Maandag: Cilly Dartelquote:Jeroen Latijnhouwers naar RTL Boulevard
De editie NL presentator is de nieuwe Beau van Erven Dorens.
Althans: voor heel even. Latijnhouwers presenteert woensdag RTL Boulevard voor één keertje. Volgens de presentator van Editie NL wordt hij niet automatisch ook de opvolger van Beau. “Ik heb mijn eigen programma. Dit doe ik 5 keer in de week, en Editie NL is mijn programma. Maar ik vind het wel leuk om een keer op de plaats van Beau te zitten.”
Latijnhouwers weet niet wat hij zou doen als hij gevraagd wordt de de opvolger van Beau te worden. “Ik zeg niet gelijk ja. Maar ik zou er zeker erg goed over na willen denken”.
Boulevard laat deze week elke dag iemand anders de presentatie doen. Zo is Cilly Dartell vandaag aan de beurt, Jeroen Kijk in de Vegte morgen en Martijn Krabbé donderdag. De Oudejaarsuitzending op vrijdag wordt gepresenteerd door Beau van Erven Dorens zélf.
Ze is vreselijk bij RTL Boulevard.quote:Op maandag 27 december 2004 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Nou, Cilly is begonnen en hoe leuk ik haar ook vind. Ze leest de verhaaltjes echt op van de autocue en er is niet echt een losse presentatie
Is zij trouwens weg bij SBS dat ze hier toestemming voor krijgt: een openbare sollicitatie bij de concurrent?????
Nee, ik had liever Winston Het-zeg-me-niks-fiets.quote:Op maandag 27 december 2004 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind er geen potentiele opvolgers tussenzitten.
Nope, ze heeft speciale toestemming.quote:Op maandag 27 december 2004 18:46 schreef TheVulture het volgende:
Is zij trouwens weg bij SBS dat ze hier toestemming voor krijgt: een openbare sollicitatie bij de concurrent?????
Daar ben ik wel benieuwd naar, geestige vent.quote:
Yep, dan doen ze het jaaroverzicht.quote:Vrijdag: Beau van Erven Dorns
Jeroen is inderdaad erg leuk.Maar ik had liever Carlo of Winston als presentator.quote:Op maandag 27 december 2004 18:51 schreef static het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar, geestige vent.
[..]
Yep, dan doen ze het jaaroverzicht.
Christine was een serieuze optie heb ik begrepen, alleen gooide ze er bij de Generale repetitie steevast om de twee minuten automatisch een belspel tussendoor.....quote:Op maandag 27 december 2004 18:51 schreef wizarddragon het volgende:
Cilly had Christine moeten zijn
[afbeelding]
Ik denk dat de strijd tussen de twee Jeroens gaat: nadeel van Kijk in de Vegte is dat het dan misschien wel iets te veel nichtenhumor wordt, de balans is dan weg.quote:Op maandag 27 december 2004 18:53 schreef mark_03 het volgende:
Denk dat Martijn de grootste kanshebber is van de 4
Ja,maar Carlo is toch de beste opvolger.quote:Op maandag 27 december 2004 18:57 schreef wizarddragon het volgende:
Jeroen Latijnhouwers van editie.nl.. leuke man
Dat is deze vent:quote:Op maandag 27 december 2004 18:56 schreef MissX het volgende:
Jeroen Latijnhouwers wie is dat?
Grappige droge humor en een womanizer.quote:Naam Jeroen Latijnhouwers
Geboortedatum 22-05-1967
Carriere Jeroen ging van de Lokale Omroep Tilburg naar Omroep Brabant naar Veronica Nieuwsradio. In 1996 stortte hij zich in het kortstondige avontuur dat zich Sport 7 noemde, maar vertrok al snel naar RTL 4. Daar werkte hij als commentator en voice-over.
Nu Vanaf 1998 is Jeroen presentator van het RTL Nieuws en verder is hij één van de gezichten van Editie NL.
Hobby
Bijzonderheid
Programma RTL Nieuws
Zender RTL 4![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |