Fok is nog steeds een beetje overstuur geloof ikquote:Profiel van Tania18
Geregistreerd sinds: donderdag 1 januari 1970
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goh je vult zelf allerlei dingen aan die ik niet heb gezegt.
[afbeelding]
Zeg nou zelf met zo'n uiterlijk hoef ik toch nergens mee te patsen,
Ik maak een (soort van) profielschets gebaseerd op jouw gebruik van de woorden allerhipste en browserquote:Op donderdag 30 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
Goh je vult zelf allerlei dingen aan die ik niet heb gezegt.
Hou toch eens op met die nepfoto, nou kennen we ’m wel hoor.quote:[afbeelding]
Zeg nou zelf met zo'n uiterlijk hoef ik toch nergens mee te patsen,
Dankuwelquote:Op donderdag 30 december 2004 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
tools-->options en dan naar General gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je link een aanklikt met je scrollwiel dan opent die link in een tab. Die kan je sluiten door op de tab te klikken met je scrollwiel
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Fok is nog steeds een beetje overstuur geloof ik
En hoe was je trip naar de Bahama'squote:Op donderdag 30 december 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
tvp
Geil.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En hoe was je trip naar de Bahama's?
* Orginial heeft daarom ook geen vuurwerk gekocht.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..].. Wat een kutmensen trouwens zeg,met dat vuurwerk.Ze hebben het naar onze Westie gegooid
![]()
Nee. dat telt niet...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
haha die verhalen van jullie over die mp3's:
* Babetje heeft géén mp3-speler; sterker nog ook geen dvd-speler en nog een nokia uit 't jaar nul...
maar wel 'n huis en een auto, telt dat ook of ben ik nu hoe dan ook een nobody?!
Nouja... als je een huis en een auto hebt zou ik ook tevreden zijnquote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
haha die verhalen van jullie over die mp3's:
* Babetje heeft géén mp3-speler; sterker nog ook geen dvd-speler en nog een nokia uit 't jaar nul...
maar wel 'n huis en een auto, telt dat ook of ben ik nu hoe dan ook een nobody?!
Westie = een hond? Wel zielig dan hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..].. Wat een kutmensen trouwens zeg,met dat vuurwerk.Ze hebben het naar onze Westie gegooid
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:32 schreef Airelle het volgende:
Nouja... als je een huis en een auto hebt zou ik ook tevreden zijn.
ik ook niet, andere jaren ook niet trouwens.... zo zinloos gedoe...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:52 schreef Airelle het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal geen vuurwerk.
Huh??quote:Op donderdag 30 december 2004 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Paul de Leeuw, Bassie & Adriaan - Bohemian Rhapsody..
.
.
Peugeot 106 1.4iquote:Op donderdag 30 december 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow gaan we 't zo spelen....
dan is uiteraard de volgende vraag: wat voor auto?!![]()
hihi 'n 106je, heb ik ook 'n testrit in gemaakt maar vond 't niksquote:Op donderdag 30 december 2004 19:31 schreef mark_03 het volgende:
Peugeot 106 1.4i. (voor foto, check m'n fotoboek)
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook niet, andere jaren ook niet trouwens.... zo zinloos gedoe...
heb dit jaar wel 'n oudejaarslot... op zeker dat ik er met de 10 miljoen vandoor ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |