quote:Op zondag 7 november 2004 19:13 schreef Ole het volgende:
Of Peter vd Vorst, die vertelde ook dat hij screentest heeft gedaan..
Paul de Leeuw en leuk...heeft zeer weinig met elkaar te maken in mijn opinie.quote:Op zondag 7 november 2004 19:16 schreef BVO het volgende:
Paul de Leeuw is dan wel weer leuk..
Maar toch, RTL Boulevard hoort gewoon met Beau en Albert..
quote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef Cee het volgende:
ik wil Beau die doet alsof ie geïnteresseerd is iedere keer dat Irene van der Laar aan 't blaten is.
Je kan ook gewoon een leven krijgen..quote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef Cee het volgende:
Mike fucking Stafuckingrink? Alsjeblieft. Ik wil de Staatsloterijshow helemaal niet gaan volgen! Ik wil lekker inhoudsloze Boulevard, ik wil roddels, ik wil gezeik op celebrities, ik wil Beau die doet alsof ie geïnteresseerd is iedere keer dat Irene van der Laar aan 't blaten is.
Helaas voor jou doet jouw opinie er geen zier toe. Of ben je soms de directeur van RTL?quote:Op zondag 7 november 2004 19:25 schreef wonko het volgende:
[..]
Paul de Leeuw en leuk...heeft zeer weinig met elkaar te maken in mijn opinie.
Oeh....de agressie...gevoelig punt? Maar ik weet dat mijn opinie er niet toe doet..net zo min als de jouwe. Maar als die de Leeuw zich met dat programma gaat bemoeien kijk ik gewoon niet meer....dat kan ook.quote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Helaas voor jou doet jouw opinie er geen zier toe. Of ben je soms de directeur van RTL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |