Femkequote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Airelle het volgende:
Ik keek zonet even naar de Popquiz a go go [of zoiets], zag ik die Femke Halsema daarzo.
Waarom heeft zij in hemelsnaam dur haar zo kort!? Het is echt lelijk...
Whehe, een beetje campagne aan het voeren?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * halve finale!!! ***
Een minpuntje: Groenlinksquote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Femke
Zonder lang haar is ze inderdaad minder mooi.
Maar toch.
Die stem
Nee. Ik post alleen een link. Wat jullie ermee doen, moeten jullie zelf weten.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe, een beetje campagne aan het voeren?![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen links?
Ahaquote:Op donderdag 30 december 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ik post alleen een link. Wat jullie ermee doen, moeten jullie zelf weten.
Serieus?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Femke
Zonder lang haar is ze inderdaad minder mooi.
Maar toch.
Die stem
Ik heb er niets tegen/mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen links?
Ach, voor een politica (of hoe zeg je dat) ziet ze er nog best leuk uit.quote:
Heb op je gestemd (ook omdat 't op Fok! De Bijbel na 't beste topic was)... dus in de finale stem ik niet op jequote:Op donderdag 30 december 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * halve finale!!! ***
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb op je gestemd (ook omdat 't op Fok! De Bijbel na 't beste topic was)... dus in de finale stem ik niet op je
Ja, maar jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 30 december 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind die FOK! Bijbel als topic niet zo heel bijzonder.
Het is heel mooi gedaan hoor, maar ik vind het topic als geheel het minste van de vier.
Dat is waar.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Precies. Ik kijk bij het stemmen vooral na het idee zelf en het aantal reacties erna.
Croupouque heeft heel veel topics waarbij hij niet verder komt dan 2 pagina's.
Ik heb al 2 volle topics gemaakt.
Ja, en ik lees liever een heel topic leuke posts dan alleen een leuke OP.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Precies. Ik kijk bij het stemmen vooral na het idee zelf en het aantal reacties erna.
Croupouque heeft heel veel topics waarbij hij niet verder komt dan 2 pagina's.
Ik heb al 2 volle topics gemaakt.
Daar heb je een goed punt.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en ik lees liever een heel topic leuke posts dan alleen een leuke OP..
Daarom moet Bupatih winnen..
Vind ik ook.Ik heb dus ook op Bupatih gestemd!quote:Op donderdag 30 december 2004 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en ik lees liever een heel topic leuke posts dan alleen een leuke OP..
Daarom moet Bupatih winnen..
Ik kijk wel uit zeg.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt.
Je moet ze overtuigen daar in dat stemtopic
Oh ja...quote:Op donderdag 30 december 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit zeg.
Krijg ik weer een hele stormvloed ONZ-ers op me af die me verwijten dat ik als SHO-er even op een SHO-vriendje komt stemmen..
Ik heb me lesje wel geleerd..
Nu zit iedereen natuurlijk vol spanning te wachten op een grappige reactie van Orginial.Waarschijnlijk had ik weereens niets te doen en zo bagger als ik ben,post ik dan maar een emoticon.Het is niet eenvoudig om een baggeraar te zijn.quote:
Aantal posts: 3391 (gemiddeld 43 per dag)quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nu zit iedereen natuurlijk vol spanning te wachten op een grappige reactie van Orginial.Waarschijnlijk had ik weereens niets te doen en zo bagger als ik ben,post ik dan maar een emoticon.Het is niet eenvoudig om een baggeraar te zijn. [afbeelding]
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nu zit iedereen natuurlijk vol spanning te wachten op een grappige reactie van Orginial.Waarschijnlijk had ik weereens niets te doen en zo bagger als ik ben,post ik dan maar een emoticon.Het is niet eenvoudig om een baggeraar te zijn. [afbeelding]
Ik snapte hem zelf ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap jouw reactie gewoon niet. Daarom vroeg ik om uitleg.
stevie swingt uit de pan..quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
* BVO blijft Stevie Wonder luisteren.
Free is zo'n mooi nummer.!
Nu alweer terug?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
* BVO blijft Stevie Wonder luisteren.
Free is zo'n mooi nummer.!
Ja, was maar een paar daagjes.quote:
quote:
Verslavend!quote:
Queen staat toch weer op 1?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik luister mee met de top 2000
Ik met de familie Vrijste.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Verslavend!
Ik speel met de familie Blut, alleen ze heeft nu drie zonen en ik speel zonder vrije wilErg vermoeiend dus. Maar ze zijn allemaal toegelaten op een particuliere school!
Jaquote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Queen staat toch weer op 1?
Dat doe je goedquote:Op donderdag 30 december 2004 22:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Verslavend!
Ik speel met de familie Blut, alleen ze heeft nu drie zonen en ik speel zonder vrije wilErg vermoeiend dus. Maar ze zijn allemaal toegelaten op een particuliere school!
Ze is moeder...het schijnt hip te zijn onder "dé moeders"quote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Airelle het volgende:
Ik keek zonet even naar de Popquiz a go go [of zoiets], zag ik die Femke Halsema daarzo.
Waarom heeft zij in hemelsnaam dur haar zo kort!? Het is echt lelijk...
Hmmn het spel is ook zo groot hequote:Op donderdag 30 december 2004 22:22 schreef Christine het volgende:
Sim is echt leuk maar ik mag het van m'n vriend niet zo vaak spelen
Het moet op zijn computer namelijk...
Jep.Ik had eerst 6 kleine koters genomen.Ik was toen nog heel onervaren met het klotegejank van die kinderen.quote:
Ooh dat is dan geweldig met huiswerkquote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jep.Ik had eerst 6 kleine koters genomen.Ik was toen nog heel onervaren met het klotegejank van die kinderen.![]()
Met de Bluts is het dit keer ook voor het eerst goed gegaan... ze hadden allebei een 10 op hun rapport!!!quote:Op donderdag 30 december 2004 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh dat is dan geweldig met huiswerk![]()
Lijkt wel een bug hoe snel het plezier van je sims dan valt.
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:44 schreef Bupatih het volgende:
http://teletekst.nos.nl/gif/123-01.html?navi=123&submit=gaan
Best wel vaag
De Sims 1 was ik echt totaaal verslaafd aanquote:Op donderdag 30 december 2004 22:22 schreef Christine het volgende:
Sim is echt leuk maar ik mag het van m'n vriend niet zo vaak spelen
Het moet op zijn computer namelijk...
Het schijnt dat als een adult sim ze helpt met huiswerk het veel sneller gaat gelukkig.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Met de Bluts is het dit keer ook voor het eerst goed gegaan... ze hadden allebei een 10 op hun rapport!!!
Mn moeder zei dat dat was omdat kleine kinderen altijd naar je haar grijpenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Ze is moeder...het schijnt hip te zijn onder "dé moeders"
Ze hebben geen tijd meer voor zichzelf
Dan gaan kinderen aan staarten bungelen en schommelen enzo.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef ZOWIEE het volgende:
hoewel een staart dat natuurlijk kan voorkomen![]()
Word snel saai ? Ik heb het er zondag weer opgezet en het een tweede kans gegevenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De Sims 1 was ik echt totaaal verslaafd aan, en nu heb ik de Sims 2 ook en ik heb het ongeveer 2 keer gespeeld
Ja, dat is ook weer niksquote:Op donderdag 30 december 2004 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan gaan kinderen aan staarten bungelen en schommelen enzo.
Ja, maar het kostte al zoveel tijd eer dat dat huis af wasquote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Word snel saai ? Ik heb het er zondag weer opgezet en het een tweede kans gegeven
En het is weer leukik zoek heel google af en download overal kleding vandaan enzo.
Het is ook gewoon saai.Altijd dat verzorgen enzo.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
De Sims 1 was ik echt totaaal verslaafd aan, en nu heb ik de Sims 2 ook en ik heb het ongeveer 2 keer gespeeld
quote:Op donderdag 30 december 2004 23:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is ook gewoon saai.Altijd dat verzorgen enzo.![]()
Geef mij maar een racespel![]()
Ik zeg fraude! Sabotage! Ik ben even weg en er wordt al over me geluld!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doet Beev online op 1 januari 0:00
Fijne jaarwisseling.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zeg fraude! Sabotage! Ik ben even weg en er wordt al over me geluld!!!
quote:Op donderdag 30 december 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik tol de laatste dagen al wat op m'n benen. Dat komt vast door die drie microseconde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |