die lijken. Massagraven. Vele lijken ongeidentificeerd. Dat is toch vreselijk.
Het is weer eens wat anders dan een kwal.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, en dan zijn er dus mensen die gewoon op het strand gaan liggen terwijl er daar dus ook nog lijken aanspoelen![]()
Het was in ieder geval geen lijkquote:Op woensdag 29 december 2004 23:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik dacht ooit es dat ik een kwal op mijn been had.....was het een plastic zak
Dat kind lijkt veels te veel op dur vaderquote:
Op haar vader bedoel jequote:Op woensdag 29 december 2004 23:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kind lijkt veels te veel op dur vader.
Die zijn kei-goedkoop nuquote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga vandaag een mp3 speler halen....ben zowat de enige hier die er geen heeft
|Ik heb er ook nog geen.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef Duiveltja het volgende:
Dank je!!! De Sarah staat al buiten, alleen me moeder heeft er de pest inquote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
|Ik heb er ook nog geen..
Maar ik denk dat ik een nieuwe telefoon + abo ga halen. Daar krijg je een mp3speler bij. Bij de Phonehouse. En ik kan ook wel een nieuwe telefoon gebruiken. Alleen weet ik nog niet of een abo voor mij handig is..
Gefeliciteerd, bar_rel!.
Denk je dat ik rijk benquote:Op donderdag 30 december 2004 11:40 schreef Airelle het volgende:
Koop een Mini-Ipod! die zijn echt schattig.
Die zijn duuuuuur.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:40 schreef Airelle het volgende:
Koop een Mini-Ipod! die zijn echt schattig.
Niet heel veel duurder dan een fatsoenlijke MP3-speler hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 11:44 schreef Duiveltja het volgende:
Gefeli Barrel.![]()
[..]
Denk je dat ik rijk ben
Bij mij niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:49 schreef Duiveltja het volgende:
kan je die link ff aanpassen, hij verneuckt de layout
Nee...quote:Op donderdag 30 december 2004 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat iTunes vind ik ook zo raar. Kun je alleen muziek van iTunes op je iPod zetten? Nee toch?
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*quote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ligt dat niet aan jou?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*![]()
Komt waarschijnlijk omdat jij met het zeer onhippe Internet Explorer van Microschoft browst.quote:
*Note to selfquote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*![]()
Ik snap IE tenminste en ik heb er bijna nooit last mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:14 schreef Duiveltja het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat jij met het zeer onhippe Internet Explorer van Microschoft browst.
Das de allerhipste browser die er is. Echt veel beter dan Explorer, geen last van popups is veel veiliger en je kan browsen met tabsquote:Op donderdag 30 december 2004 12:17 schreef Airelle het volgende:
Waar is Firefox van dan?
Ik heb 1 keer iets anders gehad dan Explorer (namelijk Opera) maar dat was waardeloos.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Das de allerhipste browser die er is. Echt veel beter dan Explorer, geen last van popups is veel veiliger en je kan browsen met tabs
http://www.mozilla.org/
* Orginial heeft Firefox ook.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik heb nu FireFox geinstalleerd. Ik heb nog geen voordelen ontdekt..
En ik wil graag een startpagina instellen, maar ik snap niet hoe dat moet.
tools-->options en dan naar General gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik heb nu FireFox geinstalleerd. Ik heb nog geen voordelen ontdekt..
En ik wil graag een startpagina instellen, maar ik snap niet hoe dat moet.
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetronquote:Op donderdag 30 december 2004 12:47 schreef mark_03 het volgende:
Even een vraagje. Ben deze week alleen thuis (*O*) dus moet zelf ook eten koken e.d.. Heb al aardig wat masterpieces bereid deze week. Vandaag wou ik tuinbonen gaan eten. Ik dacht dat er nog een potje lag in de kelder, maar dit is dus niet het geval. Wel liggen er nog tuinbonen in de vriezer. Deze zijn bevroren... hoe kan ik deze het beste ontdooien? En hoe moet ik ze verder bereiden?
Dit is natuurlijk iets voor een ander topic, maar misschien weet een van jullie 't ook wel.
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetron... soms is 't zo makkelijk
... en dan ff in een pannetje water laten koken ... en m'n gehaktbal is ook al mooi rond geworden.
Opnieuw een masterpiece
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetron... soms is 't zo makkelijk
... en dan ff in een pannetje water laten koken ... en m'n gehaktbal is ook al mooi rond geworden.
Opnieuw een masterpiece
nog een keer maar dan voor blonde mensenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
tools-->options en dan naar General gaan
Als je link aanklikt met je scrollwiel dan opent die link in een tab. Die kan je sluiten door op de tab te klikken met je scrollwiel
tools-->options en dan naar General gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 13:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
nog een keer maar dan voor blonde mensen.
Lekker man een week home alone. Zou ik nu ook wel willenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:47 schreef mark_03 het volgende:
Even een vraagje. Ben deze week alleen thuis (*O*) dus moet zelf ook eten koken e.d.. Heb al aardig wat masterpieces bereid deze week. Vandaag wou ik tuinbonen gaan eten. Ik dacht dat er nog een potje lag in de kelder, maar dit is dus niet het geval. Wel liggen er nog tuinbonen in de vriezer. Deze zijn bevroren... hoe kan ik deze het beste ontdooien? En hoe moet ik ze verder bereiden?
Dit is natuurlijk iets voor een ander topic, maar misschien weet een van jullie 't ook wel.
Dat houdt ook een keer op...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lekker man een week home alone. Zou ik nu ook wel willen
Ik zou gewoon voor de meest voor de hand liggende optie kiezen: de snackbar![]()
ik zit gelukkig nooit alleenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen ik een week alleen thuis was heb ik geregeld dat ik bij familie en vrienden kon gaan eten..
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
Das de allerhipste browser die er is. Echt veel beter dan Explorer, geen last van popups is veel veiliger en je kan browsen met tabs
http://www.mozilla.org/
Dada is er weerquote:Op donderdag 30 december 2004 15:01 schreef Dada het volgende:
[..]Jij loopt dus als je uitgaat lekker te patsen met je hippe browser?
Of ook als je in de trein zit?
Ik gebruik dus IE, het loopt niet echt lekker maar hij doet het nog steeds dus ik ben allang blij.
Allerhipste browser....heeft Maurice de Hond weer een onderzoekje gedaan ofzo?
Goh je vult zelf allerlei dingen aan die ik niet heb gezegt.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:01 schreef Dada het volgende:
[..]Jij loopt dus als je uitgaat lekker te patsen met je hippe browser?
Of ook als je in de trein zit?
Fok is nog steeds een beetje overstuur geloof ikquote:Profiel van Tania18
Geregistreerd sinds: donderdag 1 januari 1970
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goh je vult zelf allerlei dingen aan die ik niet heb gezegt.
[afbeelding]
Zeg nou zelf met zo'n uiterlijk hoef ik toch nergens mee te patsen,
Ik maak een (soort van) profielschets gebaseerd op jouw gebruik van de woorden allerhipste en browserquote:Op donderdag 30 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
Goh je vult zelf allerlei dingen aan die ik niet heb gezegt.
Hou toch eens op met die nepfoto, nou kennen we ’m wel hoor.quote:[afbeelding]
Zeg nou zelf met zo'n uiterlijk hoef ik toch nergens mee te patsen,
Dankuwelquote:Op donderdag 30 december 2004 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
tools-->options en dan naar General gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je link een aanklikt met je scrollwiel dan opent die link in een tab. Die kan je sluiten door op de tab te klikken met je scrollwiel
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Fok is nog steeds een beetje overstuur geloof ik
En hoe was je trip naar de Bahama'squote:Op donderdag 30 december 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
tvp
Geil.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En hoe was je trip naar de Bahama's?
* Orginial heeft daarom ook geen vuurwerk gekocht.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..].. Wat een kutmensen trouwens zeg,met dat vuurwerk.Ze hebben het naar onze Westie gegooid
![]()
Nee. dat telt niet...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
haha die verhalen van jullie over die mp3's:
* Babetje heeft géén mp3-speler; sterker nog ook geen dvd-speler en nog een nokia uit 't jaar nul...
maar wel 'n huis en een auto, telt dat ook of ben ik nu hoe dan ook een nobody?!
Nouja... als je een huis en een auto hebt zou ik ook tevreden zijnquote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
haha die verhalen van jullie over die mp3's:
* Babetje heeft géén mp3-speler; sterker nog ook geen dvd-speler en nog een nokia uit 't jaar nul...
maar wel 'n huis en een auto, telt dat ook of ben ik nu hoe dan ook een nobody?!
Westie = een hond? Wel zielig dan hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..].. Wat een kutmensen trouwens zeg,met dat vuurwerk.Ze hebben het naar onze Westie gegooid
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:32 schreef Airelle het volgende:
Nouja... als je een huis en een auto hebt zou ik ook tevreden zijn.
ik ook niet, andere jaren ook niet trouwens.... zo zinloos gedoe...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:52 schreef Airelle het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal geen vuurwerk.
Huh??quote:Op donderdag 30 december 2004 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Paul de Leeuw, Bassie & Adriaan - Bohemian Rhapsody..
.
.
Peugeot 106 1.4iquote:Op donderdag 30 december 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow gaan we 't zo spelen....
dan is uiteraard de volgende vraag: wat voor auto?!![]()
hihi 'n 106je, heb ik ook 'n testrit in gemaakt maar vond 't niksquote:Op donderdag 30 december 2004 19:31 schreef mark_03 het volgende:
Peugeot 106 1.4i. (voor foto, check m'n fotoboek)
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook niet, andere jaren ook niet trouwens.... zo zinloos gedoe...
heb dit jaar wel 'n oudejaarslot... op zeker dat ik er met de 10 miljoen vandoor ga
Femkequote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Airelle het volgende:
Ik keek zonet even naar de Popquiz a go go [of zoiets], zag ik die Femke Halsema daarzo.
Waarom heeft zij in hemelsnaam dur haar zo kort!? Het is echt lelijk...
Whehe, een beetje campagne aan het voeren?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * halve finale!!! ***
Een minpuntje: Groenlinksquote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Femke
Zonder lang haar is ze inderdaad minder mooi.
Maar toch.
Die stem
Nee. Ik post alleen een link. Wat jullie ermee doen, moeten jullie zelf weten.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe, een beetje campagne aan het voeren?![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen links?
Ahaquote:Op donderdag 30 december 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ik post alleen een link. Wat jullie ermee doen, moeten jullie zelf weten.
Serieus?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Femke
Zonder lang haar is ze inderdaad minder mooi.
Maar toch.
Die stem
Ik heb er niets tegen/mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen links?
Ach, voor een politica (of hoe zeg je dat) ziet ze er nog best leuk uit.quote:
Heb op je gestemd (ook omdat 't op Fok! De Bijbel na 't beste topic was)... dus in de finale stem ik niet op jequote:Op donderdag 30 december 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * halve finale!!! ***
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb op je gestemd (ook omdat 't op Fok! De Bijbel na 't beste topic was)... dus in de finale stem ik niet op je
Ja, maar jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 30 december 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind die FOK! Bijbel als topic niet zo heel bijzonder.
Het is heel mooi gedaan hoor, maar ik vind het topic als geheel het minste van de vier.
Dat is waar.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Precies. Ik kijk bij het stemmen vooral na het idee zelf en het aantal reacties erna.
Croupouque heeft heel veel topics waarbij hij niet verder komt dan 2 pagina's.
Ik heb al 2 volle topics gemaakt.
Ja, en ik lees liever een heel topic leuke posts dan alleen een leuke OP.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Precies. Ik kijk bij het stemmen vooral na het idee zelf en het aantal reacties erna.
Croupouque heeft heel veel topics waarbij hij niet verder komt dan 2 pagina's.
Ik heb al 2 volle topics gemaakt.
Daar heb je een goed punt.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en ik lees liever een heel topic leuke posts dan alleen een leuke OP..
Daarom moet Bupatih winnen..
Vind ik ook.Ik heb dus ook op Bupatih gestemd!quote:Op donderdag 30 december 2004 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en ik lees liever een heel topic leuke posts dan alleen een leuke OP..
Daarom moet Bupatih winnen..
Ik kijk wel uit zeg.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.
Je moet ze overtuigen daar in dat stemtopic
Oh ja...quote:Op donderdag 30 december 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit zeg.
Krijg ik weer een hele stormvloed ONZ-ers op me af die me verwijten dat ik als SHO-er even op een SHO-vriendje komt stemmen..
Ik heb me lesje wel geleerd..
Nu zit iedereen natuurlijk vol spanning te wachten op een grappige reactie van Orginial.Waarschijnlijk had ik weereens niets te doen en zo bagger als ik ben,post ik dan maar een emoticon.Het is niet eenvoudig om een baggeraar te zijn.quote:
Aantal posts: 3391 (gemiddeld 43 per dag)quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nu zit iedereen natuurlijk vol spanning te wachten op een grappige reactie van Orginial.Waarschijnlijk had ik weereens niets te doen en zo bagger als ik ben,post ik dan maar een emoticon.Het is niet eenvoudig om een baggeraar te zijn. [afbeelding]
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nu zit iedereen natuurlijk vol spanning te wachten op een grappige reactie van Orginial.Waarschijnlijk had ik weereens niets te doen en zo bagger als ik ben,post ik dan maar een emoticon.Het is niet eenvoudig om een baggeraar te zijn. [afbeelding]
Ik snapte hem zelf ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie gewoon niet. Daarom vroeg ik om uitleg.
stevie swingt uit de pan..quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
* BVO blijft Stevie Wonder luisteren.
Free is zo'n mooi nummer.!
Nu alweer terug?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
* BVO blijft Stevie Wonder luisteren.
Free is zo'n mooi nummer.!
Ja, was maar een paar daagjes.quote:
quote:
Verslavend!quote:
Queen staat toch weer op 1?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik luister mee met de top 2000
Ik met de familie Vrijste.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Verslavend!
Ik speel met de familie Blut, alleen ze heeft nu drie zonen en ik speel zonder vrije wilErg vermoeiend dus. Maar ze zijn allemaal toegelaten op een particuliere school!
Jaquote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Queen staat toch weer op 1?
Dat doe je goedquote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Verslavend!
Ik speel met de familie Blut, alleen ze heeft nu drie zonen en ik speel zonder vrije wilErg vermoeiend dus. Maar ze zijn allemaal toegelaten op een particuliere school!
Ze is moeder...het schijnt hip te zijn onder "dé moeders"quote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Airelle het volgende:
Ik keek zonet even naar de Popquiz a go go [of zoiets], zag ik die Femke Halsema daarzo.
Waarom heeft zij in hemelsnaam dur haar zo kort!? Het is echt lelijk...
Hmmn het spel is ook zo groot hequote:Op donderdag 30 december 2004 22:22 schreef Christine het volgende:
Sim is echt leuk maar ik mag het van m'n vriend niet zo vaak spelen
Het moet op zijn computer namelijk...
Jep.Ik had eerst 6 kleine koters genomen.Ik was toen nog heel onervaren met het klotegejank van die kinderen.quote:
Ooh dat is dan geweldig met huiswerkquote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jep.Ik had eerst 6 kleine koters genomen.Ik was toen nog heel onervaren met het klotegejank van die kinderen.![]()
Met de Bluts is het dit keer ook voor het eerst goed gegaan... ze hadden allebei een 10 op hun rapport!!!quote:Op donderdag 30 december 2004 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh dat is dan geweldig met huiswerk![]()
Lijkt wel een bug hoe snel het plezier van je sims dan valt.
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:44 schreef Bupatih het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/123-01.html?navi=123&submit=gaan
Best wel vaag
De Sims 1 was ik echt totaaal verslaafd aanquote:Op donderdag 30 december 2004 22:22 schreef Christine het volgende:
Sim is echt leuk maar ik mag het van m'n vriend niet zo vaak spelen
Het moet op zijn computer namelijk...
Het schijnt dat als een adult sim ze helpt met huiswerk het veel sneller gaat gelukkig.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Met de Bluts is het dit keer ook voor het eerst goed gegaan... ze hadden allebei een 10 op hun rapport!!!
Mn moeder zei dat dat was omdat kleine kinderen altijd naar je haar grijpenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Ze is moeder...het schijnt hip te zijn onder "dé moeders"
Ze hebben geen tijd meer voor zichzelf
Dan gaan kinderen aan staarten bungelen en schommelen enzo.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef ZOWIEE het volgende:
hoewel een staart dat natuurlijk kan voorkomen![]()
Word snel saai ? Ik heb het er zondag weer opgezet en het een tweede kans gegevenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De Sims 1 was ik echt totaaal verslaafd aan, en nu heb ik de Sims 2 ook en ik heb het ongeveer 2 keer gespeeld
Ja, dat is ook weer niksquote:Op donderdag 30 december 2004 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan gaan kinderen aan staarten bungelen en schommelen enzo.
Ja, maar het kostte al zoveel tijd eer dat dat huis af wasquote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Word snel saai ? Ik heb het er zondag weer opgezet en het een tweede kans gegeven
En het is weer leukik zoek heel google af en download overal kleding vandaan enzo.
Het is ook gewoon saai.Altijd dat verzorgen enzo.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De Sims 1 was ik echt totaaal verslaafd aan, en nu heb ik de Sims 2 ook en ik heb het ongeveer 2 keer gespeeld
quote:Op donderdag 30 december 2004 23:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is ook gewoon saai.Altijd dat verzorgen enzo.![]()
Geef mij maar een racespel![]()
Ik zeg fraude! Sabotage! Ik ben even weg en er wordt al over me geluld!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doet Beev online op 1 januari 0:00
Fijne jaarwisseling.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg fraude! Sabotage! Ik ben even weg en er wordt al over me geluld!!!
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik tol de laatste dagen al wat op m'n benen. Dat komt vast door die drie microseconde..
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Help, afkortingen die ik niet ken.
SSX is toch een snowboard game ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, PES en SSX
Ja, ik heb ook geen idee
Was zelf ook "verslaafd" aan deel 1. Deel 2 eigenlijk maar een ochtend gespeeld... steeds hetzelfde. 't Ziet er wel fantastisch uit, maar 't is me te groot.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is ook gewoon saai.Altijd dat verzorgen enzo.![]()
Geef mij maar een racespel![]()
Ja, dat had ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was zelf ook "verslaafd" aan deel 1. Deel 2 eigenlijk maar een ochtend gespeeld... steeds hetzelfde. 't Ziet er wel fantastisch uit, maar 't is me te groot.
PES staat voor Pro Evolution Soccer, het best voetbalspel dat er nu te koop is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, PES en SSX
Ja, ik heb ook geen idee
Dat is de NESquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:18 schreef Bupatih het volgende:
PES ?Is dat dat spel met die onrealistische poppetjes die van geen kant lijken?
Ik heb alleen blije spelletjesquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
PES staat voor Pro Evolution Soccer, het best voetbalspel dat er nu te koop is.
SSX is een snowboardgame
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is de NES
En de SNES is trouwens ook onrealistisch maar daar is helemaal niks mis mee
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.quote:
Dat is niet gratisquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.
http://www.tonictrouble.com/
Ik doe niet aan pc-spelletjesquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.
http://www.tonictrouble.com/
Mooie avatar voor een mooi meisjequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die avatar heb jij heel mooi gemaakt
Met mij gaat ook alles goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom
Met mij is alles goed hoor. Met jou ook?
Le heeft er 10 gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die avatar heb jij heel mooi gemaakt
-Monopolyquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, je bent meer een Monopoly typje
Oh, dan heb ik je zeker ook in m'n MSN staan...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
-Monopoly
denk dan aan
-McDonalds
denk dan aan
-Monopoly Mcdonalds
denk dan aan
-Prijzen winnnen
denk dan aan
-Jordy!!! voor degene die dat niet weten dat ben ik
![]()
Nee....:')quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik je zeker ook in m'n MSN staan...![]()
Hoe is het in down under? Daar al oud en nieuw geviert?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef Svensational het volgende:
Je kunt Jasc Paint Shop Pro gratis downloaden op ftp://ftp2.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
quote:
Neequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, je bent meer een Monopoly typje
Ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
-Monopoly
denk dan aan
-McDonalds
denk dan aan
-Monopoly Mcdonalds
denk dan aan
-Prijzen winnnen
denk dan aan
-Jordy!!! voor degene die dat niet weten dat ben ik
![]()
Nog 2 uurquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe is het in down under? Daar al oud en nieuw geviert?
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonaldsquote:
Aha,quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonalds
Al vast gelukkig nieuw jaarquote:
Mijn buurvrouw ook een die heeft ons net van die monopoly dingen gegevenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonalds
Geinstalleerd maar doet het niet ofzo omdat er iets niet goed is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef Svensational het volgende:
Je kunt Jasc Paint Shop Pro gratis downloaden op ftp://ftp2.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geinstalleerd maar doet het niet ofzo omdat er iets niet goed is.![]()
Ja de biblotheekbestanden zijn beschadigd of zijn er niet ofzo.Kan iemand hem niet sturen via MSN?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Is er iets mis?? Dat komt niet meer goed hoor
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:32 schreef BVO het volgende:
Hoi!
Lekker!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 heeft oliebollen gebakken net
Zo makkelijk kwam ik er niet vanaf jammer genoegquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Lekker!.
Maar ik haal ze gewoon bij de bakker..
Hoe was het resultaat? Zijn ze een beetje te eten?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kwam ik er niet vanaf jammer genoeg
Hoe was je vakantie? (je was toch weg een paar dagen)
Ze smaken geweldig, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe was het resultaat? Zijn ze een beetje te eten?.
Ja, lekker.. Heb nu nog anderhalve week vrij, 10 januari pas weer les.
.
Nou, stuur er maar een paar op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze smaken geweldig, al zeg ik het zelf
Oeh, das nog beter.quote:Ik hoef 13 januari pas weer aan mijn stage te beginnen
Het zaad van Beauquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef Duiveltja het volgende:
Bij de Albert Verlinde award zit er iets wits op zijn lip
Zeg, ik wil komende zomer weer in topvorm op het strand te zien zijn he.quote:
Daar maak ik me altijd pas een maand vantevoren druk overquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, ik wil komende zomer weer in topvorm op het strand te zien zijn he..
Dan heb je ook nog genoeg tijdquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar maak ik me altijd pas een maand vantevoren druk over![]()
13 januari m'n eerste Landelijke Examenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze smaken geweldig, al zeg ik het zelf![]()
Ik hoef 13 januari pas weer aan mijn stage te beginnen
Ik heb 14 januari mn laatste stagedagquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe was het resultaat? Zijn ze een beetje te eten?.
Ja, lekker.. Heb nu nog anderhalve week vrij, 10 januari pas weer les.
.
Ik heb hem uitgezet, ik werd gek van al die rotnummersquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:33 schreef mark_03 het volgende:
Whoei,... ze zijn bijna bij de top 100 bij de Top 2000. Nu Jeannybah, wat een rukplaat.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
Ik ging gister Jackassen. Proberen om op een winkelwagentje te springen. Resultaat: handen kapot. Tong gespleten (nu gehecht) 1.5 voortand weg.
Foto's?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
Ik ging gister Jackassen. Proberen om op een winkelwagentje te springen. Resultaat: handen kapot. Tong gespleten (nu gehecht) 1.5 voortand weg.
Het was niet m'n bedoeling dat het wagentje zou vallenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was niet m'n bedoeling dat het wagentje zou vallen
jij hebtd us niet de tekst gelezen die ze altijd laten zien voor het programma..quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |