Teveel leeswerk??quote:Op woensdag 29 december 2004 19:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh die, die ken ik al.
Teveel leeswerk..
De natuur is hardquote:Op woensdag 29 december 2004 16:02 schreef bar_rel het volgende:
[afbeelding]
Dit grijpt je toch wel aan hé.........![]()
Ik ookquote:Op woensdag 29 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar het is te wiskundig.. Ik heb maar wiskunde A1,2.
Tsja, als 'ie niet meer sticky is.quote:
Ja, en dan zijn er dus mensen die gewoon op het strand gaan liggen terwijl er daar dus ook nog lijken aanspoelenquote:Op woensdag 29 december 2004 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, het is echt vreselijk. Hoeveel doden zijn er nu al? 80.000?
En als je dan ziet, al die doden, die lijken. Massagraven. Vele lijken ongeidentificeerd. Dat is toch vreselijk.
Het is weer eens wat anders dan een kwal.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, en dan zijn er dus mensen die gewoon op het strand gaan liggen terwijl er daar dus ook nog lijken aanspoelen![]()
Het was in ieder geval geen lijkquote:Op woensdag 29 december 2004 23:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik dacht ooit es dat ik een kwal op mijn been had.....was het een plastic zak
Dat kind lijkt veels te veel op dur vaderquote:
Op haar vader bedoel jequote:Op woensdag 29 december 2004 23:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat kind lijkt veels te veel op dur vader.
Die zijn kei-goedkoop nuquote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga vandaag een mp3 speler halen....ben zowat de enige hier die er geen heeft
|Ik heb er ook nog geen.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef Duiveltja het volgende:
Dank je!!! De Sarah staat al buiten, alleen me moeder heeft er de pest inquote:Op donderdag 30 december 2004 11:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
|Ik heb er ook nog geen..
Maar ik denk dat ik een nieuwe telefoon + abo ga halen. Daar krijg je een mp3speler bij. Bij de Phonehouse. En ik kan ook wel een nieuwe telefoon gebruiken. Alleen weet ik nog niet of een abo voor mij handig is..
Gefeliciteerd, bar_rel!.
Denk je dat ik rijk benquote:Op donderdag 30 december 2004 11:40 schreef Airelle het volgende:
Koop een Mini-Ipod! die zijn echt schattig.
Die zijn duuuuuur.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:40 schreef Airelle het volgende:
Koop een Mini-Ipod! die zijn echt schattig.
Niet heel veel duurder dan een fatsoenlijke MP3-speler hoorquote:Op donderdag 30 december 2004 11:44 schreef Duiveltja het volgende:
Gefeli Barrel.![]()
[..]
Denk je dat ik rijk ben
Bij mij niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:49 schreef Duiveltja het volgende:
kan je die link ff aanpassen, hij verneuckt de layout
Nee...quote:Op donderdag 30 december 2004 11:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, dat iTunes vind ik ook zo raar. Kun je alleen muziek van iTunes op je iPod zetten? Nee toch?
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*quote:Op donderdag 30 december 2004 11:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ligt dat niet aan jou?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Koop iig geen ding dat met cd-tjes werkt, die gaan altijd kapot *snik*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |