dus tochquote:Op maandag 27 december 2004 17:35 schreef Dada het volgende:
BVO is naar Marokko trouwens, dat heeft hij mij verteld op MSN.
en niet te vergeten:quote:Op maandag 27 december 2004 17:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
KLeine samenvatting:
-Iedereen had een leuke kerst behalve Haagse_elfje, vrienden van haar hadden ruzie
-BVO is weg, maar we weten niet waarheen![]()
-Orginial had een beetje probleempjes, met ze allen hebben we hemovertuigd!!
En zo is 2de kerstdag nog mooi verlopen!!![]()
Nee, lees maar terug als je wilquote:Op maandag 27 december 2004 17:35 schreef Dada het volgende:
[..]
Laat me raden: hij wilde een nieuwe gebruikersnaam maar wist niet welke
BVO is naar Marokko trouwens, dat heeft hij mij verteld op MSN.
Oh ja, maar babette ging voor Wupje..en Dizer bleef als tweede keus achterquote:Op maandag 27 december 2004 17:44 schreef niksan het volgende:
[..]
en niet te vergeten:
Dizer die Babette21 in zijn bed wil hebben
quote:
het kost idd teveel tijdquote:
quote:Op maandag 27 december 2004 17:44 schreef niksan het volgende:
en niet te vergeten:
Dizer die Babette21 in zijn bed wil hebben
Ik heb het inmiddels gelezen.quote:Op maandag 27 december 2004 16:54 schreef Dada het volgende:
[..]
Is het inderdaad, alleen is het wel een heel egoistisch punt dat ze daarmee bedoelt. Ze zit vol rancune, dat hele interview door. Maakt het natuurlijk wel een leuk interview
Goedzo!quote:Op maandag 27 december 2004 18:29 schreef Orginial het volgende:
Hallo iedereen![]()
* Orginial voelt zich al veel beter en heeft zich ingeschreven bij het fitnesscentrum![]()
quote:
Ze laten iedere dag (deze week dan) RTL Boulevard iemand anders presenteren.Dan wordt met oud en nieuw de nieuwe Beau gekozen.Zie: RTL Boulevard: De grote stoelendansquote:Op maandag 27 december 2004 18:44 schreef Airelle het volgende:
Huh hoe kan dit nu?
Zet ik ff Rtl Blvd aan.. zie ik die muts van Sbs6 op de stoel van Beau
Nee maar ik bedoel......quote:Op maandag 27 december 2004 18:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Zie: RTL Boulevard: De grote stoelendans.![]()
Geen idee mischien weten ze het in het lopende topic.quote:Op maandag 27 december 2004 18:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel......
Ik wist wel dat Beau er mee zou stoppen, maar iemand van SBS6 kan toch niet zomaar invallen..
Het was toch altijd RTL Nederland (HMG) versus SBS?!
Oke ik ga ff zoekenquote:Op maandag 27 december 2004 18:52 schreef Orginial het volgende:
[..]
Geen idee mischien weten ze het in het lopende topic.![]()
Hoi Dizerquote:
Hoi Dadaquote:
Hey ZOWIEEquote:Op maandag 27 december 2004 19:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En weer gemaakt
Nu moet ik alleen opstarten viaMSN Explorer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |