Je hebt mijn hart gebroken..quote:Op maandag 27 december 2004 01:10 schreef babette21 het volgende:
OMG...............
Maar: Nee nee nee nee nee nee nee.... ik doe 't NIET....
echte liefde voor de lust.... toch maar..... uiteindelijk....
chronisch nog steeds, maar niet op Fok! Dus voornemens 2005:
doorgaan met drinken en roken, vooral niet sporten
...en trouw blijven aan mn Wupje....
Diz, you'll always be my second best....![]()
en wie weet, ooit................... na nog veel meer rooie wijn...........
Kap met posten en ga slapenquote:Op maandag 27 december 2004 01:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morgen hopen dat ik het overleef als hij dat action figuurtje ziet..
Jij ook.quote:Op maandag 27 december 2004 01:12 schreef Dizer het volgende:
Ik ga nu echt.. Ik moet over 6 uurtjes op
Slaap lekker allemaal
Behandel haar met respect en veel plezier (JA die twee gaan samen ja!quote:Op maandag 27 december 2004 11:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
:w goedemorgen mensen ik ga zo naar mijn date
Airelle is dat Victoria Koblenko in jouw gebruikersicoontje? Mooie foto. Ik vind Victoria blond veel leuker moet ik zeggen.quote:
Je doet je award eer aanquote:Op maandag 27 december 2004 11:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Behandel haar met respect en veel plezier (JA die twee gaan samen ja!)
Dat zou we lukkenquote:Op maandag 27 december 2004 11:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Behandel haar met respect en veel plezier (JA die twee gaan samen ja!)
Spreekt voor zichquote:Op maandag 27 december 2004 11:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Airelle is dat Victoria Koblenko in jouw gebruikersicoontje?
Mwah, soms wel.quote:Mooie foto. Ik vind Victoria blond veel leuker moet ik zeggen.
Op die foto is het wat vaal ja maar ik zag haar toen bij het Nationaal Dictee, toen zag ze er mooi uit met dat blonde haar.quote:Op maandag 27 december 2004 11:12 schreef Airelle het volgende:
Mwah, soms wel.
Ik vind alleen dat het af en toe wel erg vaal is.
Op de foto komt het door het licht.quote:Op maandag 27 december 2004 11:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Op die foto is het wat vaal ja maar ik zag haar toen bij het Nationaal Dictee, toen zag ze er mooi uit met dat blonde haar.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 27 december 2004 04:40 schreef Svensational het volgende:
Hoe kan iemand die door niemand aardig gevonden wordt "overgewaardeerd" zijn en de leukste SHO-user ondergewaardeerd zijn???
Ik ga gtst ook maar weer eens kijken denk ikquote:Op maandag 27 december 2004 11:28 schreef Airelle het volgende:
Op de foto komt het door het licht.
Maar in GTST vond ik het wat vaal.
quote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ga gtst ook maar weer eens kijken denk ik![]()
Charlie-Sjors-Nick vind ik nog de meest boeienste vehaal lijn op het moment.quote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef babette21 het volgende:
gtst zit op een enorm dood spoor.... werkelijk geeneen boeiende verhaallijn op 't moment.
absoluut dieptepunt: Ray en Dennis.... maar ook de rest is knap waardeloos [ja zelfs Isabella]....![]()
Ohquote:Op maandag 27 december 2004 11:31 schreef Airelle het volgende:
Tis alleen nu helemaal niet spannend.![]()
En ik wil net weer gaan kijkenquote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef babette21 het volgende:
gtst zit op een enorm dood spoor.... werkelijk geeneen boeiende verhaallijn op 't moment.
absoluut dieptepunt: Ray en Dennis.... maar ook de rest is knap waardeloos [ja zelfs Isabella]....![]()
Wacht maar, in de week van 3 januari word het spannend!!quote:Op maandag 27 december 2004 12:01 schreef Dada het volgende:
[..]
En ik wil net weer gaan kijken(en ik vond gtst al kut en saai
)
Volgens de verhaaltjesquote:Op maandag 27 december 2004 12:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wacht maar, in de week van 3 januari word het spannend!!![]()
Ja inderdaad.quote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef babette21 het volgende:
mooi blond is niet lelijk....quote:Op maandag 27 december 2004 16:12 schreef Dada het volgende:
Mooie foto van een mooi blond meisje:
[afbeelding]
Fotokwaliteit is bagger, kan mooier op verzoek, voor de beste kwaliteit moet je even de Nieuwe Revu kopen
treble again nog steeds even verliefd?quote:Op maandag 27 december 2004 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Fotokwaliteit is super, kan dus niet mooier.![]()
Trollen zijn geen meisjesquote:Op maandag 27 december 2004 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 december 2004 16:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
treble again nog steeds even verliefd?
quote:
Het interview is ook wel vermakelijk. Alleen vind ik dat ze daarin niet zo mooi uit de verf komt.quote:Op maandag 27 december 2004 16:37 schreef Airelle het volgende:
*gaat even de nieuw revu kopen.
thnx dada.
aaaahhh hoezo niet???quote:Op maandag 27 december 2004 16:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey peeps mijn date ging niet door maar ben niet eens sad
quote:Op maandag 27 december 2004 16:42 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] "trollen" [afbeelding]
Het is omdat jij het bent, Dada
Yo smack die bitch d’r crib uit yo....quote:Op maandag 27 december 2004 16:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey peeps mijn date ging niet door maar ben niet eens sad
Ik las op NieuweRevu.nl dat ze blij was dat Theo en Pim dood waren.. maargoed dat zal wel een kop zijn van een iets genuanceerdere context.. tenminste dat mag ik hopen.quote:Op maandag 27 december 2004 16:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Het interview is ook wel vermakelijk. Alleen vind ik dat ze daarin niet zo mooi uit de verf komt.
Nouwja we hadden een verschil van mening hoef haar ook niet meer te zien .quote:
Is het inderdaad, alleen is het wel een heel egoistisch punt dat ze daarmee bedoelt. Ze zit vol rancune, dat hele interview door. Maakt het natuurlijk wel een leuk interviewquote:Op maandag 27 december 2004 16:51 schreef Airelle het volgende:
Ik las op NieuweRevu.nl dat ze blij was dat Theo en Pim dood waren.. maargoed dat zal wel een kop zijn van een iets genuanceerdere context.. tenminste dat mag ik hopen.
Jij klopt niet.quote:Op maandag 27 december 2004 16:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nouwja we hadden een verschil van mening hoef haar ook niet meer te zien .
Maar nu ben ik voor het eerst zins jaren gelukkig in December![]()
Huh hoezoquote:
dan is het toch nog ergens goed voor geweest!!!quote:Op maandag 27 december 2004 16:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nouwja we hadden een verschil van mening hoef haar ook niet meer te zien .
Maar nu ben ik voor het eerst zins jaren gelukkig in December![]()
er zijn genoeg andere vrouwen in de zee!quote:Op maandag 27 december 2004 16:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Huh hoezo![]()
Ben eindelijk van de stress af en van dat mens.
Heb je hem ook weer hoor met die Djemquote:Op maandag 27 december 2004 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Preciesquote:Op maandag 27 december 2004 17:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
er zijn genoeg andere vrouwen in de zee!
KLeine samenvatting:quote:Op maandag 27 december 2004 17:23 schreef niksan het volgende:
Kerstdrukte in SHO
ik heb het vorige topic gemist
Laat me raden: hij wilde een nieuwe gebruikersnaam maar wist niet welkequote:Op maandag 27 december 2004 17:30 schreef bar_rel het volgende:
-Orginial had een beetje probleempjes, met ze allen hebben we hemovertuigd!!
quote:Op maandag 27 december 2004 16:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Yo smack die bitch d’r crib uit yo....
dus tochquote:Op maandag 27 december 2004 17:35 schreef Dada het volgende:
BVO is naar Marokko trouwens, dat heeft hij mij verteld op MSN.
en niet te vergeten:quote:Op maandag 27 december 2004 17:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
KLeine samenvatting:
-Iedereen had een leuke kerst behalve Haagse_elfje, vrienden van haar hadden ruzie
-BVO is weg, maar we weten niet waarheen![]()
-Orginial had een beetje probleempjes, met ze allen hebben we hemovertuigd!!
En zo is 2de kerstdag nog mooi verlopen!!![]()
Nee, lees maar terug als je wilquote:Op maandag 27 december 2004 17:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Laat me raden: hij wilde een nieuwe gebruikersnaam maar wist niet welke
BVO is naar Marokko trouwens, dat heeft hij mij verteld op MSN.
Oh ja, maar babette ging voor Wupje..en Dizer bleef als tweede keus achterquote:Op maandag 27 december 2004 17:44 schreef niksan het volgende:
[..]
en niet te vergeten:
Dizer die Babette21 in zijn bed wil hebben
quote:
het kost idd teveel tijdquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 17:44 schreef niksan het volgende:
en niet te vergeten:
Dizer die Babette21 in zijn bed wil hebben
Ik heb het inmiddels gelezen.quote:Op maandag 27 december 2004 16:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Is het inderdaad, alleen is het wel een heel egoistisch punt dat ze daarmee bedoelt. Ze zit vol rancune, dat hele interview door. Maakt het natuurlijk wel een leuk interview
Goedzo!quote:Op maandag 27 december 2004 18:29 schreef Orginial het volgende:
Hallo iedereen![]()
* Orginial voelt zich al veel beter en heeft zich ingeschreven bij het fitnesscentrum![]()
quote:
Ze laten iedere dag (deze week dan) RTL Boulevard iemand anders presenteren.Dan wordt met oud en nieuw de nieuwe Beau gekozen.Zie: RTL Boulevard: De grote stoelendansquote:Op maandag 27 december 2004 18:44 schreef Airelle het volgende:
Huh hoe kan dit nu?
Zet ik ff Rtl Blvd aan.. zie ik die muts van Sbs6 op de stoel van Beau
Nee maar ik bedoel......quote:Op maandag 27 december 2004 18:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zie: RTL Boulevard: De grote stoelendans.![]()
Geen idee mischien weten ze het in het lopende topic.quote:Op maandag 27 december 2004 18:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel......
Ik wist wel dat Beau er mee zou stoppen, maar iemand van SBS6 kan toch niet zomaar invallen..
Het was toch altijd RTL Nederland (HMG) versus SBS?!
Oke ik ga ff zoekenquote:Op maandag 27 december 2004 18:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee mischien weten ze het in het lopende topic.![]()
Hoi Dizerquote:
Hoi Dadaquote:
Hey ZOWIEEquote:Op maandag 27 december 2004 19:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En weer gemaakt
Nu moet ik alleen opstarten viaMSN Explorer
En die ooggetuigen-verhalen in de krant dan, echt verschrikkelijk zegquote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vreselijk, die beelden van de vloedgolven in Azie.
Inderdaad, het dodental alleen is al huiveringwekkend, en als je dan ook nog eens de beelden ziet. Heel erg ja.quote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een engelse meisje die ik ken heeft een zus die daar woont en die heeft nog steeds geen contact gezocht.Het zou maar zo zijn dat ze dood isquote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Elvis!quote:
Maar er is daar bijna geen telefoonverkeer mogelijk dus misschien kán ze gewoon geen contact opnemen.quote:Op maandag 27 december 2004 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een engelse meisje die ik ken heeft een zus die daar woont en die heeft nog steeds geen contact gezocht.Het zou maar zo zijn dat ze dood is
Je kan daarmee beter wachten aangezien je nog niet uitgegroeid bent. Je spieren en botten zijn nog in ontwikkeling als je gaat trainen enzo stopt je groeiquote:Op maandag 27 december 2004 18:29 schreef Orginial het volgende:
Hallo iedereen![]()
* Orginial voelt zich al veel beter en heeft zich ingeschreven bij het fitnesscentrum![]()
Laten we het hopen die zus is trouwens 19 en geeft engelse les aan kinderen in thailandquote:Op maandag 27 december 2004 20:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar er is daar bijna geen telefoonverkeer mogelijk dus misschien kán ze gewoon geen contact opnemen.
quote:Op maandag 27 december 2004 20:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan daarmee beter wachten aangezien je nog niet uitgegroeid bent. Je spieren en botten zijn nog in ontwikkeling als je gaat trainen enzo stopt je groei![]()
Het is iemand uit het echte leven. Ik praat er graag niet over als je het niet erg vindtquote:Op maandag 27 december 2004 19:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik brand van nieuwsgierigheid Dizer. Vertel! Wacht...ik doe een gok. Riann? Al een tijd niet gezien, bedoel je haar? Of is het iemand uit jouw echte leven? (zo ja dan stop ik maar met gokken)
Het lijkt wel Arial, maar toch net nietquote:Op maandag 27 december 2004 21:10 schreef Bupatih het volgende:
EM: Waarom dat dan weer? Weet je dan niet meer wat je als avatar moet gebruiken ofzo?
Weet iemand wat voor lettertype ze hier op Fok! gebruiken?
Okéquote:Op maandag 27 december 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
Het is iemand uit het echte leven. Ik praat er graag niet over als je het niet erg vindt
Tahoma?quote:Op maandag 27 december 2004 21:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het lijkt wel Arial, maar toch net niet![]()
Ik ben van de 1 afquote:Dada Profiel:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Aantal posts: 1786 (gemiddeld 2 per dag)
Ik heb alleen het boek gelezenquote:
Tjah MSNquote:Op maandag 27 december 2004 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Tahoma ziet er breder uit, in ieder geval op MSN
Ik heb geen Word op deze pc jaquote:Op maandag 27 december 2004 22:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah MSN.
Op msn heb je gewoon grotere letters....
quote:Op maandag 27 december 2004 22:13 schreef niksan het volgende:Bupa
Hoe was je weeeeeeeekeeeeeend?????
Ik heb 'm op DVD.quote:Op maandag 27 december 2004 22:50 schreef niksan het volgende:nou, lekker is dat...moet ik morgen kijken voor deel 2 van de Tweeling
Idd ik zou niet weten wat ik er in moet zettenquote:Op maandag 27 december 2004 21:10 schreef Bupatih het volgende:
EM: Waarom dat dan weer? Weet je dan niet meer wat je als avatar moet gebruiken ofzo?
Weet iemand wat voor lettertype ze hier op Fok! gebruiken?
Ik heb zojuist allebei de vormen vaarwel gezegd.quote:Op maandag 27 december 2004 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dag Friends.
ga dat maar snel doen danquote:Op maandag 27 december 2004 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 'm op DVD.
Maar nog niet gekeken..
Whaha... maar het ziet er wel leuk uit..... sneeuwquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee hoorOp deze sneeuw slip je alleen maar en het is ook niet echt wit
Sneeuw is wel leuk ja, mits echtquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha... maar het ziet er wel leuk uit..... sneeuw.
Ga je vandaag nog wat doen ?
Doe wat je leuk vind maar ik kom vandaag niet buitenquote:
Oh ja....quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Sneeuw is wel leuk ja, mits echt
Nou ik ga vandaag stage lopengeen vakantie remember
![]()
Nog 3 weken en dan ben ikKLAAR
Neequote:Op dinsdag 28 december 2004 14:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh ja.....
Nouja stage is toch ook leuk.
*schouderklopje geeftquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee
Ik bn nu bezig met mn stageverslag al een aantal dagen, maar het wil niet echt lukken tot nu toe
Dat je in een speeltuin te vinden bent, had ik ook wel van je verwacht hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:33 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, ik kon het echt niet laten![]()
:
[[url=http://img158.exs.cx/img158/7088/img46246cs.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik voel me alweer een stuk beter nu
Please zeg dat je die kinderen een rot schop heb gegevenquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:24 schreef mark_03 het volgende:
Klotesneeuw, ... ik helemaal nat weer terug van postkantoorBah, rotkinderen die sneeuwballen in je tas gooien
. Bah
Whaha,... tis dat ik m'n TPG kleding aanhadquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze het verdienen .
Als een of ander kut joch van 14 een sneeuwbal naar mij toe gooit echt wel.
Aah meneer is postbode ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha,... tis dat ik m'n TPG kleding aanhad
Ja, ... doe 't alleen zaterdags en, zoals nu, in de vakanties. Ben (gelukkig) geen full-time bodequote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah meneer is postbode ?
Bevalt het een beetje![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat je in een speeltuin te vinden bent, had ik ook wel van je verwacht hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Dizer het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuwwww er lag sneeuw vannochtend
Of je schiet hem gewoon doodquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze het verdienen .
Als een of ander kut joch van 14 een sneeuwbal naar mij toe gooit echt wel.
Ik vind sneeuw alleen leuk als ik niet naar buiten hoef zodat ik ook niet op mijn bek kan gaan.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Het liedje is stom, maar dit is toch wel grappig
geluid aan
Lekker de hond uitlaten in de sneeuw. En dan sneeuwballen naar hem gooien....zachtjesquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:52 schreef Dizer het volgende:
Ik vind sneeuw alleen leuk als ik niet naar buiten hoef zodat ik ook niet op mijn bek kan gaan.
Sneeuw is leuk om vanuit je luie stoel met een dikke wareme deken en een kop warme chocomel naar te kijken
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Het waren twee mooie afleveringen gisterenquote:
Ja dat was echt mooi hequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het waren twee mooie afleveringen gisteren
Ik vond het echt een heeeel mooi einde. Helemaal dat Ross en Rachel bij elkaar komen... WEER!
Die ben ik nu al vergetenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:35 schreef mark_03 het volgende:
Die grap van Chandler op 't laatst... "where?"
.
Ja, die dvd moet ik dus ook maar gaan kopenquote:En... Gunther... heb 'm al een tijdje op dvd, maar blijft een goeie aflevering.
Echt enorm jammer dat 't gestopt is ...
Of je komt ze alle 30 bij mij kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die ben ik nu al vergeten![]()
[..]
Ja, die dvd moet ik dus ook maar gaan kopen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of je komt ze alle 30 bij mij kijken
Maar niet 1 januariquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of je komt ze alle 30 bij mij kijken
1 januari jarig ?? Wat een dag om jarig te zijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar niet 1 januari
Dan ga ik met de jarige ZOWIEE de Vliegende Panters kijken.
Ja man, echt feestquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
1 januari jarig ?? Wat een dag om jarig te zijn![]()
Een nieuw jaar, nieuw levensjaar,... toch jammer dat dat bij jou op dezelfde dag valtquote:
Ik weet niksquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een nieuw jaar, nieuw levensjaar,... toch jammer dat dat bij jou op dezelfde dag valt.
Wat staat er op je verlanglijstje?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je was wel in een relmood vanavond he, Bupatih?.
Ik voel me wel beledigd dat iemand zei dat je snel naar je GTST-vriendjes zou rennen om te huilen als je mod zou zijn..
Hahahaahhquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:54 schreef ZOWIEE het volgende:
geluid aan
En vooral: Waar staan de rellen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik wil weten waar alle ophef om is. Wie is Tessje en waarom is ze kut?
Tessje is niet kut.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik wil weten waar alle ophef om is. Wie is Tessje en waarom is ze kut?
Ach, het zal mij wat boeien.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je hebt je populair gemaakt, Bupatih..
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je vindt het vast heel jammer dat je geen mod bent geworden?.
Een ware democratie is een ware utopie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:25 schreef Bupatih het volgende:
Nee hoor.
Het is alleen niet eerlijk verlopen, dat is 'alles' .
Prachtig.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een ware democratie is een ware utopie.
Lees je zo langzaam?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ben nú pas bij de gtst-vriendjes opmerking
Hoe anders?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, noemen ze dat zo tegenwoordig?.
Ik weet niet of ik dat hier kan zeggen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
Nou?
Als ex-mod mag je allesquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat hier kan zeggen..
Nu ben ik wel héél benieuwdquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat hier kan zeggen..
Oohquote:
quote:
Leukquote:Op woensdag 29 december 2004 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Nee. Ik ken Tessje niet, dus ik heb ook geen problemen met d'r.
Zometeen naar de Ikea met mams..
Ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2004 02:30 schreef Svensational het volgende:
Ik hem me wel vermaakt met de Bupa-afzeik-topics
quote:Op woensdag 29 december 2004 12:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
*Note to self*
Gebruik PI's
*Note to self afgelopen*
Bedoel je niet een oudjaars diner?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:29 schreef Airelle het volgende:
Ik heb vanavond nog een kerst dinner.
Nee....quote:Op woensdag 29 december 2004 12:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bedoel je niet een oudjaars diner?![]()
Ze wordt 23quote:Op woensdag 29 december 2004 13:19 schreef Airelle het volgende:
Wordt je al 24 ????
Dat zou wel héél oud zijn hequote:Op woensdag 29 december 2004 13:19 schreef Airelle het volgende:
Wordt je al 24 ????
Al mijn foto's zijn gesoept, in het echt zie ik eruit als 30quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je gebruikt vast veel oil of olaz.
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik ken het in ieder geval niet.
Maar ik ben ook wat jonger.
Ik keek vroeger Heart Break High en oh ja..Ship to Shore...Kent iemand dat?
EDIT:
http://www.imdb.com/title/tt0165060/
Toen was ik 7
Anita en Drazicquote:
Uhm, nee.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:24 schreef bar_rel het volgende:
Heartbreak High is toch dat wat op Fox altijd kwam met die kinderen op een boot?
Ship to Shore was wél op een boot.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:24 schreef bar_rel het volgende:
Heartbreak High is toch dat wat op Fox altijd kwam met die kinderen op een boot?
Jezus ben je 12 ofzoquote:Op woensdag 29 december 2004 14:24 schreef bar_rel het volgende:
Hé!!!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jezus ben je 12 ofzo
Heartbreak High ging over een school duh en was heel tof
Is dat met die jongen die alles heel snel kon? (Snel rennen enz). Zo ja, dan keek ik dat vroeger altijd.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:25 schreef Duiveltja het volgende:
En My secret identity
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar ging dat over? Komt me heeel vaag bekend voorquote:Op woensdag 29 december 2004 14:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Keek ik ook altijd
En My secret identity
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke, ik geloof jequote:Op woensdag 29 december 2004 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
17 voor jouw meissie!!
Dan heb ik het verkeerde programma voor me...ik weet toch wel zeker dat er ook een programma op Fox Kidswas met heartbreak of heartbreaker high
![]()
The Kids of Room 401quote:Op woensdag 29 december 2004 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
17 voor jouw meissie!!
Dan heb ik het verkeerde programma voor me...ik weet toch wel zeker dat er ook een programma op Fox Kidswas met heartbreak of heartbreaker high
![]()
Jaquote:Op woensdag 29 december 2004 14:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dat met die jongen die alles heel snel kon? (Snel rennen enz). Zo ja, dan keek ik dat vroeger altijd.
Ken je vast wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Komt me heeel vaag bekend voor
Power Rangers...quote:Op woensdag 29 december 2004 14:30 schreef bar_rel het volgende:
..kijk als we het over The Power Rangers gaan hebben of Pokemon dan weet ik er natuurlijk alles van
Kimberly, de rozequote:Op woensdag 29 december 2004 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Power Rangers...
Ik vond alleen het eerste seizoen leuk
Met die blonde
Ja op een bootquote:
Uuuhm...jaquote:Op woensdag 29 december 2004 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
JaEn hij kon ook vliegen met van die spraybusjes
[..]
Ken je vast wel.
Jerry O'connell speelde erin
Dit komt me bekend voor.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
[Jeugdsentiment] Bionic 6 aaahh mooi was die tijd
[afbeelding]
hahaquote:
Nee, toen was ik al geboren.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Serie komt uit '87 toen was jij nog een embryo.
Biiiiionic Bionic 6 Oohooooquote:Op woensdag 29 december 2004 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Werd dat niet uitgezonden in de begintijd van Telekids? Volgens mij keek ik het daar altijd.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ja, hem ken ik wel, maar die serie nietquote:Op woensdag 29 december 2004 14:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ken je hem niet? Deze piem0l bedoel ik
[afbeelding]
Ik ben online...quote:Op woensdag 29 december 2004 14:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, hem ken ik wel, maar die serie niet
kom eens online, ik verveel me![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2004 14:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik ook.
Maar ik heb ZOWIEE er niet in staan.
Zou best kunnenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, toen was ik al geboren.
Maar ik had het al ge-edit.
Maar toch komt het me bekend voor. Misschien heb ik er een herhaling of een stripboek ofzo van gezien.
Jaaaaaquote:Op woensdag 29 december 2004 14:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Biiiiionic Bionic 6 Oohoooo
Ja, dat was leuk
Nee, het werd toen s'middags gewoon op tv uitgezonden.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Werd dat niet uitgezonden in de begintijd van Telekids? Volgens mij keek ik het daar altijd.
Was ook een superheldenserie.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, hem ken ik wel, maar die serie niet
kom eens online, ik verveel me![]()
Ja, op RTL4 in Telekids. Weet het bijna zeker. Effe googelenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
Nee, het werd toen s'middags gewoon op tv uitgezonden.
Ik ook niet!!!quote:
Bij Foxkids kwam altijd Heartbreaker High ofzo.Met die tweeling.Jessica en nog één.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
17 voor jouw meissie!!
![]()
quote:
Ja zie je welquote:Op woensdag 29 december 2004 14:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bij Foxkids kwam altijd Heartbreaker High ofzo.Met die tweeling.Jessica en nog één.![]()
Dat heb ik ook al gedaanquote:Op woensdag 29 december 2004 15:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga mijn stoute schoenen aantrekken, ZOWIEE
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |