Ik denk ook dat mijn provider ontzettend zat te kutten, ik heb gisteren 1x mijn streepjes groen gezien en voor de rest was het of oranje of rood.quote:Ik heb totaal nergens last van gehad eigenlijk? Sowieso zelden met Halo2. Ja als je samen in een warthog zit dan kunnen er kleine synchronisatie probleempjes voorkomen. Maar echt heeeel erg heb ik nog niet meegemaakt. Wat ik wel merk als de verbinding wat minder is, is dat de voice com wat happeriger wordt. Voor de rest heeft dit spel wat mij betreft de beste online code van alles wat ik tot nu toe heb gespeeld op live.
ik heb hem eruit geedit, nu moet pkwarts hem nog uit zijn tekstbestandje halenquote:Op woensdag 24 november 2004 10:57 schreef HomerJ het volgende:
Prima OP, maar die countdown mag er wel uit
Inderdaad, ik kan amper tijd maken om alles te spelen zoveel goede games zijn er tegenwoordigquote:Op woensdag 24 november 2004 11:10 schreef Bastard het volgende:
Wat een spellen ook tegenwoordig.. heb gewoon jaren gewacht op halo2, eindelijk kan ik hem spelen!
Je kan die trial account heel makkelijk verlengen met een starterskit code. Gewoon in je dashboard op de goede plaats de code invoeren en klaar.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:14 schreef BGN het volgende:
Ik probeer iemand aankoopadvies te geven over een XBOX, maar stuit op enkele problemen.
Stel je koopt een Halo2 XBOX, daar zit dan een trial kaartje bij voor twee maanden. Kun je na die twee maanden je account gemakkelijk upgraden met behulp van een starter kit? Dus dat je gamertag hetzelfde blijft, de gegevens hetzelfde enz.
En omdat er bij zo'n trial kaartje geen headset zit, zul je die toch moeten aanschaffen. Als je toch later een starter kit moet kopen, kan je dat dan niet meteen doen, zodat je wel meteen de headset gebruikt, en het abonnement pas over twee maanden in laat gaan?
Dat was idd een standaard autotje, maar we gingen toch echt 120 op een recht stuk. En dat was totaal niet te merken.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:01 schreef DinoPK het volgende:
Standaard autotje waarschijnlijk. Wacht maar tot je de ECU, engine, transmission enzo uitbreidt, er een turbo op gooit en je NOS knopje indrukt. Dan is het niet meer zo langzaam hoor
Sowieso: niet elk spel hoeft voor mij een burnout gevoel te hebben, de tragere snelheid gepaard met realistischer rijgedrag zorgt voor genoeg uitdaging.
1 ding vergeten te melden: Deel 1 was dermate slecht geprogrammeerd dat het spel gigantisch vertraagde op de xbox bij 60hz, bij 50 hz was het ietsie minder. Dit is veel beter geworden in deel 2, nog steeds geen 60fps en lichte framedrops, maar het loopt allemaal veel vloeiender dan in deel 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |