Je hebt mijn hart gebroken..quote:Op maandag 27 december 2004 01:10 schreef babette21 het volgende:
OMG...............
Maar: Nee nee nee nee nee nee nee.... ik doe 't NIET....
echte liefde voor de lust.... toch maar..... uiteindelijk....
chronisch nog steeds, maar niet op Fok! Dus voornemens 2005:
doorgaan met drinken en roken, vooral niet sporten
...en trouw blijven aan mn Wupje....
Diz, you'll always be my second best....![]()
en wie weet, ooit................... na nog veel meer rooie wijn...........
Kap met posten en ga slapenquote:Op maandag 27 december 2004 01:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Morgen hopen dat ik het overleef als hij dat action figuurtje ziet..
Jij ook.quote:Op maandag 27 december 2004 01:12 schreef Dizer het volgende:
Ik ga nu echt.. Ik moet over 6 uurtjes op
Slaap lekker allemaal
Behandel haar met respect en veel plezier (JA die twee gaan samen ja!quote:Op maandag 27 december 2004 11:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
:w goedemorgen mensen ik ga zo naar mijn date
Airelle is dat Victoria Koblenko in jouw gebruikersicoontje? Mooie foto. Ik vind Victoria blond veel leuker moet ik zeggen.quote:
Je doet je award eer aanquote:Op maandag 27 december 2004 11:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Behandel haar met respect en veel plezier (JA die twee gaan samen ja!)
Dat zou we lukkenquote:Op maandag 27 december 2004 11:08 schreef Dada het volgende:
[..]
Behandel haar met respect en veel plezier (JA die twee gaan samen ja!)
Spreekt voor zichquote:Op maandag 27 december 2004 11:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Airelle is dat Victoria Koblenko in jouw gebruikersicoontje?
Mwah, soms wel.quote:Mooie foto. Ik vind Victoria blond veel leuker moet ik zeggen.
Op die foto is het wat vaal ja maar ik zag haar toen bij het Nationaal Dictee, toen zag ze er mooi uit met dat blonde haar.quote:Op maandag 27 december 2004 11:12 schreef Airelle het volgende:
Mwah, soms wel.
Ik vind alleen dat het af en toe wel erg vaal is.
Op de foto komt het door het licht.quote:Op maandag 27 december 2004 11:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Op die foto is het wat vaal ja maar ik zag haar toen bij het Nationaal Dictee, toen zag ze er mooi uit met dat blonde haar.
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 27 december 2004 04:40 schreef Svensational het volgende:
Hoe kan iemand die door niemand aardig gevonden wordt "overgewaardeerd" zijn en de leukste SHO-user ondergewaardeerd zijn???
Ik ga gtst ook maar weer eens kijken denk ikquote:Op maandag 27 december 2004 11:28 schreef Airelle het volgende:
Op de foto komt het door het licht.
Maar in GTST vond ik het wat vaal.
quote:Op maandag 27 december 2004 11:30 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ga gtst ook maar weer eens kijken denk ik![]()
Charlie-Sjors-Nick vind ik nog de meest boeienste vehaal lijn op het moment.quote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef babette21 het volgende:
gtst zit op een enorm dood spoor.... werkelijk geeneen boeiende verhaallijn op 't moment.
absoluut dieptepunt: Ray en Dennis.... maar ook de rest is knap waardeloos [ja zelfs Isabella]....![]()
Ohquote:Op maandag 27 december 2004 11:31 schreef Airelle het volgende:
Tis alleen nu helemaal niet spannend.![]()
En ik wil net weer gaan kijkenquote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef babette21 het volgende:
gtst zit op een enorm dood spoor.... werkelijk geeneen boeiende verhaallijn op 't moment.
absoluut dieptepunt: Ray en Dennis.... maar ook de rest is knap waardeloos [ja zelfs Isabella]....![]()
Wacht maar, in de week van 3 januari word het spannend!!quote:Op maandag 27 december 2004 12:01 schreef Dada het volgende:
[..]
En ik wil net weer gaan kijken(en ik vond gtst al kut en saai
)
Volgens de verhaaltjesquote:Op maandag 27 december 2004 12:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wacht maar, in de week van 3 januari word het spannend!!![]()
Ja inderdaad.quote:Op maandag 27 december 2004 11:56 schreef babette21 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |