Whaha... maar het ziet er wel leuk uit..... sneeuwquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee hoorOp deze sneeuw slip je alleen maar en het is ook niet echt wit
Sneeuw is wel leuk ja, mits echtquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha... maar het ziet er wel leuk uit..... sneeuw.
Ga je vandaag nog wat doen ?
Doe wat je leuk vind maar ik kom vandaag niet buitenquote:
Oh ja....quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Sneeuw is wel leuk ja, mits echt
Nou ik ga vandaag stage lopengeen vakantie remember
![]()
Nog 3 weken en dan ben ikKLAAR
Neequote:Op dinsdag 28 december 2004 14:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh ja.....
Nouja stage is toch ook leuk.
*schouderklopje geeftquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee
Ik bn nu bezig met mn stageverslag al een aantal dagen, maar het wil niet echt lukken tot nu toe
Dat je in een speeltuin te vinden bent, had ik ook wel van je verwacht hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:33 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, ik kon het echt niet laten![]()
:
[[url=http://img158.exs.cx/img158/7088/img46246cs.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik voel me alweer een stuk beter nu
Please zeg dat je die kinderen een rot schop heb gegevenquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:24 schreef mark_03 het volgende:
Klotesneeuw, ... ik helemaal nat weer terug van postkantoorBah, rotkinderen die sneeuwballen in je tas gooien
. Bah
Whaha,... tis dat ik m'n TPG kleding aanhadquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze het verdienen .
Als een of ander kut joch van 14 een sneeuwbal naar mij toe gooit echt wel.
Aah meneer is postbode ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha,... tis dat ik m'n TPG kleding aanhad
Ja, ... doe 't alleen zaterdags en, zoals nu, in de vakanties. Ben (gelukkig) geen full-time bodequote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah meneer is postbode ?
Bevalt het een beetje![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat je in een speeltuin te vinden bent, had ik ook wel van je verwacht hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Dizer het volgende:
Ieeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuwwww er lag sneeuw vannochtend
Of je schiet hem gewoon doodquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze het verdienen .
Als een of ander kut joch van 14 een sneeuwbal naar mij toe gooit echt wel.
Ik vind sneeuw alleen leuk als ik niet naar buiten hoef zodat ik ook niet op mijn bek kan gaan.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Het liedje is stom, maar dit is toch wel grappig
geluid aan
Lekker de hond uitlaten in de sneeuw. En dan sneeuwballen naar hem gooien....zachtjesquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:52 schreef Dizer het volgende:
Ik vind sneeuw alleen leuk als ik niet naar buiten hoef zodat ik ook niet op mijn bek kan gaan.
Sneeuw is leuk om vanuit je luie stoel met een dikke wareme deken en een kop warme chocomel naar te kijken
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Het liedje is stom, maar dit is toch wel grappig
Het waren twee mooie afleveringen gisterenquote:
Ja dat was echt mooi hequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het waren twee mooie afleveringen gisteren
Ik vond het echt een heeeel mooi einde. Helemaal dat Ross en Rachel bij elkaar komen... WEER!
Die ben ik nu al vergetenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:35 schreef mark_03 het volgende:
Die grap van Chandler op 't laatst... "where?"
.
Ja, die dvd moet ik dus ook maar gaan kopenquote:En... Gunther... heb 'm al een tijdje op dvd, maar blijft een goeie aflevering.
Echt enorm jammer dat 't gestopt is ...
Of je komt ze alle 30 bij mij kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die ben ik nu al vergeten![]()
[..]
Ja, die dvd moet ik dus ook maar gaan kopen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of je komt ze alle 30 bij mij kijken
Maar niet 1 januariquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Of je komt ze alle 30 bij mij kijken
1 januari jarig ?? Wat een dag om jarig te zijnquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar niet 1 januari
Dan ga ik met de jarige ZOWIEE de Vliegende Panters kijken.
Ja man, echt feestquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
1 januari jarig ?? Wat een dag om jarig te zijn![]()
Een nieuw jaar, nieuw levensjaar,... toch jammer dat dat bij jou op dezelfde dag valtquote:
Ik weet niksquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een nieuw jaar, nieuw levensjaar,... toch jammer dat dat bij jou op dezelfde dag valt.
Wat staat er op je verlanglijstje?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je was wel in een relmood vanavond he, Bupatih?.
Ik voel me wel beledigd dat iemand zei dat je snel naar je GTST-vriendjes zou rennen om te huilen als je mod zou zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |