Dit komt me bekend voor.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
[Jeugdsentiment] Bionic 6 aaahh mooi was die tijd
[afbeelding]
hahaquote:
Nee, toen was ik al geboren.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Serie komt uit '87 toen was jij nog een embryo.
Biiiiionic Bionic 6 Oohooooquote:Op woensdag 29 december 2004 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Werd dat niet uitgezonden in de begintijd van Telekids? Volgens mij keek ik het daar altijd.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:34 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Ja, hem ken ik wel, maar die serie nietquote:Op woensdag 29 december 2004 14:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ken je hem niet? Deze piem0l bedoel ik
[afbeelding]
Ik ben online...quote:Op woensdag 29 december 2004 14:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, hem ken ik wel, maar die serie niet
kom eens online, ik verveel me![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 december 2004 14:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik ook.
Maar ik heb ZOWIEE er niet in staan.
Zou best kunnenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, toen was ik al geboren.
Maar ik had het al ge-edit.
Maar toch komt het me bekend voor. Misschien heb ik er een herhaling of een stripboek ofzo van gezien.
Jaaaaaquote:Op woensdag 29 december 2004 14:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Biiiiionic Bionic 6 Oohoooo
Ja, dat was leuk
Nee, het werd toen s'middags gewoon op tv uitgezonden.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Werd dat niet uitgezonden in de begintijd van Telekids? Volgens mij keek ik het daar altijd.
Was ook een superheldenserie.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:44 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, hem ken ik wel, maar die serie niet
kom eens online, ik verveel me![]()
Ja, op RTL4 in Telekids. Weet het bijna zeker. Effe googelenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:52 schreef Duiveltja het volgende:
Nee, het werd toen s'middags gewoon op tv uitgezonden.
Ik ook niet!!!quote:
Bij Foxkids kwam altijd Heartbreaker High ofzo.Met die tweeling.Jessica en nog één.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
17 voor jouw meissie!!
Dan heb ik het verkeerde programma voor me...ik weet toch wel zeker dat er ook een programma op Fox Kidswas met heartbreak of heartbreaker high
![]()
quote:
Ja zie je welquote:Op woensdag 29 december 2004 14:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bij Foxkids kwam altijd Heartbreaker High ofzo.Met die tweeling.Jessica en nog één.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |