Nee, krijg een error als ik wil editten,quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
shit was em al aan et openen
kan die lijst met vorige topics niet overgezet worden trouwens?
die is tog altijd zoquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:45 schreef Alfa_Boy het volgende:
Hulde voor de OP![]()
Cube staat bij mij in een doos ergens onder een logeerbedquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:35 schreef Mister_T het volgende:
Gelukkig staan de cube en ps2 in de doos op de kast.....
Nee, het is een mix van de oude OP en die van deel 100.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:56 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
die is tog altijd zo![]()
![]()
ik zal ff kleine dingetjes eraan veranderen (randjes enz)quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is een mix van de oude OP en die van deel 100..
Ik wil ook een HALO iconquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:52 schreef pkwarts het volgende:
leuke telling hebben we overigens....100, 100-2, 101b....
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik wil ook een HALO icon![]()
slijmerd. er is een vrouw in het xbox topic die halo speelt en daggla springt er bovenop hoor....quote:
Dat zie je verkeerd pkwarts hij maakt het goed met me, ik heb hem een half jaar geleden ten huwelijk gevraagd, maar hij wilde nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
slijmerd. er is een vrouw in het xbox topic die halo speelt en daggla springt er bovenop hoor....
Ik heb niet voor niets de moeite genomen om een mooi plaatje uit te zoeken, te verkleinen en te uploaden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je er nog meer...![]()
je bent beter af....je bent beter af.....quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:22 schreef GinaG het volgende:
Zie je nou pkwartsMijn liefde zal voor altijd onbeantwoord blijven
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:22 schreef GinaG het volgende:
Zie je nou pkwartsMijn liefde zal voor altijd onbeantwoord blijven
![]()
Eerst meer HALO icoontjes showen anders geen sex!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Eerst meer HALO icoontjes showen anders geen sex!
woooh! die is mooi gek! fantastischquote:
en de andere wel?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:34 schreef taart het volgende:
ff tussendoor
een paar mensen van de xboxworld forums hebben hun spel van probeernu.nl nog niet ontvangen..
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:31 schreef GinaG het volgende:
Nee dan wordt pkwarts boos op mijAndere please
* DrDaggla lief aankijkt
Wat creatiefquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:38 schreef rockstah het volgende:
[afbeelding]
bronquote:Microsoft uitzinnig van vreugd, één miljoen Live abonnees!
Eindelijk is het zo ver. Eén miljoen gamers hebben het uitstekende online netwerk van Microsoft ontdekt. Het is een beetje goed weer nieuws, en dat posten we maar af en toe, maar vandaag is het wel bijzonder. Een mijlpaal in het bestaan van de Xbox en Xbox Live. Zou Xbox Live zo'n succes blijven? Met die titels die dit jaar uitkomen, weten we dat wel zeker!
Volgens Microsft hebben zij zelfs drie keer sneller dan elke andere online service de één miljoenste abonnee bereikt. Verder krijgen we uiteraard binnenkort een paar nieuwe mogelijkheden. Zo zal in de loop van het jaar videochat mogelijk worden met de speciale camera, en zal ook de Xbox Live Arcade binnenkort een hele boel kleine arcadegames naar de Xbox brengen.
We hebben ook een paar grappige weetjes over Xbox Live voor jullieGamers in 24 landen wereldwijd hebben totaal meer dan 160 miljoen uur (of 20.000 jaar) besteed aan online gaming via Xbox Live Xbox Live gamers spelen gemiddeld 265.549 uur per dag Meer dan 100 game titels van meerdere top uitgevers worden Xbox Live ondersteund, waaronder titels van Electronic Arts, Microsoft Game Studios, THQ en UbiSoft Entertainment. Verwacht wordt dat dit aan het einde van het jaar 150 titels zullen zijn. Tot nu toe hebben er al meer dan 220 miljoen online gamesessies plaatsgevonden, een gemiddelde van 10,5 miljoen sessies per maand. Op dit moment zijn er al meer dan 200 verschillende soorten downloadable content beschikbaar om games uit te breiden, waaronder nieuwe levels, nieuwe karacters en nieuwe multiplayer modes Altijd leuk om te weten dat wij, de Xbox Live gamer, al 20.000 jaar aan online gamen besteed hebben met zijn allen! Nieuwsgierig welke landen al op Xobx Live te vinden zjin? Het zijn Oostenrijk, België, Canada, Denenmarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Hong Kong, Ierland, Italië, Japan, Korea, Mexico, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Singapore, Spanje, Zweden, Zwitserland, Taiwan, Nederland, Engeland en de Verenigde Staten. Dat is een behoorlijk aantal landen!
We houden je op de hoogte van de ontwikkelingen, en feliciteer jezelf maar even goed als je een Xbox Live gamer bent. Onderdeel van de grote familie van één miljoen man.
quote:Microsoft Game Studios heeft aangekondigd dat Sudeki, de exclusieve Xbox roleplaying game, goud is gegaan! 20 juli wordt de game verscheept naar de winkels in de Verenigde Staten. De verwachte prijs zal $49,95 worden. Helaas moeten wij een maandje langer wachten, medio augustus kunnen we pas aan de slag met Sudeki.
Kennelijk nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:54 schreef rockstah het volgende:
ooit wel eens van webicon gehoord?
Opgelucht voelt, ik ben niet de enige randdebiel in deze threadquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:55 schreef Mister_T het volgende:
Ik was het ook al aan het proberen, maar lukte ook maar niet
vooralsnog ben je de enige hier die links een kruisje heeft staanquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:56 schreef GinaG het volgende:
[..]
Opgelucht voelt, ik ben niet de enige randdebiel in deze thread![]()
Ga je ook al gemeen tegen me doenquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
vooralsnog ben je de enige hier die links een kruisje heeft staan![]()
ooooooooooh....quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:59 schreef Mister_T het volgende:
Je profiel is aangepast! Je wordt nu teruggestuurd.
wauw! great! ik zet hem meteen op 1 in me wishlist!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:57 schreef Ron.666 het volgende:
en weer een racertje voor onze (xx)
Room Zoom
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
offtopic:quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:01 schreef Mister_T het volgende:
Private Collection
This user has chosen to keep their online collection private.
If you are this user and would like to change this option, please visit the My Collection Options page and adjust the Visibility setting.
Taart, nu kan ik je zielige DVD collectie niet zien
wat? een pc game? het zou toch niet waar zijnquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:02 schreef pkwarts het volgende:
ik vind vooral die 2 onderste screens waar duidelijk een windows titelbalk boven zit heel erg xbox
hij zou het nu moeten doenquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:01 schreef Mister_T het volgende:
Private Collection
This user has chosen to keep their online collection private.
If you are this user and would like to change this option, please visit the My Collection Options page and adjust the Visibility setting.
Taart, nu kan ik je zielige DVD collectie niet zien
Hij werktquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:08 schreef taart het volgende:
[..]
hij zou het nu moeten doen![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:59 schreef Mister_T het volgende:
Je profiel is aangepast! Je wordt nu teruggestuurd.
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/1.jpgquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt halo op je xbox geinstalleerdquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:21 schreef GinaG het volgende:
Fout bestandstype: het bestand met type 'application/octet-stream' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.![]()
![]()
Ja ja lach me maar uit
voor de mensen die nu gaan wanhopen, ja ik het zelf mijn XBOX aangesloten en zelf HALO, NFSU geinstalleerd![]()
ja dag!quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:17 schreef taart het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/1.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/2.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/3.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/4.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/5.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/6.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/7.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/8.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/9.jpg
http://home.planet.nl/~kwart032/avatars/10.jpg
zet een van deze links bij je web-icon en klaar is kees![]()
sorry ik lul maar wat, wat ik duidelijk probeer te maken is , is dat ik een n00b ben, ik geef het opquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je hebt halo op je xbox geinstalleerd
waar heb jij je ogen zitten?quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:nofi, maar op de eerste pagina zie ik nietsnieuws
Ouwe screens, ouwe info over pre-orders... Wat is dat?
He heerlijkquote:
ken er nog 1...big blue box studiosquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
He heerlijken hij is nog Gold gegaan ook vandaag
Wat ik wel raar vind is dat een UK developer dit spel eerst in de States uitbrengt
Je zou verwachten dat ze dat eerder Europees zouden releasen
PechEind augustus
quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:nofi, maar op de eerste pagina zie ik nietsnieuws
Ouwe screens, ouwe info over pre-orders... Wat is dat?
Is niet raar, ze zijn slechts de developer. De publisher is nog steeds Microsoft Game Studios en die doen alles eerst in Amerika eh.quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat ik wel raar vind is dat een UK developer dit spel eerst in de States uitbrengtJe zou verwachten dat ze dat eerder Europees zouden releasen
Ja dat weet ik maar ik hoopte dat ze wat meer invloed zouden hebben. Ach we mogen niet klagen... release is vrij snel !quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:52 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Is niet raar, ze zijn slechts de developer. De publisher is nog steeds Microsoft Game Studios en die doen alles eerst in Amerika eh.
Maar jammer is het wel ja![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:17 schreef GinaG het volgende:
[url=http://bungie.net/images/Games/Halo2/screenshots/sm_H2_mp_lockout_needler-GI.jpg]afbeelding][/url]
In HALO gebruik ik de needler nooit, maar als HALO2 uitkomt
![]()
![]()
ik gebruik hem juist altijd. is een van de beste wapens uit het spel.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:17 schreef GinaG het volgende:
HALO gebruik ik de needler nooit.
Idd. op hoogste moeilijkheidsgraad kon ik ook niet meer zonder.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik gebruik hem juist altijd. is een van de beste wapens uit het spel.
quote:Give Me an Xbox or I’ll Shoot You!
By: César A. Berardini - "Cesar"
Jul. 15th, 2004 04:03 pm
The Kansas City Police Department reported that two kids got into a home and demanded an Xbox console and some games. Police said the break-in began when two women were sitting at home when they heard a knock at their door. When one of the women opened the door, the two kids smashed their way into the home, brandishing handguns.
The teenagers pushed the women out of the way, demanding an Xbox console along with games to go along with it.
The 16-year-old and 13-year-old teens were caught a few blocks away. The investigators said the teens did not fire the weapons, and weren’t sure at the time if they were real weapons at all. The police said that it is possible the teens were using replicas of real firearms.
We hope these kinds of incidents don’t become more common as November 9th approaches...
We’ll have more on Xbox-related crimes as the stories become available.
quote:Microsoft UK has confirmed that Fable is still on track for European release in October, after its American counterpart announced the game's US release date of September 14th, and added that early adopters in both territories will receive a bonus 'making of' DVD featuring a documentary and demos for other Xbox titles.
According to an MS UK spokesperson, the exact European release date in October has yet to be finalised, as the process depends on localisation times for EMEA. We also understand that the bonus disc will be made available to European consumers, but as yet Microsoft hasn't decided on plans for the pre-order campaign over here.
Over in the US though, pre-orders placed with a number of prominent retailers will be good for a limited edition disc, which includes interviews with Lionhead CEO Peter Molyneux, and Simon Carter and Ian Lovett, cofounders of developer (and Lionhead satellite studio) Big Blue Box.
The disc will also include playable demos of other Xbox titles including Sudeki, RalliSport Challenge 2 and Topspin, as well as E3 trailers for MechAssault 2, Forza Motosport, Jade Empire, and Conker: Live and Reloaded.
Ik vind de needler zuper handig in multiplayer. Gewoon 1 clip op iemand schieten, snel wisselen naar je handgun (shield is nu helemaal verdwenen) en 1 headshot maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:17 schreef GinaG het volgende:
[
[[url=http://bungie.net/images/Games/Halo2/screenshots/sm_H2_mp_lockout_needler-GI.jpg]afbeelding][/url]In HALO gebruik ik de needler nooit, maar als HALO2 uitkomt
![]()
![]()
Ik moet zeggen ik pak sinds een weekje of 3 een covie wapen oppak, voorheen durfde ik niet zo goedquote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vind de needler zuper handig in multiplayer. Gewoon 1 clip op iemand schieten, snel wisselen naar je handgun (shield is nu helemaal verdwenen) en 1 headshot maken.
Sorry plasma riffle die bedoel ikquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:10 schreef pkwarts het volgende:
sniper rifle van covies?die komt er toch pas in halo 2 in?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:12 schreef twi het volgende:
/edit: Tsja, pkwarts, ik twijfelde ook al, maar goed ik had dan ook pas door hoe de needler werkt zo halverwege het laatste level in HaloLaat ik dus maar niemand de les gaan lezen, zelfs GinaG niet
Hahahaha ik was gister echt in een bui hequote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:18 schreef twi het volgende:
Hier niet hoor, misschien heb je weer wat verkeerd geinstalleerd?
Ik stel voor dat we dat onzinnige gebrabbel van mij vergetenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:33 schreef pkwarts het volgende:
wazig praten met GinaG
pkwarts is de knapste van ons tweequote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:39 schreef taart het volgende:
Ik kan pkwarts en GinaG nu bijna niet meer onderscheiden![]()
Hele berichtquote:AMSTERDAM - Microsoft heeft aangekondigd dat de online gaming service 'Xbox live ' het magische aantal van 1 miljoen leden gepasseerd is. Volgens Microsoft hebben gamers in 24 landen wereldwijd al meer dan 160 miljoen uur (20.000 jaar) besteed aan het online spelen van Xbox-games.
Ziet er wel erg vet uit! Alleen hopen dat die off the ball control eruit getieft isquote:screens..
Aldus Pkwarts in het GC-Topic zojuist. De aanbiedingen voor komende week (ja, ik ben bezorger enzo dus ze zijn nu nog niet geldig. Ik heb het gewoon een week eerder.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
pssst..post die xbox aanbiedingen eens
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:49 schreef taart het volgende:
[..]
heb ik al gepost![]()
ik zeik niet, maar Rainbow Six 3 is nu (dacht ik) overal 30 euro. Bij FRS ligt hij daar iig voor die prijs.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:56 schreef Thomper het volgende:
[..]
Aldus Pkwarts in het GC-Topic zojuist. De aanbiedingen voor komende week (ja, ik ben bezorger enzo dus ze zijn nu nog niet geldig. Ik heb het gewoon een week eerder.
Dixons:
GTA Double Pack: 47,99
E-Plaza:
Rainbow Six 3: 30 euro
En dat is het eigenlijk wel.Ik heb geen verstand ervan of dit goedkoop of normaal is, dus niet zeiken.
![]()
En we kunnen door tot de 1000quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:37 schreef pkwarts het volgende:
de OP txt file is aangepast! haleluja! de vorige topics staan er nu ook bij en de rest wat bijgewerkt.
Ach ja, ik heb geen Xbox, dus let er verder niet op.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:59 schreef taart het volgende:
[..]
ik zeik niet, maar Rainbow Six 3 is nu (dacht ik) overal 30 euro. Bij FRS ligt hij daar iig voor die prijs.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zou een "vraag hier je Halo 2 icoon aan -topic" werken 2 weken voor de release denken jullie?
Nou de echte 1337 zoals ik proest, proest hebben het natuurlijk allang alquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoi. Zeg het maar.
Zal ik eens even kijkenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:19 schreef twi het volgende:
Stevig huilen dat er geen 1920x1200 Halo (2) wallpapers zijn
Mmmm,... ziet er leuk uit. Had nog niet eerder van die titel gehoord totdat ik de IGN RPG special lasquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:39 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
In 'The Roots', wat zoveel betekend als 'de wortelen' zul jij als de speler terecht komen in de wereld van Lorath, die bestaat uit 24 regio's. In dit land zal de speler kennis maken met 120 verschillende computer gestuurde karakters, die de hoofdpersoon helpen om de titanenstrijd tussen de 'Demon Lord' en 'The Lady of Life' tot een goed einde te brengen. De speler zal uiteraard talloze avonturen moeten doorstaan en monster moeten verslaan totdat hij zijn uiteindelijk doel kan bereiken en de vrede weer kan herstellen in Lorath.
Het spel is volgens de makers het beste te omschrijven als een actie role-playing game, net als Fable, en zal dan ook een 400-tal voorwerpen en 120 spreuken bevatten die de speler zichzelf eigen kan maken. Om de magie en wapens op bot te vieren zijn 100 verschillende vijanden en 70 verschillende strijdvelden in te vinden, alsof 't allemaal nooit genoeg is. Ben je het verzamelen van de eindeloze voorwerpen en spreuken zat dan zullen er ook nog enkele mini-games te doen zijn zoals vluchten maken in een luchtballon en meer.
Bekijk hier onder enkele nieuwe screenshots van The Roots. De Xboxversie van de titel heeft nog geen vaste releasedatum, maar zal waarschijnlijk niet te ver van de PC release liggen.
Zou je die ook naar mij kunnen sturen? plz?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twi? Heb je mijn MSN ofzo? Ik heb een 10 MB .tif bestand voor jeHALO 2.
Ik weet niet waar de extensie .tif voor staat maar mag ik het ookquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twi? Heb je mijn MSN ofzo? Ik heb een 10 MB .tif bestand voor jeHALO 2.
http://xbox.ign.com/articles/529/529618p1.htmlquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
linkje?
Deze?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euhm, ik zal het uploaden ergens
De nederlandse xbox press site of het xbox.com press onderdeel?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet van gamepress, van xbox perssite zelf. Zou best dezelfde kunnen zijn, heb geen gamepress inlog nog.
tnxquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://xbox.ign.com/articles/529/529618p1.html
Nope,... het is gewoon de good and evil moviequote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:18 schreef Chocobo het volgende:
2 nieuwe Fable movies,.... Heb ze nog niet gezien dus ik weet niet of het echt nieuw is.... blijft natuurlijk nieuws van gamer.nl
http://www.gamershell.com/news/14166.html
*.tif? Dacht dat het iets met fax machines wasquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de extensie .tif voor staat maar mag ik het ook![]()
And the plot thickensquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:35 schreef SailingAce het volgende:
[..]
*.tif? Dacht dat het iets met fax machines was
*leek is*
Tis maar HALO2 inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:45 schreef BMH het volgende:
Dikke ophef rondom een stukkie art van 10 maand geleden.
Black en wie?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:50 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Tis maar HALO2 inderdaad.![]()
Ach zeur niet man, ik wil een Halo 2 achtergrond maar m'n resolutie is te hoog, Roy geeft 't en anderen hebben ook interesse. Ga jij effe lekker ergens anders dikke ophef over die nieuwe postzegelformaat Mario Party screenshots makenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:45 schreef BMH het volgende:
Dikke ophef rondom een stukkie art van 10 maand geleden.
Dat zou best zijn, maar blijft een zware taak hoor. Zelf haal ik de PS3 ook echt blind hoor. Wordt ook een beestjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:31 schreef Roi het volgende:
Volgens Steve Ballmer zal de Xbox Next de PlayStation 3 van Sony aankunnen. Hij zei dit met hevige overtuiging. We zullen dus weer een hevige strijd mogen verwachten.
I am betting we can take Sony in the next generation.
Ballmer legde er ook de nadruk op dat ze er in geslaagd zijn om van niets een belangrijke speler op de markt te worden met een totaal andere aanpak. Hij benadrukte ook dat ze iets totaal nieuw gemaakt hebben terwijl alleen de Harde Schijf en de online service Xbox Live origineel zijn. Hij geeft wel toe dat ze nog geld verliezen met de Xbox.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ach zeur niet man, ik wil een Halo 2 achtergrond maar m'n resolutie is te hoog, Roy geeft 't en anderen hebben ook interesse. Ga jij effe lekker ergens anders dikke ophef over die nieuwe postzegelformaat Mario Party screenshots maken
Wahahahha. Dat is even lachen zeg. Dikke humor hier.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ach zeur niet man, ik wil een Halo 2 achtergrond maar m'n resolutie is te hoog, Roy geeft 't en anderen hebben ook interesse. Ga jij effe lekker ergens anders dikke ophef over die nieuwe postzegelformaat Mario Party screenshots maken
Nou nouquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Wahahahha. Dat is even lachen zeg. Dikke humor hier.
Echt zuper interresant dat jij een wallpaper zoekt. Echt enorm leuk om er een heleboel posts aan vuil te maken.
Mijn excusses voor mijn moging om (te vergeefs) de discussie te stoppen.
Tjah. Het ligt misschien aan mij, maar pkwarts (chocobo & taart ook) is de enige poster in het xbox topic die nog iets serieus te melden heeft. Waar ging het vandaag over? Avatars, tenen & Wallpapers.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou nou![]()
Dankje. Maar die had ik alquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:13 schreef twi het volgende:
Speciaal voor BMH:
TIFF versie (10.5MB)
JPG versie (1MB)
Als je deel 4 erg leuk vind, vind je deze ook erg leuk. Houdt je niet van deel 4, dan vind je deze waarschijnlijk ook niet zo leuk.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:25 schreef wc-eend het volgende:
Is tony hawk underground een leuke game?
Heel fijn voor je. Ga je nu weer buiten spelen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Dankje. Maar die had ik al![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel fijn voor je. Ga je nu weer buiten spelen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
jij bent echt in een bui van, ik ben de beste![]()
Hahhaha ik ken heel deel 4 niet.. maarja.. iemand anders nog aanraders voor mijn x-doosje.. ben geen fan van racegames...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je deel 4 erg leuk vind, vind je deze ook erg leuk. Houdt je niet van deel 4, dan vind je deze waarschijnlijk ook niet zo leuk.
Leen em eens van de videotheek of van iemand zou ik zeggen.
Vertel, welk genre vind je leuk? Welke games speelde je vooral voorheen?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:48 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Hahhaha ik ken heel deel 4 niet.. maarja.. iemand anders nog aanraders voor mijn x-doosje.. ben geen fan van racegames...
ja, maar tony hawk 3 is leukerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:25 schreef wc-eend het volgende:
Is tony hawk underground een leuke game?
quote:Splinternieuwe Splinter Cell 3 shots
Ubisoft heeft een tijdje geleden middels een pressrelease bekend gemaakt dat zij werken aan het derde deel in de populaire Splinter Cell serie. Dit was te verwachten, aangezien de eerste twee delen samen ruim 6 miljoen keer over de toonbank zijn gevlogen. Het derde deel speelt zich af in het jaar 2008, waar de informatie oorlog de grootste bedreiging is voor de stabiliteit van de vrede. Jij speelt uiteraard Sam Fisher, het knaapje van Third Echelon. Dit keer reis je af naar Noord Korea, waar wat ongure zaakjes aan de gang zijn. Tot zover dus niks nieuws onder de zon.
Gelukkig zag Ubisoft dit ook en daarom hebben ze in het derde deel naast de gebruikelijke nieuwe levels, wapens en moves ook wat écht toffe dingen toegevoegd, zoals de mogelijkheid om via Xbox Live coöperatief missies te voltooien. Ook zou er nu éindelijk de mogelijkheid zijn om missies op verschillende manieren te voltooien. Dat was absoluut iets dat we misten bij de vorige Splinter Cell delen.
Vandaag doken er op het internet een aantal splinternieuwe screenshots op, die wij als één van de eersten voor jullie hebben weten te vinden. Enjoy.
aldus insidegamer.quote:Id Software zal de Xbox-versie van Doom 3 hoogstwaarschijnlijk niet voor het einde van het jaar uit brengen, in de Verenigde Staten. Deze week wisten wij al te melden dat Doom 3 voor de PC klaar is en we gingen ervan uit dat het spel ook voor de Xbox nagenoeg af zou zijn. De directeur van Id zei nu iets anders:
Quote:"We can't say, at this point, that it's going to come out this year. There are a couple of big pieces of work that still have to be done."
Het spel is dus verre van af en in Amerika halen ze het einde van het jaar niet eens zoals het er nu naar uitziet. Een Europese release halverwege 2005 lijkt nu logischer.
Ik weet niet of je het doorhad, flippo, maar je doet er zelf vrolijk aan mee wat betreft die wallpaper. Dat het in slowchat uitloopt is minder, maar die vier tot vijf posts totdat jij erover begint te zeiken zijn ook wel voor lief te nemen. Ik zou zeggen, als jij het dan zo goed weet, geef dan voor die ene keer wel het goede voorbeeld, dat heb ik je in de afgelopen dertig Xbox topics ook nog niet zien doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Tjah. Het ligt misschien aan mij, maar pkwarts (chocobo & taart ook) is de enige poster in het xbox topic die nog iets serieus te melden heeft. Waar ging het vandaag over? Avatars, tenen & Wallpapers.
quote:According to a new listing on EBGames.com it appears that Kemco are looking to bring there long-running Top Gear series of racing titles back to modern day consoles (see listing here), there has been no official word from Kemco yet, but rest assured as soon as we have any more details we'll let you all know.
Heel erg mooi ziet het er uit. Ben zo benieuwd naar de multiplayer mode.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rpg's, actie/adventurequote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Vertel, welk genre vind je leuk? Welke games speelde je vooral voorheen?
Knights of the old Republicquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Rpg's, actie/adventure
En tony ken ik wel een beetje.. maar niet zo goed..
Halo en Tenchu heb ik nu beide, leuke games..
Mooie screenies. Ze hebben goed werk afgeleverd. Zelfs de nieuwe sponsor van Vitesse zit erop. Het shirt ziet er natuurgetrouw uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 20:23 schreef pkwarts het volgende:
speciaal voor daggla:
Pro Evolution Soccer 4
quote:July 16, 2004 - Konami of Europe has announced that Pro Evolution Soccer 4 will now feature officially licensed representations of Dutch, Spanish, and Italian teams. The sides will be accurately representated and rendered, down to kit details and shirt sponsorship.
"We are delighted to add three officially licensed leagues to Pro Evolution Soccer 4," commented Martin Schneider, Director of Marketing, Konami of Europe. "Fans of the game have long called for us to implement their favourite teams in their favourite game, and this marks a major step forward in our quest to deliver the most authentic football title around. Adding all clubs from the Dutch, Spanish and Italian leagues confirms that we are committed to adding more and more authenticity to the series, and Konami of Europe is confident that further deals with other clubs will follow in the near future."
Pro Evolution Soccer 4 is set for release Q4 of this year in Europe. The game will arrive for PlayStation 2, Xbox, and PC. Check out our coverage so far, and keep an eye out for more.
quote:Microsoft Game Studios and Bungie Studios announced today a movie-style promotional campaign for the launch of the most anticipated game this year, Halo 2. Beginning today and continuing through August, a Halo 2 theatrical trailer will be shown in more than 1500 Loews Cineplex Entertainment movie screens in the U.S. before many of the hottest films of the summer; including Spider-Man 2, The Village, King Arthur, I Robot, Catwoman and Alien vs. Predator.
The trailer sets the stage for Master Chief's arrival on Earth to stop Covenant forces from destroying all mankind. Halo 2 lands on store shelves on November 9; but gamers can reserve their copy now, as a special limited edition copy of Halo 2 is currently available for pre-order at most retailers.
The cinematic Halo 2 trailer was created by The Ant Farm, the Hollywood company renowned for their work on trailers for blockbuster films such as The Lord of the Rings, Spider-Man 2, Shrek, Kill Bill and the Harry Potter series.
*gewoon lurkt en pkwarts maar afvragen waar iedereen isquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:28 schreef pkwarts het volgende:
* begint zich nu toch wel aardig af te vragen waar iedereen met een xbox is?
ik heb je wel door!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
*gewoon lurkt en pkwarts maar afvragen waar iedereen is
logisch natuurlijk, als je een xbox hebt, ben je natuurlijk aan het xboxen.....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:34 schreef twi het volgende:
Burnout 2 gespeeld
waar?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 02:27 schreef Gamedemon het volgende:
ga morgen mischien tony hawk underground halen voor 25 euro..is mischien wel leuk...maar voor nu..ik ga maffen
We zaten net RSC2 te doen en daarna PGR2.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:28 schreef pkwarts het volgende:
* begint zich nu toch wel aardig af te vragen waar iedereen met een xbox is?
En was het daar dan ook gezellig.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
logisch natuurlijk, als je een xbox hebt, ben je natuurlijk aan het xboxen.....
net ook ff een potje met de nexiums en andere gedaan. tijd ging snel!
Was coolquote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
net ook ff een potje met de nexiums en andere gedaan. tijd ging snel!
Hmm hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:56 schreef SailingAce het volgende:
Tis wel zo.. hoop Slowchat hier, lijkt wel een ONZ topic
Een ideale FPS voor Live. Met UC kan je alles doen wat je eigenlijk met Halo had willen doen op Live.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:32 schreef GinaG het volgende:
Gisteren heb ik in een winkel Unreal gezien is volgen mij een FPS, wat vonden jullie van die game? Zit erover te denken om die te halen...
ja, ja ikn weet het oud spel allang uit, blah blah blah, ik loop hopeloos achter blah, blah, ben nou eenmaal een oud wijf dus....![]()
![]()
Vind RTCW ook wel een tegen valler via live.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:30 schreef twi het volgende:
Persoonlijk vond ik 'm dikke bagger, vergeleken met Halo of Rainbow Six 3. Ik krijg als het goed is in de loop van de week RTCW binnen, zal wel even tegen die tijd posten of dat wat is via Live.
Ik speel het af en toe nog wel es.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:56 schreef twi het volgende:
Zombies zuigen inderdaad, maargoed, het lijkt me niet minder dan UC. Die game is alleen leuk als je echt ontzettend goed bent in FPS games. Bovendien ben ik amper Nederlanders tegengekomen, of spelers die zuigen, zodat je altijd snel dood bent.
die herladingsanimatiequote:Op zaterdag 17 juli 2004 07:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was coolPkwarts heeft een nieuw wapen geintroduceerd
![]()
Welke had je? M249 of M6 ofzo?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die herladingsanimatieer kwam geen eind aan
de M6. het ding was vooral handig in de map die we deden, ik geloof dat ie carnival heet (die met die praalwagens enz). daar zijn heel veel gangetjes en weinig grote afstanden, dus gewoon trigger indrukken voor 10 seconden, en na een tijdje ligt ie vast wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke had je? M249 of M6 ofzo?
Maaien was hetquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
de M6. het ding was vooral handig in de map die we deden, ik geloof dat ie carnival heet (die met die praalwagens enz). daar zijn heel veel gangetjes en weinig grote afstanden, dus gewoon trigger indrukken voor 10 seconden, en na een tijdje ligt ie vast wel.
Kweet niet of het een burnout 3 killer word.. meer een spel misschien dat het moeilijk kiezen word welke te kopenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:43 schreef gijsje79 het volgende:
Crash 'N' Burn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met 16 man op Live raggen.![]()
Zijn er geen zat spelers dan komen daarvoor in de plaats bots.
Auto's kunnen olie verliezen, dit als oorzaak glijden over de baan, een vonkje geeft als resultaat een heftige fik.
Ik denk zelf dat deze game beter word dan Burnout 3 en dan vooral het online gebeuren.
Trailer
Ik kan op Live aardig meekomen met Unreal anders. UC is een en al actie en een stuk sneller dan Halo, dat wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:30 schreef twi het volgende:
Alleen is het niet leuk om te leren. Bij Rainbow Six 3 is het nog zo dat je wat tijd hebt om het te leren, maar bij Unreal Championship ben je gewoon binnen drie seconden dood. Bovendien hou ik zelf totaal niet van de Unreal-sfeer.
Persoonlijk vond ik 'm dikke bagger, vergeleken met Halo of Rainbow Six 3. Ik krijg als het goed is in de loop van de week RTCW binnen, zal wel even tegen die tijd posten of dat wat is via Live.
Tsja...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:02 schreef HomerJ het volgende:
Over een weekje ofzo ga ik Live! en dan wil ik veel RS3 spelen maar dan ben ik bang dat iedereen en de Fokkers! allemaal ba gaan spele
Ziet er cool uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Via www.gameconsoleskins.com kan je je eigen console customizen door in photoshop wat te ontwerpen en op te sturen. Kost je ong. 25 euro incl. verzendkosten.
Over anderhalve week verwacht ik dat mijn Xbox er zo uit komt te zien:
[afbeelding]
Wat moet je met 3 xbox`en? 2 kan ik nog wel begrijpen...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:22 schreef Bananenman het volgende:
Die wil ik wel winnen voor m'n verzameling. Heb nu al 3 Xbox'en maarja kan er altijd eentje bij
Ben een beetje gekquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat moet je met 3 xbox`en? 2 kan ik nog wel begrijpen...
Ik heb 1 x-doos, een chrystal.. omdat ik hem gekregen hebquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:33 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ben een beetje gek![]()
- normale zwarte
- een gemodde zwarte (ik importeer graag wat)
- een Crystal editie, gewoon omdat ik 'm zo mooi vindt
ninja gaiden?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:26 schreef wc-eend het volgende:
3 xboxen.. dang... ahahaha heb nu op me verjaardagslijstje
*Kotor
*Tony Hawk Underground
* Dead or Alive 3
En die plak je dan gewoon over de standaard groene ding heen??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:26 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik had net bij gameconsoleskins.com per ongeluk 3 van die witte jewels gekocht terwijl ik er maar 1 witte wilde. Mailtje gestuurd want die dingen zijn verrekte duur en binnen een uur antwoord gekregen dat ze de bij de eerste order (mijn ingezonden ontwerp) de jewel hebben toegevoegd en de 3 jewels hebben gecanceld zodat ik ook nog geen dubbele verzendkosten betaal.
Dan weet je gelijk dat ze betrouwbaar zijn.
Witte jewel:
[afbeelding]
OOh ok in dat geval wil ik wel een roze jewel met zilveren lettersquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:47 schreef pkwarts het volgende:
nee de jewel is van hetzelfde materiaal als de orignele en vervang je dus. die skins zijn stickers echter.
peuteren met een tang wellicht?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
OOh ok in dat geval wil ik wel een roze jewel met zilveren letters![]()
![]()
Maar hoe haal je die jewel eraf dan?
Mezelf kennende begin ik DAAR niet aanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
peuteren met een tang wellicht?
goed idee.....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mezelf kennende begin ik DAAR niet aan![]()
niks, maar ik vind die open gaten in je console en controller niet echt mooi staanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:04 schreef GinaG het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die antistof kit dan?
Ik mijne sinds maart 2002 en ik heb geen idee waar ze het over hebbenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:04 schreef GinaG het volgende:
ik heb mijn XBOX sinds april en heb volgens mij nog niet gestoft ofzo![]()
Volgens mij heb ik weer eens niet door waar het over gaat..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
niks, maar ik vind die open gaten in je console en controller niet echt mooi staan
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:43 schreef gijsje79 het volgende:
Crash 'N' Burn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met 16 man op Live raggen.![]()
Zijn er geen zat spelers dan komen daarvoor in de plaats bots.
Auto's kunnen olie verliezen, dit als oorzaak glijden over de baan, een vonkje geeft als resultaat een heftige fik.
Ik denk zelf dat deze game beter word dan Burnout 3 en dan vooral het online gebeuren.
Trailer
Vind clan spelen zo kiddy.. je hebt gewoon met spellen dat je dezelfde figuren tegen komt dat je er lekker mee speelt. Maar om het nou een clan te gaan noemen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:31 schreef GinaG het volgende:
Vraag me toch altijd af wat voor clans mensen via deze manier werven, als je echt een goede clan bent, dan melden ze zich vanzelf aan, of dan werf je ze toch via het xboxLive gedoe?? Ik bedoel je wilt een speler toch eerst zien spelen?? Stel je voor dat je een speler met mijn kwaliteiten treft, nou dan zit je![]()
![]()
Ach joh laat me nou beter een wannabee clanmember dan een wannabee hooligan tochquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:06 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Vind clan spelen zo kiddy.. je hebt gewoon met spellen dat je dezelfde figuren tegen komt dat je er lekker mee speelt. Maar om het nou een clan te gaan noemen.
Ik doe niet aan 1337quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach joh laat me nou beter een wannabee clanmember dan een wannabee hooligan toch![]()
ook al gedijen beide op hetzelfde principe, samenscholen en geweldadig doen, met leiders hoe meer skills hoe 1337 je bent![]()
![]()
Ik probeer het maar bak er gelukkig niks vanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:12 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 1337
heerlijk eindelijk een echte girl gamer op GAMquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:01 schreef GinaG het volgende:
Het is hartstikke donker hier in scheveningen, het stormt hier onwijs, met andere woorden heerlijk gameweer![]()
![]()
Ik ben bang dat ze niet op de queen lijktquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heerlijk eindelijk een echte girl gamer op GAM
Wie is de queen??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:46 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze niet op de queen lijkt
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
*kuch* woman gamer *kuch*quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En een softie nog ookquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
*kuch* woman gamer *kuch*
moet ik je hand vast houden gina?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
En een softie nog ook![]()
Ik heb maandenlang HALO gespeeld maar als ik bij het level van Guilty Spark kwam stopt ik om opnieuw te beginnen (the swamp zag er niet zo leuk uit)
![]()
Vandaag besloten om verder toch verder te spelen, god wat zijn die flood eng, en ik heb zojuist die Combat Flood gezien, schrok me dood![]()
![]()
![]()
Als ik nou echt een goede gamer was had ik gezegd okquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet ik je hand vast houden gina?
mag ik je mental coachen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik nou echt een goede gamer was had ik gezegd okMaar helaas ik heb toch echt beide handen nodig voor die controller
![]()
* GinaG een combatguide opzoekt, ik weet echt niet hoe ik die Combat Flood moet aanpakken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als ik nou echt een goede gamer was had ik gezegd okMaar helaas ik heb toch echt beide handen nodig voor die controller
![]()
* GinaG een combatguide opzoekt, ik weet echt niet hoe ik die Combat Flood moet aanpakken![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Explain yourself plsquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mag ik je mental coachen dan?
zo van...je kan et gina! Gina je kan et !! je kan et!! dat deed je goed...vooral doorgaan zo! je kan et!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Explain yourself pls![]()
Tip 1 van de Combat Guide, raak niet in paniek![]()
Makkelijk praten![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:22 schreef rockstah het volgende:
* GinaG een combatguide opzoekt, ik weet echt niet hoe ik die Combat Flood moet aanpakken
Laat maar word ik alleen nog gestresster vanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zo van...je kan et gina! Gina je kan et !! je kan et!! dat deed je goed...vooral doorgaan zo! je kan et!
haal hem ff dan. is maar 20 euro ofzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:26 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb Halo nog nooit gespeeld![]()
http://www.gcshop.nl/details.php?id=95quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
haal hem ff dan. is maar 20 euro ofzo.
Ik heb hem al besteld voor 15quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
haal hem ff dan. is maar 20 euro ofzo.
anders : lieverd niet zo gestrest...tis maar een spelletje...moet ik het anders voor je doen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:31 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat maar word ik alleen nog gestresster van![]()
En dan scheld ik jou straks misschien uit voor Syfillishoer (een van mijn favoriete scheldwoorden voor de elites![]()
![]()
![]()
Kan er ook niets aan doen dat ik meeleefquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
anders : lieverd niet zo gestrest...tis maar een spelletje...moet ik het anders voor je doen?
Na deel 2 heb ik het wel gehad met de avonturen van Samquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:36 schreef Tain het volgende:
Splinter Cell 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben geen giechelmuts, als je me hoort vloeken en schelden (als ik ze niet dood kan schieten, probeer ik nog altijd om ze dood te vloekenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:11 schreef pkwarts het volgende:
straks met halo 2 ga ik wel een keer co-op met je doen ok?
tenzij je zo'n giechelmuts bent, dan haak ik af
Als je de anoymus (ofzo) voicemask kiest, dan giechel je altijdquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik ben geen giechelmuts, als je me hoort vloeken en schelden (als ik ze niet dood kan schieten, probeer ik nog altijd om ze dood te vloeken) Zou je wel willen dat ik een giechelmuts was
![]()
ik kom dan wel gewoon kijken hoe je et doet goed?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat ik meeleef![]()
![]()
En nee ik wil het allemaal zelf doen
Wel zo ''1337''
![]()
Bedankt voor het aanbod i.i.g.![]()
Ook daar is geen behoefte aanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kom dan wel gewoon kijken hoe je et doet goed?
GS?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook daar is geen behoefte aanSlowchatten op FOK! is meer dan zat
![]()
Phew ik heb besloten om GS op easy te spelen maar ik moet af en toe wel echt bijkomen![]()
Wist je dat je op een Xbox ook Mp3 kan zetten?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:44 schreef Kremers het volgende:
Hmmm, misschien dat ik toch ook maar een XBOX koop, dan ga ik voor dat Ninja Gaiden pack en koop ik Full Spectrum Warriors erbij
Dit of een MP3 speler, lastig, keuzes
MP3 speler.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:44 schreef Kremers het volgende:
Hmmm, misschien dat ik toch ook maar een XBOX koop, dan ga ik voor dat Ninja Gaiden pack en koop ik Full Spectrum Warriors erbij
Xbox.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 21:44 schreef Kremers het volgende:
Nu echt coop missies uitspelen is wel een leuke toevoeging, maar deel 2 hadden ze eigenlijk niet moeten uitbrengen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Na deel 2 heb ik het wel gehad met de avonturen van Sam
Had je wat eerder moeten zeggen dan had ik mijnquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:28 schreef pkwarts het volgende:
nou kom op, deze kan vandaag nog wel dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |