Het is het eerste dat ik daarover hoor. Mededeling is zeker gekomen toen ik op vakantie was? Eurogamer heeft het in hun preview van vandaag gewoon over online ondersteuning. Even afwachten maar!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:14 schreef Chocobo het volgende:
Dacht dat EA het online gebeuren echt uit de software voor PAL TW had getrokken, maar dat kan ik fout hebben
Ik heb gelezen, en weet de bron niet meer maar was betrouwbaar.. dat Tiger Woods NIET LIVE word ondersteund in Europa..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:59 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch gewoon? Of zeg jij nou iets wat ik nog niet wist, en waar ik dan ook echt verbaasd om ben?....
quote:Vorige Xbox Topics
001 - 002 - 003 - 005 - 004 - 006 - 007 - 008 - 009 - 010
011 - 012 - 013 - 014 - 015 - 016 - 017 - 018 - 019 - 020
021 - 022 - 023 - 024 - 025 - 026 - 027 - 028 - 029 - 030
031 - 032 - 033 - 034 - 035 - 036 - 037 - 038 - 039 - 040
041 - 042 - 043 - 044 - 045 - 046 - 047 - 048 - 049 - 050
051 - 052 - 053 - 054 - 055 - 056 - 057 - 058 - 059 - 060
061 - 062 - 063 - 064 - 065 - 066 - 067 - 068 - 069 - 070
071 - 072 - 073 - 074 - 075 - 076 - 077 - 078 - 079 - 080
081 - 082 - 083 - 084 - 085 - 086 - 087 - 088 - 089 - 090
091 - 092 - 093 - 094 - 095 - 096 - 097 - 098 - 099 - 100
101 - 103 - 103 - 104 - 105 - 106
Alleen geen idee of gamesrader nou echt een betrouwbare bron is...quote:[21/07/04 10:59]
Xbox Gamer tees off with the latest in the best golfing series to grace gaming
After the inevitable humiliation of 'Tiger' Timmy Henman's quarter-final thumping at Wimbledon, it's time to turn our attention back to the original Tiger, golf supremo Mr Woods himself. And while his real-life form continues to slump quicker than the Iraqi tourism industry, his gaming self goes from strength to strength.
The main thrust of this year's game is an all-new, tougher Tiger experience, courtesy of EA's latest innovation, Tour Mode. Unlocked after you've proved yourself with a few rounds, Tour Mode turns Tiger Woods from jolly arcade knockabout to full golfing simulation. Grass length, wind speed, course condition, bunker depth, green elevation, even the weather: everything and anything now has an adverse effect on your shot. No more hoofing the ball from tee to green on a par 5. And spinning out of the rough is definitely out. Every shot must be placed to perfection. EA reckons Tiger 2005 will add about 15 shots to your round in the 2004 version.
The rest of the line-up is packed with a heady mix of old and new features alike. The ten-year Season mode, real-time events and Pro Shop all return (with over 1,500 new items of golf accessories), while the Legends Tour (take on golfing heroes like Arnold Palmer and Jack Nicklaus), midnight golf and Tiger Proofing (hole customisation) are among the new.
Which leaves one question: where's Live? The US gets it, but not Europe. Like the saying goes, "what Tiger give with one paw, he extracts with a 7 iron from the other".
Tiger Woods 2005 will be swinging its way onto Xbox come 24 September
Ja hoor..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:43 schreef DinoPK het volgende:
Alleen geen idee of gamesrader nou echt een betrouwbare bron is...
Ik bied 20 euro.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:10 schreef kepler het volgende:
zo riddick uitgespeeld
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik bied 20 euro.
De Eurogamer preview is voor de PS2 versie en die gaat zeker online. Over de Xbox versie werd gezegd dat deze alleen in de VS via Live te spelen zou zijn...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is het eerste dat ik daarover hoor. Mededeling is zeker gekomen toen ik op vakantie was? Eurogamer heeft het in hun preview van vandaag gewoon over online ondersteuning. Even afwachten maar!
Klopt, maar ze verwijzen in hun preview ook naar de XBox versie. Ben ik de enige die hem gelezen heeft ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:09 schreef Chevalric het volgende:
De Eurogamer preview is voor de PS2 versie en die gaat zeker online. Over de Xbox versie werd gezegd dat deze alleen in de VS via Live te spelen zou zijn...
6 is al teveel voor een Burnout game. Als je de eerdere delen goed gespeeld had wist je dat Burnout niet een game is om met 16 man te racen. Maar jij geilt op veel spelers zo te zien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:15 schreef Gaaaast het volgende:
Maar met 6 online met Burnout 3
Hm, het enige dat ik zo snel zie, is dat ze zeggen dat-ie ook voor de Xbox uitkomt, staat verder geen verwijzing naar Xbox Live in...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze verwijzen in hun preview ook naar de XBox versie. Ben ik de enige die hem gelezen heeft ofzo?
Ik vind 6 zelf perfektquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:27 schreef Bananenman het volgende:
[..]
4 is het ideale aantal, maar 6 kan er mee door.
Valt op zich wel mee qua prijs, je moet alleen geen madden nieuw kopen bijvoorbeeld, want je verkoopt hem echt maar voor 1/4 van je eigen kostprijs. (ja ben nog steeds frusti daardoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:43 schreef twi het volgende:
Dat soort games zijn hier meestal schrikbarend duur, en moeilijk aan te komen. Maar als 'ie hier voor een leuk prijsje uit komt, zal ik 'm zeker halen.
Je betaald altijd de laagste prijs toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:57 schreef Tain het volgende:
Woei Black Arrow is nu bij play.com 14.99 pond == 22.4016 euro
Yup, de laagste prijs die 'ie is tijdens je "bestelperiode". Stel dat 'ie nu ineens 2200 euro zou worden, dan heb je een koopjequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je betaald altijd de laagste prijs toch?![]()
ik heb nu iets van 10 pre-orders bij play.com staan, dus als ze allemaal 4 euro goedkoper zijn dan heb ik toch weer 40 eurie bespaardquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:24 schreef twi het volgende:
'k Heb 26,50 betaald, maar had 'm eerst bij Play.com staan, daarna bij GCShop, omdat die toch een dag of zes, zeven sneller is. Maar goed, 4 eurootjes...
Enneh, tsja, ik heb Madden voor 25 euro kunnen verkopen, dus dat viel nog redelijk mee. 'k Hou zelf alleen echt totaal niet van de defense in NFL games, of van loop acties door 't midden. Ik wil passen en scoren, de rest is weggegooid geld
Juistemquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
ik heb nu iets van 10 pre-orders bij play.com staan, dus als ze allemaal 4 euro goedkoper zijn dan heb ik toch weer 40 eurie bespaard
Die je dan meteen weer kan (pre-)orderen bij Play.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JuistemEn dat is dus een extra game ongeveer
Laat je ff weten wat je ervan vindt, dan ga ik het ook wel halen denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:25 schreef pkwarts het volgende:
riddick vandaag binnen gekregen. nu klaar met werken dus dat wordt spelen
Als je van first person action games houdt moet je m zeker halen !!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat je ff weten wat je ervan vindt, dan ga ik het ook wel halen denk ik![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 15:25 schreef pkwarts het volgende:
riddick vandaag binnen gekregen. nu klaar met werken dus dat wordt spelen
Dan mag je wel even goed je best gaan doen, tis geen makkelijk spel om in 1 avondje uit te spelen. Ja het spel is kort, en dan? Je hebt wel 10 uur vol super gameplay, zo goed als niet herhalend, waar je totaal in op gaat. Een heleboel shooters zijn 20 uur, maar herhalen de helft. Wat speel je liever? (het is alleen net geen 60 euro waard..)quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
veel plezier
en vanavond heb je hem wel weer uitgespeeld
ik zeg ook niet dat het slecht isquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:40 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dan mag je wel even goed je best gaan doen, tis geen makkelijk spel om in 1 avondje uit te spelen. Ja het spel is kort, en dan? Je hebt wel 10 uur vol super gameplay, zo goed als niet herhalend, waar je totaal in op gaat. Een heleboel shooters zijn 20 uur, maar herhalen de helft. Wat speel je liever? (het is alleen net geen 60 euro waard..)
En dan heb je altijd nog de hidden packages, hard difficulty.
Speel dit spel nooooooit op easy, dan ben je echt een nongamer (want dan speel je het echt met de gedachte het spel zsm terug te brengen en dat is simpelweg zonde).
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:53 schreef Tain het volgende:
daarom betaal ik er maar 40 euro voor bij play, wel 2 weken later binnen dan iedereen
Kuch. Ik heb hem in 7 uur laatst uitgespeeld (normal moeilijkheidsgraad, en ik had op één na alle sigaretten pakjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:40 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Dan mag je wel even goed je best gaan doen, tis geen makkelijk spel om in 1 avondje uit te spelen. Ja het spel is kort, en dan? Je hebt wel 10 uur vol super gameplay, zo goed als niet herhalend,
quote:August 10, 2004 - Vivendi Universal Games today announced the development of Scarface, a new third-person shooter based on the 1983 Brian De Palma classic (in turn based on the 1932 Howard Hawks classic). The title is being developed by Radical Games and is planned for release in Fall 2005 for PC and consoles. Exactly which consoles has yet to be revealed.
Players will step into the shoes of Tony Montana, the larger-than-life gangster memorably played by Al Pacino in the film. While it has yet to be revealed whether any of the film's cast and crew will contribute to the game, VU Games has announced that David McKenna (screenwriter for American History X) will handle the storyline.
"The treacherous world of Scarface is a natural property to translate into a cinematic game play experience," said Michael Pole, Executive Vice President, Worldwide Studios for Vivendi Universal Games. "The game will feature cutting-edge technology, a compelling storyline and the unprecedented experience of playing as one of Hollywood's most notorious gangsters, Tony Montana."
"Scarface was a landmark film and has inspired countless movies and games," said Bill Kispert, vice president of Interactive at Universal Studios Consumer Products Group. "Having the chance to now bring gamers the authentic experience is an opportunity and challenge we are looking forward to."
We should see more details on the game in coming months, including first screens. Given its screen inspiration, though, it's safe to assume Scarface will be heavy on action and include not a little bloodshed. Stay tuned for more.
deze week hoor ik er ook bijquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:24 schreef pkwarts het volgende:
scarface de game
[..]
Denk het niet, de reden dat het uit Ninja Gaiden gehaald is, is dat MS geen 18+ wil uitbrengen... Ubisoft heeft daar volgens mij geen problemen mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:21 schreef Tain het volgende:
Ziet er goed uit, paar keer hoofden zien vliegen maar dat zal er wel weer uit worden gehaald
quote:Here's the full line-up:
* Sonic The Hedgehog (Sega Genesis)
* Sonic The Hedgehog 2 (Sega Genesis)
* Sonic The Hedgehog 3 (Sega Genesis)
* Sonic & Knuckles (Sega Genesis)
* Sonic 3D Blast (Sega Genesis, Saturn)
* Sonic The Hedgehog Spinball (Sega Genesis)
* Dr. Robotnik's Mean Bean Machine (Sega Genesis)
* Sonic & Knuckles lock-on: Sonic The Hedgehog 2
* Sonic & Knuckles lock-on: Sonic The Hedgehog 3
* Sonic & Knuckles lock-on: Blue Spheres
* The Ooze
* Comix Zone
* Flicky
* Ristar
* Sonic the Hedgehog (Game Gear)
* Sonic Chaos (Game Gear)
* Sonic Drift (Game Gear)
* Sonic Labyrinth (Game Gear)
* Dr. Robotnik's Mean Bean Machine (Game Gear)
* Sonic Blast (Game Gear)
xbox service lijn bellenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:00 schreef inkie1010 het volgende:
Mijn xbox is stuk
woei, die sfeer :')quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:39 schreef pkwarts het volgende:
nieuwe screens fable
knip
Ga ik doen, zit alleen nu op me werk.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
xbox service lijn bellen
Via de service lijn zou ik doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:41 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ga ik doen, zit alleen nu op me werk.
Ik heb de xbox 2 maand terug bij mediamakrt gekocht, moet ik dan daar ermee terug?
Of via die servicelijn regelen?
3 werkdagen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:04 schreef inkie1010 het volgende:
done! Ze komen hem ophalen en brengen hem dan weer als ie gemaakt is!!
Ben benieuwd hoe lang het duurt!
Alleen geen spel erin laten zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:20 schreef SailingAce het volgende:
3 werkdagen.
Nee, gewoon niet meegeven!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen geen spel erin laten zitten.
Tenzij het Bloodwake is natuurlijkquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet meegeven!
Ligt er aan wat ze vervangen, maar kan weg zijn.. had je even op een losse mem card moeten zetten als dat kon.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:05 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vrees alleen voor mijn saved games... vooral Morrowind.. zat veel tijd in
tegenwoordig is zo'n thrustmaster memory-card toch maar 10 euro ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze vervangen, maar kan weg zijn.. had je even op een losse mem card moeten zetten als dat kon.
Geen idee, in dat geval moet ik er ook 1 hebben.. kan ik mijn account opzetten als ik naar vrienden ga.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:30 schreef kepler het volgende:
[..]
tegenwoordig is zo'n thrustmaster memory-card toch maar 10 euro ofzo
dus zeker de moeite waard
quote:Microsoft heeft besloten om hun gameconsole, de Xbox, in prijs te laten zakken. De nieuwe prijs zal naar verwachting in week 35, 23 augustus t/m 29 augustus, in gaan. De marktleider Sony heeft meteen aangekondigd ook stappen te ondernemen.
De spelcomputer van Microsoft zal voor 149.95 euro verkocht gaan worden. De Xbox samen met het recent uitgebrachte spel Ninja Gaiden zal voor 169,95 euro worden aangeboden. Sony zal de prijs van de speciale Silver Edition PlayStation 2, een zilveren in plaats van zwartgekleurde uitvoering van de PS2, laten zakken tot 149,95 euro. Wel zal de Silver Edition voortaan geleverd gaan worden met 1 controller in plaats van 2 controllers.
De derde grote speler in console land, Nintendo, heeft nog geen stappen genomen.
Die sterren zijn leuk, maar ook niet superquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:18 schreef DinoPK het volgende:
Nee was nog niet langsgeweest in dit topic (wel al gelezen op de frontpage). Lekker goedkoop, maar ja, ik zou het ook eens een keer leuk vinden dat er iets voor de bestaande gamers gedaan wordt (zoals op de cube met de sterrenpunten). Je krijgt op deze manier een bredere userbase, maar zijn dat nou de gamers die men wil hebben? (echt veel spellen kopen ze niet, en als ze wat kopen dan is het meestal zwaar ondersteund met een reclame campagne).
Is ie al te koop?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:50 schreef Tain het volgende:
Nieuwe sonic pack nu voor de xbox
http://xbox.ign.com/articles/537/537786p1.html?fromint=1
[..]
Die sterren stellen niet echt veel voor, ik zou niet weten waarom ik nog sterren zou sparen. Ben een stuk blijer als ze een freeloader voor de xbox zouden makenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die sterren zijn leuk, maar ook niet superMaar het is iig iets inderdaad! Eigenlijk moeten ze mensen die een jaar hun console hebben korting geven, en na 2 jaar nog meer enzo. Als dat zou kunnen.
Die moet ik echt hebben.Vooral vanwege Comix Zone. Wat een geweldige game was dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:50 schreef Tain het volgende:
Nieuwe sonic pack nu voor de xbox
http://xbox.ign.com/articles/537/537786p1.html?fromint=1
[..]
Ook leuk: gewoon een sloot xbox live arcade spelletjes gratis voor mensen die 1 jaar live lid zijn, en nog wat meer voor 2 jaar. Kleinigheidjes, altijd cool.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die sterren zijn leuk, maar ook niet superMaar het is iig iets inderdaad! Eigenlijk moeten ze mensen die een jaar hun console hebben korting geven, en na 2 jaar nog meer enzo. Als dat zou kunnen.
uit de hele grote fable preview van IGN!quote:Tolerances and other hidden statistics are constantly being calculated so that every single person across the entire massive world of Fable has a distinct reaction. And as your character changes, performs certain deeds, gains renown, alters his appearance, attains wealth, becomes good or bad, people's reactions change. The world evolves with you.
Now you've probably read all of that before, because I know I've written it several times regarding Fable over the past three years. The difference is, this time I have actually witnessed this in action. This s--- works! I kid you not. The dream is in fact a reality. While not all of the huge aspirations of Fable could fit into the game, from what I've experienced, quite a lot of it has. If anything, I almost feel like Lionhead and Microsoft were trying to cushion expectations so people wouldn't expect a game that would be impossible to deliver on current-gen systems. Yes, I loved every moment of my time with Fable and I think you will too.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:39 schreef pkwarts het volgende:
ik had mijn hoop in fable eigenlijk verloren, maar na de preview van IGN ben ik best wel weer opgewonden
er komt nog een 2e preview aan.
Ik wacht nog wel ff totdat iedereen het in huis heeft.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:39 schreef pkwarts het volgende:
ik had mijn hoop in fable eigenlijk verloren, maar na de preview van IGN ben ik best wel weer opgewonden
er komt nog een 2e preview aan.
Kon niet meer, kwam niet verder dan het xbox logo.....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze vervangen, maar kan weg zijn.. had je even op een losse mem card moeten zetten als dat kon.
Dat klinkt niet best.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Kon niet meer, kwam niet verder dan het xbox logo.....
Oh ja...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Kon niet meer, kwam niet verder dan het xbox logo.....
Eat your hart out Nootje,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:37 schreef Chocobo het volgende:
Fable(IGN)
August 11, 2004 - Bungie, I love you guys, but you may not want to clear a space on your shelf for Game of the Year just yet. Fable, Microsoft's long delayed RPG, is just a few weeks from going gold and it is awesome. Forget about losing multiplayer, forget about any gripes of what "was supposed to be in there," what you will get with Fable will blow your rock off. I say this with confidence, having spent a couple of hours playing through Fable as the most ornery bastard that ever stepped foot in an RPG. It's GTA meets medieval RPG -- it's big, it's free roaming, and it's a riot. While I still have some concerns over certain areas of Fable and I can't say that it will definitely be "the greatest RPG of all time" as Peter Molyneux claims, it could in fact end up as such. Yeah, it's one of those rare long-awaited games that looks like it will live up to the hype.
quote:Ahhh, those good old days.... Dat lijken veel developers tenminste te denken, gezien de hoeveelheid oldschool games die gerecycled worden. Nu is het de beurt aan Top Gear, waarvan de laatste versie te spelen was op de N64. De serie die is groot geworden op de Snes lijkt een opvolger met de naam Top Gear RPM Tuning te gaan krijgen op de Xbox. Een statement van associate producer Tom Kristensen van developer Kemco een aantal maanden geleden, en het feit dat er op de officiële forums een topic is aangemaakt voor deze game, wijzen er op dat een nieuwe titel werkelijk in ontwikkeling is. Om jullie geheugen even op te halen zijn hier twee screenshots van Top Gear 1 en 2.
Je moet die preview lezen.... je gelooft het gewoon niet.... FANTASTISCHquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eat your hart out Nootje,.
FABLE GAAT HEERSCHEN!!!.
staat mij niet aanquote:It's GTA meets medieval RPG
Damn, 12 pagina'squote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet die preview lezen.... je gelooft het gewoon niet.... FANTASTISCHZit nu op page 8
quote:Fable goes far beyond the realm of Knights of the Old Republic when it comes to running towards the Dark Side. Instead of having a dialogue tree with "good" and "evil" choices, you simply play how you want. You want to beat up little girls in your first town? I did that. They cried and cried and eventually I was scolded. Being a young'un kept me from being kicked out of town, but you can abuse people, steal stuff from their homes, break their property, bitch-slap guards, even kill innocents, all in the name of mayhem. Of course, you can also be good -- The choice is yours from start to finish.
Niet mooiquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
fyi, FFX2 kreeg ook een 9.5én
[..]
staat mij niet aan
Ik vind Fable nog steeds nietsIk vind de stijl niet mooi en bij alles heb ik zoiets van "goh, leuk". I cant help it
dat staat mij ook niet echt aan, GTA 3 en vice city hebben me wel een uur of 3 kunnen boeien in totaalquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
fyi, FFX2 kreeg ook een 9.5én
[..]
staat mij niet aan
Ik vind Fable nog steeds nietsIk vind de stijl niet mooi en bij alles heb ik zoiets van "goh, leuk". I cant help it
Rare argumenten..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, niet mooi. Te duister en te druk, character models zijn ook maar vreemd.
Te duister als in te donker. In de helft van de screens zie ik gewoon niet goed wat wat is. Er is er zelfs een waarbij blijkt dat er een vijand staat, terwijl ik dacht dat het een screen van de omgeving wasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Rare argumenten...
Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Ik begin hier een beetje opgewonden van te raken,quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Alles gelezen..... ben helemaal fucked. Wat wil ik Fable hebben zeg....... niet normaalFANTASTISCH echt
Je weet niet wat je leest
mwhahahaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik gun iedereen plezier met Fable hoor, en ik ga hem van Kepler ook zeker lenen, en dan kan ik terugkomen op mijn mening.
Ben benieuwd wat je van de preview vind. Veel plezier met lezen.... oh en down de laatste movies bij IGN.... daar zie je hoe de graphs echt zijn. De screens kloppen voor geen meter. Framerate issues zijn trouwens ook weg sinds de laatste E3quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik begin hier een beetje opgewonden van te raken,.
Whahaha, ik heb het zitten lezen.. (nog maar bij pagina 3) maar sommige zaken kan ik gewoon niet over mijn hart verkrijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:18 schreef kepler het volgende:
[..]
mwhahahaaaaaaaaaaaaaaa![]()
nee dus
ik ga alvast oefenen met evil zijn![]()
Het is spel is inderdaad gewoon af. Al die aandacht voor details…het feit dat je tatoeages kunt nemen, tegen kippen kunt schoppen en een eigen naam kunt kiezen, etc etc etcquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Het is af![]()
Voor mij DE musthave voor het jaar !!!!
terwijl IGN over die negatieve kanten juist ook wel weer positief is...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij de Eurogamer preview werden toch aardig wat negatieve kanten belicht van Fable hoor.....
* kepler tempert de Fok!-hype
Ik vind Eurogamer een stuk betrouwbaarder dan IGN.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:50 schreef kepler het volgende:
[..]
terwijl IGN over die negatieve kanten juist ook wel weer positief is...
Een heleboel negatieve zaken uit de Eurogamers preview worden in de IGN preview verklaard (bijvoorbeeld waarom iedereen je “chicken kicker” noemt, daar kies je dus zelf voor door die naam te kopen!).quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij de Eurogamer preview werden toch aardig wat negatieve kanten belicht van Fable hoor.....
* PBateman1978 tempert de Fok!-hype
Waarom dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind Eurogamer een stuk betrouwbaarder dan IGN.....
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:17 schreef twi het volgende:
Leuk, we gaan de betrouwbaarste van de betrouwbare sites bepalen. De enige die voor iemand echt de betrouwbaarste is, is hijzelf. Basta!
IGN doet nogal eens mee aan hypes, Eurogamer is vrijwel altijd objectief.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom dan?
aha op die fiets.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IGN doet nogal eens mee aan hypes, Eurogamer is vrijwel altijd objectief.
Dat heb ik ook vaak zat, gamesites zijn eigenlijk gewoon een hulpmiddel. Geen vaststaand feit, al zijn hoge cijfers voor een spel dat jij leuk vind natuurlijk mooi meegenomenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:32 schreef SailingAce het volgende:
Maakt niet uit wat iemand zegt.. ik heb er een goed gevoel bij en koop hem dus blind. Wat iemands doet of zegt dat zal me aan mijn reet roesten eerlijk gezegd.
* ziet al aparte topics hier over verschijnenquote:Yeah, got that too. Surely the game doesn't keep track of your furthest chicken punt. Ah, but it does my friend, it does.
Die heb ik gister uitgespeeld. Cool spelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:32 schreef Tain het volgende:
En riddick is binnen bij play.com
quote:Your order has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Please check the following order Information:
Order Reference : 29758598
Item : Conker: Live And Reloaded
Price : £32.99
Quantity : 1
Delivery Cost : Free
Payment : Credit Card
Please note: If the price of the above item changes before it is dispatched, you will be charged the lower price.
Item : Fable (a.k.a.: Project Ego)
Please note: If the price of the above item changes before it is dispatched, you will be charged the lower price.
Item : Star Wars Knights Of The Old Republic II: The Sith Lords
Juist een nacht van te voren overnachten voor de winkel en om 8:30 het spel kopen, bikkelquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:42 schreef SailingAce het volgende:
Ik denk dat ik HALO2 gewoon in de winkel ga kopen.. moet gewoon goed gaan. MOet hem dag 1 hebben.. vertrouw play niet meer.
Dat en dan naakt naar huis rennen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Juist een nacht van te voren overnachten voor de winkel en om 8:30 het spel kopen, bikkel![]()
Dan weet je tenminste zeker dat de mensen de weg vrij voor je makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dat en dan naakt naar huis rennen.
eigenlijk het belangrijkstequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:46 schreef BMH het volgende:
-GTA will return to Xbox
Nou inderdaad...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:54 schreef kepler het volgende:
[..]
eigenlijk het belangrijkste
wanneer zou San Andreas op de Xbox uitkomen![]()
gcshop.nl dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:42 schreef SailingAce het volgende:
Ik denk dat ik HALO2 gewoon in de winkel ga kopen.. moet gewoon goed gaan. MOet hem dag 1 hebben.. vertrouw play niet meer.
Ik ken geen spellen die meer vrijheid boden dan de GTA serie.. die is gewoon ongekend.. Uren door de steden gereden, gelopen, kattekwaad uithalen, schitterend!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:12 schreef DinoPK het volgende:
Eerlijk gezegd zit ik nog niet echt op San Andreas te wachten. Vooral dat hele Nigga in da Hood sfeertje staat mij eigenlijk niet zo aan. Als oude lul ben ik natuurlijk zwaar bevooroordeeld, aangezien Vice City voor mij het summum is aan flashbacks naar mijn vroege jeugd (alleen die muziek al, zo goddelijk). Nee , dit keer eerst zien, dan geloven, dan pas spelen.
net als je jeugd dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:24 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ken geen spellen die meer vrijheid boden dan de GTA serie.. die is gewoon ongekend.. Uren door de steden gereden, gelopen, kattekwaad uithalen, schitterend!
wat zit er extra bij die LE??quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:01 schreef twi het volgende:
Als je de limited edition van Halo 2 wilt, zit je bij GCShop verkeerd, daar is 'ie namelijk al lang en breed uitverkocht. Dus hopen dat de Mediamarkt een pallet van die dingen binnen krijgt, want anders wordt het gewoon die met de lelijke boxart
* kepler zit goed
Niks bijzonders,... extra disc met making off's en info, maar ik geil op die Tinnen chromen box met Imprinted Halo characterquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:02 schreef kepler het volgende:
[..]
wat zit er extra bij die LE??
dan past tie weer niet tussen mijn andere gamesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niks bijzonders,... extra disc met making off's en info, maar ik geil op die Tinnen chromen box met Imprinted Halo character![]()
Hij is dezelfde groottequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:05 schreef kepler het volgende:
[..]
dan past tie weer niet tussen mijn andere games
ik koop de normale wel gewoon
Denk haast dat mensen meerdere LE's gaan halenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is dezelfde grootteAlleen iets breder, schijnt.
Bovendien, of ik nou 50 euro voor de gewone of 55 voor de LE betaal...
Tin can
Overigens hebben zegisteravond 20.00 weer een paar exemplaren beschikbaar
Volgens mij gaan er meer Limited Editions verkocht worden dan 'normale' versies
Burnout 3quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:45 schreef BMH het volgende:
EGM Scores:
Game of the Month:
Burnout 3: Takedown (Xbox/PS2, EA): 9.0 / 9.5 / 9.0 *Gold*
hellow?
Burnout 2quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Burnout 3
aha, nou jah. Ik koop hem wel weer in een winkel. Misschien dat ik hem dan zelfs weer een dag eerder hebquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is dezelfde grootteAlleen iets breder, schijnt.
Bovendien, of ik nou 50 euro voor de gewone of 55 voor de LE betaal...
Tin can
Overigens hebben zegisteravond 20.00 weer een paar exemplaren beschikbaar
Volgens mij gaan er meer Limited Editions verkocht worden dan 'normale' versies
toch niet meer dan normaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:45 schreef BMH het volgende:
EGM Scores:
Game of the Month:
hellow?
-edit- ik dacht dat het om 3 gingquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:06 schreef twi het volgende:
Neh, Burnout 2 vond ik eigenlijk helemaal niets aan, zoals eerder gezegd vond ik 't crashen leuk maar daar hield het ook mee op. Krijg 'm van de week weer binnen om direct weer te ruilen, iemand interesse?
Als ik 3 had zou ik 'm wel willen ruilen hoor. Tegen je hele Xbox collectie (hardware incluis)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:08 schreef HomerJ het volgende:
[..]
-edit- ik dacht dat het om 3 ging
Dealquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:10 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik 3 had zou ik 'm wel willen ruilen hoor. Tegen je hele Xbox collectie (hardware incluis)
Ik zie een gemiste kans aan komen voor je..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Burnout 3
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zie een gemiste kans aan komen voor je..
Jezusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:45 schreef BMH het volgende:
EGM Scores:
Game of the Month:
hellow?
Nee, Burnout 2 vond ik echt helemaal niks qua racen, des te leuker qua crashen, Ik zie alleen games waarbij je online een hoop zult crashen niet zo zitten, met name omdat je het leukste deel ervan gewoon weinig zult zien: de replays. Ik denk dat Burnout 3 en met name Flat Out gewoon een heel ztuk minder zullen zijn dan de hype die nu voor 't spel uit wandelt. Maargoed, daarmee ben ik een van de weinigen waarschijnlijk. Wacht ik meer op Forza Motorsport.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:21 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik zie een gemiste kans aan komen voor je..
Ik sluit me hier volkomen bij aan ..... Burnout en Flatout zijn leuk voor tussendoor voor de fun ... Forza heeft naar mijn inzien meer diepgang en lijkt me een heerlijke 'realistische' racer om on-line te spelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, Burnout 2 vond ik echt helemaal niks qua racen, des te leuker qua crashen, Ik zie alleen games waarbij je online een hoop zult crashen niet zo zitten, met name omdat je het leukste deel ervan gewoon weinig zult zien: de replays. Ik denk dat Burnout 3 en met name Flat Out gewoon een heel ztuk minder zullen zijn dan de hype die nu voor 't spel uit wandelt. Maargoed, daarmee ben ik een van de weinigen waarschijnlijk. Wacht ik meer op Forza Motorsport.
Goh, heb je Forza, Burnout 3 en Flat Out al gespeeld dan ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:19 schreef Soos_Nexium het volgende:
[..]
Ik sluit me hier volkomen bij aan ..... Burnout en Flatout zijn leuk voor tussendoor voor de fun ... Forza heeft naar mijn inzien meer diepgang en lijkt me een heerlijke 'realistische' racer om on-line te spelen.
Nee, jij ? maar uit het lezen van previews kan je een aardige mening vormen .... Burnout 2 was in ieder geval niet veel soeps voor mij althans. Maar je weet maar nooit ... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en daarbij ieder zijn eigen game om te genietenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goh, heb je Forza, Burnout 3 en Flat Out al gespeeld dan ?
Zoals ik eerder al zei, iedere zichzelf respecterende gamer en/of race-fan is GEK als ie Burnout 3 niet koopt...
Over Flat Out heb ik veel verhalen gehoord dat het niet meer dan een tech-demo is..
Dan ben ik maar gekquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Zoals ik eerder al zei, iedere zichzelf respecterende gamer en/of race-fan is GEK als ie Burnout 3 niet koopt...
quote:In my latest time with Fable (this will be number 4 for me), I have to say that the game is really amazing. I was a bit unsure a few months back, but the team has done a phenomenal job at polishing things up and the additional time allowed me to experience little nuances that I was previously unable to witness. This is a game that simply needs to be played to be believed. There will be no better adventure in 2004; that I can assure you.
We haven’t even touched on the visuals, the brilliant musical score, or even a third of what the game has to offer. Most of that we’ll leave up to you, as we don’t want to take away from the entire experience. That being said, we’ll still have much more on Fable, including a few in-depth looks at various gameplay elements over the next month.
quote:While there is a lot of freedom to the game, keep in mind that there is an actual main story quest that will take up 20-30 hours of your time alone.
Oe,quote:Roughly only one-third of Fable is dedicated to the main story quest. With something this large it is nice to know that you can save at any point, thus providing a more relaxing experience than a few RPGs.
Dat is goed om te horenquote:While there is a lot of freedom to the game, keep in mind that there is an actual main story quest that will take up 20-30 hours of your time alone.
Dat zal nog wel veel meer worden als je ook side-quests doet en zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen
Hoopt dat dit ook bij de europese versie zitquote:
Pre-order and receive a free exclusive DVD including:
* Behind-the-scenes documentary
* Interviews with the Fable creators, including Peter Molyneux
* Never before seen footage of Fable
* Playable demo of Sudeki and other Xbox exclusive titles.
Bonus item will ship with purchased product, and is only available while supplies last. If you choose In-Store Pickup for this game, please contact the store for bonus item availability.
Dat zou heeeel stoer zijn maar zou ook een ebgames aktie kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
http://ebgames.com/ebx/product/232734.asp
[afbeelding]
[..]
Hoopt dat dit ook bij de europese versie zit
coolquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:05 schreef pkwarts het volgende:
yes! de remake van pirates komt ook naar de xbox:
http://www.xbw.nl/news/5674/
lijkt me zo'n lachuh spel
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
hoe stoer zou het zijn om een vriend zijn vloot te roven en zijn liefje te ontvoeren?quote:Sid Meier's Pirates! for Xbox will include a Vs mode and will take advantage of many Xbox Live! capabilities, high fidelity 5.1 Dolby Digital surround and will support HDTV.
mooie boxartquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:59 schreef Tain het volgende:
http://ebgames.com/ebx/product/232734.asp
[afbeelding]
[..]
als het echt van verschillende xbox live functies gebruikt maakt wat ze zeggen in je quote dan zou het best leuk kunnen worden. Denk alleen dat je niet even snel een potje kan gaan spelen, maar dat het uren in beslag kan nemenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hoe stoer zou het zijn om een vriend zijn vloot te roven en zijn liefje te ontvoeren?
of beter, samen met een vriend iemand anders zijn vloot roven en zijn liefje ontvoeren?
of wacht, samen met een vriend iemand anders zijn vloot roven en zijn liefje ontvoeren en daarna je vriend zijn vloot te roven en zijn liefje ontvoeren?
maar het zal wel weer live-aware worden of statistieken uitwisselen
de bedoeling schijnt te zien dat je het dus echt een paar keer kan spelen, en dat het elke keer dus weer net iets anders is. Maar in hoeverre dat waar isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:51 schreef Tain het volgende:
Ben benieuwd hoeveel verschil er zit tussen good/evil en magic/fighter met spelen, niet dat je er na 1x uitspelen geen zin meer in hebt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:04 schreef kepler het volgende:
En die bonus-dvd komt alleen in Amerika
check, ik ben er naar alle waarschijnlijkheid ook bijquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:15 schreef SailingAce het volgende:
gijsje79 en ik gaan naar de Power unlimited gameplay 11 Sept
* kepler kaartjes heeft
Gewoon beetje duwen tegen die kiddies.. spelen doe ik het heus welquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:53 schreef pkwarts het volgende:
ik gok dat het heel erg moeilijk zal worden om fable en halo 2 ook daadwerkelijk te spelen daaro. zal wel heeeeeel druk zijn.
We zien jullie welquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:52 schreef kepler het volgende:
[..]
check, ik ben er naar alle waarschijnlijkheid ook bij
rond een uurtje of 3 ofzo ben ik aanwezig denk ik.
gijs, jij loopt over die kinderen heen. Dan loop ik wel achter je aanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:04 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Gewoon beetje duwen tegen die kiddies.. spelen doe ik het heus wel
Dan ga ik jullie meetenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:15 schreef SailingAce het volgende:
* Notorious_Roy kaartjes heeft
Ziet er leuk uit, maar verrekt weinig ingame beelden, volgens mij geen...quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://eu.playstation.com(...)ut_trailer_large.mpg
Filmpje van Flatout..
Wel de PS2 versie, maar dat boeit niet.
.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:15 schreef SailingAce het volgende:
* Chocobo kaartjes heeft
Ja ook erg stoer... maar die moet ik later maar gaan kopen denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://eu.playstation.com(...)ut_trailer_large.mpg
Filmpje van Flatout..
Wel de PS2 versie, maar dat boeit niet.
.
quote:Met Lucas Arts loopt het niet lekker en dat betekend dat er grote veranderingen komen. Naast de ontslagen zal er wat veranderen aan de studio van Lucas Arts. Zo zal het team met minder titels aan de slag gaan en worden er een paar titels uitbesteed aan andere studios.
Zo zal ontwikkelaar The Collective zich bezig houden met de werktitel Star Wars Episode 3. The Collective heeft onder andere Indiana Jones and the Emperor's Tomb gemaakt.
Daarnaast is er ook slecht nieuws voor de liefhebbers van de Knights of the Old Republic serie: Volgens een insider zijn de plannen voor Star Wars: Knights of the Old Republic 3 gisteren verworpen.
Jawel, je ziet op een gegeven moment een overgang naar ingame. Ergens in een bocht als het beeld even stil staat.quote:Op zondag 15 augustus 2004 09:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar verrekt weinig ingame beelden, volgens mij geen...
Geloof me, als 2 net zo goed verkoopt als 1 dan komt er zeker een 3.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:52 schreef Tain het volgende:
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=2864
[..]
De kwaliteit is de laatste tijd enorm vooruit gegaan, vind ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:04 schreef Tain het volgende:
hoeveel van die star wars spellen zijn nou echt goed? en ze zouden gewoon hun oude adventures een opknap beurt moeten geven en voor een leuke prijsje weer verkopen
niet zoveel, maar ze verkopen wel.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:04 schreef Tain het volgende:
hoeveel van die star wars spellen zijn nou echt goed?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef pkwarts het volgende:
15 screens van forza motorsport
http://www.xboxarena.nl/article.php?id=2159
Ziet er uit als een GT crusherquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef pkwarts het volgende:
Enige goed aan GT4 is de hoeveelheid auto's,quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:34 schreef twi het volgende:
32Voice
GT4 heeft er 6 zonder voice geloof ik
Geen voice neequote:Op zondag 15 augustus 2004 17:34 schreef twi het volgende:
32Voice
GT4 heeft er 6 zonder voice geloof ik
1 van de leukste dingen van online gamen en dat laten ze eruitquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:54 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Geen voice nee
en dat zijn ingame graphics...bij GT4 posten ze aleen plaatjes van de replays die er 10 keer mooier uitzien dan gewoon ingame racenquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef pkwarts het volgende:
Word weer lachen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:15 schreef SailingAce het volgende:
* gijsje79 kaartjes heeft
verbindingsstukjequote:Op zondag 15 augustus 2004 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn cross link cable komt niet tot mijn XBox
of een nieuwe kabelquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
verbindingsstukje
Dat zal het wel worden, je hebt nog geen wireless shit toch?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:45 schreef kepler het volgende:
of een nieuwe kabel
jawel, volgens mij heeft Struikrover dat.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden, je hebt nog geen wireless shit toch?
*Noteert voor als ze straks live! gaatquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:08 schreef Tain het volgende:
je hebt wel wireless gaming adapter van us robotics, tis alleen een beetje aan de prijs(ongeveer 90 euro geloof ik)
Ooh okquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:25 schreef twi het volgende:
En 't is ook nutteloos als je nog geen Accesspoint hebt. Dan ben je namelijk 200 euro kwijt, eer je kunt beginnen.
Ik heb er ook eentje, van Belkin... was idd behoorlijk aan de prijs (70 euro).quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:03 schreef kepler het volgende:
[..]
jawel, volgens mij heeft Struikrover dat.
Anders ff kijken op www.xbox.com
De SP vond ik ook best wel ok.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:49 schreef Tain het volgende:
ik heb nu denk ik een uurtje of 150 totaal zitten van Rainbow Six, 40 uur team survival en dan heb ik als 1 van de weinigen de single player ook nog wel aardig wat gespeeld
ik speel de SP online samen met andere...het enigste wat je mist zijn de cutscenes...en laten die me nou net niet boeienquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
De SP vond ik ook best wel ok.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:01 schreef gijsje79 het volgende:
Effen wat wallpapers.
ShellShock: Nam '67
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Star Wars: Republic Commando
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vergeet HALO 2quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:26 schreef yvette1982 het volgende:
shellshock lijkt me cool. wanneer komt die uit dan?
en pos 4 en fifa 2005 en dat soort spellen. Wanneer komen die dan uit. Het is zo rustig op deze site, het lijkt wel of er geen coole nieuwe spellen meer zijn.
www.tothegame.comquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:26 schreef yvette1982 het volgende:
shellshock lijkt me cool. wanneer komt die uit dan?
en pos 4 en fifa 2005 en dat soort spellen. Wanneer komen die dan uit. Het is zo rustig op deze site, het lijkt wel of er geen coole nieuwe spellen meer zijn.
en Fablequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je vergeet HALO 2![]()
PSI-ops is al uit (ik amerika )quote:Op maandag 16 augustus 2004 17:40 schreef kepler het volgende:
[..]
en Fable
en Burn-Out
en Flat-Out
En sudeki
en Psi-Ops
er komt genoeg uit dus tot en met kerst
en in het nieuwe jaar: KOTOR2, Brothers in Arms, Jade Empire
We wonen niet in Amerika.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:31 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
PSI-ops is al uit (ik amerika )
hij krijgt wel hoge rankings iig http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914552.asp?q=psiquote:Op maandag 16 augustus 2004 20:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
We wonen niet in Amerika.
Hier komt ie de 17e september uit.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:51 schreef kepler het volgende:
[..]
klinkt goed
nu ga ik wel weer twijfelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:48 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Dat is wel de laatste titel die ik zou cancellen, maar ik kan het me voorstellen hoor. Een hoop gamers hebben Rainbow Six nu wel gezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb RS:BA gecancelled..... Ik speel toch bijna nooit meer online en ToS komt (hopelijk) gauw binnen...
Zat er ook aan te denken, aangezien ik nu ook niet heb van "Yeah, ik ga lekker weer eens een avondje RS3 spelen" ofzoietsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb RS:BA gecancelled..... Ik speel toch bijna nooit meer online en ToS komt (hopelijk) gauw binnen...
enige wat ik nu irritant vind is dat iedereen gebruik maakt van bugs, op die paar kampeerders na zijn die nog veel irritanterquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is wel de laatste titel die ik zou cancellen, maar ik kan het me voorstellen hoor. Een hoop gamers hebben Rainbow Six nu wel gezien
Ik heb gisteren Ninja Gaiden uit het stof gehaald.. Die lag er al een maand of 2 geloof ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:10 schreef SailingAce het volgende:
Ik heb het wel gehad ook met RBS.. tis gezellig met de juiste mensen, maar ik stop het spel er ook gewoon niet meer in de laatste maanden.
Ben weer aan de Tiger Woods 2004![]()
Maar goed dat ik het niet heb gekocht dan,.. ik hou niet van TE moeilijke spellen.. moet wel een beetje door kunnen lopen. Schijnt na die update dat spel nog moeilijker is geworden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Ninja Gaiden uit het stof gehaald.. Die lag er al een maand of 2 geloof ik.
Wat een teringmoeilijk spel zeg,.
Heb hem uitgespeeld, maar het is een van de moeilijkste games die ik kenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden. Beste spel van 2004 tot nu toe.
Ow cool, maak eens wat screenshots van de beta.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:46 schreef twi het volgende:
Definitieve Europese boxart voor de beste game allertijden:
knip
tuurlijk, ik stop de dvd er wel ff in. toch handig dat ik bij microsoft werk en in de USA woon.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Ow cool, maak eens wat screenshots van de beta.
Inderdaad moelijk, maar niet frustrerend moeilijk. Vond het wel een van de lekkerste games om te spelen! Je had echt het gevoel dat je iets bereikt had.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:08 schreef Chocobo het volgende:
Heb hem uitgespeeld, maar het is een van de moeilijkste games die ik ken
Het is wel een moddervet spel, ik wil um ook uitspelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb hem uitgespeeld, maar het is een van de moeilijkste games die ik ken
precies, dus hoe weet ie nu of dit het beste spel ooit word.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
tuurlijk, ik stop de dvd er wel ff in. toch handig dat ik bij microsoft werk en in de USA woon.
dat weet ie niet, waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:23 schreef BMH het volgende:
[..]
precies, dus hoe weet ie nu of dit het beste spel ooit word.
Absoluut niet. Ik hoop dat het een coolere game word als Halo. Maar het zal mij niets verbazen als hij minder word. Ik verwacht er iig geval niets van. Ik hoop dat jullie gelijk hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:26 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dat weet ie niet, waar maak je je druk om?
voel je je bedreigd door halo 2?![]()
een 10 bestaat niet.... dan kan het namelijk nooit meer beter. En kunnen ze net zo goed ophouden met games ontwikkelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:28 schreef rockstah het volgende:
nou ehm.
gameplay word top
graphics word top
geluid weet ik nog niet. zou iig kunnen.
en dan is de rest automatisch ook top.
dus hij heeft het in zich om een 10'er te worden.
Dat zie ik dan ook wel gebeuren, nadat Halo 2 in de schappen ligt. Een gezamelijke persconferentie van alle gamedevelopers op 10 november, waarin ze aankondigen met pensioen te gaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:30 schreef kepler het volgende:
[..]
een 10 bestaat niet.... dan kan het namelijk nooit meer beter. En kunnen ze net zo goed ophouden met games ontwikkelen![]()
![]()
ik weet alleen dat gamespot in al die tijd dat ze reviewen 2 games een 10 gegeven heeft. waaronder OOT, en daar werden gewoon nog vervolgen gemaakt hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:30 schreef kepler het volgende:
[..]
een 10 bestaat niet.... dan kan het namelijk nooit meer beter. En kunnen ze net zo goed ophouden met games ontwikkelen![]()
![]()
Goh, begint VBL wel te lijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:31 schreef twi het volgende:
Uiteraard hebben we gelijk, want wij zijn Xbox gamers. Xbox gamers hebben altijd gelijk. Halo 2 wordt de beste uitvinding sinds het wiel.
psjt neequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
Hier een 10 voor een game
Heb hem zelf gehad en vond hem zeker geen 10 waard.
Dat vond ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:52 schreef SailingAce het volgende:
[..]
psjt neeDeel er voor was veel cooler!
Stomme kutboer,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goh, begint VBL wel te lijken.
cijfers boeien geen reet nee, maar het is wel geil als het spel wat jij über vind allemaal tienen krijgt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:43 schreef Chevalric het volgende:
en zo zie je maar dat al die cijfertjes geen ene ruk te zeggen hebben.
Sterker nog: is een game die 10 jaar geleden een 9,5 kreeg, nu nog steeds net zo goed als een game die nu een 9,5 krijgt?
ik geef een game een cijfer die die op dat moment verdiend. In vergelijking met alle andere games die er op dat moment zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:43 schreef Chevalric het volgende:
en zo zie je maar dat al die cijfertjes geen ene ruk te zeggen hebben.
Sterker nog: is een game die 10 jaar geleden een 9,5 kreeg, nu nog steeds net zo goed als een game die nu een 9,5 krijgt?
Er zijn zat pogingen geweestquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:05 schreef pkwarts het volgende:
tony hawk is ook zowat de enige in zijn genre. wie weet wat een andere developer van een skate titel kan maken. misschien wel vele malen beter
alleen agressive inline was een serieuse pogingquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn zat pogingen geweestAgressive Inline, Dave Mirra, Disney Skate, etc. Misschien niet allemaal met een Skateboard, maar wel vergelijkbaar.
Ik heb er volgens mij geen last van, tis me tenminste nog nooit opgevallen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef kepler het volgende:
hebben meer mensen met Rallysport Challenge 2 het volgende probleem: bij de rally's in monte carlo houdt de bijrijder op met praten bij sommige bochten
dan gaat het zo: 2 left tightens into ........ dan wordt die bocht dus een 4 ofzo. Maar dat hoor ik dus niet want die bijrijder valt elke keer weg na "into"
hmmmmmm dat is last.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:54 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij geen last van, tis me tenminste nog nooit opgevallen.
Na een tijdje ken je de banen toch wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:56 schreef kepler het volgende:
[..]
hmmmmmm dat is last.
Het lukt wel, maar ik rij ook nog niet op het hoogste nivo. Het is wel last namelijk, want ik weet gewoon niet welke bocht eraan komt
hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Na een tijdje ken je de banen toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |