Bij mij niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:49 schreef Duiveltja het volgende:
kan je die link ff aanpassen, hij verneuckt de layout
Nee...quote:Op donderdag 30 december 2004 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat iTunes vind ik ook zo raar. Kun je alleen muziek van iTunes op je iPod zetten? Nee toch?
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*quote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga vandaag een mp3 speler halen....ben zowat de enige hier die er geen heeft
Ligt dat niet aan jou?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*![]()
Komt waarschijnlijk omdat jij met het zeer onhippe Internet Explorer van Microschoft browst.quote:
*Note to selfquote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*![]()
Ik snap IE tenminste en ik heb er bijna nooit last mee.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:14 schreef Duiveltja het volgende:
Komt waarschijnlijk omdat jij met het zeer onhippe Internet Explorer van Microschoft browst.
Das de allerhipste browser die er is. Echt veel beter dan Explorer, geen last van popups is veel veiliger en je kan browsen met tabsquote:Op donderdag 30 december 2004 12:17 schreef Airelle het volgende:
Waar is Firefox van dan?
Ik heb 1 keer iets anders gehad dan Explorer (namelijk Opera) maar dat was waardeloos.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Das de allerhipste browser die er is. Echt veel beter dan Explorer, geen last van popups is veel veiliger en je kan browsen met tabs
http://www.mozilla.org/
* Orginial heeft Firefox ook.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik heb nu FireFox geinstalleerd. Ik heb nog geen voordelen ontdekt..
En ik wil graag een startpagina instellen, maar ik snap niet hoe dat moet.
tools-->options en dan naar General gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hmm, ik heb nu FireFox geinstalleerd. Ik heb nog geen voordelen ontdekt..
En ik wil graag een startpagina instellen, maar ik snap niet hoe dat moet.
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetronquote:Op donderdag 30 december 2004 12:47 schreef mark_03 het volgende:
Even een vraagje. Ben deze week alleen thuis (*O*) dus moet zelf ook eten koken e.d.. Heb al aardig wat masterpieces bereid deze week. Vandaag wou ik tuinbonen gaan eten. Ik dacht dat er nog een potje lag in de kelder, maar dit is dus niet het geval. Wel liggen er nog tuinbonen in de vriezer. Deze zijn bevroren... hoe kan ik deze het beste ontdooien? En hoe moet ik ze verder bereiden?
Dit is natuurlijk iets voor een ander topic, maar misschien weet een van jullie 't ook wel.
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetron... soms is 't zo makkelijk
... en dan ff in een pannetje water laten koken ... en m'n gehaktbal is ook al mooi rond geworden.
Opnieuw een masterpiece
quote:Op donderdag 30 december 2004 12:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet je wat ... ik dou ze gewoon in de magnetron... soms is 't zo makkelijk
... en dan ff in een pannetje water laten koken ... en m'n gehaktbal is ook al mooi rond geworden.
Opnieuw een masterpiece
nog een keer maar dan voor blonde mensenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
tools-->options en dan naar General gaan
Als je link aanklikt met je scrollwiel dan opent die link in een tab. Die kan je sluiten door op de tab te klikken met je scrollwiel
tools-->options en dan naar General gaanquote:Op donderdag 30 december 2004 13:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
nog een keer maar dan voor blonde mensen.
Lekker man een week home alone. Zou ik nu ook wel willenquote:Op donderdag 30 december 2004 12:47 schreef mark_03 het volgende:
Even een vraagje. Ben deze week alleen thuis (*O*) dus moet zelf ook eten koken e.d.. Heb al aardig wat masterpieces bereid deze week. Vandaag wou ik tuinbonen gaan eten. Ik dacht dat er nog een potje lag in de kelder, maar dit is dus niet het geval. Wel liggen er nog tuinbonen in de vriezer. Deze zijn bevroren... hoe kan ik deze het beste ontdooien? En hoe moet ik ze verder bereiden?
Dit is natuurlijk iets voor een ander topic, maar misschien weet een van jullie 't ook wel.
Dat houdt ook een keer op...quote:Op donderdag 30 december 2004 13:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lekker man een week home alone. Zou ik nu ook wel willen
Ik zou gewoon voor de meest voor de hand liggende optie kiezen: de snackbar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |