In near future, on Earth and around Solar System. It's the highly advanced world in science and technology in which robots with mechanical brains and journey to the past are possible. Science and technoloy is not only used for the human beings, but also abused to satisfy selfish minds personally. Because of wrong scientist's crimes, or because of natural disasters or invasions of aliens, the Earth and the human beings are menaced continuously.
We need a hero with more power, the sense of justice and humanism to protect the Earth from these dangers. In such necessity, Professor Sharp, a genius scientist, developes the 'Bionic' technology. Like this, the Six heroes, the Bionic Six come into the world.
The adventures of the Bionic Six, to protect the Earth and our neighbors from Scarab and his villains, or from other dangers, begin...
Jack Bennett, Bionic-1
Helen, Mother-1
Eric, Sport-1
JD, IQ
Meg, Rock-1
Bunji, Karade-1
Professor Amadeus Sharp
FLUFFI
Dit was altijd op TV op SKY channel. Zaterdags werd het uitgezonden bij The Fun Factory, ten tijde dat er ook een serie van MASK was waarin Venom en Mask tegen elkaar aan hetracen waren (dat heb ik trouwens nooit begrepen)
Ik vond het altijd wel leuk om te zien, helaas al in geen jaren meer op de buis tegengekomen
quote:Ook geloof ik, die zonden wel vaker dingen uit die zaterdags op de Fun Factory te zien zijn
Op dinsdag 6 mei 2003 19:31 schreef fratsman het volgende:
jaaaaaaaaaa!!!! Daar keek ik ook altijd naar! das echt al n tijd geleden zeg!
Was dat niet bij de dj Kat show met Linda de Mol? (kan me vergissen)
quote:dat doe jij dagelijks?
Op dinsdag 6 mei 2003 19:37 schreef Cairon het volgende:
Heerlijke serie, en nog niet eens zo gek slecht getekent. Leuke verhalen en heerlijk om op het schoolplein na te spelen.
quote:samen met mask idd, wat cool
Bionic, Bionic SIX *oehoe oehoe*
They fight together, they fight for life/right (ofzoiets)
super duper (?) familyyyyyyyy
Bionic SIX
kan me de eerste aflevering nog herinneren als de dag van gisteren...
[quote]
the FUNFACTORY
om 7 uur met je zusje naar beneden sneaken en dan de fun factory kijken terwijl je helemaal geen engels kan!!
wat mis ik de goeie ouwe tijd, de tijd voor telekids...
Inspector Gadget
Bananaman (papadapapapa)
Mask
Transformers
Bionic 6
quote:Ja, god wat was dat politiek correct zeg!
Op vrijdag 9 mei 2003 09:05 schreef Smeich het volgende:
Ik keek hier nooit naar. Hoe heet trouwens die serie met dat ventje dat de wereld beschermde, en van die 'aardkrachten' had?
Was dat Captain Planet?
quote:Nee, maar daardoor zijn een heleboel 20'rs van nu bedreven ind e engelse taal itt een boel tieners die later op zijn gegroeid met nagesynchroniseerd of ondertitelde programma's bij Telekids.
Op vrijdag 9 mei 2003 08:52 schreef B4ron het volgende:
...
om 7 uur met je zusje naar beneden sneaken en dan de fun factory kijken terwijl je helemaal geen engels kan!!
...
Eind jaren 80 was de halve klas van groep 8 al enigzins bedreven ind e Engelse taal...
quote:Op vrijdag 9 mei 2003 08:52 schreef B4ron het volgende:
Bionic, Bionic SIX *oehoe oehoe*
They fight together, they fight for life/right (ofzoiets)
super duper (?) familyyyyyyyy
Bionic SIX
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |