Paper Mario 2, daar kun je Mario vouwen tot vliegtuigjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef BMH het volgende:
Ik snap de titel niet.
paper mario?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef BMH het volgende:
Ik snap de titel niet.
ow Vouwen, ik las het verkeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:40 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Paper Mario 2, daar kun je Mario vouwen tot vliegtuigje
terug vind post.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
*tvp'tje dan maar...(waar staat dat voor eik)
terug vind post (dacht ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
*tvp'tje dan maar...(waar staat dat voor eik)
Ah, figures...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
terug vind post.
Daar ben ik blij om. Ik zit ook met smart te wachten op Super Monkey Ball 3.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:48 schreef gamecube_master het volgende:
Is it safe to say that Super Monkey Ball 3 has been canned?
Matt responds: Definitely not. It's still in development. Sega will likely make an announcement in the next several months.
Dat is GBA, is Mario Pinball Land ofzo gewordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om. Ik zit ook met smart te wachten op Super Monkey Ball 3.
Zou zonde zijn als het niet doorgaat....
Wat wordt Super Mario Ball voor iets trouwens?
Freedom Fighters trouwens ook...bijna uitgespeeld denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:24 schreef Oksel het volgende:
Monkey Ball is cool.![]()
Gamefaqs.comquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:26 schreef Oksel het volgende:
Pfff.. Final Fantasy Tactics is moeilijker dan ik dacht..
Ik heb ook geen gebruiksaanwijzing (koop dus ook NOOIT meer GBA troep via internet..!).
En een guide kost hier 17,50!
En dat voor 10 euro.. goede tip toch!?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Freedom Fighters trouwens ook...bijna uitgespeeld denk ik
Yep, tis dat je het zei..quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:48 schreef Oksel het volgende:
[..]
En dat voor 10 euro.. goede tip toch!?
Ik heb hem helemaal goed maar ik kan hem niet posten als ik hem heb ge-edit, ik krijg een "kan de pagina niet weergeven", ik kan alleen previewenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:06 schreef Thomper het volgende:
De OP is een beetje vreemd.. bij de links naar de overige titels is geen link naar deeltje 105, en de links daarvoor zien er ook wat misvormd uit..:P
nintendo gaat iets inbouwen waar de gamer geen behoefte aan heeftquote:In an apparent contradiction to their long time philosophy against online gaming, Nintendo has recently gained approval on a patent that would allow them to implement a hard disk drive and internet capabilities in their videogame systems. While the GameCube currently has an online adapter available, only Phantasy Star Online and the upcoming PSO III C.A.R.D. Revolution make use of the peripheral and upper executives within Nintendo have openly voiced their opinion that gamers do not want to play online. Apparently the Nintendo brass hasn’t been checking the success both Microsoft and Sony have enjoyed with their online offerings.
With its Xbox Live service, Microsoft set the standard in online console gaming for others to follow and it appears that Nintendo is set to do just that.
The patent was filed by Nintendo of America on April 4, 2003 and approved earlier this month by the U.S. Patent and Trademark Office. The new patent is an extension of an earlier copyright for the Disk Drive, also know as the Bulky Drive, an add-on for the Nintendo 64 which never saw the light of the day.
With this new patent approved, Nintendo is able to include a HDD and an Ethernet port in its future videogame systems and now it only remains to be seen if “Revolution” will follow Microsoft’s Xbox and include a built-in module for online gaming.
Ik ook niet, maar je ziet er wel mee hoe 'rustig' het is rond de cube. Game ook liever hoor, maar ik denk echt niet dat die Xboxers nou de hele dag alleen forummen en maar 2 minuten hun Xbox aanraken....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:00 schreef BMH het volgende:
Who gives a fuck wie er voor ligt? Ik iig niet. Misschien is het bij jullie anders, maar ik game liever dan ik over games praat.
Mwoah, het kan me eerlijk gezegd niet zoveel schelen. Ik heb nog genoeg toppers voor dit najaar, dan zien we op de E3 van 2005, als ik ongeveer klaar ben met alle games (:+) wel meer van Zelda.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:14 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben zooooo nieuwe zelda geil![]()
Ik heb echt gewoon zin in die game...
en vraag me echt af wanneer er weer nieuwe info over vrij komt
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:05 schreef Roi het volgende:
Ziehier de Nederlandse DK pack !
[afbeelding]
ja, ik denk dat je daar wel vanuit kan gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:33 schreef MeZZiN het volgende:
ga er vanuit dat het de gangbare 60 euro gaat kosten (dat is dan met controler)
Sorry dat ik jullie moet teleurstellen, maar Donkey Konga gaat even duur worden als elk ander cube game.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ja, ik denk dat je daar wel vanuit kan gaan
quote:Cube: Skies op Arcadia Legends
GBA: Final Fantasy Tactics
Nog beginnen aan: Freedom Fighters (Cube)
Tjah, dan zal die ps2 je zeker tegenvallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:44 schreef jimjim1983 het volgende:
Zelda heb ik maar weer eens opgepikt, omdat ik vanavond pas mn nieuwe ps2 krijg.
dudequote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:50 schreef nikk het volgende:
Zelda zou ik heel cool vinden ware het niet dat ik waarscijnlijk op 0.001 procent van het spel ben blijven hangen. Op een gegeven moment moet je in de Dragon Roos Cave (of zoiets) 2 bommen in een pot gooien om zo een brug te maken over lava. De rechter ging vrij simpel na 2 keer proberen, maar de linker![]()
Heb het nu wel 1000 keer geprobeerd en vraag iedereen die bij me komt gamen om het ook eens te proberen, maar nee hoor... Begin het eigenlijk zo langzamerhand een grafspel te vinden.
nee hoor. had al een ps2 maar die was kapot gegaan, nu krijg ik dus een nieuwe.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Tjah, dan zal die ps2 je zeker tegenvallen.![]()
Kweenie, bij mij lukt het gewoon niet. Iedereen die ik het liet proberen trouwens ook niet. Ik zal thuis 's even een foto maken van het geheel. Ben zo langzamerhand wanhopig aan worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:53 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
dude![]()
Het is idd moeilijk maar na 5/10 keer proberen heb ik hem echt wel![]()
Kan je op dat eerste stukje komen zonder te springen?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:13 schreef Young_David het volgende:
Tis wel een lastig stukje ja ... maar je pakt eerst de voorste, daar kun je dan ook staan, op die manier kom je ook makkelijker bij de achterste
nee?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Kan je op dat eerste stukje komen zonder te springen?
Damn, of ik ben ontzettend dom bezig geweest of we begrijpen elkaar nu even nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee?
Je moet springen om op dat eerste stukje te komen met je bom, en dan kan je vanaf dat stukje de bom op het 2de beeld gooien
Link springt automatischquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:49 schreef nikk het volgende:
[..]
Damn, of ik ben ontzettend dom bezig geweest of ik begrijpen elkaar nu even niet![]()
Als ik je goed begrijp moet je met je bom op het eerste stukje springen? Maar, en nu komt het, hoe moet je springen met bom? Zodra ik een bom opraap verandert met A-knop in throw, springen kan alleen als ik de bom al gegooid heb?
HOLY FUCK!!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:55 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Link springt automatisch![]()
whahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:57 schreef nikk het volgende:
[..]
HOLY FUCK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, ik ben kennelijk onnoemelijk stom bezig geweest
Ik neem m'n woorden terug. Zelda is een masterlijk spel
cube : skies of arcadia : legendsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:43 schreef Oksel het volgende:
Gaaf.![]()
Wat spelen jullie op dit moment?
[..]
LOOOOLquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:57 schreef nikk het volgende:
[..]
HOLY FUCK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:57 schreef nikk het volgende:
HOLY FUCK!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
71. Set your Ray Guns to Robot Death! ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:35 schreef Roi het volgende:
Op dat programma van Gamespot staat een erg vette footage van Metroid Prime: Echoes. NIet de nieuwste aflevering maar de 2e na de nieuwste.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:25 schreef speknek het volgende:
[..]
71. Set your Ray Guns to Robot Death! ?
Ik mag me misschien onsterfelijk hebben gemaakt met deze domme actie, maar ik kan nu tenminste wel verder Zelda'enquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
![]()
Mag ik u bij deze van harte danken voor een brede glimlach?
ja hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Net weer eens ff Soul Calibur II gespeeld
Oh mij god wat is dat spel meesterlijk!!!!!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paarse Cube
4 controllers (groen, oranje, paars en zwart)
2 memory cards (4 MB en 16MB)
25 games ongeveer: http://users.ign.com/collection/notorious_roy
RGB kabel
Alles in perfecte staat met doos
1.500 euro
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
Zou Roy het dan wel gedaan hebben voor ¤`1500,-quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]![]()
Hij is wel in perfecte staat, wat stof in de gleufjes, maar ik ben er extreem zuinig op natuurlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:58 schreef Adelante het volgende:
ik schok meer van het "in perfecte staat", issie nieuw dan ofzo
url?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:54 schreef speknek het volgende:
On the Spot dus inderdaad, vond het al zo vreemd.
ik !quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:58 schreef MeZZiN het volgende:
Wie heeft Wario Ware al de Pre Ordered?????
Ik kan zelf niet wachten....
Mwoah, normale game kost laten we zeggen 60 euro, en een wat slechtere die geen 60 waard is 30. Dus, Donkey Konga kost 30 euro. Rekenen we erbij de drums, ook wel 30 euro waard, huppakee, 60 euro.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:33 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
¤ 59,99...hmmm, da's best veel nog voor 'n beetje bongo
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik mag me misschien onsterfelijk hebben gemaakt met deze domme actie, maar ik kan nu tenminste wel verder Zelda'en
Enne... het was met jullie hulp in 1 keer gelukt!
snel, gooi je xbox uit het raamquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:39 schreef Hellrazor het volgende:
GVD ik ben verslaaft aan rallisport challange op xbox , ik raak mijn cube haast niet meer aan![]()
ik wil skies of arcadia verder spelen :'( maar ik voel geen aantrekkingskracht
quote:November Git On Da Floor XS Games
November Git On Da Mic XS Games
Zegt iemand met een PS2quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:14 schreef Aurelius het volgende:
Ow ja, deze console bestaat ook nog.
ik voorzie dat dit spel alleen in Japan wordt gereleased, want voor dit soort spul moet je zo gek zijn als een japanner, dit is totaal niks voor de westerse wereld. Bongo's zijn idd nog wel grappig maar zingen om het spel te besturen? nee..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een microfoon
Beter hadden ze de bongo's gebruikt
Zo'n Interessante lijst vind ik het niet eigenlijk....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:04 schreef Roi het volgende:
Nintendo of America heeft vandaag een enorm lange lijst gepubliceerd met verschillende releasedata van Gamecube en GBA. Eerder verscheen er een lijst van Nintendo Europe waarop een paar geinige releases opstonden maar verder niet bijster bijzonder. Op deze lijst is er wel een degelijk groot verschil, zo staan er een groot aantal interessante titels zoals: Mario Tennis, Goldeneye: Roque Agent, Prince of Persia Warrior Within (hierbij is het gerucht bevestigd), Gran Theft Auto Advance en nog veeeeeeel meer.
Gamecube
05.10.04 - NBA Live 2005 (Electronic Arts)
11.10.04 - Paper MarioTM: The Thousand-Year Door (Nintendo)
12.10.04 - Tak 2: The Staff of Dreams (THQ)
14.10.04 - Midway Arcade Treasures 2 (Midway)
Oktober 2004 - Disney Presents a Pixar Film The Incredibles (THQ)
Oktober 2004 - SpongeBob SquarePants: The Movie (THQ)
Oktober 2004 - Teenage Mutant Ninja Turtles 2: Battle Nexus (Konami)
Oktober 2004 - Ten Pin Alley 2 (XS Games)
02.11.04 - Spyro: A Hero's Tail (Vivendi Universal Games)
08.11.04 - Mario Tennis (Nintendo)
15.11.04 Metroid® Prime 2 Echoes (Nintendo)
16.11.04 - Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean (Namco)
23.11.04 - Viewtiful Joe 2 (Capcom)
November 2004 - Git On Da Floor (XS Games)
November 2004 - Git On Da Mic (XS Games(
November 2004 - Need for Speed Underground 2 (Electronic Arts)
November 2004- The Polar Express (THQ)
November 2004 - Prince of Persia Warrior Within (Ubisoft)
06.12.04 - Mario Party® 6 (Nintendo)
Vorweihnachtsgeschäft - King Arthur (Konami)
Herbst 2004 - FIFA Soccer 2005 (Electronic Arts)
Herbst 2004 GoldenEye: Rogue Agent (Electronic Arts)
Herbst 2004 - The Lord of the Rings: The Third Age (Electronic Arts)
Herbst 2004 - Ty the Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue (Electronic Arts)
Herbst 2004 - The URBZ: Sims in the City (Electronic Arts)
4. Quartal 2004 - Call of Duty: Finest Hour (Activision)
4. Quartal 2004 - Intellivision Lives! Arcade Classic (Crave)
4. Quartal 2004 - Lemony Snicket's A Series (Activision)
4. Quartal 2004 - Mini-Golf Mayhem (Crave)
4. Quartal 2004 - Tony Hawk's Underground 2 (Activision)
4. Quartal 2004 - World Championship Poker (Crave)
Game Boy Advance
04.10.04 - Mario Pinball Land (Nintendo)
05.10.04 - Hot Wheels Stunt Track Challenge (THQ)
05.10.04 - Mega Man Zero 3 (Capcom)
05.10.04 - Rave Master: Dual Explosion (Konami)
12.10.04 - Boktai: Solar Boy Django (Konami)
18.10.04 - Kirby & The Amazing Mirror (Nintendo)
19.10.04 - Grand Theft Auto Advance (Rockstar)
19.10.04 - Teenage Mutant Ninja Turtles 2 (Konami)
25.10.04 - Classic NES Series 2: Zelda IITM: The Adventure of Link, Dr. Mario, Metroid und Castlevania (Nintendo))
26.10.04 - Ice Nine (BAM!)
Oktober 2004 - All Grown Up! Express Yourself (THQ)
Oktober 2004 - Disney Presents a Pixar Film The Incredibles (THQ)
Oktober 2004 - Golden Nugget (Majesco)
Oktober 2004 - LEGO: Knight's Kingdom (THQ)
Oktober 2004 - Monster Trucks (Majesco)
Oktober 2004 - Pac-Man World (Namco)
Oktober 2004 - SD Gundam Force (Bandai)
Oktober 2004 - SpongeBob SquarePants: The Movie (THQ)
Oktober 2004 - Strawberry Shortcake (Majesco)
Oktober 2004 - Tak 2: The Staff of Dreams (THQ)
Oktober 2004 - Texas Hold 'Em (Majesco)
Oktober 2004 - WWE Survivor Series (THQ)
Oktober 2004 - Yu-Gi-Oh! Destiny Board Traveler (Konami)
02.11.04 - Barbie Super Spy (Vivendi Universal Games)
02.11.04 - Duel Masters 2: Kaijudo Showdown (Atari)
09.11.04 - Mega Man Anniversary Collection (Capcom)
15.11.04 - Donkey Kong Country 2 (Nintendo)
16.11.04 - Yu Yu Hakusho: Tournament Tactics (Atari)
29.11.04 - Final Fantasy I & II: Dawn of Souls (Nintendo)
November 2004 - Beyblade G-REVOLUTION (Atari)
November 2004 - Cabela's Big Game Hunter 2005 (Activision)
November 2004 - Dead to Rights (Destination)
November 2004 - Gundam Seed: Battle Assault (Bandai)
November 2004 - I-Ninja (Destination)
November 2004 - The Lord of the Rings: The Third Age (Electronic Arts)
November 2004 - Need for Speed Underground 2 (Electronic Arts)
November 2004 - The Polar Express (THQ)
November 2004 - Prince of Persia Warrior Within (Ubisoft)
November 2004 - Santa Claus saves the Earth (Telegames)
November 2004 - The URBZ: Sims in the City (Electronic Arts)
06.12.04 - Mario Party Advance (Nintendo)
Dezember 2004 - Hardcore Pool (Telegames)
4. Quartal 2004 - Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events (Activision)
4. Quartal 2004 - Tokyo Xtreme Racer World (Crave)
4. Quartal 2004 - Tony Hawk's Underground 2 (Activision)
Herbst 2004 - Disney's Lilo & Stitch 2 (Disney)
Herbst 2004 - Disney's Lizzie McGuire 2 (Disney)
Herbst 2004 - Disney's That's So Raven (Disney)
Herbst 2004 - FIFA Soccer 2005 (Electronic Arts)
Herbst 2004 - Tim Burton's The Nightmare Before Christmas: The Pumpkin King (Buena Vista)
Herbst 2004 - TRON 2.0 (Buena Vista)
Herbst 2004 - Ty the Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue (Electronic Arts)
Weihnachtsgeschäft 2004 - Kingdom Hearts: Chain of Memories (Square Enix)
Ach, Singstar op de PS2 is best grappig, maar op een gegeven moment (binnen 2u) heb je het er wel mee gehad.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:48 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik voorzie dat dit spel alleen in Japan wordt gereleased, want voor dit soort spul moet je zo gek zijn als een japanner, dit is totaal niks voor de westerse wereld. Bongo's zijn idd nog wel grappig maar zingen om het spel te besturen? nee..![]()
![]()
Deze GCM is niet het apparaatje waar Iwata over sprak. Deze mic is gewoon een extratje bij MP6?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:50 schreef Ghandixx het volgende:
Ze zeiden dat je in Resident Evil 4 ook gebruik kon maken van die add-on. Van een microfoon..
This can't be true.
Als ik dit op straat doe zal niemand anders over mij denken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:19 schreef Lexie het volgende:
Mijn buren verklaren me al voor gek als ik ga zitten trommelen, laat staan als ik een microfoon aanschaf en ga zingen.
*werpt 20 eurocent naar BMH*quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:26 schreef BMH het volgende:
Als ik dit op straat doe zal niemand anders over mij denken.![]()
Wie heeft die data verzonnen? :')quote:Nov. 8
Mario Tennis (Nintendo)
Nov. 15
Metroid Prime 2: Echoes (Nintendo)
Nov. 16
Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean (Namco)
Nov. 23
Viewtiful Joe 2 (Capcom)
Ja, inderdaad. Maanden zonder game, en dan ditquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wie heeft die data verzonnen?
iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Wie heeft die data verzonnen?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:40 schreef gamecube_master het volgende:
Screens van een aantal spellen die uitkomen
-heeeeeeeeel veeeeeeel plaatjes-
mja, je mag ook wel even al die plaatjes uit je quote verwijderenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Mario Tennis
Ik ook! Het leek me helemaal niks, maar na Tales of Symphonia heb ik toch wel heel wat vertrouwen in Namco's RPG mogelijkheden gekregen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben zooo benieuwd naar Baten Kaitos he![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:40 schreef gamecube_master het volgende:
Screens van een aantal spellen die uitkomen
-plaatjes-
Dit is nog niet HET apparaat.. Iwata zei namelijk dat HET apparaat in 2005 op de markt zou komen. De GCMic komt al in 2004.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:20 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen, die microfoon van jullie he. Die langverwachte mysterieuze toevoeging voor de Gamecube.
Die is eigenlijk toch echt wel KEIGAAF TE GEK JOH HE !!!!!!!!
Ahja, de bijbehorende camera en dansmat moet nog komenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is nog niet HET apparaat.. Iwata zei namelijk dat HET apparaat in 2005 op de markt zou komen. De GCMic komt al in 2004.
In combinatie met die trommels. En dan die beelden rechtstreeks op XBox Live uitzenden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:40 schreef twi het volgende:
Ahja, de bijbehorende camera en dansmat moet nog komen
dansmatquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:40 schreef twi het volgende:
Ahja, de bijbehorende camera en dansmat moet nog komen
Hey ik represent playstationquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:57 schreef gamecube_master het volgende:
en alle xbox fanboys verzamelen zich hier zo te zien![]()
grijze muisquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:00 schreef peristilius het volgende:
Hey ik represent playstation![]()
Ja, echt een hele revolutie. Een totaal nieuwe speelervaring. Hoe bedenk je het?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:20 schreef twi het volgende:
Ik moet zeggen, die microfoon van jullie he. Die langverwachte mysterieuze toevoeging voor de Gamecube.
Die is eigenlijk toch echt wel KEIGAAF TE GEK JOH HE !!!!!!!!
Ik zei niet dat het apparaat in 2005 zou komen, maar de directeur van Nintendo zei dat. Mario party 6 komt in 2004 op de markt in japan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:17 schreef twi het volgende:
Ach, het gaat er niet om dat ze niet origineel zijn, het gaat erom dat ze hoog van de toren blazen (of die indruk wekken) met hun imago als innovatief bedrijf, en gamers maanden lang gek maken voor een nieuw product, en dan lijkt het een halfzachte microfoon te zijn. Dat is gewoon ronduit teleurstellend en krom, en dat moet je dan niet proberen recht te lullen.
Zeker niet met het argument als "Jaaaa, maar het echte vernieuwende product zou pas in 2005 verschijnen, dus dat moet nog komen!"
Ook zo iets Mario party 6quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het apparaat in 2005 zou komen, maar de directeur van Nintendo zei dat. Mario party 6 komt in 2004 op de markt in japan.
Liever ieder jaar 75 nieuwe minigames dan jaren wachten op 300 stuks. + Het concept is nog steeds uber verslavend.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ook zo iets Mario party 6
Ik zag vandaag de trailer op de NGC DVD, en damn, wat mooiquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ook! Het leek me helemaal niks, maar na Tales of Symphonia heb ik toch wel heel wat vertrouwen in Namco's RPG mogelijkheden gekregen.
NGC DVD, bedoel je van het blad NGC of gewoon nintendo gamecube dvdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag vandaag de trailer op de NGC DVD, en damn, wat mooiAlleen het is een kaarten RPG... Dat zegt me nog steeds niet veel
![]()
Wat ben je toch een onmeunige droplul hequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:03 schreef BMH het volgende:
Uber Baten Kaitos fan made trailer
Je had Baten Kaitos nog niet in je lijstje? Hoe de fuck kun je het dan een verlanglijsjtje noemen!?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:20 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een onmeunige droplul he
Nou is mijn verlanglijstje alweer langer geworden.
Maar maar er stond al zoveel op dat ik Baiten Katos bewust een beetje meed. Nu is het hopen dat hij pas ergens ver in 2005 uitkomtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Je had Baten Kaitos nog niet in je lijstje? Hoe de fuck kun je het dan een verlanglijsjtje noemen!?!
Nov. 16quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar maar er stond al zoveel op dat ik Baiten Katos bewust een beetje meed. Nu is het hopen dat hij pas ergens ver in 2005 uitkomt.
Maar weer geen japanse soundtrackquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De originele trailer is beter, zit ook gesproken text bij (klinkt goed)
idd, die is beter (ik zoek op)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
De originele trailer is beter, zit ook gesproken text bij (klinkt goed)
Reken ook maar op 2005 hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar maar er stond al zoveel op dat ik Baiten Katos bewust een beetje meed. Nu is het hopen dat hij pas ergens ver in 2005 uitkomt.
Officele E3 04 trailer van Baten Kaitos.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:31 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, die is beter (ik zoek op)
Ik heb ongeveer dezelfde lijst, vergeet de GBA trouwens niet, Zelda en FF1-2 Adv komen ook nog dit jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:34 schreef Lexie het volgende:
Wario Ware Inc.: Mega Party Game$ (Nintendo) 3 september..........................30
Pikmin 2 (Nintendo) 8 oktober.............................................................................50
Donkey Konga (Nintendo) 15 oktober................................................................50
Losse Konga......................................................................................................30
Paper Mario 2: The Thousand Year Door (Nintendo) 12 november...................50
Metroid Prime 2: Echoes (Nintendo) 26 november.............................................50
Resident Evil 4 (Capcom)...................................................................................50
Fire Emblem (Nintendo)......................................................................................50
Baten Kaitos (Namco)........................................................................................50 +
-------------------------------------------------------------------------------
410 eurootjes
Nu maar hopen dat er stapels games binnenkomen bij games.fok.nl.
Die DS zal in ieder geval even moeten gaan wachten.
sorry hoor, maar ik maar ruimte voor m'n DS. Ik koop alleen Paper Mario 2 op de release date en later de rest die ik wil hebben (gelukkig heb ik en broer die ook wat spellen haalt). Maar die DS komt er echt hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:34 schreef Lexie het volgende:
Wario Ware Inc.: Mega Party Game$ (Nintendo) 3 september..........................30
Pikmin 2 (Nintendo) 8 oktober.............................................................................50
Donkey Konga (Nintendo) 15 oktober................................................................50
Losse Konga......................................................................................................30
Paper Mario 2: The Thousand Year Door (Nintendo) 12 november...................50
Metroid Prime 2: Echoes (Nintendo) 26 november.............................................50
Resident Evil 4 (Capcom)...................................................................................50
Fire Emblem (Nintendo)......................................................................................50
Baten Kaitos (Namco)........................................................................................50 +
410 eurootjes
herinner me er niet aan!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde lijst, vergeet de GBA trouwens niet, Zelda en FF1-2 Adv komen ook nog dit jaar
Naja, ik ga hem heel misschien importeren (alleen als hij gewoon goed draait hier ivm wireless gamen en regio code). En dan heb ik hem dus eerder.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS komt pas Q12 2005 in Europa hoorMaak je niet druk.
Je weet dat je niet alle spellen op de releasedate hoeft te halen he? Dat scheelt je toch zo weer 20 euro na een paar maanden wachten (en zo te zien heb je genoeg te doen in die paar maanden).quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:34 schreef Lexie het volgende:
410 eurootjes
Moet....meteen.....hebben......bij.......launch.........help......quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:24 schreef koei het volgende:
[..]
Je weet dat je niet alle spellen op de releasedate hoeft te halen he? Dat scheelt je toch zo weer 20 euro na een paar maanden wachten (en zo te zien heb je genoeg te doen in die paar maanden).
Op mijn voorlopige lijstje staan enkel Donkey Konga en Paper Mario 2. Bij Pikmin 2 wacht ik op de afprijzing en Wario Ware is nog een twijfelgeval. Als ik toevallig zaterdag de lotto win dan koop ik wel het hele rijtje natuurlijk!
En de DS die haal ik zoiezo wel.
Ik ook, maar de DS is toch weer een nieuwe Nintendoquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:01 schreef Aurelius het volgende:
Ik twijfel nog over de DS, ben wel tevreden met mijn SP.
nope, bij mij niet. vanwege connectivityquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:35 schreef Thomper het volgende:
Desnoods gaat mijn GBA weg. Langleve de backwards compatiblity!
ik denk het niet, anders is de GBA totaal overbodig, dan heeft de DS precies alles wat de GBA heeft. Dan zou de DS meer op een opvolger lijken van de GBAquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:20 schreef Thomper het volgende:
Och ja.. DOH! Niet aan gedacht. Maar goed, ik *hoop* dat die er inzit...
nee, oke. Ik hoop trouwens wel dat je bij de launch van de DS een bescherm hoesje kan kopen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:51 schreef Lexie het volgende:
Hmm, ik wil mijn GBA eigenlijk wel houden vanwege zijn compactheid. I zie me de DS nog niet overal mee naar toe slepen eigenlijk...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:09 schreef BMH het volgende:
En weer ontopic: Nieuwe soundtrack van MP2:echoes (opslaan als)
Miyamotoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:18 schreef gamecube_master het volgende:
[..]erg goed
Wie heeft eigenlijk deze muziek gemaakt?
dat meen je niet? Koop jij die alleen voor de mooiigheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:20 schreef Oksel het volgende:
Ik hou denk ik als ik een DS koop 1 GBA. De classic NES edition, die zelfs nog nooit uit zijn doosje is geweest.. mijn gebruikers GBA verkoop ik dan.![]()
Ja! Ik moest hem hebben! En vind het zonde om hem te gebruiken, omdat ik er al 1 heb.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
dat meen je niet? Koop jij die alleen voor de mooiigheid
weet je wel dat dat voor de PS2 is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:37 schreef Oksel het volgende:
http://www.hoytoca.com/co(...)%20-%20GameTrack.wmv
Nieuwe powerglove..
Uhm, ja. Vond het grappig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:43 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
weet je wel dat dat voor de PS2 is?
Lekker Super Smashen met dat dingquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:37 schreef Oksel het volgende:
http://www.hoytoca.com/co(...)%20-%20GameTrack.wmv
Nieuwe powerglove..
Kut IGNquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:16 schreef BMH het volgende:
Pikmin 2 krijgt de zelfde score als fable, die 4 jaar lang in ontwikkeling was voor de xbox.
Woohooo Pikmin 2 roeleert!
Vond je Pikmin 1 leuk, dan vind je Pikmin 2 prachtig. Wil je een episch verhaal beleven dan kies je voor fable. Bij beide games kun je eigenlijk niet mis gaan. Ze hebben allebei een productie waarde van hier tot tokyo (bij 1 van de games is dat letterlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kut IGN![]()
![]()
Welke van deze 2 moet ik nou kopen?
En als je Pikmin 1 een geweldige über game vond?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Vond je Pikmin 1 leuk, dan vind je Pikmin 2 prachtig. Wil je een episch verhaal beleven dan kies je voor fable. Bij beide games kun je eigenlijk niet mis gaan. Ze hebben allebei een productie waarde van hier tot tokyo (bij 1 van de games is dat letterlijk).
Ik zou gaan voor Fable als ik moest kiezen, sowieso omdat dat genre me veel meer trekt. En het is toch dé game waar men al heeel lang naar uitkijkt, dan zou ik hem verdomme ook eindelijk een keertje willen gamen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:39 schreef HomerJ het volgende:
[..]
En als je Pikmin 1 een geweldige über game vond?
Maar je helpt me niet echt![]()
Het is er zelfs eentje uit het hardcore genrequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:21 schreef Hellrazor het volgende:
is Baten Kaitos een RPG![]()
Zeg je toch nog eens iets slims.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:25 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik animal crossing ga hale
ehm RPG , hack enslash dacht ikquote:Op zondag 29 augustus 2004 01:02 schreef ASSpirine het volgende:
ziet er naar uit dat er een paar hun SP willen verkopen ivm de DS
wou al een SP kopen, toch mar gelaten
nu er weer een kans is (of ik laat em alsnog vanuit Hong Kong overkomen)
trouwens, kan iemand me wat meer uitleg geve nover ToS
heb wel een kleine review gelezen ,en het sprak me al aan
maar wil toch net iets meer info hebben als ik een spel koop
Tis geen simpele hack 'n slash, het vechtsysteem is half turnbased, je kan je tactieken aanpassen door het menu te voorschijn te halen waardoor het gevecht stilstaat.quote:Op zondag 29 augustus 2004 01:06 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ehm RPG , hack enslash dacht ik![]()
quote:
Met 'my Nintendo' bedoelt ie misschien nog de NES ofzo eh, dus, tsja..quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat een diepgaande visie van Quentin
Yay! Hello Kitty! Bring on the Kiddyness?quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:20 schreef Roi het volgende:
Hello Kitty Coming To GameCube
While not quite the killer-app some would hope for, publisher O~3 Entertainment have confirmed with Nintendojo that a video game based on the Hello Kitty franchise is being created exclusively for the GameCube. That said, there is no release date as of yet, though we'll keep our readers informed. (wj)
Joepie...
[afbeelding]
Messiah(ofzo) anyone?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:13 schreef BMH het volgende:
Een paar multiplayer titels voor de cube die ons nog te wachten staat:
Geist Gamecube exclusief
Genre:First-Person Shooter
Co-op: Niet bekend
Versus: Ja
LAN: Niet bekend
Maximaal aantal spelers: 4 (exclusief LAN)
info: Geist word gemaakt door Nintendo’s 2nd party developer N-space. Het is een sifi First-person Shooter, met nooit eerder vertoonde gameplay elementen. In multiplayer speel jij de rol van een geest die alle levende wezens kan overnemen, mits deze bang genoeg zijn. Ook kunnen geesten al het leven uit levenden zuigen om zelf weer aan leven te komen. Als geest heb je de beschikking over een energy aanval die alleen andere geesten kan beschadigen. Zit je vijand in een mensenlichaam, dan kun je hem niet raken met je energy aanvallen. Je zult zelf een mensenlichaam moeten overnemen om deze klus te klaren.![]()
![]()
Bij messiah kun je niet in multiplayer elkaar het leven uit het lijf zuigen. Of alle electrische apparaten besturen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Messiah(ofzo) anyone?
is het in tegenwoordig om bij elk spel rechtsboven de controls weertegeven?quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij messiah kun je niet in multiplayer elkaar het leven uit het lijf zuigen. Of alle electrische apparaten besturen.
Geist kan wel wat worden, mits ze er nog wat meer tijd in steken. De screens die hier boven staan zijn van de E3 van vorig jaar. Dit zijn de nieuwste screens:
Dit hebben ze gedaan omdat de controls content sensitive zijn. Als je voor iemand staat kun je em bijvoorbeeld overnemen. Maar als hij nog niet bang genoeg is moet je em bang maken. Dit staat dus weergegeven bij de knopjes.quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:37 schreef Tain het volgende:
[..]
is het in tegenwoordig om bij elk spel rechtsboven de controls weertegeven?
CD-WOW is best een goede zaak. Je besteld iets en een paar dagen later ligt het in huis. Verwacht alleen geen gesealde dingen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:56 schreef Thomper het volgende:
Wat is de goedkoopste PAL winkel die geen creditcard nodig heeft?
En Mario Party 6quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:48 schreef Ghandixx het volgende:
Je bent trouwens Mario Tennis vergeten.
maar daar is bijna niks over bekendquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:02 schreef nikk het volgende:
[..]
En Mario Party 6
Is het zonder creditcard?quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:00 schreef nikk het volgende:
[..]
CD-WOW is best een goede zaak. Je besteld iets en een paar dagen later ligt het in huis. Verwacht alleen geen gesealde dingen.
Je kan zonder CC betalen. Ik betaal zelf met Rabo Direct Betalen, zeg maar pinnen via internet.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
Is het zonder creditcard?
tik je daar toch ene goedkope cube op de kopquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:37 schreef Oksel het volgende:
Het maakt mij allemaal geen flikker meer uit. Ik kan binnenkort een jaar niet gamen op mijn cube omdat ik samen met mijn GBA naar Australie ga voor een jaar. Ow, mijn vriendin mag ook nog mee..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:40 schreef Adelante het volgende:
ik had die vriendin thuisgelaten en de cube meegenomen![]()
Ik ga met een auto rondreizen! Dan heb ik niets aan een cube. En bovendien, de GBA is leuk genoeg!quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
tik je daar toch ene goedkope cube op de kop
Oksel onze eigen leverancier
quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ga met een auto rondreizen! Dan heb ik niets aan een cube. En bovendien, de GBA is leuk genoeg!
DS dan hequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik ga met een auto rondreizen! Dan heb ik niets aan een cube. En bovendien, de GBA is leuk genoeg!
Oh ja en iedereen heeft natuurlijk geld om zijn car te pimp'nquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
duidelijkj een TMF kneusje
je kent Pimp my ride niet van MTV ?
dan moet je nooit ver van je cube zijn
Tsk tsk tsk.. iemand die een jaar gaat backpacken een kneusje noemen? Je durft wel..quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:01 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
duidelijkj een TMF kneusje
je kent Pimp my ride niet van MTV ?
dan moet je nooit ver van je cube zijn
De advertentie bestaat niet of is zojuist verwijderd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:57 schreef Oksel het volgende:
Liefhebbers voor de Resident Evil 4 demo disc:
http://www.marktplaats.nl/markt/software/nintendo/169245.htm
Doe dan maar de eerstequote:Op maandag 30 augustus 2004 16:39 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
of:
[afbeelding]
Deze +
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:41 schreef HAL9000S het volgende:
degene die dit als eerst leest heeft gelukBedankt voor het invoeren van je Fire Emblem pin-code! Je Fire Emblem welkomstpakket ligt op je te wachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Backpacken doe je niet met een autoquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk.. iemand die een jaar gaat backpacken een kneusje noemen? Je durft wel..
Als we Mario Golf als voorbeeld nemen hebben we hem bij kerst 2005quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef koei het volgende:
[..]
Backpacken doe je niet met een auto![]()
ontopic:
Mario Tennis komt in Japan waarschijnlijk op 28 oktober uit. Als we mario golf als voorbeeld nemen dan kunnen we Mario Tennis rond maart 2005 hier verwachten...
veel te laagquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToS een 8 van EdgePrima cijfer voor een geweldige game
Ik ben EINDELIJK op cd2
Na 35u
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk.. iemand die een jaar gaat backpacken een kneusje noemen? Je durft wel..
ToS uit in Europa? whahahahaquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:42 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
trouwens, is ToS al uit Roy?
Take it as a noquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:43 schreef BMH het volgende:
[..]
ToS uit in Europa? whahahaha![]()
Altijd al ontzettend trage site geweest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:40 schreef gamecube_master het volgende:
De site is wel gigantisch traag
..quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:35 schreef koei het volgende:
[..]
Backpacken doe je niet met een auto![]()
ontopic:
Mario Tennis komt in Japan waarschijnlijk op 28 oktober uit. Als we mario golf als voorbeeld nemen dan kunnen we Mario Tennis rond maart 2005 hier verwachten...
Bij mij niet hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:03 schreef nikk het volgende:
Sterrencatalogus lijkt nog steeds off-line.
Oi, schelden is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
..![]()
Wat jij wilt. Ik neem alles aan van een gedrocht.
als je nog mod was dan!!! ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oi, schelden is nergens voor nodig.
Wow, wat ben jij snel op je teentjes getrapt zeg...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 16:00 schreef Oksel het volgende:
[..]
..![]()
Wat jij wilt. Ik neem alles aan van een man.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:32 schreef HomerJ het volgende:
Sterf BMH!![]()
*stelt in als achtergrondquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:36 schreef BMH het volgende:
Sterf BMH .
Eeuuh ik bedoel
Donkey Konga!!
pic
Tjah, als je wilt dat EA dit soort games blijft uitbrengen dat moet je ze ook gaan steunen door die games te kopen. Go you!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:47 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb harry potter 3 gehaald, ik vind het wel een leuk spel
Deal, 1 set met bongo's plus DK voor Vagere_Hein.quote:Op woensdag 1 september 2004 01:11 schreef Lexie het volgende:
Free Record Shop heeft een 3 voor de prijs van 2 actie. Nou is er niet echt veel spannends uitgekomen voor de cube, maar het geldt ook voor pre-orders, waar ze dus alleen Donkey Konga bij hebben staan wat echt interessant is. Is er iemand die interesse heeft om mee te bestellen, zodat ik er drie tegelijk kan preorderen? De prijs zou dan uitkomen op 40 euro per persoon. Het zou handig zijn als je in de buurt van Maastricht of Nijmegen woont
.
Als Nintendo hetzelfde prijsbeleid als normaal voert dan kun je het beste meedoen met ons:quote:Op woensdag 1 september 2004 01:31 schreef P8R het volgende:
Wat zou een losse bongo moeten gaan kosten eigenlijk? Want ik zie niet echt games om bij Donkey Konga te gaan bestellen (of ik heb ze al, of ze lijken met niet leuk genoeg om er 40,- aan uit te geven), en dan zou ik als het een beetje uitkan natuurlijk ook gewoon twee konga's voor mezelf kunnen bestellen
Ik dácht eerlijk gezegd dat de Bongo's/Trommels/Konga's 30 euro gingen kosten hier...quote:Op woensdag 1 september 2004 01:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Als Nintendo hetzelfde prijsbeleid als normaal voert dan kun je het beste meedoen met ons:
http://www.lik-sang.com/search.php?query=konga&Button=Search
Een losse kongo kost daar 39 dollar en zal hier dus waarschijnlijk 40 euro worden.
edit: hm lees net je post terug en het kán zijn dat ik hem verkeerd heb begrepen. Dat wacht ik dus ff af.
quote:Op woensdag 1 september 2004 09:00 schreef Cutie het volgende:
tvp!
yay, nog 2 dagen tot wario ware!
wat ben jij een loser he... als hij die game leuk vindt (ik vind em ook leuk) dan koopt hij die game gewoon... dat achtelijk commentaar hoeft dan niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Tjah, als je wilt dat EA dit soort games blijft uitbrengen dat moet je ze ook gaan steunen door die games te kopen. Go you!
Sarcasme anyone? :') Ik poste mijn reactie omdat hij een schamende smiley poste.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:42 schreef Retarded het volgende:
[..]
wat ben jij een loser he... als hij die game leuk vindt (ik vind em ook leuk) dan koopt hij die game gewoon... dat achtelijk commentaar hoeft dan niet.
Ik denk dat de actie alleen voor games telt en niet voor accesoiresquote:Op woensdag 1 september 2004 01:31 schreef P8R het volgende:
Wat zou een losse bongo moeten gaan kosten eigenlijk? Want ik zie niet echt games om bij Donkey Konga te gaan bestellen (of ik heb ze al, of ze lijken met niet leuk genoeg om er 40,- aan uit te geven), en dan zou ik als het een beetje uitkan natuurlijk ook gewoon twee konga's voor mezelf kunnen bestellen
Thanks!, woon trouwens in Groningen en aangezien er om Maastricht werd gevraagd leek het me niet zo'n succesquote:Op woensdag 1 september 2004 01:36 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Als Nintendo hetzelfde prijsbeleid als normaal voert dan kun je het beste meedoen met ons:
http://www.lik-sang.com/search.php?query=konga&Button=Search
Een losse kongo kost daar 39 dollar en zal hier dus waarschijnlijk 40 euro worden.
edit: hm lees net je post terug en het kán zijn dat ik hem verkeerd heb begrepen. Dat wacht ik dus ff af.
Nee, maar dan mik ik die game toch gewoon wegquote:Op woensdag 1 september 2004 11:58 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk dat de actie alleen voor games telt en niet voor accesoires.
Ik had gister voor de gein de actie op FRS gecheckt en had 2 spellen en een controller besteld. Hoefde slechts voor de duurste 2 artikelen te betalen. Ik heb uiteindelijk maar 3 spellen besteld want een nog een extra controller had ik niet nodig.quote:Op woensdag 1 september 2004 11:58 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik denk dat de actie alleen voor games telt en niet voor accesoires.
Ik kopier gewoon even de hele GameCube pagina, zeik niet, drukfouten voorbehouden enzo.quote:Op woensdag 1 september 2004 12:57 schreef Cutie het volgende:
leuke games-aanbiedingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |