Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Help, afkortingen die ik niet ken.
SSX is toch een snowboard game ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, PES en SSX
Ja, ik heb ook geen idee
Was zelf ook "verslaafd" aan deel 1. Deel 2 eigenlijk maar een ochtend gespeeld... steeds hetzelfde. 't Ziet er wel fantastisch uit, maar 't is me te groot.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is ook gewoon saai.Altijd dat verzorgen enzo.![]()
Geef mij maar een racespel![]()
Ja, dat had ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was zelf ook "verslaafd" aan deel 1. Deel 2 eigenlijk maar een ochtend gespeeld... steeds hetzelfde. 't Ziet er wel fantastisch uit, maar 't is me te groot.
PES staat voor Pro Evolution Soccer, het best voetbalspel dat er nu te koop is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, PES en SSX
Ja, ik heb ook geen idee
Dat is de NESquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:18 schreef Bupatih het volgende:
PES ?Is dat dat spel met die onrealistische poppetjes die van geen kant lijken?
Ik heb alleen blije spelletjesquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
PES staat voor Pro Evolution Soccer, het best voetbalspel dat er nu te koop is.
SSX is een snowboardgame
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is de NES
En de SNES is trouwens ook onrealistisch maar daar is helemaal niks mis mee
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.quote:
Dat is niet gratisquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.
http://www.tonictrouble.com/
Ik doe niet aan pc-spelletjesquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.
http://www.tonictrouble.com/
Mooie avatar voor een mooi meisjequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die avatar heb jij heel mooi gemaakt
Met mij gaat ook alles goedquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat een warm welkom
Met mij is alles goed hoor. Met jou ook?
Le heeft er 10 gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Die avatar heb jij heel mooi gemaakt
-Monopolyquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, je bent meer een Monopoly typje
Oh, dan heb ik je zeker ook in m'n MSN staan...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
-Monopoly
denk dan aan
-McDonalds
denk dan aan
-Monopoly Mcdonalds
denk dan aan
-Prijzen winnnen
denk dan aan
-Jordy!!! voor degene die dat niet weten dat ben ik
![]()
Nee....:')quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik je zeker ook in m'n MSN staan...![]()
Hoe is het in down under? Daar al oud en nieuw geviert?quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef Svensational het volgende:
Je kunt Jasc Paint Shop Pro gratis downloaden op ftp://ftp2.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
quote:
Neequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Oh, je bent meer een Monopoly typje
Ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
-Monopoly
denk dan aan
-McDonalds
denk dan aan
-Monopoly Mcdonalds
denk dan aan
-Prijzen winnnen
denk dan aan
-Jordy!!! voor degene die dat niet weten dat ben ik
![]()
Nog 2 uurquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hoe is het in down under? Daar al oud en nieuw geviert?
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonaldsquote:
Aha,quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonalds
Al vast gelukkig nieuw jaarquote:
Mijn buurvrouw ook een die heeft ons net van die monopoly dingen gegevenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou kijk,, MCdonalds heeft nu een monopoly actie waarmee je prijzen kan winnen , en toevallig werk ik bij de McDonalds
Geinstalleerd maar doet het niet ofzo omdat er iets niet goed is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:51 schreef Svensational het volgende:
Je kunt Jasc Paint Shop Pro gratis downloaden op ftp://ftp2.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geinstalleerd maar doet het niet ofzo omdat er iets niet goed is.![]()
Ja de biblotheekbestanden zijn beschadigd of zijn er niet ofzo.Kan iemand hem niet sturen via MSN?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]Is er iets mis?? Dat komt niet meer goed hoor
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:32 schreef BVO het volgende:
Hoi!
Lekker!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 heeft oliebollen gebakken net
Zo makkelijk kwam ik er niet vanaf jammer genoegquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Lekker!.
Maar ik haal ze gewoon bij de bakker..
Hoe was het resultaat? Zijn ze een beetje te eten?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo makkelijk kwam ik er niet vanaf jammer genoeg
Hoe was je vakantie? (je was toch weg een paar dagen)
Ze smaken geweldig, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe was het resultaat? Zijn ze een beetje te eten?.
Ja, lekker.. Heb nu nog anderhalve week vrij, 10 januari pas weer les.
.
Nou, stuur er maar een paar op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze smaken geweldig, al zeg ik het zelf
Oeh, das nog beter.quote:Ik hoef 13 januari pas weer aan mijn stage te beginnen
Het zaad van Beauquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef Duiveltja het volgende:
Bij de Albert Verlinde award zit er iets wits op zijn lip
Zeg, ik wil komende zomer weer in topvorm op het strand te zien zijn he.quote:
Daar maak ik me altijd pas een maand vantevoren druk overquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, ik wil komende zomer weer in topvorm op het strand te zien zijn he..
Dan heb je ook nog genoeg tijdquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar maak ik me altijd pas een maand vantevoren druk over![]()
13 januari m'n eerste Landelijke Examenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ze smaken geweldig, al zeg ik het zelf![]()
Ik hoef 13 januari pas weer aan mijn stage te beginnen
Ik heb 14 januari mn laatste stagedagquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe was het resultaat? Zijn ze een beetje te eten?.
Ja, lekker.. Heb nu nog anderhalve week vrij, 10 januari pas weer les.
.
Ik heb hem uitgezet, ik werd gek van al die rotnummersquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:33 schreef mark_03 het volgende:
Whoei,... ze zijn bijna bij de top 100 bij de Top 2000. Nu Jeannybah, wat een rukplaat.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
Ik ging gister Jackassen. Proberen om op een winkelwagentje te springen. Resultaat: handen kapot. Tong gespleten (nu gehecht) 1.5 voortand weg.
Foto's?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
Ik ging gister Jackassen. Proberen om op een winkelwagentje te springen. Resultaat: handen kapot. Tong gespleten (nu gehecht) 1.5 voortand weg.
Het was niet m'n bedoeling dat het wagentje zou vallenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was niet m'n bedoeling dat het wagentje zou vallen
jij hebtd us niet de tekst gelezen die ze altijd laten zien voor het programma..quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |