Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Help, afkortingen die ik niet ken.
SSX is toch een snowboard game ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, PES en SSX
Ja, ik heb ook geen idee
Was zelf ook "verslaafd" aan deel 1. Deel 2 eigenlijk maar een ochtend gespeeld... steeds hetzelfde. 't Ziet er wel fantastisch uit, maar 't is me te groot.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:06 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is ook gewoon saai.Altijd dat verzorgen enzo.![]()
Geef mij maar een racespel![]()
Ja, dat had ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Was zelf ook "verslaafd" aan deel 1. Deel 2 eigenlijk maar een ochtend gespeeld... steeds hetzelfde. 't Ziet er wel fantastisch uit, maar 't is me te groot.
PES staat voor Pro Evolution Soccer, het best voetbalspel dat er nu te koop is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, PES en SSX
Ja, ik heb ook geen idee
Dat is de NESquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:18 schreef Bupatih het volgende:
PES ?Is dat dat spel met die onrealistische poppetjes die van geen kant lijken?
Ik heb alleen blije spelletjesquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
PES staat voor Pro Evolution Soccer, het best voetbalspel dat er nu te koop is.
SSX is een snowboardgame
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat is de NES
En de SNES is trouwens ook onrealistisch maar daar is helemaal niks mis mee
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.quote:
Dat is niet gratisquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.
http://www.tonictrouble.com/
Ik doe niet aan pc-spelletjesquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moet je Tonic Trouble s proberen... alweer uit 2000, maar blijft een supergame. Lekker vrolijk, lekker leip, veel kleur.
http://www.tonictrouble.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |