Femkequote:Op donderdag 30 december 2004 20:39 schreef Airelle het volgende:
Ik keek zonet even naar de Popquiz a go go [of zoiets], zag ik die Femke Halsema daarzo.
Waarom heeft zij in hemelsnaam dur haar zo kort!? Het is echt lelijk...
Whehe, een beetje campagne aan het voeren?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * halve finale!!! ***
Een minpuntje: Groenlinksquote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Femke
Zonder lang haar is ze inderdaad minder mooi.
Maar toch.
Die stem
Nee. Ik post alleen een link. Wat jullie ermee doen, moeten jullie zelf weten.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Whehe, een beetje campagne aan het voeren?![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen links?
Ahaquote:Op donderdag 30 december 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee. Ik post alleen een link. Wat jullie ermee doen, moeten jullie zelf weten.
Serieus?quote:Op donderdag 30 december 2004 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Femke
Zonder lang haar is ze inderdaad minder mooi.
Maar toch.
Die stem
Ik heb er niets tegen/mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch tegen links?
Ach, voor een politica (of hoe zeg je dat) ziet ze er nog best leuk uit.quote:
Heb op je gestemd (ook omdat 't op Fok! De Bijbel na 't beste topic was)... dus in de finale stem ik niet op jequote:Op donderdag 30 december 2004 20:38 schreef Bupatih het volgende:
*** Het beste ONZ-topic van 2004! * halve finale!!! ***
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb op je gestemd (ook omdat 't op Fok! De Bijbel na 't beste topic was)... dus in de finale stem ik niet op je
Ja, maar jij hebt geen smaakquote:Op donderdag 30 december 2004 21:02 schreef BVO het volgende:
Ik vind die FOK! Bijbel als topic niet zo heel bijzonder.
Het is heel mooi gedaan hoor, maar ik vind het topic als geheel het minste van de vier.
Dat is waar.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Precies. Ik kijk bij het stemmen vooral na het idee zelf en het aantal reacties erna.
Croupouque heeft heel veel topics waarbij hij niet verder komt dan 2 pagina's.
Ik heb al 2 volle topics gemaakt.
Ja, en ik lees liever een heel topic leuke posts dan alleen een leuke OP.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Precies. Ik kijk bij het stemmen vooral na het idee zelf en het aantal reacties erna.
Croupouque heeft heel veel topics waarbij hij niet verder komt dan 2 pagina's.
Ik heb al 2 volle topics gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |