Ja he? hihihhih...ik heb nog wel wat streken uitgehaald en rake dingen gezegt, maar ik moet eerst even spitten in mijn geheugen!quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:44 schreef milagro het volgende:
Jeetje Hilje, jij was me er eentje![]()
![]()
![]()
Doe dat, dan ga ik ondertussen thee zetten en verder plakken en knippen hier aan mijn burootje , hihihiquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:18 schreef Hilje23 het volgende:
[..]
Ja he? hihihhih...ik heb nog wel wat streken uitgehaald en rake dingen gezegt, maar ik moet eerst even spitten in mijn geheugen!
Ja, ik heb Six Feet under wel eens gezien, niet zo heel vaak trouwens..quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:36 schreef milagro het volgende:
Nou , wat een rare meneer van Goor was dat, zeg
Je kijkt zeker nu de CSI series wel of Six Feet Under
Vooral die laatste zal je okay vinden, dat gaat over begrafenisondernemers
Oh, maar nu moet ik gaan, als je nog wat te binnen schiet dan lezen we het wel, hihihihi
quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:32 schreef Hilje23 het volgende:
oh oke, nog eentje dan...ik was toen een jaar of 14 en onmogelijke puber...werd vaak de klas uitgestuurd en had zo onderhand een oorlog ontketend met de directeur.
Zat ik daar voor de zoveelste keer bij hem...hij helemaal moedeloos.
vroeg hij opeens bloedserieus of ik al een idee had wat ik later wilde worden...
En dat had ik!!! Dus ik heel serieus vertellen (Was ook echt zo hoor) dat ik graag Pathaloog Anatoom wilde worden. Die man keek me wazig aan dus ik dacht; die begrijpt het niet. Dus ik ter verduidelijking even aangeven dat dat lijkensnijders zijn.
Hij schudde zijn hoofd een paar keer en zuchtte...dus ik zeg: "neem je me niet serieus of zo?"
Hij: "SERIEUS SERIEUS??? Ben jij helemaal gek geworden???? Je bent niet goed snik! Welke idioot wil nou dat berope doen, die mensen die dat doen zijn gek! Het wordt nu echt tijd dat je ouders met je naar de psych gaan!
Dus ik kookte zo onderhand want ik zag dat werk als heel boeiend!
Heb dus een stormvloed over hem afgevuurd in de trant van: "WAT? Ik niet goed snik? Weet je wel hoe belangrijk het werk is dat die mensen doen? En jij noemt die mensen gek? Weet je wel hoe dankbaar je mag zijn dat die mensen er zijn? Als uw dochter morgenvroeg dood in bed ligt (ik wist dat ie een dochter had) dan zou het toch wel fijn zijn als er een pathaloog anatoom is die uit wil zoeken waar ze aan overleden is he?! "Nou, als je zo respectloos over deze mensen praat dan hoop ik dat er geen enkele pathaloog anatoom is die je dochter of jouw of wie dan ook van je familie wil onderzoeken als je dood bent, zodat je familie voor de rest van de tijd in onzekerheid leven!!!!
Die man keek me aan en ik dacht echt even serieus dat ie een pistool uit zijn laatje zou pakken en me van de wereld zou schieten, maar hij begon te briesen dat ik op moest rotten en naar huis moest gaan...kom ik thuis, mijn moeder in tranen...had ie dus al gebeld dat ik geschorts was omdat ik zijn familie dood had gewenst....
Tja...had ik dus niet, maar goed zo had hij dat opgevat!
Hij heeft me nooit meer serieus genomen (deed ie al niet) en heeft dus ook tegen mijn ouders gezegt dat ik niet goed snik was...
Maar goed...Hilje is net klaar met een studie voor Uitvaartbegeleider, dus zover zat ik er nou ook weer niet naast met mijn beroepskeuze, volgens meneer van Goor sporen wij dus voor geen meter, maar goed, ik weet wel beter nu!
en dat is jouw pijnlijkste opmerking? volgens mij zit je in het verkeerde topic?quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:13 schreef bonke het volgende:
mijn moeder : ( geval apart )
vroeger , gingen we naar de kerk paps, mams , ikke , broertje en zus ( sorrela )
we zitte zo lekker en meneer pastoor was een preekje doen
zegt mams tegen paps "ga es van me jas af "
dus pa tilt ze kont ff op en mams laat een scheet
tadaaaaaaaaaa pa kreeg dus de schuld en me moeder kon je bij elkaar vegen
Hij is wel leuk jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:54 schreef Onderbroek het volgende:
toen straks was er op Net5 ofzo een programma over extreem kleine mensen (dwergen oid). Op den duur vroeg ik aan m'n broer die langs me zat van:
"weet jij waar dwergen voor de trein springen?"
Hij:"weet ik niet"
Ik:"bij de speelgoedwinkel"
Is niet echt pijnlijk, maar wel snoeihard
wheehehehehehquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:13 schreef bonke het volgende:
mijn moeder : ( geval apart )
vroeger , gingen we naar de kerk paps, mams , ikke , broertje en zus ( sorrela )
we zitte zo lekker en meneer pastoor was een preekje doen
zegt mams tegen paps "ga es van me jas af "
dus pa tilt ze kont ff op en mams laat een scheet
tadaaaaaaaaaa pa kreeg dus de schuld en me moeder kon je bij elkaar vegen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:32 schreef Gelderland het volgende:
Ik zat een keer met een vriend in de MC Donalds, en op een gegeven moment komt er een meisje naar ons tafeltje (die bij ons in de klas zat) om bij ons geld te zeuren etc (je kent dat wel) omdat ze geen geld bij zich had... (kwam zo'n 8x per week naar ons toe voor geld)
Wij hadden daar dus geen zin in, dus toen ze dat op een gegeven moment ook door had, liep ze maar weg....toen schreeuwde mijn vriend haar na (gewoon op een lachende toon): 'Ga maar bij je moeder zeuren om geld'...![]()
....Wat bleek later, haar moeder was een paar maanden geleden overleden (ahum)![]()
![]()
Ik was gisteren bij de bieb, en ik was juist het slachtoffer van zoiets. De bibliothecaresse zei tegen een meneer voor mij, die nog terug moest om iets te halen het volgende: Laat dan die meneer, of mevrouw, wat is het voor iets, die achter u staat dan even voor.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Aan het handje bij mama in de bieb toen ik een jaar of drie was over de vrouw achter de balie:
HEE JIJ DAAR MET DIE PUKKELS!!!! BEN JIJ EEN MENEER OF EEN MEVROUW?!?!
En het dan in mijn eentje volschrijven zekerquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:00 schreef Gelderland het volgende:
ik zou zeggen, maak zo'n topic
Oh ja, in mijn stekel-en-tuinbroek-periode ("punk") werd ik ook meer wel dan niet aangezien voor een jongen dan wel een militante lesbo. ("De heren-WC is daar"). Bijkomend leuke effect was wel dat mooie vrouwen mij aan de lopende band drankjes aanboden en dat komt goed uit als je aan de stufi zitquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En het dan in mijn eentje volschrijven zeker
Ik had natuurlijk ook kunnen doen alsof al die geweldig sarcastische opmerkingen uit mijn mond afkomstig zijn... Maar dat gelooft nu geen hond meer![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:59 schreef speedfreakssj het volgende:
het ziet er dan ook niet uit, een vrouw met stekeltjeshaar en een tuinbroek.
(...)
Als mijn vriendin haar haar afknipt (zoveel is het nog neit) kan ze oprotten.
Wie uitdeelt moet ook kunnen incasserenquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Goh, die foto blijft ook maar doorgaan hé? nadenken dat ze er inmiddels ANDERS uitziet is ook ZO moeilijk? ach ja, krijg je met kansloze mensen die niks anders kunnen dan andere afzeiken achter hun PC en dan zeggen dat ze dat IRL ook doen....
Maar ja, die mensen behoud je zolang er internet is.
Gelukkig heb je daar dingen als een virus voor.
Ik hoop niet dat het speadfreakssj himself is ...quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:52 schreef Gelderland het volgende:
vertel, welk verhaal zit er achter die foto dan? (en wie is dat op die foto)?![]()
die uitspraak past perfect in dit topic, want ik denk dat het hem wel isquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het speadfreakssj himself is ...![]()
Hahaquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:33 schreef Grandi_joost het volgende:
Met een groep vrienden in een café staan waar ook gebiljard wordt. Een gozer zag er redelijk professioneel uit, eigen keu bij en alles. Uiteraard is het in de hele kroeg net even volledig stil op het moment dat ik er in alle onschuld uit floep: "So, die biljarter ziet er echt goed uit"
Nog lang aan moeten horen...
Met zo een hoofd vraag je er ook wel omquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Goh, die foto blijft ook maar doorgaan hé? nadenken dat ze er inmiddels ANDERS uitziet is ook ZO moeilijk? ach ja, krijg je met kansloze mensen die niks anders kunnen dan andere afzeiken achter hun PC en dan zeggen dat ze dat IRL ook doen....
Maar ja, die mensen behoud je zolang er internet is.
Gelukkig heb je daar dingen als een virus voor.
mannen humorquote:Op donderdag 15 juli 2004 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
op verjaardag van een vriend zitten we met een paar jongens bij elkaar.. buurman is er ook met zijn 4 jarige dochter.. zegt een vriend van me.. zo, dat is over 15 jaar een echte mooie meid.. buurman: als je maar weet dat ik de eerste ben die er over heen gaat..
wij waren in shock hoor..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:54 schreef Untitled het volgende:
[..]
mannen humor
Ja ik bedoelde ook die buurmanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
wij waren in shock hoor..
Hahaha!quote:Op maandag 12 juli 2004 12:37 schreef mazaru het volgende:
Ik: Zou je schoenen dragen als je geen voeten had?!
Meisje: Nee
Ik: Waarom draag je dan een BH?!
Meisje: "Jij draagt toch ook een onderbroek??"
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:38 schreef Briefcase het volgende:
ik heb een keer een leuk bedoelde grap gemaakt die compleet verkeer viel:
"Bart, dit is je nieuwe collega"
"Hoi, ik ben Jos"
"Hey"
"Zoals je ziet zit Jos in een rolstoel, dus of je de deur naar de TD wil open laten ivm het ontbreken van de deurknop"
Wat later die dag
"Ik hoorde dat je een speciaal soort leer in je rolstoel hebt"
"Hoezo ?"
"Nou antilopenleer" :')
ik zou opstaan en hem een flinke tik tegen zijn muil geven,quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:16 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Papa MouseOver zit sinds een paar jaar in een rolstoel en kwam laatst een jeugdvriend tegen.
Vriend: "Jan, wat is dat nu, dat ziet er niet goed uit"
Pa:"Ja, dat kan gebeuren"
Vriend: "Jan, weet je wat je nu bent?"
Pa: "Eh?"
Vriend: "Gehandicapped. Toch maar goed dat je die priesteropleiding niet doorgezet hebt he?"
Pa: "Ehh? Want?"
Vriend: "Dan was je nu geestelijk gehandicapped! Whahaha ... Snap je em? Geestelijk.. priester.. whahaha"
Pa: "![]()
"
Bovenstaande is trouwens echt gebeurd. Gelukkig heeft pa zelf ook een flinke dosis zwarte humor
Ik was er zelf niet bij, en als pa het me vervolgens met een glimlach vertelt zal het wel loslopen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:27 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
ik zou opstaan en hem een flinke tik tegen zijn muil geven,
tactloze eikel
Goed genoeg gelurkt POSTEN!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet bij, en als pa het me vervolgens met een glimlach vertelt zal het wel loslopen.
Sommige dingen gebeuren nu eenmaal en dan moet je maar het beste ervan maken
sjees dan ben je ook snel op je teentjes getrapt hequote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:27 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
ik zou opstaan en hem een flinke tik tegen zijn muil geven,
tactloze eikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |