quote:Op zondag 7 november 2004 09:09 schreef twi het volgende:
Over vier dagen zitten we 'm gewoon te gamen
quote:Op zondag 7 november 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
wie zoet is, krijgt lekkers, wie stout is, een aarsch vol lood
quote:Op zondag 7 november 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
wie zoet is, krijgt lekkers, wie stout is, een aarsch vol lood
whoehahahahahahaquote:Op zondag 7 november 2004 09:48 schreef Bastard het volgende:
Zie ginds komt de Ward Hog, uit Halo weer aan.
Hij brengt ons de Master Chief, ik zie hem al staan.
Ik wacht heel erg op Pro evolution soccer 4, idem voor Kotor 2 en Splinter cell komt Q1 2005.quote:Op zondag 7 november 2004 10:43 schreef Retarded het volgende:
Nou, wat wordt de volgende grote mooie release op de box?? NFS:U 2 komt een weekje later, en Pro Evo ook... wanneer komt Splinter Cell 3?? Splinter Cell en KOTOR zijn DE games om de winter door te komen![]()
Splinter Cell 3 komt in maart 2005quote:Op zondag 7 november 2004 10:43 schreef Retarded het volgende:
Nou, wat wordt de volgende grote mooie release op de box?? NFS:U 2 komt een weekje later, en Pro Evo ook... wanneer komt Splinter Cell 3?? Splinter Cell en KOTOR zijn DE games om de winter door te komen![]()
leven wij in PST dan?quote:Op zondag 7 november 2004 10:40 schreef pkwarts het volgende:
om 12:00 staat op teamxbox, IGN en Gamespot, gamespy (waarschijnlijk zelfs op meer sites) de review van Halo 2 online
Op de officiele site staat:quote:Op zondag 7 november 2004 11:01 schreef Retarded het volgende:
KOTOR 2 voor de pc in februari toch?? Op de Xbox gewoon in december naar mijn weten. Splinter Cell is jammer... ik heb nog een paar missies te gaan bij deeltje 2, maar dat zal wel niet lang meer duren.
Ik heb al 60 uur in die game zitten en alleen nog maar 2 missies uitgespeeld :') Multiplayerquote:Op zondag 7 november 2004 11:01 schreef Retarded het volgende:
. Splinter Cell is jammer... ik heb nog een paar missies te gaan bij deeltje 2, maar dat zal wel niet lang meer duren.
god, ik heb er geeneens aan gedachtquote:Op zondag 7 november 2004 11:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
leven wij in PST dan?
EGM geeft Halo 2 drie keer een 10. Want in de EGM wordt een game door 3 mensen getest. Als minpuntje geven ze aan dat de game eindigt.quote:Op zondag 7 november 2004 12:37 schreef taart het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/562116.asp
is dat cijfer van game informer al bekend
Ik val in zo'n groot zwart gat mocht ik ooit Halo2 en Fable uitgespeeld hebben...quote:Op zondag 7 november 2004 10:43 schreef Retarded het volgende:
halo 2 op livequote:Op zondag 7 november 2004 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik val in zo'n groot zwart gat mocht ik ooit Halo2 en Fable uitgespeeld hebben...
quote:Op zondag 7 november 2004 16:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
halo 2 op live
daarmee houd je het wel uit tot kotor 2quote:Op zondag 7 november 2004 16:23 schreef kepler het volgende:
[..]bijna vergeten
spel koop ik niet. Vond deel 1 niet echt leukquote:Op zondag 7 november 2004 16:41 schreef pkwarts het volgende:
[..]
daarmee houd je het wel uit tot kotor 2
quote:Op zondag 7 november 2004 16:51 schreef kepler het volgende:
[..]
spel koop ik niet. Vond deel 1 niet echt leuk
dat turnbased gedoe is niks voor mijquote:Op zondag 7 november 2004 17:16 schreef Tain het volgende:
[..]deel 1 is nog steeds 1 van de beste spellen voor de xbox vind ik
dan is het idd niksquote:Op zondag 7 november 2004 17:29 schreef kepler het volgende:
[..]
dat turnbased gedoe is niks voor mij
ik wil gewoon actie
op zondagochtendquote:Op zondag 7 november 2004 18:08 schreef Thomper het volgende:
Ik ken iemand die heeft sinds vanochtend Halo 2. Van Microsoft gekregen. Hij reviewed hem ook voor 9 uur vanavond.
quote:Ratings: Description:
out of 10 click here for ratings guide
9.5 Presentation
While the presentation is, in many ways, superb -- with a great story, pacing, etc., the ending is tricky, and the cutscenes often show pop-in.
9.5 Graphics
Everything is higher res, more polished, and the lighting, special effects, and animation all top-notch. The Normal Mapping is cool, but imperfect and sometimes troublesome.
10 Sound
The superb use of Dolby 5.1 sound colors everything with realism. The music is excellent, while the sound effects, voice-acting, & the well-known musical guests appearances work in surprisingly well.
10 Gameplay
You've got one great storyline, one hell-of-an-improved single-player game with dual-wielding, jacking, and more weapons, and some surprises.
10 Lasting Appeal
The single-player game is about 10-15 hours depending on how good you are. The online portion is unbelievably good. It surpasses everything else on Xbox Live 10-fold.
9.8 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
http://reviews.teamxbox.com/xbox/833/Halo-2/p9/quote:While it is the best looking FPS on the Xbox, there are a few visual anomalies (aliasing and pop-in) that slightly prevent Halo 2 from scoring a perfect in graphics. The use of normal mapping and other special effects provide a beautiful game to behold. The framerate is never a problem online or offline
Daar ben iik zo blij mee.quote:Op zondag 7 november 2004 21:16 schreef Baris het volgende:
Blij dat de Framerate probleem is opgelost:
[..]
http://reviews.teamxbox.com/xbox/833/Halo-2/p9/
quote:Op zondag 7 november 2004 16:51 schreef kepler het volgende:
[..]
spel koop ik niet. Vond deel 1 niet echt leuk
nee zo slecht was hetquote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
![]()
gijs je bent niet verder gekomen dan level 1
Als het een beetje meezit, heb ik hem dinsdag.quote:Op zondag 7 november 2004 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen Halo 2 ophalen
Toch jammer.. dat zo'n niet fan hem dan al heeft.quote:Op zondag 7 november 2004 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen Halo 2 ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer hetzelfde aan te houden.... heb alleen de eindoordeels bekekenquote:Op maandag 8 november 2004 07:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet me echt inhouden om die reviews niet te lezen!Maar ik hou het vol, ik moet rein en maagdelijk blijven voor de Master Chief
Ik ookquote:Op maandag 8 november 2004 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik probeer hetzelfde aan te houden.... heb alleen de eindoordeels bekeken
eindelijk weer echt iets leuks op live te spelenquote:Op maandag 8 november 2004 08:41 schreef Chocobo het volgende:
10 Lasting Appeal
The single-player game is about 10-15 hours depending on how good you are. The online portion is unbelievably good. It surpasses everything else on Xbox Live 10-fold.
EN altijd wel iemand onlinequote:Op maandag 8 november 2004 08:53 schreef Tain het volgende:
[..]
eindelijk weer echt iets leuks op live te spelen
Instelling van de gamers, ik vind battlefront en rs3ba echt leuke games, maar ik mis toch wel de gezelligheid van mede fokkers in de games en dat maakt het voor mij dan weer iets minder leuk om te spelen.quote:Op maandag 8 november 2004 09:18 schreef DinoPK het volgende:
Eindelijk weer?
Zou het aan de spellen liggen, of aan de instelling van de gamers?....
Dat al afgelopen nacht gedaan heeftquote:Op maandag 8 november 2004 07:32 schreef DinoPK het volgende:
Och die 75 uur kan je toch nog wel wachten of niet dan? Ik zeg niet dat het makkelijk zal zijn hoor
Na het lezen van de reviews ben ik er alleen nog maar enthousiaster over geworden.. Straks ga ik er nog over dromen in mijn slaap
Na RS3 niet zoveel meer Live gedaan eigenlijk..... ! En met die nieuwe features, lijkt het me geweldig !quote:Op maandag 8 november 2004 08:53 schreef Tain het volgende:
[..]
eindelijk weer echt iets leuks op live te spelen
Hoe lang heb je over Halo gedaan? juist...quote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef HomerJ het volgende:
Ben ik de enige die niet helemaal gek word van Halo 2(krijg hem woensdag wel thuis hoor)
En 10-15 uur voor de SP vind ik matig
Wat wil je dan ? 30 tot 40 uur lang een FPS gamenquote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef HomerJ het volgende:
Ben ik de enige die niet helemaal gek word van Halo 2(krijg hem woensdag wel thuis hoor)
liever 10-15 een intense game-ervaring, dan 30 uur hetzelfde level doorlopenquote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef HomerJ het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2004 13:08 schreef kepler het volgende:
[..]
liever 10-15 een intense game-ervaring, dan 30 uur hetzelfde level doorlopen
Neequote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef HomerJ het volgende:
Dat is het probleem nietquote:En 10-15 uur voor de SP vind ik matig
idd beyond good & evil was ook geweldig en dat was maar 10 uurquote:Op maandag 8 november 2004 13:08 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2004 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee
quote:Op maandag 8 november 2004 13:20 schreef kepler het volgende:
[..]
wie gaat er vandaag naar de winkels om te kijken of tie er al is
Geef 'm dan aan mij, lulquote:Op maandag 8 november 2004 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee
en maar zeggen dat tie niet naar dat spel uitkijkt, tis gewoon een grote huiliequote:Op maandag 8 november 2004 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Baris gaat s'ochtends de gameshop in Den Haag stalken, ik s'middagsquote:Op maandag 8 november 2004 13:20 schreef kepler het volgende:
[..]blijf in jezelf geloven
Kheb er al 3 gebeldquote:Op maandag 8 november 2004 13:20 schreef kepler het volgende:
wrm niet? Microsoft kan toch ook pas woensdag leverenquote:Op maandag 8 november 2004 13:46 schreef kibber het volgende:
Argg leugenaars.. Ik kan mij dus niet voorstellen dat ze hem echt niet hebben
Dat is nou precies het probleem met Haloquote:Op maandag 8 november 2004 13:08 schreef kepler het volgende:
[..]
dat hebben ze in Halo2 aangepast naar het schijntquote:Op maandag 8 november 2004 13:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Dat is nou precies het probleem met Halo
Geloof je zelf dat ze in 1 dag aan heel europa gaan leveren?quote:Op maandag 8 november 2004 13:49 schreef kepler het volgende:
[..]
wrm niet? Microsoft kan toch ook pas woensdag leveren
Nee , ik heb 'm ook niet besteld en ga 'm niet kopen ookquote:Op maandag 8 november 2004 12:06 schreef HomerJ het volgende:
Vandaag het dorp waar ik woon, en morgen Ehvquote:Op maandag 8 november 2004 13:20 schreef kepler het volgende:
Daarom verschillen releasedata vaak 1 of 2 dagen, maar het zou heel goed kunnen hoorquote:Op maandag 8 november 2004 13:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat ze in 1 dag aan heel europa gaan leveren?
Ik niet eigenlijk..
Maar DAAR wist ik niets vanaf?! Gaat dit wel over de Europese release? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om me een PM te sturen met daarin het antwoord? Ik kan het nergens vinden namelijk.quote:In welke winkelketen zal morgen de eerste winkelverkoop van Halo 2 plaatsvinden?
Amerikaanse Release.. dus pak je sloep maar vast en begin met roeienquote:Op maandag 8 november 2004 14:43 schreef SilverGun het volgende:
Hm, ik zie net de volgende prijsvraag op games.fok.nl:
[..]
Maar DAAR wist ik niets vanaf?! Gaat dit wel over de Europese release? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om me een PM te sturen met daarin het antwoord? Ik kan het nergens vinden namelijk.
LET WEL: ik hoef het antwoord NIET vanwege de prijsvraag, daar doe ik toch niet aan mee. 't Is puur om te weten waar ik morgenvroeg om 09.00 uur voor de deur moet staan om het spel te kopen wanneer het een vervroegde Europese release betreft.
* SilverGun maakt speedboot gereedquote:Op maandag 8 november 2004 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Amerikaanse Release.. dus pak je sloep maar vast en begin met roeien
quote:
tuurlijk, dat moet best mogelijk zijn. Gewoon naar distrubutie centra over heel europa heen sturen. En vanaf daar de laatste stap naar de winkels in 1 dag. Dat moet zeker wel te doen zijnquote:Op maandag 8 november 2004 13:55 schreef kibber het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat ze in 1 dag aan heel europa gaan leveren?
Ik niet eigenlijk..
Nouquote:Rare
het is nu idd meerquote:Op maandag 8 november 2004 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NouKameo is weer om onduidelijke redenen uitgesteld tot een onbepaalde datum
Hoe tof Conker en Kameo ook worden, dit wordt me wel een beetje te gek.
Ahumm, Master Chief is heteroquote:Op maandag 8 november 2004 18:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Joehoe; Master Chief kom dan !!
dat wachten
Ikke ook, mag ik me vermaken met jou dan zolang?quote:Op maandag 8 november 2004 19:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ahumm, Master Chief is hetero![]()
![]()
IK heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 8 november 2004 19:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ikke ook, mag ik me vermaken met jou dan zolang?
Tsjaa.. maar Roy dat weten we toch al weer 10 jaar ofzo dat het bij Rare zo werkt? Het is wel minder dat begrijp ik, maar ja dat hoort nu eenmaal bij de Rare kwaliteit die ze afleveren, en dat heb ik er dan wel voor over...quote:Op maandag 8 november 2004 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Davilex maakt de beste games man.quote:Op maandag 8 november 2004 16:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gast, kijk eens rechtsonderin
Helaas zie je het steeds vaker en vaker en dat zal alleen maar erger worden als je ziet hoe snel alles gaat qua technologie.quote:Op maandag 8 november 2004 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Krijg je datquote:Op maandag 8 november 2004 19:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
IK heb wel wat beters te doen
Zeg dat wel.quote:Op maandag 8 november 2004 19:50 schreef Baris het volgende:
Halo 2 gaat zeer lekker.
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/562116.asp
Het was een grapje.quote:Op maandag 8 november 2004 16:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gast, kijk eens rechtsonderin
En op de Gamecube,quote:Op maandag 8 november 2004 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, Rare stelt vaker uit, ja er worden meer games uitgesteld, maar Kameo had 2 jaar geleden al in de winkels moeten liggen
You had me fooled,quote:Op maandag 8 november 2004 23:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Het was een grapje.
Zo plotseling is die niet hoorquote:Op maandag 8 november 2004 23:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En op de Gamecube,.
Denk dat de plotselinge platformswitch iets te lastig was..
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 8 november 2004 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo plotseling is die niet hoorHij zou 2 jaar geleden dus al op de Xbox moeten komen. Vanaf toen begonnen de kriebels bij mij voor die zwarte duivel
2 jaar is wel extreem lang om de switch te maken van cube naar xboxquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik..
Ik denk dat ze de switch van de GC naar de XBOX een beetje hebben onderschat, waarom zou er anders twee jaar vertraging zijn.
quote:Halo 2 (Limited Edition) (XBOX)
Our price: £39.99 Delivered
Availability: In stock.
Omdat het spel te kinderachtig ofzo wasquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik..
Ik denk dat ze de switch van de GC naar de XBOX een beetje hebben onderschat, waarom zou er anders twee jaar vertraging zijn.
Ik moet zeggen dat het ''huidige'' er stuk beter uitziet jaquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het spel te kinderachtig ofzo wasKameo heeft al een identiteitsverandering ondergaan...
Huidig:
[afbeelding]
Vroeger:
[afbeelding]
Ik wacht zolang het moetquote:Op dinsdag 9 november 2004 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat het spel te kinderachtig ofzo wasKameo heeft al een identiteitsverandering ondergaan...
Huidig:
[afbeelding]
Vroeger:
[afbeelding]
Daggla heeft deze: http://play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=111954 was die wel tevreden overquote:Op dinsdag 9 november 2004 13:18 schreef Rahl het volgende:
http://www.dimensionplus.com/link.asp?pid=440051
iemand ervaring met die controller?
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Daggla heeft deze: http://play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=111954 was die wel tevreden over
maar ik heb geen CC ter beschikking, dus play.com valt af.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Dik tevreden zelfs.
Al is de echte nog wel iets beter na een tijdje gespeeld te hebben.
hoe kan je dan op live zitten?quote:Op woensdag 10 november 2004 12:37 schreef Rahl het volgende:
[..]
maar ik heb geen CC ter beschikking, dus play.com valt af.
Logitech is wel een betrouwbaar merk toch?
*kuch* driv3r, en toen maakte je geen grapjequote:Op maandag 8 november 2004 23:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Het was een grapje.
da's die van me pa, maar die wil ie niet meer uitlenequote:Op woensdag 10 november 2004 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe kan je dan op live zitten?
Nee, lijkt mij wel een aardig spel ja.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:00 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand al iets gehoord van Star Wars Episode 3 Revenge of the Sith?
In Xbox Magazine las ik dat het spel juist vervroegd zou worden naar december.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij wel een aardig spel ja..
Maar Kotor 2 wordt vast nog vetter.. Maar daar is ook geen nieuws overr.. Alleen in dit geval is geen nieuws, goed nieuws. Ik ben namelijk erg bang dat ie uitgesteld gaat worden.
.
quote:Release Dates Confirmed
LucasArts today confirmed a December 2004 release date for the Xbox version of Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords. As originally announced the PC platform and international versions will launch in February 2005.
kan je lezen?quote:Op woensdag 10 november 2004 20:42 schreef HomerJ het volgende:
December
en live?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:31 schreef Vagere_Hein het volgende:
* sinds vandaag ook een Xbox heeft
Wel grappig, 2 a 3 jaar geleden hingen de meesten van ons nog in het Gamecube topic en nu hebben de meeste die hard Nintendo freaks ook een Xboxquote:Op donderdag 11 november 2004 17:31 schreef Vagere_Hein het volgende:
* sinds vandaag ook een Xbox heeft
Sorry voor de late reactie; ik was Halo 2 aan het spelen.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
en live?
bovenop je controller.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Waar moet ik een eventuele headset eigenlijk in douwen?
bovenin je controllerquote:Op donderdag 11 november 2004 19:08 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie; ik was Halo 2 aan het spelen.Ik heb een trial van twee maanden en een creditcard maar ik heb alleen geen headset. Waar moet ik een eventuele headset eigenlijk in douwen? Ik zal me verder zo ff aanmelden bij live en dan voeg ik je toe, maar eerst ff verder met Halo 2. Het is een leuk spelletje.
Jep, Xbox heeft duidelijk het initiatief met een killer online service en vette 3rd-partytitels. De Nintendoklassiekers koop ik nog wel maar dat zijn er steeds minder met al die franchises die ze aan het verkloten zijn.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:01 schreef febster het volgende:
[..]
Wel grappig, 2 a 3 jaar geleden hingen de meesten van ons nog in het Gamecube topic en nu hebben de meeste die hard Nintendo freaks ook een Xbox :')
Oh ok, dan koop ik dat morgen ff. Ik vroeg me idd al af waarom er twee ingangen voor memorycards in de controller zaten. Waar kan ik het beste zo'n livepakket kopen?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
bovenin je controller
Maar ik denk dat je misschien beter zo'n compleet pakketje live kan halen want daar zit meteen een jaar lang live bij voor minder, maar dat weten de mensen hier beter
Een tijdje geleden had je aanbiedingen van Nedgame en Bol.com dat je 1 jaar kon krijgen voor 30 euro. Helaas is deze actie afgelopen dus nu kost 't 60 euro voor Headset + jaar Live! Wel de moeite waard.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:28 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Oh ok, dan koop ik dat morgen ff. Ik vroeg me idd al af waarom er twee ingangen voor memorycards in de controller zaten. Waar kan ik het beste zo'n livepakket kopen?
quote:Op donderdag 11 november 2004 20:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
enne, denk niet dat de kraslaag een sticker is![]()
nope die aanbieding is er niet meer...quote:Op donderdag 11 november 2004 22:51 schreef taart het volgende:
is er geen live pakket meer voor 30 euro, met mechassault ofzo
Tja... Je moet wat als je al die FOK!kers online ziet gamen...quote:Op donderdag 11 november 2004 19:01 schreef febster het volgende:
[..]
Wel grappig, 2 a 3 jaar geleden hingen de meesten van ons nog in het Gamecube topic en nu hebben de meeste die hard Nintendo freaks ook een Xbox
Ik weet niet wanneer die aanbieding was, maar ik heb Mechassault in september (as in 2 maanden terug) gekocht met een Live ding voor 25 euro bij replay (in eindhoven) dus wellicht hebben ze die nog ergens...quote:Op donderdag 11 november 2004 23:26 schreef Tain het volgende:
[..]
nope die aanbieding is er niet meer...
Hij zit hier idd nog in de folie, maar 25 euro betalen voor een jaar Live+een TERING SPEL, ik heb het er wel voor over hoorquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:23 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Mechassault , wat een TERING SPEL
Groot gelijk heb je... maar het blijft een ongelooflijk lelijk en dom spelquote:Op vrijdag 12 november 2004 15:27 schreef febster het volgende:
[..]
Hij zit hier idd nog in de folie, maar 25 euro betalen voor een jaar Live+een TERING SPEL, ik heb het er wel voor over hoor
quote:Op vrijdag 12 november 2004 15:38 schreef StrikeAnywhere het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je... maar het blijft een ongelooflijk lelijk en dom spel![]()
Jah, dat komt gewoon doordat Live! erg leuk en gezellig is en Gamecube online mistquote:Op donderdag 11 november 2004 19:01 schreef febster het volgende:
[..]
Wel grappig, 2 a 3 jaar geleden hingen de meesten van ons nog in het Gamecube topic en nu hebben de meeste die hard Nintendo freaks ook een Xbox
Jah, dat was ook mijn reden om een Xbox aan te schaffenquote:Op vrijdag 12 november 2004 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja... Je moet wat als je al die FOK!kers online ziet gamen...
maar daar hebben we gelukkig xbox live voor.quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:53 schreef Rodie83 het volgende:
Ik begin eigenlijk een beetje anti EA te worden
Ze maken best coole spellen, maar verneuken ze dan weer door van die "het moet speelbaar zijn voor iedereen"AI in te bouwen
Ik heb het ook een beetje met ze gehad.. vooral qua online play danquote:Op zaterdag 13 november 2004 01:53 schreef Rodie83 het volgende:
Ik begin eigenlijk een beetje anti EA te worden
Ze maken best coole spellen, maar verneuken ze dan weer door van die "het moet speelbaar zijn voor iedereen"AI in te bouwen
Burnout 3 is echt verbeterd! Heb nooit geen problemen meer.quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het ook een beetje met ze gehad.. vooral qua online play dan
uuh ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:55 schreef Fliepke het volgende:
qua online?
quote:Op zaterdag 13 november 2004 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het ook een beetje met ze gehad.. vooral qua online play dan
Toevallig gisteren gespeeld, geen gekke dingen gehad neequote:Op zaterdag 13 november 2004 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Burnout 3 is echt verbeterd! Heb nooit geen problemen meer.
Klopt, maar ik heb zo'n vermoedden dat al veel users afgehaakt zijn bij de eerste problemen want echt druk is het nooitquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Burnout 3 is echt verbeterd! Heb nooit geen problemen meer.
misschien loopt het nu juist wel beter omdat er minder users zijnquote:Op maandag 15 november 2004 13:05 schreef febster het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb zo'n vermoedden dat al veel users afgehaakt zijn bij de eerste problemen want echt druk is het nooit
He lekker.. maar dat gaat wel een stuk sneller dan de SP geloof ikquote:Op woensdag 17 november 2004 13:39 schreef Chocobo het volgende:
Halo 2 uitgespeeldNu maar eens online gaan kijken
Gijs ik geloof je. Vorige week werd mijn kont geschopt onlinequote:Op woensdag 17 november 2004 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker.. maar dat gaat wel een stuk sneller dan de SP geloof ik
Mja.. maar tegen sommige mensen leg je het altijd afquote:Op woensdag 17 november 2004 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik geloof je. Vorige week werd mijn kont geschopt onlinemaar oefening baart kunst !
Screens zeggen nooit zoveel Gijs... ben er van overtuigd dat deze musthave strak wordtquote:Op woensdag 17 november 2004 17:16 schreef Bastard het volgende:
Jade Empire:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind de screens iets minder eerlijk gezegd, of is dit mijn perceptie?
Ik ben vast verwend.. en als het nog knapper zou worden lijkt het weer teveel onecht.. krijg je pc screens.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Screens zeggen nooit zoveel Gijs... ben er van overtuigd dat deze musthave strak wordt
Twi je breekt mijn hart, een voetbalgamequote:Op donderdag 18 november 2004 17:02 schreef twi het volgende:
Morgen krijg ik Pro Evolution Soccer 4 binnen. Hoe goed Halo 2 ook is, ik vrees dat PES4 toch een paar dagen niet uit m'n Xbox zal komen
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:02 schreef twi het volgende:
Morgen krijg ik Pro Evolution Soccer 4 binnen. Hoe goed Halo 2 ook is, ik vrees dat PES4 toch een paar dagen niet uit m'n Xbox zal komen
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Twi je breekt mijn hart, een voetbalgamenog wel :'(
Ja? Oh dat lijkt met echt saaiquote:Op donderdag 18 november 2004 18:30 schreef pkwarts het volgende:
ik heb zaterdag al met 3 vrienden afgesproken. We spelen het bij een vriend, ik neem PES mee en de andere 2 kopen het bier
dat gaat lachen worden
dan kom je toch niet!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja? Oh dat lijkt met echt saai :')
Erm het laatste wat ik hoorde is dat die game is uitgesteld tot 26 november...quote:Op donderdag 18 november 2004 17:02 schreef twi het volgende:
Wel grappig, dat hij al bij FRS, Replay en Dixons ligt en orderstatus bij GCshop op verzonden staatquote:Op donderdag 18 november 2004 19:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Erm het laatste wat ik hoorde is dat die game is uitgesteld tot 26 november...
sterker nog ik zag er net al mensen online meequote:Op donderdag 18 november 2004 20:01 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wel grappig, dat hij al bij FRS, Replay en Dixons ligt en orderstatus bij GCshop op verzonden staat........................Maar jij zal wel gelijk hebben
geen idee maar als ik mensen er mee online zie zie ik ze onlinequote:Op donderdag 18 november 2004 22:00 schreef taart het volgende:
dat 16 nov. geld toch alleen voor UK?
zelfs al 3 mensenquote:Op donderdag 18 november 2004 22:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
geen idee maar als ik mensen er mee online zie zie ik ze online
Klopt, ik zag Soos en Nero gister voorbij komen. En die wonen toch echt in Nederland.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:08 schreef Magneet het volgende:
geen idee maar als ik mensen er mee online zie zie ik ze online
Dan heeft een of andere website 't verkeerd. Over een uur zal hij hier hopelijk op de mat ploffen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:25 schreef Fliepke het volgende:
Het kan hoor, ik sluit het zeker niet uit, maar zoiets las ik op een of andere website
ik denk het niet... ik heb het gevoel dat het niet superveel toevoegt aan deel 1. Vriend van me heeft em, en ik ga vanavond even spelen..quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:36 schreef DinoPK het volgende:
Zijn er geen mensen trouwens die Need for Speed Underground 2 gaan halen?
Het eerste deel was toch een grote hit, al vond ik het zelf persoonlijk net zo'n frustrerende game als Burnout 3 (hetzelfde geintje van een cheatende AI wordt hierin al gebruikt).
Deel 2 is op alle fronten verbeterd, meer realistisch qua tunen, rijden, omgeving etc. Een sleeper hit, bekroond met een 9.1 op IGN, dus het spel zou toch wel iets verkopen lijkt mij? (ja ook al zijn Halo2 en Pro evo nu uit, een goede racer verkoopt sowieso aangezien er na DTM2 geen fatsoenlijke racer meer is uitgekomen).
ik krijg nfsu2 volgende week, ik zal mn eerste ervaring wat betreft live enzo hier wel posten.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:26 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ben zeer benieuwd naar NFS underground 2, deel 1 lang mee zoet geweest.
vooral natuurlijk op LIVE lijkt me het heel cool.
PES4 ga ik ook zeker aanschaffen !
wat een ongelooflijk laag cijfer voor flat-outquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:40 schreef taart het volgende:
cijfers van de almachtige mooie xbox magazine van deze maand:
Halo 2 : 9+
PES 4 : 9+
Flat-out : 5
NFSU 2 : 9
uhm het is meer de douane die het verkloot voor je en de post, niet play.comquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:48 schreef Enemy het volgende:
Nog steeds geen halo 2 van play.com ontvangen![]()
Heb hem al maanden geleden gepre-ordered en ze krijgen het toch voor elkaar om het te verkloten.
Ik kon het niet langer aanzien en ben vanmiddag naar de FRS gegaan en gewoon halo 2 gekocht![]()
Als ik ooit halo2 nog in de bus krijg, dan stuur ik hem net zo hard weer retour.
Vanavond ben ik van de party met Halo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So fucking what, the point is I still haven't received the gamequote:Op vrijdag 19 november 2004 19:36 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm het is meer de douane die het verkloot voor je en de post, niet play.com
inderdaad zeg.... vind het zelf nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:34 schreef Tain het volgende:
[..]
wat een ongelooflijk laag cijfer voor flat-out
Als ik het spel speel vind ik dat reuze meevallen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:23 schreef taart het volgende:
[..]
ja vond ik ook![]()
+ interactieve banen
- doodsaaie parkoersen
- domme tegenstanders
- slechte besturing
als je naar de minpunten kijkt krijg je er wel meer begrip voor
En dat kan dus niet. Ik zat met hetzelfde probleem en heb ook maar een extra Halo 2 gekocht door de late levering maar terugsturen kan niet. Dat kan alleen als je disc beschadigd is en zij die beschadiging ook constateren. Zo niet, dan sturen ze het gewoon weer terug naar jou en incasseren ze het geld.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:48 schreef Enemy het volgende:
Als ik ooit halo2 nog in de bus krijg, dan stuur ik hem net zo hard weer retour.
Dan ga ik hem wel ruilen bij de FRS tegen wat dvd's ofzoquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En dat kan dus niet. Ik zat met hetzelfde probleem en heb ook maar een extra Halo 2 gekocht door de late levering maar terugsturen kan niet. Dat kan alleen als je disc beschadigd is en zij die beschadiging ook constateren. Zo niet, dan sturen ze het gewoon weer terug naar jou en incasseren ze het geld.
Die schijnt erg goed te zijnquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:26 schreef StrikeAnywhere het volgende:
PES4 ga ik ook zeker aanschaffen !
zekerquote:Op zaterdag 20 november 2004 10:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die schijnt erg goed te zijn
EA + live =quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:36 schreef DinoPK het volgende:
Zijn er geen mensen trouwens die Need for Speed Underground 2 gaan halen?
Het eerste deel was toch een grote hit, al vond ik het zelf persoonlijk net zo'n frustrerende game als Burnout 3 (hetzelfde geintje van een cheatende AI wordt hierin al gebruikt).
Deel 2 is op alle fronten verbeterd, meer realistisch qua tunen, rijden, omgeving etc. Een sleeper hit, bekroond met een 9.1 op IGN, dus het spel zou toch wel iets verkopen lijkt mij? (ja ook al zijn Halo2 en Pro evo nu uit, een goede racer verkoopt sowieso aangezien er na DTM2 geen fatsoenlijke racer meer is uitgekomen).
FIFA 2005 is anders best wel leuk op live.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
EA + live =
nee
Ik heb nog geen review gelezen van Flat out, maar wat valt er tegen aan het spel eigenlijk? Leek me toch altijd wel een cool spel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:34 schreef Tain het volgende:
[..]
wat een ongelooflijk laag cijfer voor flat-out
Volgens xbox magazine:quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb nog geen review gelezen van Flat out, maar wat valt er tegen aan het spel eigenlijk? Leek me toch altijd wel een cool spel.
quote:+ interactieve banen
- doodsaaie parkoersen
- domme tegenstanders
- slechte besturing
Dus niet echt vermakelijk dan.. jammer.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens xbox magazine:
[..]
En als je nou een tering hekel aan voetbal hebtquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:16 schreef HomerJ het volgende:
Mag ik iedereen Pro evolution soccer 4 aanraden? Vooral Live! is het echt geweldig
dan nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je nou een tering hekel aan voetbal hebt![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is ook precies de reden waarom ik hem niet haalquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:51 schreef Aliendrone het volgende:Nog nooit gehoord van spoiler tags zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Dan toch halenquote:Op zaterdag 20 november 2004 13:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
courier shipping dan heb je het een stuk sneller thuis, maar je hebt af en toe kans dat je invoerrechten a 19% moet gaan betalen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:48 schreef Baris het volgende:
Mensen heb een vraagje:
Ik wil in de toekomst games bestellen op www.dvdboxoffice.com aangezien de games enz daar velemalen goedkoper zijn dan hier in nederland. Alleen vraag ik me af of er nog extra kosten aan zijn verbonden. Dus verzendkosten, belasting enz. Nu lees ik op de site dat Airmail shipping gratis is, maar courier shipping niet gratis is. Wat is het verschil tussen die 2?
Alvast bedankt.
Bij Airmail shipping zijn er geen extra kosten aan verbonden?quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:51 schreef Tain het volgende:
[..]
courier shipping dan heb je het een stuk sneller thuis, maar je hebt af en toe kans dat je invoerrechten a 19% moet gaan betalen.
En spellen zijn NTSC he, dus je moet of een Amerikaanse of een omgetoverde Xbox hebben
nope, ik haal mijn cube spellen bij dvdboxoffice en nog geen verzendkosten hoeven te betalenquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:56 schreef Baris het volgende:
[..]
Bij Airmail shipping zijn er geen extra kosten aan verbonden?
quote:En ik heb halo 2 nog niet eens gekocht ivm met geld.. maja.. DROL!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, bedankt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:00 schreef Tain het volgende:
[..]
nope, ik haal mijn cube spellen bij dvdboxoffice en nog geen verzendkosten hoeven te betalen
quote:Op zaterdag 20 november 2004 15:51 schreef Aliendrone het volgende:De einde vind ik wel cool. Geeft mij een hele goede rede om uit te kijken naar de opvolger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik wel over voor een spel als Halo.quote:Op zondag 21 november 2004 16:04 schreef Aliendrone het volgende:
Pfff, daar komt weer 2 jaar minimaal wachten voor Halo 3![]()
Ook een xbox2 kopen dan? Als er een HALO 3 uitkomt zou het wel eens een launchgame kunnen zijn bij xbox2quote:Op zondag 21 november 2004 16:21 schreef Baris het volgende:
[..]
Dat heb ik wel over voor een spel als Halo.
Jammer, leek me een harstikke leuk spel...quote:Op maandag 22 november 2004 11:44 schreef DinoPK het volgende:
Ik heb gisteren even de demo van Conker gespeeld. Het betreffende level is Omaha Beach, in de saving private ryan parodie. Mijn eerste indrukken:
- Grafisch: Erg netjes, al maakt het spel bij mij echt geen verpletterende indruk. De lightning en models zien er goed uit, maar het is gewoon niet de mooiste titel op de xbox zoals op veel plaatsen te lezen is. Aan Normal mapping en bump mapping went men vrij snel, en dan is dit spel gewoon lekker om naar te kijken ipv verbluffend. De art direction was wel helemaal top, goede camera cuts in de cutscenes.
- Audio: Conker's stem is erg leuk gedaan, de rest van de stemmen viel ietsie tegen. Ook het mitrailleur geluid vind ik niet zo heel erg denderend.
- Gameplay: Tjah.... Hier had ik juist verwacht iets supers te kunnen schrijven maar hier ben ik nou juist het minst enthousiast over. De gewone ingame camera werkt niet lekker. Je moet/kan hem zelf bedienen en het voelt gewoon niet zo goed aan, ik weet niet precies wat het is. Voor de rest vond ik de gameplay erg eenvoudig en eigenlijk helemaal niet leuk. Gewoon lopen en schieten, en dat was simpelweg niet vermakelijk. Vooral het plotseling verschijnen van de vijanden vond ik erg irritant (altijd 1 cheap hit). Natuurlijk moet een spel als dit het hebben van de humor en de characters, helaas is de demo wat gebaseerd rond de gameplay.
Wel erg opvallend was de hoeveelheid van geweld in de strandlanding. Ik heb daar geen problemen mee, vooral omdat het bijna grappig is, maar het spel is hierdoor zeker niet geschikt voor tere zieltjes. Het schelden viel dan juist wel weer mee, dit werd gecensureerd.
Het spel leek mij leuk, maar mijn enthousiasme is nou wel iets minder geworden. Maar wie weet...
Als ik conker ga halen dan is het juist voor de MP gedeelte en dan is gameplay toch wel belangerijk net zoals de variatie in het spelquote:Op maandag 22 november 2004 11:57 schreef DinoPK het volgende:
Het is ook een persoonlijke mening hoor. En het is en blijft een 1level demo. Ik zeg niet dat het een slecht spel is, het viel mij gewoon een beetje tegen omdat ik er ook erg hoge verwachtingen van had. Het spel is zichtbaar beter dan Grabbed by the Ghoulies, de vorige Rare titel, maar lijkt mij geen platform seller.
Wel denk ik dat het volledige spel de moeite waard gaat worden: De humor is dik ok (deze parodie was erg goed uitgevoerd), de hele volwassen sfeer in het spel staat mij ook wel aan, en als er ook nog eens genoeg variatie in het spel zit dan kan het bijna niet meer stuk.
Wel denk ik dat de multiplayer wat tekort gaat schieten: dat is in principe gewoon een standaard schietspel met voertuigen (ja dat is halo2 ook , maar da's anders) zonder veel variatie, en het schieten vond ik nou net niet zo in deze demo...
Klopt,... ik koop hem puur voor de SP. Geweldig spel was dat op de N64quote:Op maandag 22 november 2004 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Conker bestaat toch uit 2 delen? Een remake van de N64 game en een multiplayer gedeelte?
En je hebt het multiplayer gedeelte gespeeld?
Ja, daarom wil ik hem ook. Kan me niet voorstellen dat Rare dat verneukt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... ik koop hem puur voor de SP. Geweldig spel was dat op de N64
Gijs natuurlijk verneuken ze dat nietquote:Op maandag 22 november 2004 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, daarom wil ik hem ook. Kan me niet voorstellen dat Rare dat verneukt.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs natuurlijk verneuken ze dat niet![]()
Wat iedereen ook zegt,.. dat spel kan niet fout gaan. Lees de diverse previews maar,...
Dit is wel een spel wat ik koop van jou verhalenquote:Op maandag 22 november 2004 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs natuurlijk verneuken ze dat niet![]()
Wat iedereen ook zegt,.. dat spel kan niet fout gaan. Lees de diverse previews maar,...
'quote:Op maandag 22 november 2004 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dit is wel een spel wat ik koop van jou verhalen
Hoor je er al een paar jaar over nou.
Releasedate?quote:Op maandag 22 november 2004 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
'
Ik kan over de Multiplayer niks zeggen maar please vertrouw me. Als je een platform / adventure cool vind met keiharde volwassen humor MOET je dit kopen![]()
Geloof me nou maar
Q1 2005 geloof ik,..... maart ofzoquote:Op maandag 22 november 2004 16:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Releasedate?
Het leuke lijkt me vooral die herkenbare filmscene's
ik heb hier ooit een filmpje over gezien op gamespot waar ze alle knappe kunstjes van de A.I. lieten zien, zag er zeer indrukwekkend uitquote:Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef DinoPK het volgende:
ehm....
Hier heb ik eigenlijk nog niemand over gehoord, de trailer van Brothers in Arms is beschikbaar. En wat voor trailer is het geworden zeg. Singleplayer lijkt deze titel mij beter te worden dan Halo2, en daarvan vind ik de SP ook erg goed.
Kijk en kwijl zelf. Wel even een getalletje boven de 18 invoeren als je dit ook daadwerkelijk bent. Dus verboden voor de slowchatters
http://xbox.ign.com/articles/567/567618p1.html
edit: directe link van de trailer:
http://media.xbox.ign.com(...)_111904_1_wmvlow.wmv
Waarom moet je je leeftijd invoerenquote:Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef DinoPK het volgende:
ehm....
Hier heb ik eigenlijk nog niemand over gehoord, de trailer van Brothers in Arms is beschikbaar. En wat voor trailer is het geworden zeg. Singleplayer lijkt deze titel mij beter te worden dan Halo2, en daarvan vind ik de SP ook erg goed.
Kijk en kwijl zelf. Wel even een getalletje boven de 18 invoeren als je dit ook daadwerkelijk bent. Dus verboden voor de slowchatters
quote:Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef DinoPK het volgende:
ehm....
Die trailerquote:Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef DinoPK het volgende:
ehm....
Iedereen heeft het al weken over dit spelquote:Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef DinoPK het volgende:
ehm....
ik ben 18 lieverdquote:Op maandag 22 november 2004 17:13 schreef DinoPK het volgende:
Het verlangt naar meer...quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:35 schreef rijkv het volgende:
Godverdegodver
Uitgespeeld, wat een k#teinde!
Juh, ik ben er al twee dagen verdomd pissed off over, maark moet nog 3 dagen wachten voordat ik kan Livenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:37 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het verlangt naar meer...
Valt wel mee toch ? Gerucht gaat dat we het laatste level in Februari al kunnen downloadenquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:35 schreef rijkv het volgende:
Godverdegodver
Uitgespeeld, wat een k#teinde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een waanzinnige singleplayer hoor, met als enige mindere punt dat het soms wat onduidelijk is wie je vijanden zijn en je daardoor bent aangewezen op de kleur van je cursor.
Uh? Hmm, ik ben zeer dom, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Valt wel mee toch ? Gerucht gaat dat we het laatste level in Februari al kunnen downloaden
Blijft maar een gerucht hoor maar als je het spel op de hoogste moeilijkheidsgraag uitspeelt zie je een melding van iets van 'final chapter(s) coming Februari'quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:13 schreef rijkv het volgende:
[..]
Uh? Hmm, ik ben zeer dom, wat bedoel je?![]()
ik moet zeggen dat toen jij weg was het stukken beter ging jaquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:26 schreef HomerJ het volgende:
Pff, net 2 potjes tegen de Fok! games crew gespeeld, zo veel lag bij elkaar heb ik nog niet gezien. Ben d'r ook maar mee gestopt
daar heb ik dus ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:41 schreef pkwarts het volgende:
ik zag net dat ik nog een torrent aan het seeden was op full speed.dus iedereen die op mij aan het schieten was, maar niet lukte omdat ik steeds versprong: sorry, my bad
wij snapten er ook niks vanquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:26 schreef HomerJ het volgende:
Pff, net 2 potjes tegen de Fok! games crew gespeeld, zo veel lag bij elkaar heb ik nog niet gezien. Ben d'r ook maar mee gestopt
Khad het gisteravond ook aan de lopende band.. restoring connection. Nou ja alles ligt dan even stil.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:09 schreef kepler het volgende:
[..]
wij snapten er ook niks van![]()
het zou niks moeten uitmaken namelijk, de snelste verbinding wordt automagisch gekozen... Wat blijkbaar niet gebeurde...
ik heb nog nooit zulke schokkerige potjes gespeeld, van het ene op het andere moment stond er iemand voor me. En 1 potje ok, maar alle potjes waren zo, maar we zuigen als crew nog steedsquote:Op woensdag 24 november 2004 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Khad het gisteravond ook aan de lopende band.. restoring connection. Nou ja alles ligt dan even stil.
Oh, zon lag heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 24 november 2004 10:29 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zulke schokkerige potjes gespeeld, van het ene op het andere moment stond er iemand voor me. En 1 potje ok, maar alle potjes waren zo, maar we zuigen als crew nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |