Komt waarschijnlijk omdat jij met het zeer onhippe Internet Explorer van Microschoft browst.quote:
*Note to selfquote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*![]()
Ik snap IE tenminste en ik heb er bijna nooit last mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:14 schreef Duiveltja het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat jij met het zeer onhippe Internet Explorer van Microschoft browst.
Das de allerhipste browser die er is. Echt veel beter dan Explorer, geen last van popups is veel veiliger en je kan browsen met tabsquote:Op donderdag 30 december 2004 12:17 schreef Airelle het volgende:
Waar is Firefox van dan?
Ik heb 1 keer iets anders gehad dan Explorer (namelijk Opera) maar dat was waardeloos.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Das de allerhipste browser die er is. Echt veel beter dan Explorer, geen last van popups is veel veiliger en je kan browsen met tabs
http://www.mozilla.org/
* Orginial heeft Firefox ook.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik heb nu FireFox geinstalleerd. Ik heb nog geen voordelen ontdekt..
En ik wil graag een startpagina instellen, maar ik snap niet hoe dat moet.
tools-->options en dan naar General gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik heb nu FireFox geinstalleerd. Ik heb nog geen voordelen ontdekt..
En ik wil graag een startpagina instellen, maar ik snap niet hoe dat moet.
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetronquote:Op donderdag 30 december 2004 12:47 schreef mark_03 het volgende:
Even een vraagje. Ben deze week alleen thuis (*O*) dus moet zelf ook eten koken e.d.. Heb al aardig wat masterpieces bereid deze week. Vandaag wou ik tuinbonen gaan eten. Ik dacht dat er nog een potje lag in de kelder, maar dit is dus niet het geval. Wel liggen er nog tuinbonen in de vriezer. Deze zijn bevroren... hoe kan ik deze het beste ontdooien? En hoe moet ik ze verder bereiden?
Dit is natuurlijk iets voor een ander topic, maar misschien weet een van jullie 't ook wel.
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetron... soms is 't zo makkelijk
... en dan ff in een pannetje water laten koken ... en m'n gehaktbal is ook al mooi rond geworden.
Opnieuw een masterpiece
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetron... soms is 't zo makkelijk
... en dan ff in een pannetje water laten koken ... en m'n gehaktbal is ook al mooi rond geworden.
Opnieuw een masterpiece
nog een keer maar dan voor blonde mensenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
tools-->options en dan naar General gaan
Als je link aanklikt met je scrollwiel dan opent die link in een tab. Die kan je sluiten door op de tab te klikken met je scrollwiel
tools-->options en dan naar General gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 13:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
nog een keer maar dan voor blonde mensen.
Lekker man een week home alone. Zou ik nu ook wel willenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:47 schreef mark_03 het volgende:
Even een vraagje. Ben deze week alleen thuis (*O*) dus moet zelf ook eten koken e.d.. Heb al aardig wat masterpieces bereid deze week. Vandaag wou ik tuinbonen gaan eten. Ik dacht dat er nog een potje lag in de kelder, maar dit is dus niet het geval. Wel liggen er nog tuinbonen in de vriezer. Deze zijn bevroren... hoe kan ik deze het beste ontdooien? En hoe moet ik ze verder bereiden?
Dit is natuurlijk iets voor een ander topic, maar misschien weet een van jullie 't ook wel.
Dat houdt ook een keer op...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lekker man een week home alone. Zou ik nu ook wel willen
Ik zou gewoon voor de meest voor de hand liggende optie kiezen: de snackbar![]()
ik zit gelukkig nooit alleenquote:Op donderdag 30 december 2004 14:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen ik een week alleen thuis was heb ik geregeld dat ik bij familie en vrienden kon gaan eten..
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
Das de allerhipste browser die er is. Echt veel beter dan Explorer, geen last van popups is veel veiliger en je kan browsen met tabs
http://www.mozilla.org/
Dada is er weerquote:Op donderdag 30 december 2004 15:01 schreef Dada het volgende:
[..]Jij loopt dus als je uitgaat lekker te patsen met je hippe browser?
Of ook als je in de trein zit?
Ik gebruik dus IE, het loopt niet echt lekker maar hij doet het nog steeds dus ik ben allang blij.
Allerhipste browser....heeft Maurice de Hond weer een onderzoekje gedaan ofzo?
Goh je vult zelf allerlei dingen aan die ik niet heb gezegt.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:01 schreef Dada het volgende:
[..]Jij loopt dus als je uitgaat lekker te patsen met je hippe browser?
Of ook als je in de trein zit?
Fok is nog steeds een beetje overstuur geloof ikquote:Profiel van Tania18
Geregistreerd sinds: donderdag 1 januari 1970
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goh je vult zelf allerlei dingen aan die ik niet heb gezegt.
[afbeelding]
Zeg nou zelf met zo'n uiterlijk hoef ik toch nergens mee te patsen,
Ik maak een (soort van) profielschets gebaseerd op jouw gebruik van de woorden allerhipste en browserquote:Op donderdag 30 december 2004 15:56 schreef Duiveltja het volgende:
Goh je vult zelf allerlei dingen aan die ik niet heb gezegt.
Hou toch eens op met die nepfoto, nou kennen we ’m wel hoor.quote:[afbeelding]
Zeg nou zelf met zo'n uiterlijk hoef ik toch nergens mee te patsen,
Dankuwelquote:Op donderdag 30 december 2004 13:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
tools-->options en dan naar General gaan
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je link een aanklikt met je scrollwiel dan opent die link in een tab. Die kan je sluiten door op de tab te klikken met je scrollwiel
quote:Op donderdag 30 december 2004 15:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Fok is nog steeds een beetje overstuur geloof ik
En hoe was je trip naar de Bahama'squote:Op donderdag 30 december 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
tvp
Geil.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En hoe was je trip naar de Bahama's?
* Orginial heeft daarom ook geen vuurwerk gekocht.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..].. Wat een kutmensen trouwens zeg,met dat vuurwerk.Ze hebben het naar onze Westie gegooid
![]()
Nee. dat telt niet...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
haha die verhalen van jullie over die mp3's:
* Babetje heeft géén mp3-speler; sterker nog ook geen dvd-speler en nog een nokia uit 't jaar nul...
maar wel 'n huis en een auto, telt dat ook of ben ik nu hoe dan ook een nobody?!
Nouja... als je een huis en een auto hebt zou ik ook tevreden zijnquote:Op donderdag 30 december 2004 18:20 schreef babette21 het volgende:
haha die verhalen van jullie over die mp3's:
* Babetje heeft géén mp3-speler; sterker nog ook geen dvd-speler en nog een nokia uit 't jaar nul...
maar wel 'n huis en een auto, telt dat ook of ben ik nu hoe dan ook een nobody?!
Westie = een hond? Wel zielig dan hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 17:23 schreef Orginial het volgende:
[..].. Wat een kutmensen trouwens zeg,met dat vuurwerk.Ze hebben het naar onze Westie gegooid
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 18:32 schreef Airelle het volgende:
Nouja... als je een huis en een auto hebt zou ik ook tevreden zijn.
ik ook niet, andere jaren ook niet trouwens.... zo zinloos gedoe...quote:Op donderdag 30 december 2004 18:52 schreef Airelle het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal geen vuurwerk.
Huh??quote:Op donderdag 30 december 2004 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
* Tom_Tom- luistert nu: Paul de Leeuw, Bassie & Adriaan - Bohemian Rhapsody..
.
.
Peugeot 106 1.4iquote:Op donderdag 30 december 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow gaan we 't zo spelen....
dan is uiteraard de volgende vraag: wat voor auto?!![]()
hihi 'n 106je, heb ik ook 'n testrit in gemaakt maar vond 't niksquote:Op donderdag 30 december 2004 19:31 schreef mark_03 het volgende:
Peugeot 106 1.4i. (voor foto, check m'n fotoboek)
quote:Op donderdag 30 december 2004 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ook niet, andere jaren ook niet trouwens.... zo zinloos gedoe...
heb dit jaar wel 'n oudejaarslot... op zeker dat ik er met de 10 miljoen vandoor ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |