En die ooggetuigen-verhalen in de krant dan, echt verschrikkelijk zegquote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat vreselijk, die beelden van de vloedgolven in Azie.
Inderdaad, het dodental alleen is al huiveringwekkend, en als je dan ook nog eens de beelden ziet. Heel erg ja.quote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een engelse meisje die ik ken heeft een zus die daar woont en die heeft nog steeds geen contact gezocht.Het zou maar zo zijn dat ze dood isquote:Op maandag 27 december 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Elvis!quote:
Maar er is daar bijna geen telefoonverkeer mogelijk dus misschien kán ze gewoon geen contact opnemen.quote:Op maandag 27 december 2004 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een engelse meisje die ik ken heeft een zus die daar woont en die heeft nog steeds geen contact gezocht.Het zou maar zo zijn dat ze dood is
Je kan daarmee beter wachten aangezien je nog niet uitgegroeid bent. Je spieren en botten zijn nog in ontwikkeling als je gaat trainen enzo stopt je groeiquote:Op maandag 27 december 2004 18:29 schreef Orginial het volgende:
Hallo iedereen![]()
* Orginial voelt zich al veel beter en heeft zich ingeschreven bij het fitnesscentrum![]()
Laten we het hopen die zus is trouwens 19 en geeft engelse les aan kinderen in thailandquote:Op maandag 27 december 2004 20:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar er is daar bijna geen telefoonverkeer mogelijk dus misschien kán ze gewoon geen contact opnemen.
quote:Op maandag 27 december 2004 20:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan daarmee beter wachten aangezien je nog niet uitgegroeid bent. Je spieren en botten zijn nog in ontwikkeling als je gaat trainen enzo stopt je groei![]()
Het is iemand uit het echte leven. Ik praat er graag niet over als je het niet erg vindtquote:Op maandag 27 december 2004 19:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik brand van nieuwsgierigheid Dizer. Vertel! Wacht...ik doe een gok. Riann? Al een tijd niet gezien, bedoel je haar? Of is het iemand uit jouw echte leven? (zo ja dan stop ik maar met gokken)
Het lijkt wel Arial, maar toch net nietquote:Op maandag 27 december 2004 21:10 schreef Bupatih het volgende:
EM: Waarom dat dan weer? Weet je dan niet meer wat je als avatar moet gebruiken ofzo?
Weet iemand wat voor lettertype ze hier op Fok! gebruiken?
Okéquote:Op maandag 27 december 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
Het is iemand uit het echte leven. Ik praat er graag niet over als je het niet erg vindt
Tahoma?quote:Op maandag 27 december 2004 21:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het lijkt wel Arial, maar toch net niet![]()
Ik ben van de 1 afquote:Dada Profiel:
Statistieken
Laatste bezoek: 1 seconden geleden
Aantal posts: 1786 (gemiddeld 2 per dag)
Ik heb alleen het boek gelezenquote:
Tjah MSNquote:Op maandag 27 december 2004 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij niet, Tahoma ziet er breder uit, in ieder geval op MSN
Ik heb geen Word op deze pc jaquote:Op maandag 27 december 2004 22:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah MSN.
Op msn heb je gewoon grotere letters....
quote:Op maandag 27 december 2004 22:13 schreef niksan het volgende:Bupa
Hoe was je weeeeeeeekeeeeeend?????
Ik heb 'm op DVD.quote:Op maandag 27 december 2004 22:50 schreef niksan het volgende:nou, lekker is dat...moet ik morgen kijken voor deel 2 van de Tweeling
Idd ik zou niet weten wat ik er in moet zettenquote:Op maandag 27 december 2004 21:10 schreef Bupatih het volgende:
EM: Waarom dat dan weer? Weet je dan niet meer wat je als avatar moet gebruiken ofzo?
Weet iemand wat voor lettertype ze hier op Fok! gebruiken?
Ik heb zojuist allebei de vormen vaarwel gezegd.quote:Op maandag 27 december 2004 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dag Friends.
ga dat maar snel doen danquote:Op maandag 27 december 2004 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb 'm op DVD.
Maar nog niet gekeken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |