quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:40 schreef Cutie het volgende:
ja, dat wil ik ook weten!
* Cutie wil Donkey Konga
quote:Aonuma (regiseur van de laatste 3 Zelda's op de Nintendo consoles) zegt momenteel geen tijd te hebben om plannen te ontwikkelen voor een online speelbare Zelda. Hij zegt dat het online spelen een standaard zal worden op de volgende generatie spelcomputers, maar dat hij met Zelda liever een andere richting op gaat.
Klinkt cryptisch genoeg om waar te zijn. Ik vind trouwens ook dat Zelda niet online moet. Daar is het het type game niet echt voor.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:10 schreef BMH het volgende:
Revolution gaat online (?)
[..]
hoezo niet?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:17 schreef Thomper het volgende:
[..]
Klinkt cryptisch genoeg om waar te zijn. Ik vind trouwens ook dat Zelda niet online moet. Daar is het het type game niet echt voor.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:53 schreef Chocobo het volgende:
Heb mijn eerste indrukken over ToS in het ToS topic gezet
Connectivity heeft de multiplayer ook wel veranderd. Het spelen met je GBA heeft het Online gevoel (eigen scherm/privacy) + het bankgamen gevoel. Dit is al enorm leuk en zeker wel een verbetering op de "normale" multuplayer modies.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
multiplayer blijft multiplayer...daar veranderen ze echt nix aan...aleen speltypes kunnen veranderen ...zoals four swords...
Als je een grote fan bent kun je er wel wat uurtjes (15 max ?) fun aan beleven. Tis de allereerste Simpsons game die niet zuigt, dus hij is mede daarom al de moeite waard om 'em te huren.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:27 schreef Elgigante het volgende:
Is het spel The Simpsons eigenlijk leuk op de Cube?
Ik ben namelijk een grote fan van de serie.
De Hit and Run game (GTA rip) schijnt erg cool te zijnquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:27 schreef Elgigante het volgende:
De physics zijn nog het leukste. Als je een beetje aan het karren bent dat vlieg je zo 50 meter door de lucht of knallen andere auto's over de kop etcquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De Hit and Run game (GTA rip) schijnt erg cool te zijn
erm het online gevoel...dus niet...je hebt aleen een extra menuutje op een gameboy staan...die je ook onder iedere willekeurige knop op je controller kon doen met een mini menutje in beeld...quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Connectivity heeft de multiplayer ook wel veranderd. Het spelen met je GBA heeft het Online gevoel (eigen scherm/privacy) + het bankgamen gevoel. Dit is al enorm leuk en zeker wel een verbetering op de "normale" multuplayer modies.
Spel lijkt me echt gaafquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:32 schreef BMH het volgende:
[..]
De physics zijn nog het leukste. Als je een beetje aan het karren bent dat vlieg je zo 50 meter door de lucht of knallen andere auto's over de kop etc![]()
Ik woon in Eindhoven, mar nergens verhuren ze Cube-spellen helaas.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je een grote fan bent kun je er wel wat uurtjes (15 max ?) fun aan beleven. Tis de allereerste Simpsons game die niet zuigt, dus hij is mede daarom al de moeite waard om 'em te huren.
Zeker alleen CDI games. hahaha ..... .....quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:44 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven, mar nergens verhuren ze Cube-spellen helaas.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeker alleen CDI games. hahaha ..... .....![]()
Snapje? Eindhoven... Philips.. CDI.
![]()
En hoe is die als single-player game?quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:59 schreef gamecube_master het volgende:
Kheb net nog Zelda: Four Swords gedaan maar boy oh boy, die connectivity mogen ze echt vaker gebruiken
Als ze nog ff de gba SP goedkoper maken moet iedereen niet zeuren
Als je dit spel niet haalt mis je echt een heel erg goed zelda avontuur
Ook erg leuk. Jij bestuurd dan zelf 4 links. Dit kan soms iritant zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:21 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En hoe is die als single-player game?
Zoals BMH al zei, erg leuk en idd het kan soms irri zijn om vier links te besturen maar ik vind het niet echt storend ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:21 schreef philipnorth het volgende:
[..]
En hoe is die als single-player game?
Idd. Je kunt ook lekker verder spelen aan de adventure mode terwijl er niemand in de buurt is. Komt er iemand bij zitten, dan plugged hij gewoon zen GBA in je cube en speelt hij mee.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:01 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Zoals BMH al zei, erg leuk en idd het kan soms irri zijn om vier links te besturen maar ik vind het niet echt storend ofzo
hhmmm klinkt goed, damn nog meer spellenquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Idd. Je kunt ook lekker verder spelen aan de adventure mode terwijl er niemand in de buurt is. Komt er iemand bij zitten, dan plugged hij gewoon zen GBA in je cube en speelt hij mee.
Four Swords![]()
![]()
![]()
Dus 2x goed nieuwsquote:Beste Danny,
1) De bongo voor Donkey Konga wordt inderdaad ook los verkocht. De
prijs is op dit moment nog niet bekend.
2) De releasedatum van Tales of Symphonia is op dit moment nog niet
bekend, maar we verwachten deze in augustus bekend te zullen maken.
zo heeft hij dat niet gezegd...quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:10 schreef BMH het volgende:
Revolution gaat online (?)
[..]
nieuwe generatie GAMERS niet consolesquote:CN: Any plans for an Online Zelda in the future?
EA: We would probably have to think what to do in terms of an online Zelda game, what could we make in an online world, and how could we make it a fresh experience. But to tell you the truth, I don't have time to think about a project like that right now. I think that the new generation of gamers is the one that's interested in this kind of game because for them it's normal to play online; but I don't know, I would really have to think of something "different" to do with Zelda.
ik heb 'm, wel een redelijk spelletje.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel lijkt me echt gaafDie geluiden van Homer..... wil dit nog steeds halen als die een mooie prijs krijgt
Ah ... jij kent tenminste iemand met een GBA. Ik heb zelf een SP en als ik de contest van [N]Gamer win heb ik er 2quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:23 schreef HomerJ het volgende:
Ik ken maar 1 iemand met een GBAen ik heb een SP
quote:The soundtrack for Chrono Trigger: Resurrection has been re-mastered with higher quality instruments and a higher sampling rate by our musician, Mat Valente. He has been very dedicated and worked hundreds of hours to retain the original feelings of the songs while adding more feeling to them, in the process. We think his hard work would even make Mitsuda-san proud.
Misschien werkt het met PSO?quote:When the project is completed, only the PC version will be released to the public for free. The GameCube and Xbox ports are internal and only official developers (for those respective platforms) will be able to play them.
Welcome to the private little world called BMH Landquote:Op donderdag 22 juli 2004 18:28 schreef Xrenity het volgende:
[..]
zo heeft hij dat niet gezegd...
[..]
nieuwe generatie GAMERS niet consoles
hele interview
BLAAAA. Ik gebruikte volgens mij cubezone als bron.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:12 schreef twi het volgende:
[..]
Welcome to the private little world called BMH Land
Dit project is unofficieel en heeft niet eens een distributeur. Roy opende hier ooit eens een topic over geloof ik. Of ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 07:07 schreef BMH het volgende:
Chrono Trigger: Resurrection (3d remake) komt op de gamecube.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[..]
Misschien werkt het met PSO?
omg das Homer Jquote:© Lex ® zegt:
Mario sunshine stinkt
Beide Simpsons spellen zijn leuk. Als je groot fan van de serie bent, zijn ze zelfs geweldig!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:27 schreef Elgigante het volgende:
Ghe, doet me een beetje denken aan mijn Kirby Airride reviewquote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:10 schreef Thomper het volgende:
Gefeliciteerd.
Nieuwe PU binnen, Driv3r krijgt een te verwachten lage 5. Verder niet echt veel opzienbarends, qua cube is er eigenlijk vooral Wario Ware. Beter dan de GamePro review van een tijdje terug iig, Jurjen deelt de mensen op in groepen.
Geen vrienden maar wel snel GBA-versie uitgespeeld: 25
GBA-versie vond je leuk, maar nog steeds geen vrienden: 47
GBA-versie vond je niks, maar je hebt wel vrienden: 60
GBA-versie vond je top en je hebt vrienden: 80
Je bent wel erg nieuwsgierig nu voor deze game maar hebt nooit aanschaf overwogen: 69
Ik denk dat ik ongeveer tussen de 60 en 80 zal zitten. Ik vond de GBA versie leuk, maar heb maar soms vrienden die langs kunnen komen. Maar dit is nou een top-review!
Verder wel jammer dat ik de E3-DVD nog niet binnen heb...
vertel hoe ToS is héquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghe, doet me een beetje denken aan mijn Kirby Airride review
Ik heb overigens ToS nu. Die ga ik gamen vanavond.
Ten eerste: als je oma dood is: gecondokeerd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ghe, doet me een beetje denken aan mijn Kirby Airride review
Ik heb overigens ToS nu. Die ga ik gamen vanavond.
Mwoah ik lees en maak al genoeg reviews en lees ze over het algemeen alleen als ik de game ga kopen of als ik twijfel over aankoop.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Thnx Thomper!
En sowieso moet je alle reviews eens gaan lezen op de FP
Koop Metroid Prime en F-Zero GX, de twee beste games voor de cube!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:50 schreef Tranqualizer het volgende:
ik heb sinds kort ook een gamecube maar wat zijn nou echt de spellen die ik moet hebben, mario kart, zelda bonus disc en zelda tww heb ik al
En SSX3. Het beste multiconsole spel (ooit!)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:13 schreef Ghandixx het volgende:
[..]
Koop Metroid Prime en F-Zero GX, de twee beste games voor de cube!
Pick one, anyone:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:50 schreef Tranqualizer het volgende:
ik heb sinds kort ook een gamecube maar wat zijn nou echt de spellen die ik moet hebben, mario kart, zelda bonus disc en zelda tww heb ik al
quote:Mario Tennis (GC) - October 2004 =>
Kururin Squash (GC) - October 2004 =>! GbA was leuk, maar dit op de Cube? We zullen zien
Mario Party 6 (GC) - November 2004 => Ben benieuwd naar manier van spelen
Fire Emblem: Seima no Kouseki (GC) - Autumn 2004 => Lijkt me erg tof, maar eerst GBA versie checken (nog steeds "on order" )
Donkey Kong: Jungle Beat (GC) - Possibly December 2004 =>![]()
Goddelijk !
Starfox (GC) - Possibly December 2004 => Mwah
Surprise announcements for Christmas 2004 =>![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:00 schreef HomerJ het volgende:
Jongens geef jullie mening is:
Wie is knapper?
[afbeelding]
Elisah Cuthbert
[afbeelding]
Donkey Kong
Ik ga voor ElishahGamecube_master gaat voor Donkey kong
Poll: Wie is knapper?Elisah Donkey Wie? Ik pak liever Link van achter
Tussenstand:
[afbeelding]
thxquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mevr Cuthbert is erg goed te doen, maar ik stem toch even voor DK
wat is MP2?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:59 schreef BMH het volgende:
Nieuwe beelden van MP2 van IGN zijn echt geweldig!
[afbeelding]
Deze dus
Wat is een link naar een pagina waar duidelijk opstaat dat het over Metroid Prime 2 gaat?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat is MP2?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat is MP2?
Nou ja geweldig ? .... Niks nieuws tot nu toe... maar wel coolquote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:59 schreef BMH het volgende:
Nieuwe beelden van MP2 van IGN zijn echt geweldig!
[afbeelding]
Deze dus
Een ouder versie van MP3quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
wat is MP2?
Multiplayer 2, natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat is MP2?
Mario Party 2quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat is MP2?
Heel goed van jou.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:32 schreef Newien het volgende:
Hmm ik moet echt een gamecube hebbend enkik
http://www.mp2.it/quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat is MP2?
5 euro. excl.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:48 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb Pacman VS. voor de geintresseerde te koop
7.5 incl. voor de PALquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:24 schreef Oksel het volgende:
PAL of NTSC? 10 euro inc.
Het spel? Of de manier waarop het geremaked is? Heb je de PSX versie gespeeld? Etcquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
Op vakantie MGS: TS uitgespeeld. Het spel zuigt.
Is meer dat de gameplay gedateerd is. Na Ninja Gaiden en Splinter Cell voelt MGS echt antiek aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het spel? Of de manier waarop het geremaked is? Heb je de PSX versie gespeeld? Etc
Ninja gaiden?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is meer dat de gameplay gedateerd is. Na Ninja Gaiden en Splinter Cell voelt MGS echt antiek aan.![]()
wat krijgt u?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:37 schreef Thomper het volgende:
Teh Winner! Gewonnen met CubeDomain prijsvraag!
Met betrekking tot eindbazen bedoel ik. In MGS is het vaak genoeg om er recht voor te staan en op de vuurknop te rammen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:22 schreef BMH het volgende:
Ninja gaiden?![]()
Verhaal blijft geweldig (op de soms tenenkrommende dialogen na), cutscenes zien er ook erg goed uit. Alleen valt het zo tegen als je Snake eerst á la Matrix tegen een Ninja ziet vechten en wanneer je het zelf moet doen kun je alleen maar op de B knop duwen voor een sla, sla, schop combo.quote:Ik vind MGS:TTS nog steeds een geweldig spel. Komt echt door de sfeer. Het is letterlijk een film waarbij jij je de rol van de hoofdpersoon betrekt. Spectaculair vind ik dat.
10 euro tegoedbon voor FRSquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:39 schreef BMH het volgende:
[..]
wat krijgt u?
Joepie! Dan ben je nog maar 5 euro duurder uit bij FRSquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:46 schreef HomerJ het volgende:
[..]
10 euro tegoedbon voor FRS
10¤ waardebon bij FRS.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:39 schreef BMH het volgende:
[..]
wat krijgt u?
Verkoop hem aan mijquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
Op vakantie MGS: TS uitgespeeld. Het spel zuigt.
MGS 2quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Verkoop hem aan mij
Ik was 10 jaar toen ik het spel speelde en toen snapte ik nog niet veel van het verhaal. Maar ik weet nog dat het héél cool wasIk heb net MGS 2 uitgespeeld en ik heb het hele MGS-gevoel weer terug
het einde is gewoon wat ingewikkeld maar wel cool...niets is zoals et is...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:32 schreef BMH het volgende:
[..]
MGS 2. Spel begint zo goed. Het eindigd volledig doorgedraaid.
Idd. Je berijkt niets in het spel. Zo'n enorme anti-climax.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
het einde is gewoon wat ingewikkeld maar wel cool...niets is zoals et is...
dat zijn ook anti-climaxen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:38 schreef Gamedemon het volgende:
anti climaxen zijn cool!!
beter dan zo'n typisch goed einde waar alles en iedereen gewoon alles overleven en de slechterikken doodgaan
E.E. ? waar is dat met die meisje ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:55 schreef HomerJ het volgende:
Ik vond het verhaal aan het eind idd vaag en wel heel ver gezocht. Raven, Sniperwolf, Revolver Ocelot vond ik ook een stuk cooler dan Vamp, Fortune en Fatman. Maar de Gameplay o.a dat Snipe stukje met E.E vond ik heel vet
Hobbies/interesses: Gamen/ Auto's Hip Hopquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:48 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
E.E. ? waar is dat met die meisje ?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:51 schreef BMH het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: Gamen/ Auto's Hip Hop![]()
Resi 4, JB en Tennis komen hier pas in 2005, dus zal je ook moeten importeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:08 schreef BMH het volgende:
Ik nog: Tales of Symphonia (NTSC), Zelda: Four swords (NTSC), Resident evil 4, Metroid Prime 2, Pikmin 2, Prince of persia 2 (misschien), Paper Mario 2, Mario tennis, Donkey Konga, Mario party 6 & als het goed is Jungle beat.
DAMN it! Kep niet genoeg geld
Vuile sletten zijn het ook, zo'n klein doosjesquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:01 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Vandaag heb ik eindelijk mijn 1019 memorycard binnengehadWas blijkbaar bij de douane achtergehouden
quote:Inmiddels is Paper Mario 2 in Japan verschenen en zijn de eerste verkoopcijfers van het spel bekend. Hieruit blijkt dat het spel op de dag van verschijning al 92129 keer over de toonbank is gegaan.
Dat is zeker netjes. Ik sta verbaast van hoe snel dit spel (na de bekendmaking) is gereleased. Mogen ze wel vaker doen bij games, lang stil houden vind ik namelijk beter dan lang wachten.quote:Op zondag 25 juli 2004 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
leuke trommelliedjesquote:Donkey Konga, het enige spel met de Kongo Bongo's komt op 15 oktober uit in Europa en we maken nu alvast de lijst bekend met de nummers die in het spel voorkomen. Deze lijst is uniek voor de Europese versie!
1. Lady Marmalade
2. Canned Heat
3. Don't Stop Me Now
4. Alright
5. The Locomotion
6. Dancing In The Street
7. Para Los Rumberos
8. Sing, Sing, Sing (With A Swing)
9. You Can't Hurry Love
10. All The Small Things
11. Oye Como Va
12. Last Day
13. 99 Red Balloons
14. The Impressions That I Get
15. Busy Child
16. Tubthumping
17. I Want You Back
18. Cosmic Girl
19. Richard III
20. Wild Thing
21. September
22. Back For Good
23. Hungarian Dance No. 5
24. Turkish March
25. Mario Bros. Theme
26. Kirby Green Greens
27. Zelda (Latin Version)
28. Rainbow Cruise
29. Battlefield
30. Donkey Konga Theme
31. DK Rap
Deze zeer diverse lijst met nummers is uniek voor de Europese markt en kom je dus in geen enkele andere versie van het spel tegen. De nummers zijn speciaal uitgezocht voor de Europese fans!
Binnenkort kun je nog veel meer Donkey Konga verwachten, dus blijf in de buurt!
NIEUWSquote:Op zondag 25 juli 2004 12:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuke trommelliedjes
CD-Iquote:Op zondag 25 juli 2004 14:38 schreef mikando18 het volgende:
nieuw filmpje van de nieuwe zelda, het ziet er goed uit.![]()
Oeh effe checkenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:38 schreef mikando18 het volgende:
Volgens mij is dit een filmpje van een CDI zelda.. het is geen GBA volgens mij..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:38 schreef mikando18 het volgende:
Stop the pain!!! Wat ziet dat er crappy uit. Weer wat van mijn magere bandbreedte verspild.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:38 schreef mikando18 het volgende:
Wel een briljant spel overigensquote:Op zondag 25 juli 2004 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bianca, zet je icon eens wat langzamerZo worden alle Yoshi's wel erg draaierig he
Yup, erg goed afscheid van de 2D Mario serie.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef febster het volgende:
[..]
Wel een briljant spel overigens, met veel liefde gegamed
Ja, sinds internet er is duurt het wachten eigenlijk steeds langerquote:En BMH wat ik wil voor mijn verjaardag... hmm, nieuwe info over de Zelda doe dan maar
Das het enige nadeel van als je het game nieuws zo volgt dan moet je zo verdomd lang wachten![]()
In mijn N64 tijd bv kocht ik gewoon Goldeneye omdat de PU het een hoog cijfer gaf en het me een cool spel leek, en bij Zelda OoT ongeveer net zo
(en het feit dat het een Zelda game was) wachttijd dus ongeveer 1 week ofzo
![]()
LOLquote:Op zondag 25 juli 2004 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bianca, zet je icon eens wat langzamerZo worden alle Yoshi's wel erg draaierig he
Maar toch vind ik dan de Japanse liedjes leuker :'(quote:Op zondag 25 juli 2004 12:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuke trommelliedjes
Ik vind m wel okquote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef Thomper het volgende:
Hoe oud is die lijst nu wel niet..
[afbeelding]
En eerlijk zeggen wat je ervan vindt.
Let wel: ik ben een noob met deze dingen, en heb geen Photoshop. Gemaakt met Paint Shop Pro en nog niet eens zo geweldig, eigenlijk.
Neuh, als het gebeurd dan heeft Konami dat verwacht aangezien al 52 procent van de voorraad weg is.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:20 schreef BMH het volgende:
BoktaiStrax flopt ie net zo hard als deel 1
Toevallig vannacht nog even aangedacht, vooral dat level waarin er van die witte pluisjes rondzweven waar je dan dronken/stoned (heel moeilijk lopen, andere muziek tune, beeld beweegt dan veel) van wordt als je die opeet is heel gaafquote:Op maandag 26 juli 2004 01:26 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
[..]
LOLzoveel verstand heb ik nou ook weer niet van die icons
Maar yoshi's island is inderdaad een cool spel
![]()
Uuh ik heb wel iets meer dan een week op OoT gewacht andersquote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef febster het volgende:
bij Zelda OoT ongeveer net zo(en het feit dat het een Zelda game was) wachttijd dus ongeveer 1 week ofzo
![]()
Ik vrees het ookquote:Op maandag 26 juli 2004 18:29 schreef Thomper het volgende:
Jezus, zijn we allemaal spontaan op vakantie? ^^
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:33 schreef Young_David het volgende:
dat, of ToS is binnen
Fanboysquote:Op maandag 26 juli 2004 21:21 schreef Tain het volgende:
wel raar dat er zoveel punten verschil in zit met de xbox versie... die krijgt een 9.1
Ja ik ook half, eigenlijk zodra ik Zelda LttP had uitgespeeldquote:Op maandag 26 juli 2004 18:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Uuh ik heb wel iets meer dan een week op OoT gewacht anders.
Mja, het is ook voornamelijk galspuwen denk ik. De lelijkere PS2 versie kreeg hogere cijfers voor beeld en geluid. Ik weet niet meer of ik hem ga kopen. Heb wel veel plezier gehad aan deel 1..quote:Op maandag 26 juli 2004 21:21 schreef Tain het volgende:
wel raar dat er zoveel punten verschil in zit met de xbox versie... die krijgt een 9.1
Een jaar van te voren iddquote:Op maandag 26 juli 2004 22:45 schreef febster het volgende:
Ja ik ook half, eigenlijk zodra ik Zelda LttP had uitgespeeldmaar ja toen waren er jaren geen nieuws over te horen en ik meen pas een jaar ofzo voor dato dat ik wat spaarzame geruchten heb gehoord dat er een nieuwe Zelda zou komen
Kan ik me voorstellen, maar dat grote effect van toen zullen ze denk ik niet meer gaan behalen... gewoon van 2D naar 3D dat was echt geweldigquote:Op maandag 26 juli 2004 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Een jaar van te voren idd. Maar ik weet iig nog dat NOM er elke maand wel nieuwe beelden overhad en ik was al compleet psyched maanden voordat ie uitkwam
. Dan nog is dat een stuk kortere tijd dan nu, dat wel.
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:55 schreef febster het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, maar dat grote effect van toen zullen ze denk ik niet meer gaan behalen... gewoon van 2D naar 3D dat was echt geweldigweet nog dat ik speciaal voor Zelda OoT 10 km door de stromende regen (en weer terug) ben gefietst naar een andere Bart Smit die hem wel had... en dan het moment dat je wakker gemaakt wordt door Navi en je op zoek mag naar je schild en zwaardje
![]()
En idd ongeveer 20 a 21 maanden wachten is wel heel lang![]()
Ik had bij de freerecordshop contacten. Daar werkte een gozer op de gamesafdeling die ik nog kende van zijn tijd bij telegames (voor de niet-locals, da's een oude importzaak in Maastricht die nu niet meer bestaat) en hij belde me zodra hij binnen was. Volgens mij heb ik onder het mom van ziekte de dag erna ook alle lessen geskipt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:39 schreef Lexie het volgende:
[..]Ik ben 7 km door de hitte gefietst om hem te gaan halen, ook bij de Bart Smit
. Zij hadden hem al op maandag, terwijl hij vrijdag pas zou uitkomen. Ik heb toen van tevoren nog met Nintendo gebeld of dat kon, en volgens hun kon dat niet. Nou, op maandag belde Bart smit toch mooi
.
Ik heb nooit zo lang en zo hevig naar een spel verlangd, en het was ook het enige spel wat het waard was.
Promised Landquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:41 schreef Vagere_Hein het volgende:
die demo is ook in een foute clip van "DJ Paul" verschenen, weet ik nog)
Ja! De melodie spookt nu door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Promised Land.
tsja geen multiplayer...quote:Op maandag 26 juli 2004 18:59 schreef speknek het volgende:
Tom Clancy's Splinter Cell, Pandora Tomorrow: 6.1, fair
Gameplay - 7
Graphics - 7
Sound - 7
Value - 5
Tilt - 5.
Mja maar om hem dan zoveel lager te geven dan Splinter Cell 1.. Najah.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:21 schreef Gamedemon het volgende:
tsja geen multiplayer...
trekt de graphics van de xbox niet...
de disc is half zo klein dus ze hebben denk ik gesneden in het geluid...
en tsja zo lang is de single player net en tis ook niet leuk om em 2 keer uit te spelen
omgquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:33 schreef speknek het volgende:
Het was trouwens de Shoshinkai show van 95, niet de E3 van 96.
[afbeelding].
als je kijkt naar de xbox en ps2 review dan weet je al dat het SC2 best een goed spel is... Die punten aftrek zal volgens mij alleen maar door het ontbreken van online play zijn(wat ik trouwens helemaal niet zo goed vond)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Mja maar om hem dan zoveel lager te geven dan Splinter Cell 1.. Najah.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:42 schreef BMH het volgende:
Om 7 uur kunnen we ons aanmelden voor Camp Hyrule!
idd, ik wil hem ook wel is een keer zienquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:44 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
omgiemand het hele filmpje ?
Een online kamp dat elk jaar word georganiseerd door Nintendo.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Kamp Hyrule?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Een online kamp dat elk jaar word georganiseerd door Nintendo.![]()
Raar, ik krijg daar een porno sitesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:53 schreef HomerJ het volgende:
nee
oke, dat is wel erg raarquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Raar, ik krijg daar een porno sites![]()
ff Adaware draaien
Je ebnt nog iets te vroeg denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:10 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Waarom kan ik mij nog niet inschrijven voor Camp Hyrule?? Als ik naar die site ga krijg ik nog steeds de prelaunch
Ik weet het preciesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:43 schreef Tain het volgende:
ik ook niet noot, zou niet weten welke ik echt zou moeten hebben
dvdboxoffice scheelt inderdaad een hoop, paper mario 2 ga ik denk als enige halen als ik er tijd voor heb....quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet het preciesDonkey Konga, Pikmin 2, Paper Mario 2 en Prince of Persia 2. Maar ik ga ze importeren. Simpelweg omdat ze daar veel goedkoper zijn
Maar ik bestel ze pas een week voordat ik tijd heb om ze te gaan spelen
quote:Wat is er met Mario Tennis? Waarom horen we zo weinig van de game?
Camelot heeft eindelijk antwoord gegeven op de bovenstaande vragen. De heren van Camelot hebben Mario Tennis opnieuw moeten maken, omdat ze de game te serieus hadden gemaakt. Iets wat wel opvalt bij de mensen die Mario Golf hebben gespeeld, is dat de game relatief serieus is, iets wat compleet anders is met Mario Tennis.
Ze hadden de game ongeveer het zelfde gemaakt als Mario Golf, maar waren daar toch niet helemaal tevreden over. Ze hebben dus de game weer vanaf scratch op moeten bouwen, en het resultaat daarvan hebben jullie tijdens de E3 kunnen zien. Mario Tennis GC zal dus genoeg geintjes bevatten, en een stuk minder serieus zijn dan Mario Golf op de Gamecube.
Het is nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer deze game uit zal komen, maar de kans is groot dat wij er in Europa net zolang op moeten wachten als dat we op Mario Golf moesten.
Heb het vermoeden dat dat een cool spel gaat worden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Second Sight komt al in septemberhttp://www.codemasters.co.uk/secondsight/
Dat is te snelGeen tijd voor SS dus
je kan beter vragen, wie niet?quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:29 schreef Thomper het volgende:
WIE gaan er hier allemaal Paper Mario 2 halen, spel van het jaar?
Die ga ik dus niet halenquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
En het spel van het jaar wordt btw Donkey konga
die ook, maar het duurt zo langquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die ga ik dus niet halen
Ik wacht op Jungle beat, die lijkt me zo stoer
Ikquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:29 schreef Thomper het volgende:
[img=getal*getal] kan ook!quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:44 schreef pkwarts het volgende:
[img=getal,getal]
leukquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[img=getal*getal] kan ook!
hoeft niet bij photoshop. je download gewoon een font, pakt hem uit en kopieert hem naar C:\windows\fontsquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:50 schreef Roi het volgende:
Weet een van jullie hoe je een eigen font kan toevoegen bij photoshop ?
EN bedanktquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:52 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hoeft niet bij photoshop. je download gewoon een font, pakt hem uit en kopieert hem naar C:\windows\fonts
direct uitpakken naar die map werkt niet.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:29 schreef Thomper het volgende:
Donkey Konga Klanquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens wel voor een Donkey Konga clan![]()
quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:45 schreef Twizla het volgende:
ik bedacht me net, herinneren jullie nog die kerker van zelda op de snes, die 1e waar je uitkwam bij die kerk? Daar zat toch een muur met barsten, hoe kreeg je die open want op dat moment van ut spel had je nog geen bommen enzo... Daar dacht ik vroeger altijd veel overna ghehe
quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:51 schreef Thomper het volgende:
Ja, dacht ik vandaag toevallig nog aan. Misschien dat ik stiekum eens de rom download en dan cheats voor boms aanzet. Ik zie wel.. ^^
quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan toch terug lopen later in het spel
geen dank hoorquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik had de posts op deze pagina nogniet gezienHad beter kunnen quoten ja, thnx Tain!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:46 schreef HomerJ het volgende:
Raad is wie er vandaag Donkey Konga heeft gekregen?
Je MOET een filmpje daarvan maken en postenquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:46 schreef HomerJ het volgende:
Bron: www.gamer.nlquote:Controls als Minority Report bij Nintendo Revolution?
Gepost door Ronnie Perdok - woensdag 28 juli 2004 - Bron: GameCube Europe
De mensen bij GameCube Europe zijn op iets zeer interessants gestuit aangaande de volgende Nintendo console, voorlopig luisterend naar de naam Revolution. Om te beginnen heeft de president van Nintendo, Satoru Iwata altijd gezegd een voorstander te zijn van het versimpelen van de manier waarop men games bedient om zo de groei van de consoleindustrie vast te kunnen houden. Daarnaast heeft Nintendo halverwege 2001 een deal gesloten met het bedrijf Gyration Inc.
Gyration Inc. is een vooraanstaande producent van efficiënte gyroscopische sensors en doordat Nintendo geld investeert in dit bedrijf, mogen zij hun vrij unieke technologie toepassen in eigen producten. Blijkbaar is Gyration erop gefocused om het eerste bedrijf te zijn dat met een gamecontroller op de markt komt welke voorzien zal zijn van gyroscopische bewegingsensors.
"Gyration intends to be the first company to produce game controllers enhanced with gyroscopic motion-sensors, which have a tenfold performance increase over accelerometer tilt sensors and add the ability to sense yaw as well as pitch. A gyro-equipped, motion-sensing controller provides a natural method of game control that draws the player into the game and makes game play more enjoyable. The motion sensor can take the place of a typical thumb pressure pad allowing one-handed game play, or can be integrated into a two-handed controller to add a dimension to game playing not possible with traditional game controllers."
Natuurlijk kan je hier veel technisch geleuter over kwijt, maar waar het feitelijk op neer komt is dat zo'n controller met gyroscopische sensoren sterk vergelijkbaar zal zijn met de handschoen uit Minority Report. Voor de mensen die deze film niet gezien hebben; je bedient hierbij een interface als het ware door simpelweg met je handen te draaien of te slepen in de lucht. Volgens Gyration zal een gamecontroller in deze vorm qua prestaties zwaar superieur zijn aan een reguliere gamecontroller, ook omdat zo'n gyroscopisch systeem onder andere ook de snelheid van je bewegingen registreert. Daar komt nog bij dat je met zo'n controller ook eventueel bewegingen van bijvoorbeeld het hoofd zou kunnen gebruiken voor een game.
Gezien Nintendo hier een nauwe deal mee heeft gesloten, Satoru Iwata een groot voorstander is van versimpelde bediening en Gyration er zo sterk op gefocused is om zo'n revolutionaire gamecontroller op de markt te brengen lijkt het daarom helemaal niet zo gek dat de Nintendo Revolution hiervan gebruik gaat maken. Vanzelfsprekend draagt de console niet voor niets deze codenaam en men had al langer aangegeven dat deze console gaming naar een nieuw niveau zou moeten tillen. Wij wachten in ieder geval met smart af.
Áls jij hem hebt, maak dan even wat foto's terwijl er mensen aan het gamen zijn, en vertel wat je er van vind!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:46 schreef HomerJ het volgende:
Nee Gijs,... ze hebben hem nog niet uitquote:Op donderdag 29 juli 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
20 uur? PrimaMeer moet het ook niet worden denk ik
En HomerJ... Heb je Donkey Konga
![]()
![]()
quote:TOKYO - Profits at Japanese video-game maker Nintendo (news - web sites) Co. nearly doubled for the latest quarter compared to the same period a year ago as sales continued to be solid in its Game Boy Advance handhelds.
The Kyoto-based company reported Wednesday it earned 22.6 billion yen ($204 million) for the April-June period, up from 11.5 billion yen the same period a year ago.
Sales edged down 2 percent to 82.2 billion yen ($741 million) from 83.8 billion yen a year ago.
Nintendo sold 2.3 million Game Boy Advance machines in the latest quarter, 520,000 of them in North America and 370,000 in Japan, for cumulative sales of nearly 54 million worldwide. It sold 650,000 Game Cube consoles, for global sales now totaling 15 million.
Software revenue rose to 42 billion yen ($378 million), up more than 10 percent from 38 billion yen a year ago.
Nintendo maintained its forecast for the fiscal year for a profit of 70 billion yen ($631 million) on sales of 530 billion yen ($4.8 billion).
The company is counting on a new machine that is going on sale later this year that has two color screens. Nintendo announced Wednesday that the handheld machine will be called "Nintendo DS," for "dual screens."
Software companies are developing more than 120 Nintendo DS games, with 20 of them coming from Nintendo, it said.
"We've figured out the magic of what makes portable game play so attractive to consumers," said Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of sales and marketing.
Nintendo said the launch date and price will be announced later. But the company has said Nintendo DS will go on sale in Japan and the United States before the end of the year.
One screen can be used as a touch-panel to turn or move figures in games or relay scribbled messages to another player through a wireless connection.
"The Nintendo DS will change the future of hand-held gaming," said Nintendo president Satoru Iwata.
hmmquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Gijs,... ze hebben hem nog niet uitZe zitten 20 uur in het spel... dat bedoelen ze
quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
hmm
Vinden ze het nog steeds leuk? Ik heb niet zo'n zin om een groot stuk te lezen nu
Ze beginnen nu aan stage 4 van de 7quote:Now a full twenty hours in, and there's no doubt that you should place this game high atop your most wanted list.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:11 schreef kipknots het volgende:
Kwam net een interessant gerucht over de Nintendo Revolution tegen:
[..]
Bron: www.gamer.nl
ALs dit waar zou zijn zal de console in ieder geval zijn naam wel waarmaken![]()
Trust me. Dat ding werkt NIETquote:
Lol! Zelfs lucasarts geeft geen games meer uit voor de gameucube.quote:The game Star Wars: Episode III Revenge of the Sith is scheduled to release on May 5, 2005 for PS2 and Xbox
* BMH heeft moeite zijn namaak grijns recht te houdenquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan koopt Nintendo EA toch gewoon op
Lucas Arts is wel coo, zei hebbe Monkey Islandquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Lol! Zelfs lucasarts geeft geen games meer uit voor de gameucube.
En je kan niet savenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:33 schreef HomerJ het volgende:
Jah ik heb Donkey Konga. Vriend van me vader was in vakantie in Japan en heeft hem meegenomenIk kan nu even geen filmpje maken want me broer heeft de camera mee op vakantie. Het spel is best grappig alleen ik vind dat klappen irritant
oei das arcadequote:Op donderdag 29 juli 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En je kan niet saven
Ook niet als je Z inhoud en europa's flag kiest bij het booten van je freeloader?quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En je kan niet saven
Grappenmaker ik heb boven ook een japanse cube staan(niet van mij maar boeiend)quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En je kan niet saven
Haha, leukquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:06 schreef peristilius het volgende:
Hehe hier iets leuks voor alle mario fans...
Klik
hehe ik lach me doodquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:06 schreef peristilius het volgende:
Klik
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:06 schreef peristilius het volgende:
Klik
quote:Beyond Good & Evil sequels
Ubisoft stelde onlangs in een interview vast dat adventure game Beyond Good & Evil twee vervolgen zal kennen.
Mensen die geen genoeg konden krijgen van Beyond Good & Evil kunnen met een gerust hart gaan slapen: Ubisoft kondigde onlangs namelijk aan dat er, ondanks matige verkoopcijfers, twee nieuwe delen zullen worden uitgebracht. De eerste game had een open einde, waardoor er dus wel een vervolg móest komen. We zullen het met deze aankondigingen moeten doen, aangezien Ubisoft nog geen informatie heeft vrijgegeven over de games.
Ideaal.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij nog neit gepost hier:
[..]
Mooi.
droog maar dat eindequote:Op donderdag 29 juli 2004 22:06 schreef peristilius het volgende:
Klik
ik moet deel 1 nog uitspelen maar ik zit nu te ver in skies of arcadia : legends maar het is wel een super spelquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi.
Helemaal als het weer in het Nederlands komt en weer voor een schappelijke (onder de 30 euro) prijs in de winkels komtquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ideaal.
hms denkt dat dat nu niet meer het geval zal zijn...aangezien ze het gedaan hebben omdat ie op de playstation 2 al goedkoper was...kheb em toen ook gekocht voor 30...wel een leuk spel...niet heel speciaalquote:Op vrijdag 30 juli 2004 02:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal als het weer in het Nederlands komt en weer voor een schappelijke (onder de 30 euro) prijs in de winkels komt
blalahbahhfsisu; ug YES!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |