Whaha... maar het ziet er wel leuk uit..... sneeuwquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee hoorOp deze sneeuw slip je alleen maar en het is ook niet echt wit
Sneeuw is wel leuk ja, mits echtquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whaha... maar het ziet er wel leuk uit..... sneeuw.
Ga je vandaag nog wat doen ?
Doe wat je leuk vind maar ik kom vandaag niet buitenquote:
Oh ja....quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Sneeuw is wel leuk ja, mits echt
Nou ik ga vandaag stage lopengeen vakantie remember
![]()
Nog 3 weken en dan ben ikKLAAR
Neequote:Op dinsdag 28 december 2004 14:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh ja.....
Nouja stage is toch ook leuk.
*schouderklopje geeftquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee
Ik bn nu bezig met mn stageverslag al een aantal dagen, maar het wil niet echt lukken tot nu toe
Dat je in een speeltuin te vinden bent, had ik ook wel van je verwacht hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:33 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, ik kon het echt niet laten![]()
:
[[url=http://img158.exs.cx/img158/7088/img46246cs.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat was ook de bedoelingquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik voel me alweer een stuk beter nu
Please zeg dat je die kinderen een rot schop heb gegevenquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:24 schreef mark_03 het volgende:
Klotesneeuw, ... ik helemaal nat weer terug van postkantoorBah, rotkinderen die sneeuwballen in je tas gooien
. Bah
Whaha,... tis dat ik m'n TPG kleding aanhadquote:Op dinsdag 28 december 2004 16:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als ze het verdienen .
Als een of ander kut joch van 14 een sneeuwbal naar mij toe gooit echt wel.
Aah meneer is postbode ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whaha,... tis dat ik m'n TPG kleding aanhad
Ja, ... doe 't alleen zaterdags en, zoals nu, in de vakanties. Ben (gelukkig) geen full-time bodequote:Op dinsdag 28 december 2004 17:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Aah meneer is postbode ?
Bevalt het een beetje![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:58 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat je in een speeltuin te vinden bent, had ik ook wel van je verwacht hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |