quote:Op zondag 1 augustus 2004 3:58 schreef Wup het volgende:
wat was daar nou weer mis mee?
ow laat maar ik weet het al, meerderjarig.....
Weet je dat echt niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat is een tvp?
Nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:17 schreef Riann het volgende:
Weet je dat echt niet?
Wat is een "trug"?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:22 schreef Riann het volgende:
TrugVindPost
TERUGquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat is een "trug"?
Grrrrrrrrr! Woef woef!?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:24 schreef Riann het volgende:
TERUG
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Grrrrrrrrr! Woef woef!?![]()
Excuses. Ik verwarde je met Babette. Die gromt, hapt en woeft altijd zo lekker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:30 schreef Riann het volgende:![]()
we kunnen straks gelukkig nog 2 maanden Claire adoreren......quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Veel te veel aandacht voor die knuppel van een van Walsum hier op FOK!
haha sorry hoor, maar je had gezegd dat je verslag zou doen dus ik verwachtte een enorm verhaal.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:04 schreef MirSus het volgende:
Ja leuk zo'n uitgebreid verslag hè, wup
Nou ik weet niet of jullie geintresseerd zijn dan maar ze was top.
Ze speelt daar dan ook een komisch persoon met precies wat je eigenlijk voor Ellen ook zou moeten hebben: Een jonge man aan haar zij en een glas in haar hand.
Maar ze speelde haar rol dus erg komische en goed en daarom was het ook erg lachen en ook vooral swingend
Vooral voor zo'n eerste keer, waarbij ze onwijs zenuwachtig moet zijn geweest.
Top gedaan, kan ik alleen maar zeggen
Geeft niks hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:05 schreef Wup het volgende:
[..]
haha sorry hoor, maar je had gezegd dat je verslag zou doen dus ik verwachtte een enorm verhaal.
heb je geen foto's gemaakt? Dominique van Vliet met glas in hand levert altijd leuke herinneringen op.....
Leuke quote van Niels: "Zeg Claire, hoe groot is die hoer in jou nou eigenlijk?"quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:03 schreef Wup het volgende:
we kunnen straks gelukkig nog 2 maanden Claire adoreren......
Liefhebber van hoeren of van humor? Hahahahahahahahahaha!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:50 schreef Gianluca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |