Mooie avatar voor een mooi meisjequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die avatar heb jij heel mooi gemaakt
Met mij gaat ook alles goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom
Met mij is alles goed hoor. Met jou ook?
Le heeft er 10 gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die avatar heb jij heel mooi gemaakt
-Monopolyquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, je bent meer een Monopoly typje
Oh, dan heb ik je zeker ook in m'n MSN staan...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
-Monopoly
denk dan aan
-McDonalds
denk dan aan
-Monopoly Mcdonalds
denk dan aan
-Prijzen winnnen
denk dan aan
-Jordy!!! voor degene die dat niet weten dat ben ik
![]()
Nee....:')quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik je zeker ook in m'n MSN staan...![]()
Hoe is het in down under? Daar al oud en nieuw geviert?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef Svensational het volgende:
Je kunt Jasc Paint Shop Pro gratis downloaden op ftp://ftp2.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
quote:
Neequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, je bent meer een Monopoly typje
Ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
-Monopoly
denk dan aan
-McDonalds
denk dan aan
-Monopoly Mcdonalds
denk dan aan
-Prijzen winnnen
denk dan aan
-Jordy!!! voor degene die dat niet weten dat ben ik
![]()
Nog 2 uurquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe is het in down under? Daar al oud en nieuw geviert?
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonaldsquote:
Aha,quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonalds
Al vast gelukkig nieuw jaarquote:
Mijn buurvrouw ook een die heeft ons net van die monopoly dingen gegevenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonalds
Geinstalleerd maar doet het niet ofzo omdat er iets niet goed is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef Svensational het volgende:
Je kunt Jasc Paint Shop Pro gratis downloaden op ftp://ftp2.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geinstalleerd maar doet het niet ofzo omdat er iets niet goed is.![]()
Ja de biblotheekbestanden zijn beschadigd of zijn er niet ofzo.Kan iemand hem niet sturen via MSN?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Is er iets mis?? Dat komt niet meer goed hoor
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |