Wat is er mis mee?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Moest je weer de eerste zijn? Wat een kutopeningspost, btw.!
IK heb hier het alleenrecht om kutopeningsposts te plaatsen. Bovendien is de jouwe van Wup gebietst.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:27 schreef Svensational het volgende:
Wat is er mis mee?![]()
Ik zie er niks van Wup tussen hoor...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
IK heb hier het alleenrecht om kutopeningsposts te plaatsen. Bovendien is de jouwe van Wup gebietst.
Jij hebt een jpeg van haar gejat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:33 schreef Svensational het volgende:
Ik zie er niks van Wup tussen hoor...
Lequel?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij hebt een jpeg van haar gejat.
De drie die je als achtergrond gebruikt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:41 schreef Svensational het volgende:
Lequel?
echt waar? is dat met die 2 meisjes Halloooooooooo Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er is net een leuke commercial met Suzy op tv. Voor de NS "zingt" ze "Walking On Sunshine"..... Wat is ze toch een lieverdje.
Oh, die van de Yorin-site? Ze zijn leuk hequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De drie die je als achtergrond gebruikt.
asjemenou.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:49 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Suzy weer terugkomt.Ik vond haar altijd wel leuk.
asjemenou.......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:51 schreef Noa-lynn het volgende:
Leuk decor hoor!
asjemenou.......quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:52 schreef Noa-lynn het volgende:
Heb je wat tegen Suus dan Wup?Monique kan prima acteren!
Markie!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij is die Iris wel leuk!!
Zeg, ga dat meisje nou niet op ideeen brengen. We kunnen hier niet zonder haar deskundige commentaar, haar caps en haar geweldige OP'squote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:53 schreef Noa-lynn het volgende:
Ook al gen leuk decor.Jij vindt ook niks leuk.Volgend jaar kijk je zeker niet meer naar ONM?
gifgroen was ik zolangzamerhand wel op uitgekeken, sorryquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:53 schreef Noa-lynn het volgende:
Ook al gen leuk decor.Jij vindt ook niks leuk.Volgend jaar kijk je zeker niet meer naar ONM?
We hadden het over Wupquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:54 schreef Noa-lynn het volgende:
Nee hoor Markie gewoon blijven!
Ja, nou valt je gebit uit je muil, terwijl je je eigen tanden nog hebt....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:50 schreef Wup het volgende:
asjemenou.....
Wup houdt alleen maar van feeksen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:52 schreef Noa-lynn het volgende:
Heb je wat tegen Suus dan Wup?Monique kan prima acteren!
Laat die gelegenheidstopicbasher toch gewoon gaan als ie weg wilt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:54 schreef Noa-lynn het volgende:
Nee hoor Markie gewoon blijven!
Ja, die Petra Kachelpook ziet er wel lekker uit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij is die Iris wel leuk!!
Nee, ik zwaaide hem toequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:58 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja maar jij zwaaide net Markie uit hoor,Svensational!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
[..]
echt waar? is dat met die 2 meisjes Halloooooooooo Rotterdam?
dan heb ik haar nooit herkend...... oeps....
Altijd!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:02 schreef Noa-lynn het volgende:
Had je al een openingspost in vooraad WIV?
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat nou aan een man (ikke) over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:04 schreef MirSus het volgende:
Suzy/Moniquezal nooit mijn favo worden in elk geval!
![]()
Owh God, wat hebben we 'm niet gemist.....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:03 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik zwaaide hem toeHij is hier al zo'n tijd niet geweest...
Als ik een man was geweest had ik haar vást en zeker ook zwáár irritant gevondenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat nou aan een man (ikke) over.
Ja, dat is hier op het forum wel eens lastig. Na de migratie, waardoor alles een stuk kutter gaat, raken de lijnen nogal eens vol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:59 schreef Noa-lynn het volgende:
Gezellig WIV ook weer van de partij!
Als je een man was geweest had je haar zwaar gepaald. Suzy is lekker en jong, waardoor alles nog op de plaatst zit. Nog niet uitgezakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:08 schreef MirSus het volgende:
Als ik een man was geweest had ik haar vást en zeker ook zwáár irritant gevonden![]()
Niet alle mannen zijn zoals jij...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je een man was geweest had je haar zwaar gepaald. Suzy is lekker en jong, waardoor alles nog op de plaatst zit. Nog niet uitgezakt.
Gloeiende Godverdomme! Ik zit te eten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:11 schreef Wup het volgende:
speciaal voor WIV,
Micky Hoogendijk, helemaal klaar voor het nieuwe decor...
Nee, helaas zijn er ook mannen die niet op vrouwen vallen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:12 schreef MirSus het volgende:
Niet alle mannen zijn zoals jij...
haha, goed he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gloeiende Godverdomme! Ik zit te eten.
en mannen die ook ergens anders op vallen dan alleen maar op categorie jonge meisjes in roze ondergoedquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, helaas zijn er ook mannen die niet op vrouwen vallen.
Dit is net zo erg als de reclame van het antivoetschimmelmiddel en een KOTSENDE ARIEL bij elkaar. BUWèèèèRRRRRRCCCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
haha, goed he?
Ik vond Floor in haar rode pakkie ook wel lekker, alleen jammer van die dikgeneukte pens, maar verder was ze helemaal YAMMI!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:14 schreef MirSus het volgende:
en mannen die ook ergens anders op vallen dan alleen maar op categorie jonge meisjes in roze ondergoed![]()
Liever een jong ding dan een 30+'er met een uitgezakte muts.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:14 schreef MirSus het volgende:
en mannen die ook ergens anders op vallen dan alleen maar op categorie jonge meisjes in roze ondergoed![]()
Nou, dan PAK ik haar wel in dat HUIS.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:32 schreef Svensational het volgende:
BTW, wiv, Lizzy gaat niet in DOK wonen maar in het pakhuis...
Altijd leuk, wiv-woordgrapjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou, dan PAK ik haar wel in dat HUIS.
Nooit leuk, een jokkende Svensational!quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:07 schreef Svensational het volgende:
Altijd leuk, wiv-woordgrapjes..
Viviennequote:Op zondag 8 augustus 2004 03:14 schreef Svensational het volgende:
Vivienne
Nee, noch van de acteur, noch van de deejay.quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:19 schreef Wup het volgende:
geen Sander de Heer fans?
Mot je klappuh? Zo over mijn Vivienne praten??????quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:23 schreef Wup het volgende:
mja maar jullie hebben Goudkust nooit gezien, Vivienne was daar nog behoorlijk kmp hoor......
Voor een muts op wielen staat ze aardig recht op haar poten......quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:43 schreef Wup het volgende:
op het onderste fotootje zie je helemaal rechts in een hoekje ook nog Jasmine Sendar......
ze speelde ook al zo een muts op wielen in goudkust......
Ik hoop wel dat hij een beetje een slechterik gaat worden... en anders moet z'n dochter hem maar de gracht in rijden.quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:19 schreef Wup het volgende:
geen Sander de Heer fans?
Ik blijfquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Laat die gelegenheidstopicbasher toch gewoon gaan als ie weg wilt.
De muts op wielen zit al in GTST... (Charliequote:Op zondag 8 augustus 2004 03:43 schreef Wup het volgende:
ze speelde ook al zo een muts op wielen in goudkust......
Suzy & Ruby (nog erger) leken af en toe wel kleine kinderen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:00 schreef babette21 het volgende:
En dat er echt mensen zijn die Suzy leuk én goed vinden (lekker oke, ik ben geen man dus dat ga ik niet beoordelen).... ze was zwáár irritant en acteerde alsof ze in een groep 8 - musical stond.... Die hoeft van mij dus echt niet terug te komen...
ow dat vind ik nou ook, brave saaie mannen lopen er al genoeg rond, en ONM zal flink uit moeten pakken om het gemis van Hidde Maas een beetje te kunnen compenseren....quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop wel dat hij een beetje een slechterik gaat worden... en anders moet z'n dochter hem maar de gracht in rijden.
haha, hoe kom je daar nou bij:)quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:32 schreef babette21 het volgende:
Misschien een idee voor het volgende toernooitje: het meest irritante figuur in ONM...
Zijn er volgens mij meer dan genoeg van!!
En laten we vooral Kyra ook niet vergeten (of is die er al bij gerekend?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:37 schreef babette21 het volgende:
Ja da's het nadeel: de laatste twee zijn al bekend...
trouwens, laatste vier volgens mij ook: zet Bram en Lotus er maar bij...
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:42 schreef Wup het volgende:
het zal een lange lijst worden
hahaquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:46 schreef babette21 het volgende:
yep zal de castlist ff bewerken, dan kunnen we de aankomende weken nog ff al onze frustraties kwijt haha
Bento zelf anders ook lijkt mequote:Op zondag 8 augustus 2004 13:11 schreef soapie het volgende:
Laten we vooral de moeder van Bento niet vergeten, ook zo één die hoog gaat eindigen...
In vergelijking met z'n moeder valt hij erg mee!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:16 schreef Wup het volgende:
Bento zelf anders ook lijkt me
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:16 schreef Wup het volgende:
[..]
Bento zelf anders ook lijkt me
als je Claire erbij hebt gezet maak ik het uit.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:58 schreef babette21 het volgende:
Die moeder van Bento heb ik nou net níet geselecteerd...
Tournament komt er zo aan
Nah, lekker is dat!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:58 schreef babette21 het volgende:
Die moeder van Bento heb ik nou net níet geselecteerd...
quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:00 schreef Wup het volgende:
als je Claire erbij hebt gezet maak ik het uit.....
Claire is echt niet zo bijzonder als jij denkt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:00 schreef Wup het volgende:
als je Claire erbij hebt gezet maak ik het uit.....
nah, als je dat nou eens gaat uitleggen aan de Kyra 's, Renees en Lizzys dan komen we misschien ergens.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire is echt niet zo bijzonder als jij denkt.
De hoer uithangen, liegen en een grote muil opentrekken kan in principe elke vrouw.
ik herken haar nog niet....quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:10 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die met rooie haar... morgenochtend om 5.40 vertrek ik pas...quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:12 schreef Wup het volgende:
[..]
ik herken haar nog niet....
ps: was Spanje gesloten?
Ehhhh? Ze staat rechts met het rode haar en die andere meid is volgens mij Angela Schijf, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:12 schreef Wup het volgende:
ik herken haar nog niet....
Nee, ze lijkt er niet eens op!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:53 schreef dunn0w het volgende:
Dat is echt angela schijf niet hoor....
Jawel!quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:53 schreef dunn0w het volgende:
Dat is echt angela schijf niet hoor....
Jawel!quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:00 schreef soapie het volgende:
Nee, ze lijkt er niet eens op!!![]()
Nee hoor. Ze is Angela Schijf.quote:Het lijkt (Op de bovenste foto) eerder een jonger zusje van Claire.![]()
De commercial is al meer dan een jaar geleden opgenomen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:03 schreef soapie het volgende:
Angela Schijf is nog niet zo lang geleden bevallen, dus dat lijkt me sterk.
zusjes van Claire zijn altijd welkom.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:00 schreef soapie het volgende:
Nee, ze lijkt er niet eens op!!![]()
Het lijkt (Op de bovenste foto) eerder een jonger zusje van Claire.![]()
Ben je afgestapt van 'Sylvia Verweijden'???quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:08 schreef Wup het volgende:
Linda van Dijck mag de moeder van Claire gaan zijn
zij wordt al de zus van Bettinaquote:Op zondag 8 augustus 2004 18:15 schreef soapie het volgende:
Ben je afgestapt van 'Sylvia Verweijden'???
Die heeft al een zus: Annemarie. Een dubbelrol van Pamela Teves.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:17 schreef Wup het volgende:
zij wordt al de zus van Bettina
Dan heb ik liever Nelleke Terborg.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:15 schreef soapie het volgende:
Ben je afgestapt van 'Sylvia Verweijden'???
Jouw smaak voor vrouwen is beneden alle peil. Waarom moet een tang van 1.000 jaar oud meespelen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:08 schreef Wup het volgende:
en Linda van Dijck mag de moeder van Claire gaan zijn
ow ik vind haar geweldig... en een prachtige kop heeft ze ook nog..quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jouw smaak voor vrouwen is beneden alle peil. Waarom moet een tang van 1.000 jaar oud meespelen?
't Wordt tijd dat we jou eens gaan hersenspoelen en vooral afkoelen, want de hitte speelt je parten.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:25 schreef Wup het volgende:
ow ik vind haar geweldig... en een prachtige kop heeft ze ook nog..
maar volgens mij krijgt ze idd vanwege leeftijd niet zoveel rollen meer, dus tijd voor een soapje
da's onlief.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jouw smaak voor vrouwen is beneden alle peil. Waarom moet een tang van 1.000 jaar oud meespelen?
Dat is niet waar, want Nikkie is 18+.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:38 schreef Wup het volgende:
jij bent negatief over alles boven de 16.
Wat is er met hem, behalve dan dat hij heeft gehemeld?quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:50 schreef Svensational het volgende:
Ed Couwenberg
haha, ja da's waar.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
En jij, Wup! Jij pubert nog.
hij is een vieze man.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:50 schreef Svensational het volgende:
Ed Couwenberg
Het komt nog zover dat ik in ONM jouw vriend moet gaan spelen.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:55 schreef Wup het volgende:
haha, ja da's waar.
Daarom wil ik ook geen pubers in ONM te zien denk ik...
Daarom spreek ik hier dan ook alleen maar over lekkere wijven.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:56 schreef Wup het volgende:
hij is een vieze man.....
Ik dacht laat ik eens een onderwerp in de groep gooien...quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is er met hem, behalve dan dat hij heeft gehemeld?
en Filip Bolluyt is nog viezer.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:56 schreef Wup het volgende:
hij is een vieze man.....
Je ziet gelijk dat er van alles wordt teruggegooid.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:58 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht laat ik eens een onderwerp in de groep gooien...
en dus hebben we het nu over vieze mannen....quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:58 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht laat ik eens een onderwerp in de groep gooien...
Maar hij had wel een lekkere vriendin: Priscilla Bou4.quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:59 schreef Wup het volgende:
en Filip Bolluyt is nog viezer.....
Valt mee! Ik ben nog niet ter sprake geweest.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:00 schreef Wup het volgende:
en dus hebben we het nu over vieze mannen....
dat vond ik ook niet echt een geweldig acteertalentquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar hij had wel een lekkere vriendin: Priscilla Bou4.
Nog zo'n vieze oude man: Evert Starrenburg!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:59 schreef Wup het volgende:
en Filip Bolluyt is nog viezer.....
Nee, dat klopt, maar ik vond haar wel erg lekker, ook al is ze 37.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:02 schreef Wup het volgende:
dat vond ik ook niet echt een geweldig acteertalent
ow hem vind ik niet een viezerd hoorquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:04 schreef soapie het volgende:
Nog zo'n vieze oude man: Evert Starrenburg!!!!
Maar hij had wel een lekkere dochter (Luciel). Dat vond hijzelf ook.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:04 schreef soapie het volgende:
Nog zo'n vieze oude man: Evert Starrenburg!!!!
mja wat een zielig verhaallijntje werd dat.... ik vond meteen Luciel niet meer leuk.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar hij had wel een lekkere dochter (Luciel). Dat vond hijzelf ook.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel!
[..]
Nee hoor. Ze is Angela Schijf.
Thanx!quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:13 schreef Svensational het volgende:
MirSus, gebruik deze icon eens:
[afbeelding]
neeeeeeeeeeequote:Op zondag 8 augustus 2004 19:13 schreef Svensational het volgende:
MirSus, gebruik deze icon eens:
FOK! was gister de hele avond down dus ik verveelde mequote:Op zondag 8 augustus 2004 19:14 schreef MirSus het volgende:
[..]
Thanx!![]()
hahaquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! was gister de hele avond down dus ik verveelde meWou eigenlijk nog meer plaatjes doen
dan klik je toch op dequote:Op zondag 8 augustus 2004 19:15 schreef Wup het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee
niet nog zo een bewegend ding please
Wanneer ga jij trouwens die icon die Iwan voor je gemaakt heeft gebruiken?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:15 schreef Wup het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee
niet nog zo een bewegend ding please
Het is een smerige schande dat we er geen verklaring voor kregen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:15 schreef Svensational het volgende:
FOK! was gister de hele avond down dus ik verveelde meWou eigenlijk nog meer plaatjes doen
het is nog veel schadaliger dat we er nu nog een animated gifje aan overgaan houdenquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het is een smerige schande dat we er geen verklaring voor kregen.
wees nog maar even gerust, 't wil nog niet helemaal zoals wij het willen haha dus voorlopig blijft het nog eventjes bij dit niet-animated gifjequote:Op zondag 8 augustus 2004 19:21 schreef Wup het volgende:
[..]
het is nog veel schadaliger dat we er nu nog een animated gifje aan overgaan houden
Het is nog schandalig schandaliger dat JIJ er nog geen hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:21 schreef Wup het volgende:
het is nog veel schadaliger dat we er nu nog een animated gifje aan overgaan houden
dank uquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:26 schreef MirSus het volgende:
wees nog maar even gerust, 't wil nog niet helemaal zoals wij het willen haha dus voorlopig blijft het nog eventjes bij deze niett-animated gifje![]()
Tis toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:26 schreef MirSus het volgende:
[..]
wees nog maar even gerust, 't wil nog niet helemaal zoals wij het willen haha dus voorlopig blijft het nog eventjes bij dit niet-animated gifje![]()
Ja i know, maar op een of andere manier werkt 't niet!quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tis toch niet zo moeilijk?Gewoon naar Usericon-Manager gaan
Gelukkig ben ik niet de enige die het niks vind!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:31 schreef babette21 het volgende:
* Bet begrijpt Wup weer eens volkomen, wordt nl ook gek van dat geknipper!!
Wie had er twee jaar lang zo'n knipperding op z'n club staan?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:31 schreef babette21 het volgende:
ikke niet...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:41 schreef Svensational het volgende:
Wie had er twee jaar lang zo'n knipperding op z'n club staan?![]()
omdat 't er maar 'n paar weken opgestaan heeft....quote:Kan em niet meer vinden
Beter!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:50 schreef babette21 het volgende:
BTW de club gaat dicht!! Ben alles aan het verhuizen naar een normale site, lekker gratis en voor niks
maar gaat nog wel paar weken duren, morgen is weekje vakantie alweer voorbij..... snik snik...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 8 augustus 2004 19:50 schreef babette21 het volgende:
BTW de club gaat dicht!! Ben alles aan het verhuizen naar een normale site, lekker gratis en voor niks
het is weer aan hoor babette:)quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:31 schreef babette21 het volgende:
Heb ik dan FlashGet niet meer nodig om de pics te rippen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:50 schreef babette21 het volgende:
HULDE!!!!!!! en applaus!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:50 schreef babette21 het volgende:
maar gaat nog wel paar weken duren, morgen is weekje vakantie alweer voorbij..... snik snik...
Veel succes met de verhuizing!quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:50 schreef babette21 het volgende:
Ja, maar dan een wuppie in het middenquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
[..]
het is weer aan hoor babette:)
maare... het kan ook best beschaafd...............
[afbeelding]
En maak dan eens een "beschaafe" voor mij, als je je aan die van mij irriteertquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dan een wuppie in het midden
nope, wuppies bewegen niet.....quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:03 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dan een wuppie in het midden
Waarschijnlijk kwam je dan al nooit op de club, want dat had je niet eens nodig...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb ik dan FlashGet niet meer nodig om de pics te rippen?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, wuppies bewegen niet.....
Ja dus....quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:57 schreef Svensational het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hihiquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:59 schreef Wup het volgende:
het is weer aan hoor babette:)
ja dit is best cool idd. knippert niet, scheelt een boel hahaquote:
Zal ik zeker doen!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
HULDE!!!!!!! en applaus!!!!
als je hulp nodig hebt... roept u maar.....
maar op de nieuwe site juist weer wel hihiquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:05 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk kwam je dan al nooit op de club, want dat had je niet eens nodig...
Maar word het dan net zoiets als die andere site van je? Met al die reclame overal tussendoor?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja dus....
Geloof me, 't wordt veel mooier... en nooit meer gezeik over geld!!!
Die ik trouwens niet eens meer kan vinden...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar word het dan net zoiets als die andere site van je? Met al die reclame overal tussendoor?
Volgens mij heb je daar rechts zo'n hele balk reclame van Lycos en Tripod ofzo...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:12 schreef babette21 het volgende:
hoe bedoel je, al die reclame?
In de clubs waar ik kom wordt er heel iets anders gedaan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:05 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk kwam je dan al nooit op de club, want dat had je niet eens nodig...
Ja, dat zijn dus clubs van mensen die ervoor betalen. En dat doet Babette dus nietquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In de clubs waar ik kom wordt er heel iets anders gedaan.
Ja, ik weet zelfs nog welk bier maar niet meer waar de streepjes komen enzo...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:19 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat WIV iets anders bedoeld hoor Sven...
oh van die site... ja ik zet 'm ook bij Fortunecity, maar dan krijg je maar 1 banner dus dat valt best mee.... (en wat betreft die URL: denk aan bier!!!!! )
Op de club hebben we nu zo'n 11 MB in gebruik...quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:21 schreef Wup het volgende:
* Wup heeft nog wel ruimte ZONDER banners ter beschikking........
als het niet teveel is natuurlijk....
ow.... dat kan makkelijk, tot 300 MB kan ik wel afstaanquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:23 schreef Svensational het volgende:
Op de club hebben we nu zo'n 11 MB in gebruik...
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:24 schreef Wup het volgende:
[..]
ow.... dat kan makkelijk, tot 300 MB kan ik wel afstaan
Ja, dat had ik ook al geprobeerd en toen deed ie et niet. Nu weer welquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:32 schreef babette21 het volgende:
BTW Sven, komt geen streepje in voor hoor...
... bedoelTquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:19 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat WIV iets anders bedoeld hoor Sven...![]()
Maar voor wie maak je emquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:51 schreef babette21 het volgende:
Joh zeikerd, van wie is die site nu eigenlijk?!?!![]()
![]()
ik zet m'n schermresolutie gewoon zo dat ik alsnog een scrollbalk heb. Ik moet toch wat te zeiken hebben.quote:En maak je maar niet druk, 't wordt nl geen kopie van die andere site...
en voor scrollbalken hoef je al helemaal niet bang te zijn...
Op Wups site heb je dat niet...quote:die reclame's zijn idd irritant, maar voor mij is het belangrijkste dat ik gewoon bij m'n bestanden kan...
jij hebt lef....quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:57 schreef Svensational het volgende:
Maar voor wie maak je em
Moet je vooral doen... (maakt toch niet uit...)quote:ik zet m'n schermresolutie gewoon zo dat ik alsnog een scrollbalk heb. Ik moet toch wat te zeiken hebben.
dan heb ik het daar zelf wel met Wup over, heb ik jou niet voor nodig...quote:Op Wups site heb je dat niet...
quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zeg, valt dit niet onder illegale spam, Betje?
Je hebt gelijk, ik ben een bemoeialquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:11 schreef babette21 het volgende:
dan heb ik het daar zelf wel met Wup over, heb ik jou niet voor nodig...
Neem dan bierquote:
nee.... maar ik begrijp de hint.... kga koffie drinken....
Of kom eens langs voor een borreltje......quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:11 schreef babette21 het volgende:
nee.... maar ik begrijp de hint.... kga koffie drinken....
Wel dus:quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is een smerige schande dat we er geen verklaring voor kregen.
Da's bij jou normaal.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:44 schreef Svensational het volgende:
Ik snap er alleen geen snars van.
haha, nou dan klopt het toch?quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde net "Het Monster van Ulft" in een reclame over Clearasil...Maar hij heeft toch zelf zo'n craterface?
Het heeft bij hem dus niet echt gewerktquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:13 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, nou dan klopt het toch?
Hij zat ook al in een reclame over Kodak, en Hugo hoor je ook zo vaak..quote:wat lopen al die lui toch bij te klussen, betaald dat soapacteurschap zo beroerd?
Wie? Joost? Die heeft inderdaad een gezicht als een hoop stront waarin het heeft geregend.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:05 schreef Svensational het volgende:
Ik hoorde net "Het Monster van Ulft" in een reclame over Clearasil...Maar hij heeft toch zelf zo'n craterface?
Stuur eens een mp3'tje..... ik ken die commercial niet.quote:Op maandag 9 augustus 2004 01:54 schreef babette21 het volgende:
JP.. eh.. "Tom" die teveel betaalt volgens de belwijzer van Hi en vindt dat ze dát eens in een reclame moeten zeggen...... 30x per dag op 538 *zucht*
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:11 schreef babette21 het volgende:
Albertine de Kanter zit toch ook in de telefoonboeken-reclame??
Hèlemaal mee eens!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:52 schreef babette21 het volgende:
* Bet komt alleen maar ff melden dan 't veel en veel te warm is om te werken![]()
Ik heb lekker een airco....quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef babette21 het volgende:
* Bet is weer thuis en zoekt verkoeling in de rosé...
Sinds wanneer heb jij thuis een internetaansluiting?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:54 schreef babette21 het volgende:
* Bet is weer thuis en zoekt verkoeling in de rosé...
Maar als het flessie leeg is slaat de alcohol je op de tegels.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:58 schreef babette21 het volgende:
rosé smaakt beter...
Verdient Renee als oudgediende van het eerste uur niet eens een Topictitel????quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:30 schreef babette21 het volgende:
Zo te zien heeft La Claire wel even genoeg aandacht gehad....![]()
* Wup gaat de eerste 2 maanden v/h nieuwe seizoen alleen maar Clairetopics maken,quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:30 schreef babette21 het volgende:
Personages & Topictitels: de stand van zaken
Zo te zien heeft La Claire wel even genoeg aandacht gehad....![]()
mja maar wat valt er nou over die muts te topicen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:35 schreef soapie het volgende:
Verdient Renee als oudgediende van het eerste uur niet eens een Topictitel????
amenquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja,maar Claire is natuurlijk wel het leukst van ONM!
Dan moet je toch eerst langs mij! Ik heb al heel wat topics gereed staan. Het worden voornamelijk Lizzytopics. Die stinkmuts van een Claire heeft al genoeg aandacht gehad. Ze is uitgehoerd, uitgewoond en volledige passé!quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:37 schreef Wup het volgende:
Wup gaat de eerste 2 maanden v/h nieuwe seizoen alleen maar Clairetopics maken,
en de rest van het seizoen snikken-om-Claire topics.....
Nee, dat is Lizzy. Zelfs Nico is leuker dan Claire.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:36 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja,maar Claire is natuurlijk wel het leukst van ONM!
Je bedoelt die sukkel van eigen huis en tuin????quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zelfs Nico is leuker dan Claire.
Aanranders zijn in ONM niet toegestaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:48 schreef soapie het volgende:
Je bedoelt die sukkel van eigen huis en tuin????![]()
Lizzy in haar rolstoeltje deel I t/m 50..........quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet je toch eerst langs mij! Ik heb al heel wat topics gereed staan. Het worden voornamelijk Lizzytopics.
yep I know, maar daarin wordt ie niet in de titel genoemd...quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:49 schreef Wup het volgende:
het klopt trouwens niet want Wup heeft 4 Arthur topics gemaakt
King Arthur, Tuureluurs, Partituur en Veni Vidi Vici
Wup is hier duidelijk de Arthurfan,
want Claire kreeg maar 3 Wuptopics....
Renée is een beetje als Voldemort in Harry Potter:quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:35 schreef soapie het volgende:
Verdient Renee als oudgediende van het eerste uur niet eens een Topictitel????
Liz komt niet in een wheelchair.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:55 schreef Wup het volgende:
Lizzy in haar rolstoeltje deel I t/m 50..........
klopt, dat zou niet origineel zijn aangezien het hoofd-schouders-wiel-en-frame verhaal al in gtst zit...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Liz komt niet in een wheelchair.
en die was nou juist zo leuk.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:58 schreef babette21 het volgende:
yep I know, maar daarin wordt ie niet in de titel genoemd...
net als die van Joyce en die Alter, die heb ik ook niet meegerekend...
maar die komt toch juist vrij nu?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:05 schreef babette21 het volgende:
klopt, dat zou niet origineel zijn aangezien het hoofd-schouders-wiel-en-frame verhaal al in gtst zit...
maar ánders....???
V-Filesquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:11 schreef babette21 het volgende:
deel III ??? en deel II dan???
ja dat was ook mijn eerste gedachte, van: he, nu kan lizzy mooi in die rolstoel van charlie...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:11 schreef Wup het volgende:
maar die komt toch juist vrij nu?
er moet wel wat gerecycled worden hoor... met die nieuwe decors is het hele budget erdoorheen gejast.....
Klopt! In beide gevallen moet ik kotsen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:10 schreef babette21 het volgende:
btw: rosé in de zon is als Chris Zegers in zwembroek....![]()
Hoezo? Staat Charlie weer recht of heeft Ray haar opgevreten?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:11 schreef Wup het volgende:
maar die komt toch juist vrij nu?
De ONM-buurtpedo moet 240 uur dienst verlenen. Daardoor kost het minder om het decor te bouwen.quote:er moet wel wat gerecycled worden hoor... met die nieuwe decors is het hele budget erdoorheen gejast.....
haha, nee dank u...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:13 schreef babette21 het volgende:
ja dat was ook mijn eerste gedachte, van: he, nu kan lizzy mooi in die rolstoel van charlie...
maar toen dacht ik: shit he, hebben we straks weer een jaarlang een doos op wielen.... liever niet...
nee ik bedoel niet dat Lizzy geen werk heeft, maar dat dat hele personage volkomen overbodig loopt te zijn daar in ONM...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:18 schreef babette21 het volgende:
Lizzy is toch freelance-journaliste???? dat artikeltje over Tara zal wel een hoop opgeleverd hebben...
Was een leuk verhaallijntje toen ze Tara eens bij de kloten greep.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:18 schreef babette21 het volgende:
Lizzy is toch freelance-journaliste???? dat artikeltje over Tara zal wel een hoop opgeleverd hebben...
ik wilde je nog wel uitnodigen voor 'n wijntje.... maar als je dát al niet binnen kan houden...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Klopt! In beide gevallen moet ik kotsen.
WAT!?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
nee ik bedoel niet dat Lizzy geen werk heeft, maar dat dat hele personage volkomen overbodig loopt te zijn daar in ONM...
Waar woon je? Dan vreet ik eerst een lekkere haring als goede ondergrond.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:20 schreef babette21 het volgende:
ik wilde je nog wel uitnodigen voor 'n wijntje....
ja dat is waarom ik laatst zei dat Lizzy wél leuk was in de tijd met Viev, maar niet nu Nikki haar speelt... Maar op zich heb ik best vertrouwen in haar acteerprestaties... nu de schrijvers nog!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:19 schreef Wup het volgende:
nee ik bedoel niet dat Lizzy geen werk heeft, maar dat dat hele personage volkomen overbodig loopt te zijn daar in ONM...
Weet je dat nou nog niet?? We zijn stadsgenoten!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar woon je? Dan vreet ik eerst een lekkere haring als goede ondergrond.
mee eens hoor, ik denk dat ze prima kan spelen, laten ze haar ajb. eens wat laten doen, het is echt een volkomen nutteloze recast geweest tot nu toe en volgens mij zal Nikkie Plessen daar zelf ook behoorlijk van balen. Lizzy was een leuke rol en dan flikken ze haar dit......quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:22 schreef babette21 het volgende:
ja dat is waarom ik laatst zei dat Lizzy wél leuk was in de tijd met Viev, maar niet nu Nikki haar speelt... Maar op zich heb ik best vertrouwen in haar acteerprestaties... nu de schrijvers nog!!
Ik ook!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:22 schreef babette21 het volgende:
ik vond haar trouwens als 13 (?) jarige al erg goed in ONM!!![]()
Het gaat allemaal goed komen. Ik heb vanmiddag met de scriptschrijvers gebeld. Ze hebben mij gegarandeerd dat Liz iets heel spannends gaat meemaken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:25 schreef Wup het volgende:
mee eens hoor, ik denk dat ze prima kan spelen, laten ze haar ajb. eens wat laten doen, het is echt een volkomen nutteloze recast geweest tot nu toe en volgens mij zal Nikkie Plessen daar zelf ook behoorlijk van balen. Lizzy was een leuke rol en dan flikken ze haar dit......
quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:26 schreef babette21 het volgende:
WIV: de pedo van Fok!
Babette: de dyslectica van FOK! (Schrijfniveau van groep 3)quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:26 schreef babette21 het volgende:
WIV: de pedo van Fok!
't Is geen uit de duim gezogen verhaal.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:27 schreef babette21 het volgende:
oh jee z'n fantasie slaat weer op hol....
volgens mij leven ze daar in de illusie dat ze dat net gedaan heeft met die kmp polderhorrorfilmquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het gaat allemaal goed komen. Ik heb vanmiddag met de scriptschrijvers gebeld. Ze hebben mij gegarandeerd dat Liz iets heel spannends gaat meemaken.
Ik hoop wel dat ze nu ook echt klaar zijn met datquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
volgens mij leven ze daar in de illusie dat ze dat net gedaan heeft met die kmp polderhorrorfilm
dat zal toch wel?? met 'n dooie hoofdrolspeelster is 't lastig filmen...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:33 schreef soapie het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ook echt klaar zijn met dat-verhaal.
Juist niet! Dat is real life horror!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:34 schreef babette21 het volgende:
dat zal toch wel?? met 'n dooie hoofdrolspeelster is 't lastig filmen...
volgens de biografieen is Joost nu filmmaker dus ik vrees het ergste....quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:34 schreef babette21 het volgende:
Dat filmen is in ieder geval klaar, met die tractor was de laatste scene . Maar ik hoop toch niet dat we ook nog de montage en een premiere en dat soort flauwekul moeten meemaken!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:34 schreef babette21 het volgende:
welnee joh, Joost mag voorlopig weer even in zn hok, net als de rest van de van Walsums, we willen even geen van Walsum verhaallijntjes meer zien.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:36 schreef soapie het volgende:
Dat filmen is in ieder geval klaar, met die tractor was de laatste scene . Maar ik hoop toch niet dat we ook nog de montage en een premiere en dat soort flauwekul moeten meemaken!!!!!![]()
![]()
Mooi niet dus! Nico wordt vermorzeld. Ze wordt in tweeën gereten. Daarom zag je bij de aftiteling van de cliff twee brancards worden naar binnengesleept.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:33 schreef soapie het volgende:
Ik hoop wel dat ze nu ook echt klaar zijn met dat-verhaal.
Laten we het hopen, maar ik heb er een hard hoofd in. Aangezien het de cliff was ben ik bang dat ze er gewoon weer mee verder gaan.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:38 schreef Wup het volgende:
welnee joh, Joost mag voorlopig weer even in zn hok, net als de rest van de van Walsums, we willen even geen van Walsum verhaallijntjes meer zien.
nope, heb ik nog ff in slow-mo teruggekeken, maar daar lagen (tot nog toe) onbekenden op!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mooi niet dus! Nico wordt vermorzeld. Ze wordt in tweeën gereten. Daarom zag je bij de aftiteling van de cliff twee brancards worden naar binnengesleept.
nee dat zou uiteraard meer dan welkom zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
correctie: we willen Arthur van Walsum-verhaallijntjes zien... maar ik vrees dat dat er niet meer inzin
Neeeeeeeeeeeeeeeee, niet nog zo één!!!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nico heeft een tweelingzus, Ronnie, die de laatste scène gaat spelen.
Dat denk je maar. Dat komt doordat je Nico als geheel gewend bent.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:41 schreef babette21 het volgende:
maar daar lagen (tot nog toe) onbekenden op!
Nico was wel oke, die meid deed tenminste nog wat ipv nutteloos rondlopen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:42 schreef soapie het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee, niet nog zo één!!!!!!!
Jij bent een vrouw en hebt er geen kijk op.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:42 schreef soapie het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee, niet nog zo één!!!!!!!
wedje leggen??quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat denk je maar. Dat komt doordat je Nico als geheel gewend bent.
haha oke, eerst de ventilator een tandje hoger dan als de tv aanmoet.....quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:44 schreef babette21 het volgende:
Wup, die Anna Drijver waar wel 't laatst over hadden, die is nu te zien op Ned.2 (in Bitches)
ik moet toegeven: qua looks kan ze zo de Tara-rol overnemen...
Die deed nutteloos rondneuken.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
Nico was wel oke, die meid deed tenminste nog wat ipv nutteloos rondlopen.
die zin begin je iets te vaak te gebruiken WIV... niet origineel...quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent een vrouw en hebt er geen kijk op.
Ja, die bitch is inderdaad hot!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:45 schreef Wup het volgende:
haha oke, eerst de ventilator een tandje hoger dan als de tv aanmoet.....
Ik was ff met Soapie in gesprek, dus ophoepelen jij!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:46 schreef babette21 het volgende:
die zin begin je iets te vaak te gebruiken WIV... niet origineel...
(maar ach, dat ben je wel vaker niet)
Schieten-tieten-horror is voldoende.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:48 schreef Wup het volgende:
haha, ze laten alles van haar zien behalve haar gezicht:)
Sinds wanneer heeft Nico een gezicht? Ik zag alleen maar een bolle berenkop, overigens zonder enige vorm van uitdrukking.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:48 schreef Wup het volgende:
haha, ze laten alles van haar zien behalve haar gezicht:)
Waarom moet ze dan volgens jou in de serie blijven??????quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sinds wanneer heeft Nico een gezicht? Ik zag alleen maar een bolle berenkop, overigens zonder enige vorm van uitdrukking.
sorry ik had het over Anna Drijver, ik doe nu een beetje aan vaag geklets geloof ik.......quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sinds wanneer heeft Nico een gezicht? Ik zag alleen maar een bolle berenkop, overigens zonder enige vorm van uitdrukking.
Dat dacht ik al ja!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
sorry ik had het over Anna Drijver
Ben jij jaloers op die lekkere wijven?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
ik heb maar een miniscuul stukje gezien en ze had helemaal geen tekst daarin...
wat een klungelig programma ook....
maar nu weet ik niet of ze de voorkeur heeft boven Simone Cobben [ die volgens Wup nog steeds te sloom uit haar ogen kijkt om een overtuigende Tara te kunnen zijn, maar goed]
niet perse hoor, ik al haar niets missen als ze nooit meer terugkomt, maar ik had geen hekel aan Nicoquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:55 schreef soapie het volgende:
Waarom moet ze dan volgens jou in de serie blijven??????![]()
What else is new?quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
sorry ik had het over Anna Drijver, ik doe nu een beetje aan vaag geklets geloof ik.......
IK WIL NICO ER UIT! IK WIL LIZZY BEHOUDEN!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:55 schreef soapie het volgende:
Waarom moet ze dan volgens jou in de serie blijven??????![]()
Het is en blijft een vermoeiend typje die Wiv!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
WIV, het is tijd voor jou om even leuk naar het yorin onm forum te gaan
Zijn daar Nicohaters en 18-'ers?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
WIV, het is tijd voor jou om even leuk naar het yorin onm forum te gaan
in overvloed!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn daar Nicohaters en 18-'ers?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:12 schreef soapie het volgende:
Trouwens in de Topictitel staat 31 augustus, maar het begint toch de maandag 30ste?????
haha, ja dat viel mij ook op!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:12 schreef soapie het volgende:
Trouwens in de Topictitel staat 31 augustus, maar het begint toch de maandag 30ste?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |