quote:Op zondag 7 november 2004 09:09 schreef twi het volgende:
Over vier dagen zitten we 'm gewoon te gamen
quote:Op zondag 7 november 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
wie zoet is, krijgt lekkers, wie stout is, een aarsch vol lood
quote:Op zondag 7 november 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
wie zoet is, krijgt lekkers, wie stout is, een aarsch vol lood
whoehahahahahahaquote:Op zondag 7 november 2004 09:48 schreef Bastard het volgende:
Zie ginds komt de Ward Hog, uit Halo weer aan.
Hij brengt ons de Master Chief, ik zie hem al staan.
Ik wacht heel erg op Pro evolution soccer 4, idem voor Kotor 2 en Splinter cell komt Q1 2005.quote:Op zondag 7 november 2004 10:43 schreef Retarded het volgende:
Nou, wat wordt de volgende grote mooie release op de box?? NFS:U 2 komt een weekje later, en Pro Evo ook... wanneer komt Splinter Cell 3?? Splinter Cell en KOTOR zijn DE games om de winter door te komen![]()
Splinter Cell 3 komt in maart 2005quote:Op zondag 7 november 2004 10:43 schreef Retarded het volgende:
Nou, wat wordt de volgende grote mooie release op de box?? NFS:U 2 komt een weekje later, en Pro Evo ook... wanneer komt Splinter Cell 3?? Splinter Cell en KOTOR zijn DE games om de winter door te komen![]()
leven wij in PST dan?quote:Op zondag 7 november 2004 10:40 schreef pkwarts het volgende:
om 12:00 staat op teamxbox, IGN en Gamespot, gamespy (waarschijnlijk zelfs op meer sites) de review van Halo 2 online
Op de officiele site staat:quote:Op zondag 7 november 2004 11:01 schreef Retarded het volgende:
KOTOR 2 voor de pc in februari toch?? Op de Xbox gewoon in december naar mijn weten. Splinter Cell is jammer... ik heb nog een paar missies te gaan bij deeltje 2, maar dat zal wel niet lang meer duren.
Ik heb al 60 uur in die game zitten en alleen nog maar 2 missies uitgespeeld :') Multiplayerquote:Op zondag 7 november 2004 11:01 schreef Retarded het volgende:
. Splinter Cell is jammer... ik heb nog een paar missies te gaan bij deeltje 2, maar dat zal wel niet lang meer duren.
god, ik heb er geeneens aan gedachtquote:Op zondag 7 november 2004 11:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
leven wij in PST dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |