quote:Op woensdag 29 december 2004 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Ik ken het in ieder geval niet.
Maar ik ben ook wat jonger.
Ik keek vroeger Heart Break High en oh ja..Ship to Shore...Kent iemand dat?
EDIT:
http://www.imdb.com/title/tt0165060/
Toen was ik 7
Anita en Drazicquote:
Uhm, nee.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:24 schreef bar_rel het volgende:
Heartbreak High is toch dat wat op Fox altijd kwam met die kinderen op een boot?
Ship to Shore was wél op een boot.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:24 schreef bar_rel het volgende:
Heartbreak High is toch dat wat op Fox altijd kwam met die kinderen op een boot?
Jezus ben je 12 ofzoquote:Op woensdag 29 december 2004 14:24 schreef bar_rel het volgende:
Hé!!!quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jezus ben je 12 ofzo
Heartbreak High ging over een school duh en was heel tof
Is dat met die jongen die alles heel snel kon? (Snel rennen enz). Zo ja, dan keek ik dat vroeger altijd.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:25 schreef Duiveltja het volgende:
En My secret identity
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar ging dat over? Komt me heeel vaag bekend voorquote:Op woensdag 29 december 2004 14:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Keek ik ook altijd
En My secret identity
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke, ik geloof jequote:Op woensdag 29 december 2004 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
17 voor jouw meissie!!
Dan heb ik het verkeerde programma voor me...ik weet toch wel zeker dat er ook een programma op Fox Kidswas met heartbreak of heartbreaker high
![]()
The Kids of Room 401quote:Op woensdag 29 december 2004 14:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
17 voor jouw meissie!!
Dan heb ik het verkeerde programma voor me...ik weet toch wel zeker dat er ook een programma op Fox Kidswas met heartbreak of heartbreaker high
![]()
Jaquote:Op woensdag 29 december 2004 14:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dat met die jongen die alles heel snel kon? (Snel rennen enz). Zo ja, dan keek ik dat vroeger altijd.
Ken je vast wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Komt me heeel vaag bekend voor
Power Rangers...quote:Op woensdag 29 december 2004 14:30 schreef bar_rel het volgende:
..kijk als we het over The Power Rangers gaan hebben of Pokemon dan weet ik er natuurlijk alles van
Kimberly, de rozequote:Op woensdag 29 december 2004 14:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Power Rangers...
Ik vond alleen het eerste seizoen leuk
Met die blonde
Ja op een bootquote:
Uuuhm...jaquote:Op woensdag 29 december 2004 14:31 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
JaEn hij kon ook vliegen met van die spraybusjes
[..]
Ken je vast wel.
Jerry O'connell speelde erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |