Eh 1988 toch????quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:06 schreef Wup het volgende:
hintjuh
Hidde Maas, Amsterdamned 1998
oeps......bloos, sorry, ja natuurlijk 1988quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:10 schreef babette21 het volgende:
Eh 1988 toch????![]()
Als Arthur vanavond niet compleet door gaat draaien op die open dag ben ik ernstig teleurgesteld....
zo ernstig dat ik misschien zélf wel tot drastische maatregelen over moet gaan....![]()
Als Nico en Lizzy nou zouden samenspannen tegen Joost.... dán werd 't misschien nog leuk!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:08 schreef Wup het volgende:
ze krijgen het nog druk vanavond.
die film, helaas, maar goed, niks aan te doen
helemaal mee eens! Hij mag wel op Claire mikken, maar ik schat dat ie toch teveel cognac naar binnen heeft gegoten dus schiet ie natuurlijk hartstikke mis: hij raakt Bram vol in zijn borst, die wordt door de kracht van de kogel naar achteren gelanceert en vliegt zo... door het raam!!!!quote:Arthur en Claire zullen deze week toch echt de show nog moeten gaan stelen,
maare... OP CLAIRE MAG NIET GESCHOTEN WORDEN!
en al helemaal niet als er ook een nog een Bramachtige geraakt gaat worden,
Claire verdient een solodrama. Of eentje samen met Arthur natuurlijk,
maar niks geen Bram of Duuk of andere slome sukkel.
Ach het is toch al de zesde keer dat ze gaatquote:Aafke's trouwpartijtje zal wel overgeslagen worden want dat krijgen ze nooit meer
in die aflevering gepropt, dus zwaai zwaai Aafke
beetje zonde, Aafke verdient toch ook minimaal een eigen aflevering als afscheid.
quote:ow en nog applaus voor de volledig onverschillige en dramaloze aftocht van Carlo.
Thanxquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Mooi gedaan babette!
hij heeft prima rollen gespeeld, deze in ONM blijft ik onbegrijpelijk vinden..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Frederik de Groot
In "De Fabriek" speelde hij een gigantisch achterbakse klootzak. Iemand die het achter de ellebogen had.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:56 schreef Wup het volgende:
hij heeft prima rollen gespeeld, deze in ONM blijft ik onbegrijpelijk vinden..
Je verwisselt 'm met Dr. Erik Koning.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:09 schreef babette21 het volgende:
Wat dacht je van zijn rol in Medisch Centrum West?! Speelde die dr. Vogel ofzo, echt een enorme engerd... pleegde uiteindelijk zelfmoord door zichzelf te vergiftigen...
dat laatste zou wel een leuke wending zijn, er mag best wat onverwachts gebeuren.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:20 schreef babette21 het volgende:
Ach het is toch al de zesde keer dat ze gaat-en, daar hoeven ze van mij niet zoveel aandacht aan te besteden. Een afscheid verdient ze idd wel, maar krijgt ze denk ik ook wel in september...
of...... Aafke wordt het slachtoffer van Arthur's wanhoop....
misschien ff checkuh of ze wel mag vliegen (vanwege d'r ziekte)?!?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:31 schreef Wup het volgende:
dat laatste zou wel een leuke wending zijn, er mag best wat onverwachts gebeuren.
alleen wat moet Aafke in het Beatrix terwijl ze een trouwpartijtje heeft georganiseerd?
En toen stond je tegen het beeldscherm te pissen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:20 schreef babette21 het volgende:
Ik heb 'm voor m'n tv uitgezwaaiD!!! Dag Carlo, 't gaat je goed, jongen!![]()
![]()
Je doelt op de scène waarin haar hooters te zien zijn, als ze in bad zit?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:32 schreef tybalt het volgende:
Medisch centrum west.. prachtige serie, die goede oude tijd! Mogen ze wat mij betreft herhalingen van gaan uitzenden.. was onze joyce uit ONM meerdere malen niet erg vervelend in beeld ;-) naughty girl..
En nog 'n fototje van 'n jonge Annemieke Verdoorn oftewel zuster Ingrid:quote:Op zondag 3 augustus 2003 21:55 schreef Zun het volgende:
Een paar scenes die op het netvlies gegrift staan:
> Dokter Simon (?) en Zuster Tessa (?) die in de auto van Evil Dokter Koning exploderen...
> Evil Dokter Volkel die zijn zelfmoorddrankje opdrinkt, na het wondermiddel tegen AIDS door de versnipperaar te hebben gehaald... Overigens later nog een mooie rol gespeeld in die andere allerbeste Nederlandse serie, Unit 13
> Dokter Jan die wordt neergeschoten terwijl hij bij zijn maîtresse in de armen staat...
Dat waren nog eens Tijden!
inderdaad prachtseriequote:Overigens later nog een mooie rol gespeeld in die andere allerbeste Nederlandse serie, Unit 13
De KRO moet de serie "De Weg" met André van den Heuvel en Kitty Janssen gaan herhalen. De serie ging over het leven van een wegenbouwer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
* Bet was een groot fan van zowel MCW als Unit13 en wil ze beide in de herhaling!!! *
Jij hebt wat met rokende mensen he?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:13 schreef tybalt het volgende:
in MCW rookte annemiek verdoorn ook nog.. erg sexy ;-) Niemand screencaps zeker?
Unit 13 schijnt dit najaar op dvd uit te komen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
* Bet was een groot fan van zowel MCW als Unit13 en wil ze beide in de herhaling!!! *
Buwèèèèrrrck! Wat moet die Robin Rienstra zich kut hebben gevoeld toen Tuur 'm kuste. Btw.: hoeveel gewonden worden er op 30 augustus in het Beatrix naar binnen gedragen? Of is het lizzy die in duizend stukken naar de operatietafel moet? En waarom droeg Tuur een donkere bril?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:57 schreef pberends het volgende:
LOL:'(
@ zoen.
De deejay van 3FM?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:03 schreef Wup het volgende:
zag ik nou Sander de Heer in het volgende seizoen?
Mijn eerste ingeving was dat het Irene van der Laar was. Maar is dr natuurlijk niet maar lijkt er wel erg op!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:01 schreef BVO het volgende:
We krijgen er weer een troetelmarokkaan bij zo te zien..
Dat ene donkere meisje zal ook wel een vaste rol gaan krijgen, zij is leuk.
Ik ken haar alleen ergens van..
Pauline van Rhenen is niet ontslagen, ze vertekt op eigen verzoekquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:05 schreef RealStevi0w het volgende:
Toen Aafke afscheid nam kwam er wel een brok in me keel .. Zolang en dan gewo0n ontslagen worden![]()
![]()
ja, maar dit kan toch nooit de manier zijn.....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:05 schreef tybalt het volgende:
Ging Kim Pieters er ook uit?
ik ken geen DJ's maar dat lijkt me sterk,quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
De deejay van 3FM?
Jij zou dan ook eens tevreden zijn!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:06 schreef dunn0w het volgende:
Viel erg tegen...
Jij zou dan ook eens tevreden zijn!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:07 schreef RealStevi0w het volgende:
slecht
Sander de Heer maakte samen met Ruud de Wild en Jeroen Kijk In De Vegte het programma ruuddewild.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:09 schreef Wup het volgende:
ik ken geen DJ's maar dat lijkt me sterk,
hij was David Bergman, de pappie van Sophie Bergman [Viviënne van den Assem] in Goudkust
en speelde inderdaad in Vrienden voor het leven het maatje van Eddie....
Dat die lul van een Niels toch eens blij is! Krijgt hij de leerstoel zo onder zijn reet geschoven, is hij er niet blij mee. Wat moet zo'n lul als Hugo er nou mee? Bij de geringste tegenslag gaat hij op de pep.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
ja, maar dit kan toch nooit de manier zijn.....
Hm nee, die is lang niet zo mooi.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:05 schreef teig het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving was dat het Irene van der Laar was. Maar is dr natuurlijk niet maar lijkt er wel erg op!!
Geen idee wie het wel is
ik kan me niet voorstellen dat Claire geen wraak gaat nemen op Judas....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat die lul van een Niels toch eens blij is! Krijgt hij de leerstoel zo onder zijn reet geschoven, is hij er niet blij mee. Wat moet zo'n lul als Hugo er nou mee? Bij de geringste tegenslag gaat hij op de pep.
Haha... dit snap ik ff niet... ik ben normaal niet zo kritisch... maar vond deze zomercliff tegenvallen... slechter dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij zou dan ook eens tevreden zijn!
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:05 schreef teig het volgende:
Mijn eerste ingeving was dat het Irene van der Laar was. Maar is dr natuurlijk niet maar lijkt er wel erg op!!
Geen idee wie het wel is
Zeer matig inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:04 schreef RealStevi0w het volgende:
ik vond deze cliffhanger zwaar slecht
denk je?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:35 schreef MirSus het volgende:
Claire zal ook nog wel een afscheid krijgen hoor in September
Oooohh ik weet alweer op wie ze lijktquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:31 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
volgens aftiteling is het of
Iris Overbeek, gespeeld door Annelieke Bouwers
of Sanne Klein, gespeeld door Petra Kagchelland
maar titelrol bij ONM is nooit zo betrouwbaar
Ohja hoor Claire is mooi nog niet weg?!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:36 schreef Wup het volgende:
[..]
denk je?
en Arthur?
Zijn er nog andere caps van haar, waarop ze iets 'beter' staat?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:31 schreef Wup het volgende:
[..]
[afbeelding]
volgens aftiteling is het of
Iris Overbeek, gespeeld door Annelieke Bouwers
of Sanne Klein, gespeeld door Petra Kagchelland
maar titelrol bij ONM is nooit zo betrouwbaar
haha dat zei ik als eerste reactie ook al....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:40 schreef MirSus het volgende:
Ohja hoor Claire is mooi nog niet weg?!!![]()
![]()
Want dat zullen ze ook niet ongemerkt laten gaan, zelfs die Carlo had een beter afscheid![]()
Arthur verdiende ook meer spectakel, beetje vreemd dat alle drama bij die slome Hugo werd neergelegd, hoewel Robin Rienstra alle lof verdient want hij deed het geweldig [ gisteren met die brief vond ik hem minder maar dat verweet ik Anouck Klomp, die haalt het slechtste in haar tegenspelers naar boven].quote:Arthur?? Zie je misschien nog wel ff vanuit de gevangenis![]()
Het feit dat je Kees&Co kijkt neem ik je meer dan kwalijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kijk normaal nooit ONM, maar wegens cliffhanger heb ik toch maar gekeken.
Dat was toch dat irritante kind uit Kees & Co, he?
Nou ja, iig hilarische cliffhanger..
ze kunnen ineens geen cliffhangers meer... ennum... het is steeds Pim Vosmaer als regisseur als het misgaat dus voor straf moet ie ontslagen als regisseur en moet ie terugkomen in de serie om Claire en Ellen op een behoorlijke manier de serie uit te spelenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:49 schreef pberends het volgende:
Maar dit is toch geen cliffhanger? We weten bijna alles al.
Nils is boos op Claire en gaan waarschijnlijk uit elkaar.
Lizzy en 'co zijn gewond en moesten met spoed naar het ziekenhuis.
Aafke en Koen gaan naar Zuid-Arika
Hugo gaat getuigen tegen Arthur en Arthur beland een paar jaar in de cel.
Waar was de cliffhanger?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:45 schreef Wup het volgende:
[..]
haha dat zei ik als eerste reactie ook al....
dat ik me rot had gelachen om die aftocht van Carlo door de achterdeur
ik dacht gebeurt Claire nou hetzelfde???
[..]
Arthur verdiende ook meer spectakel, beetje vreemd dat alle drama bij die slome Hugo werd neergelegd, hoewel Robin Rienstra alle lof verdient want hij deed het geweldig [ gisteren met die brief vond ik hem minder maar dat verweet ik Anouck Klomp, die haalt het slechtste in haar tegenspelers naar boven].
Ik vond die nieuwe karakters wel hèèl erg verdacht kijken naar Arthur...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:01 schreef Wup het volgende:
misschien heeft Arthur wel een acteur ingehuurd, vandaar die blindenbril, en is ie zelf lekker on the run............
Zondag komt de herhaling.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:01 schreef xstephaniex123 het volgende:
hey,
wat was er vanavond gebeurd? kheb t gemist omdat k moest werke,
kan iemand een kleine samenvatting geven aub??ik kan niet w88 op de herhaling:P
xx steef
zo, u is verwend....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:43 schreef BVO het volgende:
Zijn er nog andere caps van haar, waarop ze iets 'beter' staat?.
Volgens mij is dit het "zusje" van Sid en komt ze wraak nemen op de familie van Walsum?!quote:
Ook door Tuur inelkaargezet, net als Sid? Misschien Sids tweelingzusje?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
Volgens mij is dit het "zusje" van Sid en komt ze wraak nemen op de familie van Walsum?!![]()
![]()
mja dat was er niet... tenminste niet volgens de Wup normen ....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:14 schreef xstephaniex123 het volgende:
welk drama?!?!?!
ook uit Arthurs bastaard verzameling?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:13 schreef MirSus het volgende:
Volgens mij is dit het "zusje" van Sid en komt ze wraak nemen op de familie van Walsum?!![]()
![]()
Een slechte cliffhanger. Da's pas een drama. De arrestatie van Tuur ging ook veel te mak. Men had daar schietend moeten binnenvallen. Huug, Tuur en Duuk dood en Bram uit het raam. Claire bijna dood en Joyce raakt door een kogel onvruchtbaar. Who cares? Voor 3/4 is ze dat nu toch ook al.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:14 schreef xstephaniex123 het volgende:
welk drama?!?!?!
Dank jequote:
Wat moet je anders in de tijd tussen GTST en ER?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:48 schreef RedGuy het volgende:
Het feit dat je Kees&Co kijkt neem ik je meer dan kwalijk.
haha, op de valreep zowaar een keer wijze woorden van weet_ik_veel....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een slechte cliffhanger. Da's pas een drama.
daarom was het ook een door Arthur ingehuurde acteur en komt Arthur volgend seizoen gewoon weer opdraven voor een onvergetelijk eind.....quote:De arrestatie van Tuur ging ook veel te mak. Men had daar schietend moeten binnenvallen. Huug, Tuur en Duuk dood. Claire bijna dood en Joyce raakt door een kogel onvruchtbaar. Who cares? Voor 3/4 is ze dat nu toch ook al.
Zijn onverwachte "Kus" scene was toch zijn eind?!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
[..]
daarom was het ook een door Arthur ingehuurde acteur en komt Arthur volgend seizoen gewoon weer opdraven voor een onvergetelijk eind.....
WIV heeft nu al afkickverschijnselen!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:22 schreef Wup het volgende:
haha, op de valreep zowaar een keer wijze woorden van weet_ik_veel....
quote:daarom was het ook een door Arthur ingehuurde acteur en komt Arthur volgend seizoen gewoon weer opdraven voor een onvergetelijk eind.....
Dat was een door Tuur ingehuurde homo die het lekker vindt om Hugo te kussen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:25 schreef MirSus het volgende:
Zijn onverwachte "Kus" scene was toch zijn eind?!![]()
mja en dat van Duuk een foto van Liesje en dat van Claire een wodka...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:25 schreef MirSus het volgende:
Zijn onverwachte "Kus" scene was toch zijn eind?!![]()
En Lizzy kreeg een kusje van een tractor.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
mja en dat van Duuk een foto van Liesje en dat van Claire een wodka...
Aafke kreeg tenminste nog een Miguel, Ed en Jan.....
Ik vond die zonnebril behoorlijk gek.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:41 schreef RedGuy het volgende:
En ik had echt verwacht dat Arthur nog iets geks zou doen.
Was het Bram?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat was een door Tuur ingehuurde homo die het lekker vindt om Hugo te kussen.![]()
Lul! (quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Tsja... Ik zal maar niks zeggen over de tractor... Die had van mij wel harder mogen rijden dan 10km/uur... sorry WIV.
Bram is latent homosexueel. Hij twijfelt over wat hij wil en daarom trekt hij zich zo vaak in het ziekenhuis terug. Wil hij Ellen of wil hij de ziekenhuiskapper?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:37 schreef pberends het volgende:
Was het Bram?
Ik had liever een scène gezien waarbij Lizzy en Nico vechten achter een hakselmachine... De kijker ziet alleen de voorkant van de machine... Eén van de 2 dames kukelt erin... rondspattend vlees... en de kijker zit de hele zomer met de vraag: wie is er gehakt geworden? Da's pas echte horror!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik had trouwens liever een kleerscheurend gevecht tussen Nico en Lizzy gezien. Ratsj! Alles open!
Ik heb niet gezegd dat hij Lizzy zou raken! Vanzelfsprekend belandt Nico onder de banden van het 'snelheidsmonster'.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lul! ()
Een geile stier die al maandenlang geen koe meer heeft gehad. Bij het zien van Nico (fomaat van een koe) hoste hij op haar af. Zij jumpte nog net opzij en de stier werd tot gehakt gemalen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
en de kijker zit de hele zomer met de vraag: wie is er gehakt geworden? Da's pas echte horror!![]()
Je bedoelt het langzaamheidsmonster. Zo snel is een trekker niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb niet gezegd dat hij Lizzy zou raken! Vanzelfsprekend belandt Nico onder de banden van het snelheidsmonster.
En toen heb je 'm een trap onder de kloten gegeven voor alles wat hij in ONM deed?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:44 schreef Petracev het volgende:
chris uit ONM,
t duurde een kwartiertje voordat ik t door had, hij kwam me zóó bekend voor!
Nee, dat kon ik niet over mn hart verkrijgen,quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En toen heb je 'm een trap onder de kloten gegeven voor alles wat hij in ONM deed?
Haha... dat zou nou nog eens origineel zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Een geile stier die al maandenlang geen koe meer heeft gehad. Bij het zien van Nico (fomaat van een koe) hoste hij op haar af. Zij jumpte nog net opzij en de stier werd tot gehakt gemalen.
Doeiiiink! Klapbammmm! Roarrrrrrr! Rammeldebammel!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:50 schreef Iwan1976 het volgende:
Haha... dat zou nou nog eens origineel zijn.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vond die zonnebril behoorlijk gek.(Zal wel een verwijzing zijn naar één of andere maffiafilm.)
Arthur & Claire, DE helden van dit seizoen, dat is de reden dat ik de laatste uitzending een tegenvaller zou vinden, indien ze beiden niet terugkomen.quote:Ik had eerlijk gezegd ook meer verwacht van Arthur... Misschien dat we komend seizoen nog een paar scènes bij de rechtbank te zien krijgen... of ze slaan dat voor het gemak maar over. Ik heb sterk het gevoel dat Arthur nog terug gaat komen, want Arthur was toch een van de beste, zo niet het beste karakter van dit seizoen. (HINT: stuur een briefje naar Endemol/Yorin)
over het afscheid van Aafke zijn we het gelukkig massaal eensquote:De flashback met Miguel, Ed, Jan en Ruth was wat mij betreft het hoogtepunt van deze aflevering. Een waardig afscheid, waarvoor hulde. :')
ow? ik dacht een een fotootje?quote:Duuk kreeg toch nog een afscheidscadeau van Lisette, met haar schattige naambordje.
ik mag toch hopen van niet... ik hoop van harte dat we van dat kinderwensverhaallijntje verlost zijn, Joyce moet leukere dingen spelen.quote:Ik heb zo m'n twijfels over het feit dat Joyce een miskraam heeft gehad... Het zou een leugentje om bestwil kunnen zijn om van Duuk af te komen. De kans is klein, maar niet ondenkbaar.
mij hoor je altijd klagen dus ik zal de traditie voortzettenquote:Al met al was deze aflevering in ieder geval velen malen beter dan die van vorig jaar. Mij hoor je niet klagen!
Ellen verdient iets moois, dat is het minste wat ze haar schuldig zijn, hopelijk zonder Bram, die mag nog steeds uit het raam, of zelfs zonder scene de serie uit geschreven.quote:Het komende seizoen zullen we eerst nog getracteerd worden op de aflopende verhaallijnen van Bram & Ellen en de introductie van een aantal nieuwe karakters, waar we vanavond al een glimp van hebben mogen opvangen. Ik vraag me af of ze het gat kunnen opvullen...
yep, u hebt gelijk. Ik hoop wel dat ie een beetje een fouterd wordt, als David Bergman was ie veel te braaf....ik hou niet van brave mannen in soaps maar voor hem maakte ik een uitzonderingquote:Wup merkte al op dat Sander de Heer volgend seizoen zijn opwachting zal maken. Hij heeft in Goudkust niet alleen de vader van Sofie Bergman gespeeld, maar ook de rol van Robert van Galen (Sylvia's minnaar) in seizoen 1 stond op zijn naam.
de afteling van ONM vertrouw ik eigenlijk nooit zoquote:Aan de aftiteling te zien zullen de volgende karakters tot de vaste cast gaan behoren:Chris Vroman = Aram van de Rest Iris Overbeek = Annelieke Bouwers Sanne Klein = Petra Kagchelland Ylias Cabar = Gorkan Kucuksenturk
Gezien het feit dat Nico Swaab (Ilse Heus) na de nieuwkomers staat heb ik zo m'n twijfels of we haar nog terug gaan zien... (zo af en toe wordt er afgeweken van de gebruikelijke aftitellogica)
Klopt! Je kunt beter op mij vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
de afteling van ONM vertrouw ik eigenlijk nooit zo
een schattig 7 jarig jongetje ... wat aandoenlijk..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:44 schreef Petracev het volgende:
Ik ben vanmiddag met met mijn klas (groep 5) naar de musical 'Dolfje Weerwolfje' geweest.
3 x raden wie daar het lieve schattige 7-jarige jongetje "Dolfje" speelt?
Aram van de rest!
chris uit ONM,
t duurde een kwartiertje voordat ik t door had, hij kwam me zóó bekend voor!
Met groeihormonen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:01 schreef Wup het volgende:
een schattig 7 jarig jongetje ... wat aandoenlijk..
nee, hij zal wel elektrostimulatie op zichzelf hebben toegepast,quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met groeihormonen?
Tuurke Frankenstein heeft meer op zijn kerfstok. Ik hoop dat hij vanuit de USA ook nog wordt gesued, vanwege het overlijden van een patiënt die hij onderaan de wachtlijst plaatste.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:09 schreef Petracev het volgende:
nee, hij zal wel elektrostimulatie op zichzelf hebben toegepast,
al dan niet mbv arthur
Arthur is toch ook de huilebalk uit Medisch Centrum West! Meneer Schapers, die zijn comateuze broer wilde killen. Uiteindelijk deed zijn moeder (tegenwoordig Mevrouw de Cock met cee oh cee kaa) dat voor 'm. Btw.: in MCW woonde hij samen met Inge Ipenburg (Martine Hafkamp).quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:17 schreef pberends het volgende:
Maar Arthur lijkt toch best veel op Joost.
Arthur is toch regiseur van de Nederlandse "Green Mile"?
Huldequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Arthur is toch ook de huilebalk uit Medisch Centrum West! Meneer Schapers, die zijn comateuze broer wilde killen. Uiteindelijk deed zijn moeder (tegenwoordig Mevrouw de Cock met cee oh cee kaa) dat voor 'm. Btw.: in MCW woonde hij samen met Inge Ipenburg (Martine Hafkamp).
Ik EIS dat Arthur en Claire nog terugkomen!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
Arthur & Claire, DE helden van dit seizoen, dat is de reden dat ik de laatste uitzending een tegenvaller zou vinden, indien ze beiden niet terugkomen.
Ellen moet herenigd worden met (een levende) Bob.quote:Ellen verdient iets moois, dat is het minste wat ze haar schuldig zijn, hopelijk zonder Bram, die mag nog steeds uit het raam, of zelfs zonder scene de serie uit geschreven.
Met het vertrek van Arthur moet er inderdaad weer een nieuwe slechterik bij komen (Chris is al een poging daartoe), maar ik vrees dat die altijd in de schaduw van Arthur zal blijven staan. David Bergman was inderdaad te braaf, maar daardoor was het des te schokkender dat zijn dochter hem vermoordde (schitterende rol van Viviënne trouwens).quote:yep, u hebt gelijk. Ik hoop wel dat ie een beetje een fouterd wordt, als David Bergman was ie veel te braaf....ik hou niet van brave mannen in soaps maar voor hem maakte ik een uitzondering
* Wup eist meequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik EIS dat Arthur en Claire nog terugkomen!
die idols jongen is er toch een met vieze plukjes?quote:Ik heb ff zitten brainstormen over een mogelijke wraakoefening van Arthur. In de gevangenis maakt hij kennis met Tonnie de Vries (ex-Idol), die in opdracht van Arthur allerlei plannetjes moet uitvoeren om zijn zoon het leven zuur te maken...
hihi, dat hat ik een paar posts geleden ook al bedacht.. als straf omdat ie geen cliffs kan maken moet Pim Vosmaer zowel Ellen als Claire de serie uit komen spelenquote:Ellen moet herenigd worden met (een levende) Bob.
Chris wordt geen slechterik denk ik, zoals vele soapkarakters komt ie een beetje fout binnen maar dat wordt snel weer vergeten.quote:Met het vertrek van Arthur moet er inderdaad weer een nieuwe slechterik bij komen (Chris is al een poging daartoe), maar ik vrees dat die altijd in de schaduw van Arthur zal blijven staan.
Viviënne kwam op ee verkeerd moment in de serie, toen de boel al min of meer afgestorven was, ik heb nauwelijk op haar gelet moet ik bekennen, ze had de meest irritante tegenspeler die ik ooit in een soap heb moeten aanzien, maar die verhaallijn met de vadermoord was idd geweldig.quote:David Bergman was inderdaad te braaf, maar daardoor was het des te schokkender dat zijn dochter hem vermoordde (schitterende rol van Viviënne trouwens).
een agenda met een Liesje foto erin geplakt.......quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Lisette gaf Duuk een agenda en geen naambordje of fotolijstje
HaT???quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:43 schreef Wup het volgende:
hihi, dat hat ik een paar posts geleden ook al bedacht.. als straf omdat ie geen cliffs kan maken moet Pim Vosmaer zowel Ellen als Claire de serie uit komen spelen
Frommelmans paalt Tara een paar keer en wordt dan net zo'n slappe lul als Carlo.quote:Chris wordt geen slechterik denk ik, zoals vele soapkarakters komt ie een beetje fout binnen maar dat wordt snel weer vergeten.
Hij had te hoge salariseisen.quote:Het blijft mij een raadsel waarom ze van Arthur afwilden. Niet alleen een geweldig personage maar ook nog een schitterend neergezet. Ik denk dat ze een hele grote fout hebben gemaakt....
De echte Tuur zit nu op Bonaire en knoopt een relatie met Priscilla Bouvijf of Bouvier of hoe ze heette aan. Claire en Hugo krijgen er lucht van en komen Priscilla redden. Om van Claire af te geraken steelt hij een boot en op het achtersteven tracht hij Claire met een knuppel bewusteloos te slaan en te verzuipen. Echter, Claire bukt zich en Tuur valt in het water. Hij kan niet zwemmen en verdrinkt. De ontvoerde Hugo sterft een honger- en uitdrogingsdood.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:47 schreef Wup het volgende:
ow herstel... Arthur mag het gevang niet in,
ik hou nog even vast aan de idee dat hij een dubbelganger heeft ingehuurd en inmiddels zelf ergens op een tropisch eiland van het leven geniet.
daar komt hij tijdens de zomerstop zomaar ineens Claire tegen en samen keren ze terug naar Ulft [ ja ULft ja] om hun zaakjes af te handelen.
Nico stort zich voor de tractor en sterft een heldendood en Lizzy & Joost leefden nog lang en gelukkig?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
Gezien het feit dat Nico Swaab (Ilse Heus) na de nieuwkomers staat heb ik zo m'n twijfels of we haar nog terug gaan zien... (zo af en toe wordt er afgeweken van de gebruikelijke aftitellogica)
Ik doelde op haar eigen naambordje... of liever gezegd uithangbord.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:46 schreef Viking84 het volgende:
Lisette gaf Duuk een agenda en geen naambordje of fotolijstje
Lizzy ziet er veel sexier uit dan dat werkpaard. Het lekkerewijvengehalte moet op peil blijven.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:09 schreef Wup het volgende:
Nico stort zich voor de tractor en sterft een heldendood en Lizzy & Joost leefden nog lang en gelukkig?
zou jammer zijn, Nico had tenminste wel aanleg om bitch te kunnen zijn.
Er staat ook nog een fout op! Ze heet Zuster Beatrix, according to Melchior Vehmeijer.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik doelde op haar eigen naambordje... of liever gezegd uithangbord.
Weet je dat of denk je dat? Misschien wilde hij zelf weg om weer toneel/film te gaan doen. Hidde Maas is zijn geld in ieder geval dubbel en dwars waard geweest...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij had te hoge salariseisen.
het klinkt in elk geval geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:19 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien wilde hij zelf weg om weer toneel/film te gaan doen. Hidde Maas is zijn geld in ieder geval dubbel en dwars waard geweest...
Misschien worden Niels en het karakter van Sander de Heer rivalen... Niels moet geen suffe *** worden... anders moet hij maar teruggaan naar z'n 'poeske' in Brussel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Niels wordt ook een Hugo
braaf en saai en maar jammeren om een broer waar hij het bestaan nooit van afgeweten heeft.
Laat Niels & Joyce maar een relatie krijgen ofzo.........
Dat kan ook een Reitsebergsematrekje zijn. De hele familie klit bij elkaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:17 schreef Wup het volgende:
Niels wordt ook een Hugo
braaf en saai en maar jammeren om een broer waar hij het bestaan nooit van afgeweten heeft.
Incest is okay zolang het maar binnen de familie blijft?quote:Laat Niels & Joyce maar een relatie krijgen ofzo.........
Toch heb ik gelijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:23 schreef Wup het volgende:
het klinkt in elk geval geloofwaardiger.
ONM gaat hem vreselijk missen......
mee eens, het gaat helemaal niet goed met Niels sinds dat stomme poeske opdook.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien worden Niels en het karakter van Sander de Heer rivalen... Niels moet geen suffe *** worden... anders moet hij maar teruggaan naar z'n 'poeske' in Brussel.
Laat die ouwe man toch eens met rust, pubertje!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:27 schreef Wup het volgende:
mee eens, het gaat helemaal niet goed met Niels sinds dat stomme poeske opdook.
Niels moet weer flink de boel voor gaan liegen en onschuldige patienten omleggen enzo....
Is me niet opgevallen. Ik moest zoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:36 schreef Wup het volgende:
ik vond het ook helemaal stoer dat Aafke in het zwart trouwde.
haha, ik kreeg niet eens de tijd om te jammeren om Claire, want dat was een scene van nog geen halve seconde.....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is me niet opgevallen. Ik moest zotoen ze vertrok.
Ikquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:43 schreef Wup het volgende:
haha, ik kreeg niet eens de tijd om te jammeren om Claire, want dat was een scene van nog geen halve seconde.....
Die ene broek was tot op de draad versleten. Ze werd slechts een keer gestoomd, toen Huug in 't Beatrix lag na zijn cold turkey. 't Werd ook tijd, want die broek kon je rechtop zetten zonder dat ze omviel. Hugo is dus eigenlijk Dr. Stinkerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
ow en Hugo had voor het eerst sinds hij in de serie is geloof ikeen andere broek gekregen.....
speciaal aangeschaft voor die kus van Arthur denk ik.....
ja dat bedoel ik, Hidde Maas weigerde natuurlijk om die scene te spelen als er geen andere broek voor Hugo zou komen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die ene broek was tot op de draad versleten. Ze werd slechts een keer gestoomd, toen Huug in 't Beatrix lag na zijn cold turkey. 't Werd ook tijd, want die broek kon je rechtop zetten zonder dat ze omviel. Hugo is dus eigenlijk Dr. Stinkerd.
nou die missie is dan aardig gelukt.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vermoed trouwens dat Victor wel een echte zoon van Ed is en dat Tuur dat verhaal heeft verzonnen, puur en alleen om de Couwenbergs dwars te zitten of gek te maken. The prick!
Ja en wat dacht je hoeveel de incontinentieslips van Aafke kostten? Die kosten worden nu ook bespaard. Evenals de dweilen die nodig waren om de kwijl en de kwak van Duuk op te ruimen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:56 schreef Wup het volgende:
ja dat bedoel ik, Hidde Maas weigerde natuurlijk om die scene te spelen als er geen andere broek voor Hugo zou komen.
Gelukkig kon het budget wat opgeschroefd worden nu ze van dat hoge salaris van Hidde Maas af zijn.
Uiteraard, want nu staat haar theemuts droog. Maar niet voor lang, want ze gaat het met Frommelmans doen, na de zomer.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:03 schreef Wup het volgende:
Tara kan een moord wel begrijpen maar de wereld is te klein voor zoveel slechtheid als iemand haar vriendje niet leuk vindt......
en wat heb ik een medelijden met hem... gaat hij straks ook nog beroerd acteren ....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Uiteraard, want nu staat haar theemuts droog. Maar niet voor lang, want ze gaat het met Frommelmans doen, na de zomer.
Maar hij neukt wel de lekkerste wijven.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
en wat heb ik een medelijden met hem... gaat hij straks ook nog beroerd acteren ....
Volgens mij moeten wij tweeën een rol in ONM gaan spelen. Jij wordt Lizzy en ik ... de nieuwe bad guy.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
en wat heb ik een medelijden met hem... gaat hij straks ook nog beroerd acteren ....
er moet een nieuwe Claire, deze Lizzy is niks mis mee...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgens mij moeten wij tweeën een rol in ONM gaan spelen. Jij wordt Lizzy en ik ... de nieuwe bad guy.
Klopt. Nikkie is ultralekker, met haar sexy kuiltje in haar sexy kinnetje..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:22 schreef Wup het volgende:
er moet een nieuwe Claire, deze Lizzy is niks mis mee...
En Joost staat aan Hugo's zijde, want die verschaft 'm zo nu en dan wat geld als hij weer eens op zwart zaad zit.quote:het kan natuurlijk altijd nog dat Claire een recast krijgt en dat ze gewoon helemaal niet de serie uitgaat.
Tara neemt het op voor haar pappie en krijgt dus ruzie met Hugo. Claire heeft ook nog een rekening te vereffenen met Hugo dus wordt partners in crime met Tara. Als dat geen vuurdoop is voor die nieuwe actrice......
Nee, Joost ligt dood te bloeden onder die tractor...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Joost staat aan Hugo's zijde, want die verschaft 'm zo nu en dan wat geld als hij weer eens op zwart zaad zit.
haha nou vergeet het maar....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef Fluusje het volgende:
Wanneer zal Victor terugkeren??? Ik hoop snel!!!
Joost en Lizzy overleven de ramp. Nico en de crew worden geplet. Who cares? Een koe en wat arbeiders meer of minder ......quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:27 schreef Wup het volgende:
Nee, Joost ligt dood te bloeden onder die tractor...
Vic Kever komt niet terug, want Joppie had er geen zin meer an.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef Fluusje het volgende:
Wanneer zal Victor terugkeren??? Ik hoop snel!!!
met een Joost minder zouden ze mij een plezier doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joost en Lizzy overleven de ramp. Nico en de crew worden geplet. Who cares? Een koe en wat arbeiders meer of minder ......
Ja, dat dacht jij! Vanaf maandag duurt Kut & Carlo een heel uur!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
en de komende maanden geen Cash & Carlo meer
dat is niet aardig, hij heeft het hardstikke lang gedaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vic Kever komt niet terug, want Joppie had er geen zin meer an.
Joah, da dagde gij! Hoe groter de ramp, des te meer inspiratie Joost opdoet. Een van Walsum is per definitie niet goed wijs of een week mannelijk geslachtsdeel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
maar goed, een voordeel we zijn eindelijk van die filmverhaallijn af nu.
Maar dat luie varken ligt liever op de regiestoel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:43 schreef Wup het volgende:
dat is niet aardig, hij heeft het hardstikke lang gedaan.
ja maar dan hoef ik het niet meer te zien; ik zag vandaag trouwens dat ze een herhaling uitzonden, ze moeten wel erg wanhopig zijn om dat programma te gaan herhalen .....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat dacht jij! Vanaf maandag duurt Kut & Carlo een heel uur!
Wat zal het hier na het weekend stil worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:45 schreef Wup het volgende:
maar goed back on topic
ik gun het hem van harte en hij doet het niet slecht toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar dat luie varken ligt liever op de regiestoel.
Rustig maar! Ik oefende al voor de rol van bad guy.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:49 schreef Wup het volgende:
ik gun het hem van harte en hij doet het niet slecht toch?
ik vind het helemaal geen slechte zaak als personages na een x aantal jaren hun biezen pakken.
soms raken ze gewoon 'op' hoewel dat voor Victor niet echt op ging.
meubelstukken als Aafke, JP en Lisette oke, die mogen eeuwig blijven maar dat werkt alleen als ze sporadisch een verhaallijn krijgen.
het verloop moet een beetje in orde zijn wil een soap leuk blijven.
ze maken er een zooitje van of ik kan de logica niet volgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:35 schreef Iwan1976 het volgende:
De logica die zowel bij OnM als GTST wordt toegepast is erg simpel. Eerst heb je in alfabetische volgorde de reeks met vaste acteurs (in GTST o.b.v. wie het langste in de serie zit). Vervolgens komen de gastrollen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ze maken er een zooitje van of ik kan de logica niet volgen.
even de hel lijst
Chris Vroman = Aram van de Rest, hij wordt zoals verwacht vaste cast.
Koen Ligthart = Frederik de Groot, dat is gewoon een gastrol
Iris Overbeek = Annelieke Bouwers
Sanne Klein = Petra Kagchelland
Ylias Cabar = Gorkan Kucuksenturk
[ de vandaag geintroduceerde nieuwkomers, maar geen Sander de Heer helaas].
Nico Swaab = Ilse Heus
cameraman = Patrick Brunsveld
Listette Krol = Melline Molerus, eeuwige gastrol
Gyman Couwenberg = Mitchel-Lee Chandreperkash
Mo Cabar= Jhordy Groenland
ik kan geen enkele logica in deze volgorde ontdekken,
niet alfabetisch, [alleen het rijtje van nieuwkomers en de broertjes]
niet op hoe lang iemand al meedraait...
Nico staat voor de cameraman en Lisette er weer achter....
ik snap er niks van, zou dat opzet zijn?
nee maar er worden zo vaak fouten gemaakt bij ONM, dat is gewoon geen incident meer. Ook erg inconsequent. De laatste keer dat Gyman er bij was, tijdens een dinertje bij Aafke vlak voor haar operatie, had hij best veel tekst, kwam niet op de titelrol.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Af en toe wil het gebeuren dat de aftiteling van verschillende afleveringen met elkaar verwisseld zijn... Of er ontbreken domweg namen, danwel staan er namen op die niet te zien zijn geweest in de bewuste aflevering. Tsja... da's gewoon slordig en heeft niks met logica te maken.
Over het algemeen komt iemand die meer dan 2 zinnen tekst heeft op de aftiteling. Dat heeft, vermoed ik, te maken met de status van de acteur in kwestie: gastrol, (edel)figurant. (en bijbehorend salaris c.q. reiskostenvergoeding)
Als ervaren 'episode logger' (6 jaar alweer) kan ik nog veel meer interessante dingen vertellen over de 'opening' en 'closing credits', maar ik denk dat niemand daarop zit te wachten.![]()
![]()
Als een acteur vaker tekst gehad heeft (d.w.z. meer dan 2 regels), komt hij in 99% van de gevallen gewoon op de aftiteling, ook al heeft hij in een bepaalde aflevering geen tekst.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 03:46 schreef Wup het volgende:
nee maar er worden zo vaak fouten gemaakt bij ONM, dat is gewoon geen incident meer. Ook erg inconsequent. De laatste keer dat Gyman er bij was, tijdens een dinertje bij Aafke vlak voor haar operatie, had hij best veel tekst, kwam niet op de titelrol.
Vandaag was hij nog geen fractie van een seconde in beeld en stond hij er wel op.
Joke heeft nooit echt tekst gehad en staat, met aan zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid, als figurant in de boeken van Endemol. Ik meen ooit gehoord te hebben dat die slechts een standaard reiskostenvergoeding krijgen. Dat zijn mensen die voor hun plezier daar komen. Echte acteurs krijgen een 'normaal' salaris en belanden in 99% van de gevallen op de afiteling.quote:Eerder heb ik al eens opgemerkt dat terugkerende types als Joke [nu ook Marlies] en Wessel , nooit vermeld worden, dat is vreemd, ik neem toch aan dat die mensen wel gewoon betaald worden
net als het personeel en patienten in het Beatrix, de ene wel, de ander niet. Tekst of geen tekst gaat daarbij niet op.
en wat ze aan reiskostenvergoeding krijgen staat er vreemdgenoeg nooit achter
Er wordt hier inderdaad heel wat gezeken op het forum.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar er worden natuurlijk regelmatig fouten gemaakt... en dat is maar goed ook, want anders hadden we niks meer om over te klagen.
Alternative Love ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
en de komende maanden geen Cash & Carlo meer
ja maar alleen maar over de titelrolquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er wordt hier inderdaad heel wat gezeken op het forum.
Nee, er komt een heel uur Kut & Carlo!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:23 schreef Petracev het volgende:
Alternative Love ??
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik keek net in de veronicagids...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:23 schreef Petracev het volgende:
[..]
Alternative Love ??
![]()
![]()
![]()
![]()
En over mijn topics.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:23 schreef Wup het volgende:
ja maar alleen maar over de titelrol
Dat zei 'k toch!?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:26 schreef Petracev het volgende:
Er komt gewoon ECHT EEN UUR cash en carlo
mja, Ruth Jacotte mag idd terugquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:29 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het een leuke aflevering gister!Afscheid Aafke: Dit vond ik een mooi einde voor Aafke. Even al haar mannen laten zien met de oude tune erbij!(Die moet volgend seizoen weer terug) Erg mooi afscheid
![]()
Claire en Arthur moeten allebei terug minimaal om een behoorlijk vertrek te krijgen.quote:Niels-Claire: Ik had niet verwacht dat ze uit elkaar zouden gaan. Dus toch exit Claire
![]()
dat is onlief, Carlo verdiende dat, Duuk niet.quote:Duuk: Precies het afscheid dat hij verdiende: Geluidloos
nee, het is een goedbewaard geheim maar Joost blijft dood achter onder die tractorquote:Nico-Lizzy-Joost: Ik heb die Nico nooit leuk gevondenBeetje jammer dat ze meteen die cliff verklappen met de vooruitblik. Joost en Lizzy allebei naar 't ziekenhuis.
dat was Arthur niet maar zijn dubbelganger....quote:Arthur: Wat een kuteinde zeg voor Arthu. Meegenomen door de politieHij had een veel grootser afscheid verdiend
Zijn afscheid met Hugo was daarentegen weer wel leuk...
ja ze stonden allemaal vermeld op de gastrollijst, behalve 'die ene vent uit Vrienden voor 't leven'quote:Nieuwe personages: Die buitenlandse jongen, dat blonde meisje, en die met dat donkere haar. Ik neem aan dat die volgend seizoen een rol gaan spelen, gezien het camerawerk... Zag ik nou ook die ene vent uit Vrienden voor 't leven?![]()
Als ze maar niet Gordon weer doenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:44 schreef Wup het volgende:
mja, Ruth Jacotte mag idd terug
en Aafke als enige een mooi afscheid, het kon er gelukkig nog vanaf .....
Jij blijft je maar vasthouden aan een Claire-recast, maar k denk toch echt dat dit haar exit wasquote:Claire en Arthur moeten allebei terug minimaal om een behoorlijk vertrek te krijgen.
dit kan gewoon niet.
Hoewel, Kim Pieters was volgens mij hardstikke nerveus, ze zat onder de puisten.
of misschien kwam dat omdat alle make-up opgegaan was aan Annemieke Verdoorn, asjemenou zeg...
Duuk was nou niet wat je kunt noemen een boeiend personage. Alleen de cliff met Olaf en de verhaallijn met Bobby/Nikki was wel leuk.quote:dat is onlief, Carlo verdiende dat, Duuk niet.
Joost hoeft niet dood.quote:nee, het is een goedbewaard geheim maar Joost blijft dood achter onder die tractor
Vandaar de zwarte bril...quote:dat was Arthur niet maar zijn dubbelganger....
Die was ook niet te zien in de aflevering, alleen in de preview!quote:ja ze stonden allemaal vermeld op de gastrollijst, behalve 'die ene vent uit Vrienden voor 't leven'
ja, weet ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat zei 'k toch!?
ook zonder recast moet ze nog terug, voor een behoorlijk afscheid, maar je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, dat ze helemaal nerveus was vanwege haar laatste scene.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:51 schreef Svensational het volgende:
Jij blijft je maar vasthouden aan een Claire-recast, maar k denk toch echt dat dit haar exit was
alleen al om trouwe dienst verdient een acteur een behoorlijke eindscene [ muv Dennis Overeem].quote:Duuk was nou niet wat je kunt noemen een boeiend personage. Alleen de cliff met Olaf en de verhaallijn met Bobby/Nikki was wel leuk.
jawellus, hij mag de Cash & Carlo show gaan doenquote:Joost hoeft niet dood.
yep, u heeft gelijk, de anderen kende ik niet dus ik staarde me wat blind op hem...quote:Die was ook niet te zien in de aflevering, alleen in de preview!
Ze hebben blijkbaar alles afgeraffeld. Alleen Aafke kreeg een waardig afscheid..Ben benieuw hoe dat met Bram en Ellen gaat..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:00 schreef Wup het volgende:
ook zonder recast moet ze nog terug, voor een behoorlijk afscheid, maar je zou best wel eens gelijk kunnen hebben, dat ze helemaal nerveus was vanwege haar laatste scene.
de schrijvers moeten zich dan wel dood gaan schamen dan hoor.
Dan moet het toch Bram zijn die eraan gaatquote:alleen al om trouwe dienst verdient een acteur een behoorlijke eindscene [ muv Dennis Overeem].
Ellen verdient iets heel geweldigs, en de kijkers al helemaal dus dat gaat helemaal goedkomen ...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:08 schreef Svensational het volgende:
Ze hebben blijkbaar alles afgeraffeld. Alleen Aafke kreeg een waardig afscheid..Ben benieuw hoe dat met Bram en Ellen gaat..
ik vind een dramatische dood dus wel een behoorlijk afscheid....quote:.Dan moet het toch Bram zijn die eraan gaat![]()
haha bij Claire heet wodka's achteroverslaan niet bezatten hoorquote:BTW, Claire en Arthur zijn nog niet echt weg... Claire's laatst shot was dat ze zich aan het bezatten was. Arthur kan nog van alles uithalen in zijn rit naar het politiebureau...[quote]
nou dat zegt dan toch genoeg......quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:10 schreef Svensational het volgende:
Mwoah, Ariels afscheid was ook niet spectaculair...
Mogelijke redenen waarom Arthur een zonnebril droeg:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:45 schreef Svensational het volgende:
We moeten iig nog te weten krijgen waarom hij die zonnebril op had en waarom Claire zomaar vertrekt als Niels dat vraagt...
Cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:57 schreef Svensational het volgende:
Wup, wat is dat toch voor flubberding dat je steeds op die collages plakt?
Dat is de irritante vervanging van het irritante FOK! Logo. En dat komt allemaal door de jongens van Het Net!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:57 schreef Svensational het volgende:
Wup, wat is dat toch voor flubberding dat je steeds op die collages plakt?
mhz, is me nog niet opgevallen, stond het op die opendag posters?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Over irritante logo's gesproken... wat is het nieuwe logo van het AZB (Academisch Ziekenhuis Beatrix) lelijk!
Mooi... op de aftiteling staat dat ze de rol speelt van Iris Overbeek... Of het staat fout op haar site, of de jongens van de aftiteling hebben weer geblunderd.quote:Volledige naam: Ine Annelieke Bouwers
Geboorte datum: 4 mei 1976
Geboorte plaats: Rhenen
Nationaliteit: Nederlandse
Annelieke Bouwers wordt op 4 mei 1976 geboren in Rhenen. Haar eerste levensjaren woont ze in Veenendaal. Op haar 4e verhuist het gezin naar Emmen.
Het podium trekt haar al vroeg aan en op haar 12e staat ze in de finale van ’Goofy’s Super Swing’, een in die tijd populair kinderprogramma van de NCRV. Zulke avonturen wil ze wel vaker meemaken en niet lang daarna reageert ze op een oproep in een blad om mee te werken aan een tv-commercial. Annelieke wordt uitgekozen en is vervolgens een jaar lang te zien in ’Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper’.
Ze schrijft zich in bij een castingbureau waarna ze onder meer in verscheidene commercials te zien is. Na de Havo voltooid te hebben besluit ze een ’sabbatjaartje’ te nemen. Annelieke is betrokken geraakt bij het schoolcabaret en verschillende mensen raden haar aan ’iets met zang te gaan doen’. Ze besluit in haar pauzejaar klassiek zangles te gaan nemen. Al gauw adviseert haar zangpedagoog haar een professionele zangopleiding te gaan volgen. Ze wordt toegelaten tot het conservatorium te Enschede waar Anne Haenen haar hoofddocent is. In deze periode werkt ze aan verscheidene musicals en opera’s mee in Nederland en Duitsland. Ze studeert daarnaast van maart t/m mei 2002 aan het Mozarteum in Salzburg, Oostenrijk. In de zomer van 2002 studeert Annelieke af. Niet lang daarna wordt ze aangenomen voor een 2e-fase studie muziektheater aan het conservatorium in Rotterdam waar, behalve aan zanglessen, veel aandacht wordt besteed aan dans en acteren.
Sinds december 2001 werkt Annelieke mee aan de show ’Barcelona’ die wordt opgevoerd in Event Centre Aalsmeer en waarin zij de onder meer de klassieke rol op zich neemt. Vanaf september 2003 speelt zij ook de rol van Isabella, één van de hoofdrollen uit de show.
Annelieke heeft ook het afgelopen jaar in ’the Sound of Music’ gespeeld. Daarin speelde ze de rol van postulante Eleonore en dienstmeid Ursula.
Verder is Annelieke het vorig jaar ’het gezicht van BNN.nl’ geweest. Zij heeft in die tijd verschillende filmpjes en fotoreportages gemaakt.
Momenteel is Annelieke als engel te zien in de nieuwe commercial van Philadelphia
Binnenkort zal zij als Sanne Klein te zien zijn in 'Onderweg naar Morgen'.
Nee, het logo staat op alle uniformen... donkerpaarse letters met een gele en lichtblauwe achtergrond.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
mhz, is me nog niet opgevallen, stond het op die opendag posters?
maar het is vast geen flubberding... flubberdingen zijn goed
Is mij nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Over irritante logo's gesproken... wat is het nieuwe logo van het AZB (Academisch Ziekenhuis Beatrix) lelijk!![]()
ik heb Chris even ingehuurd als showmodel, maar ik zie geen paars maar zwart..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee, het logo staat op alle uniformen... donkerpaarse letters met een gele en lichtblauwe achtergrond.
Ik heb net de hele aflevering in slowmotion gekeken om hem te transcriberen... en toen viel me dat op bij de aftiteling.
'woord voor woord uitschrijven'... Arthur heeft dat woord, of een variant daarop, ooit gebruikt in een aflevering. Dat was geloof ik toen Ellen ontslag had genomen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:59 schreef Svensational het volgende:
transcriberen
best aardige staat van dienst, maar belangrijker is of ze een beetje een leuke rol krijgt en hoe ze het er vanaf brengt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:43 schreef Iwan1976 het volgende:
Alvast wat informatie en foto's van Annelieke Bouwers, die de rol van Sanne Klein gaat spelen:
Mooi... op de aftiteling staat dat ze de rol speelt van Iris Overbeek... Of het staat fout op haar site, of de jongens van de aftiteling hebben weer geblunderd.
Iets te lang in de Galaxy gezeten...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:02 schreef dunn0w het volgende:
Chris heeft altijd wallen onder zijn ogen...
Chris heeft bijna altijd zijn bek openstaan, dat is wel een beetje storend....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:02 schreef dunn0w het volgende:
Chris heeft altijd wallen onder zijn ogen...
Er is erg weinig over haar te vinden:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
heb je ook een CVtje van Anouck Klomp?
quote:Naam: Anouck Klomp
Geboortedatum: 27 jaar
Geboren in: Groningen
Op woensdag 18 juni 2003 maakt een opvallend nieuw gezicht haar opwachting in de soap Onderweg naar Morgen. Nieuwkomer Anouck Klomp zal te zien zijn in de rol van Tara van Walsum.
Tara van Walsum is uiteraard de dochter van Arthur van Walsum en het zusje van Hugo en Joost van Walsum. Het karakter van het meisje laat wat te wensen over want al snel zal blijken dat het geen katje is om zonder handschoenen aan te pakken. Binnen de kortste keren komt ze dan ook een medisch schandaal op het spoor.
De rebelse Tara wordt gespeeld door de 27-jarige Anouck Klomp. Deze nieuwkomer werd geboren in Groningen en woont thans in Amsterdam. Klomp studeerde na het afronden van de HAVO achtereenvolgens aan de Hogeschool van Amsterdam en de Universiteit van Amsterdam.
Na haar studie combineerde zij een carriere als personeelsadviseur met toneellessen aan 'De Trap', waar zij diverse workshops met succes voltooide.
Soap-actrice:
Sinds 18 juni als Tara van Walsum Onderweg naar Morgen
Toneelopleiding:
Volgde toneellessen aan De Trap.
Studie:
Personeel en Arbeid, Hogeschool Amsterdam
Arbeids- en Organisatie-sociologie, Universiteit Amsterdam.
Daar dacht ik ook meteen aan... maar zal wel niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:08 schreef Svensational het volgende:
Als er toch geen hout van klopt van de aftiteling, kan Iris dus ook Overbeeke heten. Zusje/nicht/familie van Sander
waarom ben ik nou niet verbaasd........quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is erg weinig over haar te vinden:
Ik stem ook voor.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:10 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat Wup nu wel eens een icon mag nemen, ook al vind ze het storend. Zo'n Wuppie is wel leuk
[afbeelding]
als Claire een grafsteen krijgt in ONM maak ik er een avatar van oke?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:19 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar Wup niet...
Volgens de telling van Endemol zijn er 2095 afleveringen uitgezonden, maar als ik het me goed herinner hebben ze ooit een fout gemaakt in de nummering. In seizoen 6 werd er met kerstmis (vr. 25-12-1998) geen aflevering uitgezonden, maar men is wel gewoon door gaan nummeren.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
Iwan, hoeveel afleveringen zijn er nou geweest? En was dit het 10e seizoen?
Ach, jij vindt Aafke best wel lekker, toch!?quote:Op zondag 13 juni 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het niet jammer dat Aafke weg is. Ik vond haar altijd superirritant. Maar dan weer zo;n einde. Echt te mooi voor woorden
quote:Op zondag 13 juni 2004 00:45 schreef Svensational het volgende:
Aafke was echt een megababe![]()
Aaphce was niet irritant. Ze was goed voor iedereen. Ja ... iedereen. Zoveel kerels heeft ze dus gehad.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het niet jammer dat Aafke weg is. Ik vond haar altijd superirritant. Maar dan weer zo;n einde. Echt te mooi voor woorden
doe es niet zo fout.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! En nu Claire er nog uitkiepen en ONM is gezuiverd.
Ze stonk intussen naar formaldehyde, maar de neus van Koen, die vroeger veel coke te kreeg te verwerken (vandaar dat papbrein), ruikt dat toch niet meer.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
Ja, Aafke was best wel een slettebakje...
Er moet daar eens dringend worden gezuiverd. Bram, Joost, Kyra, Nico, Claire, Duuk en Renée moeten er uit worden gefiltreerd. Lizzy mag overblijven, net als Joyce die nu de rol van oma gaat vervullen.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:03 schreef Wup het volgende:
doe es niet zo fout.
zuiveren is iets heel anders.
dat is het zsm wegwerken van Bram, Kyra, Joost [Hugo is inmiddels een twijfelgeval ...]
Ik heb ooit een hoertje met de naam Claire gekend.quote:Claire krijgt gewoon het directeursbaantje van Arthur en blijft dat tot Arthur haar in hoogste eigen persoon over een jaar of 5 komt neerknallen.....
Dat waren geen exen, maar klanten....quote:en een begrafenis waar echt hele busladingen exen komen opdraven en met elkaar op de vuist gaan
Zodat jij eindelijk een avatar kunt nemen...quote:Op zondag 13 juni 2004 01:03 schreef Wup het volgende:
en een grafsteen natuurlijk
Kan ze op richten als ze staat te pissen.....quote:Op zondag 13 juni 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
Zodat jij eindelijk een avatar kunt nemen...
* Wup kruipt stoer in de ontkenningsfasequote:Op zondag 13 juni 2004 01:10 schreef Svensational het volgende:
Maar Wup: Face it, Arthur en Claire komen allebei nooit meer terug...
Ja, ik vind het echt heel stoer van je en ik hoop ook dat ze terugkomen, maar het is verspilde tijd. Arthur en Claire zijn passé.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:13 schreef Wup het volgende:
* Wup kruipt stoer in de ontkenningsfase
Burp!quote:Op zondag 13 juni 2004 01:13 schreef Svensational het volgende:
w_i_v, je praat echt alsof je net langs de bierbrouwer bent geweest en daar alles hebt opgedronken...
asjemenou.....waar is dat nou voor?quote:Op zondag 13 juni 2004 01:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Dan heb je wat te lezen van de zomer.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:22 schreef Wup het volgende:
asjemenou.....waar is dat nou voor?
quote:Op zondag 13 juni 2004 01:22 schreef Svensational het volgende:
Niels moet rap zorgen dat hij Claire weer terugneemt
Is toch leuk?quote:Op zondag 13 juni 2004 01:22 schreef Wup het volgende:
[..]
Arthur deed heel erg raar met z;n stem gister. vooral die een-na-laatste-zin.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:24 schreef Wup het volgende:
dat had Iwan eerder moeten doen, toen ik Arthur nooit verstond
Niels zit straks met gigantische schulden van dat huis dus hij mag zich weer even flink gaan uitleven op zn boksballetje. En een beetje liegen weer graag. En klemmen verstoppen in patientjes kan ook geen kwaad.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:22 schreef Svensational het volgende:
Niels moet rap zorgen dat hij Claire weer terugneemt
Mijn geluid van de computer is kaduukquote:Op zondag 13 juni 2004 01:25 schreef BVO het volgende:
* BVO is Ruth Jacott - Onderweg naar morgen aan het downloaden.
ik had nog op de herhaling gelet vorige week toen hij uit de lift kwam en iets onverstaanbaars zei tegen Claire maar ik verstond het weer niet....quote:Op zondag 13 juni 2004 01:26 schreef Svensational het volgende:
Arthur deed heel erg raar met z;n stem gister. vooral die een-na-laatste-zin.
tegeltje?quote:Op zondag 13 juni 2004 01:22 schreef Wup het volgende:
Ik luister hem nuquote:Op zondag 13 juni 2004 01:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn geluid van de computer is kaduuk![]()
haha oke gaan we in een avatar proppenquote:Op zondag 13 juni 2004 01:28 schreef Iwan1976 het volgende:
tegeltje?
quote:Op zondag 13 juni 2004 01:28 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had nog op de herhaling gelet vorige week toen hij uit de lift kwam en iets onverstaanbaars zei tegen Claire maar ik verstond het weer niet....
Hij zei: "Ik ga een schaap slachten", maar hij mompelde het binnensbits.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ben dat helemaal vergeten...
Ik wou de ondertiteling nog aanzetten...
Ja, ze is een middelmatig actrice.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:34 schreef Wup het volgende:
nou...
ik vond die scene tussen Claire en Niels nogal slecht gespeeld, maar als ik het zo teruglees, ligt het gewoon aan de teksten.
lullig hoor om Claire daarmee af te schepen.
gold ook voor Robert de la Hayequote:Op zondag 13 juni 2004 01:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
a, ze is een middelmatig actrice.
Hij is geen actrice.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:36 schreef Wup het volgende:
gold ook voor Robert de la Haya
Ja, met haar bolle kop en slechte permanent.quote:maar Kim Pieters zag er ook nog eens beroerd uit....
nee met haar evenveel puisten als Nikkie Plessenquote:Op zondag 13 juni 2004 01:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, met haar bolle kop en slechte permanent.
Maar Nikkie heeft dat lekkere sexy kuiltje in haar wang. Bovendien heeft ze lekker veel gloss op haar lippen.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:38 schreef Wup het volgende:
nee met haar evenveel puisten als Nikkie Plessen
brr.. nou nog niet en kwart van wat ze Joyce op haar gezicht gesmeerd hadden.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bovendien heeft ze lekker veel gloss op haar lippen.
Dat was net als bij Aafke formaldehyde. Op een bepaalde leeftijd start het rottingsproces.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:44 schreef Wup het volgende:
brr.. nou nog niet en kwart van wat ze Joyce op haar gezicht gesmeerd hadden.
Smerig hoor.
Aafke zag er voor haar doen juist wel oke uit deze laatste aflevering.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was net als bij Aafke formaldehyde. Op een bepaalde leeftijd start het rottingsproces.
Zullen we haar dan maar wegdoen en Dash 3-In-1 er voor laten terugkomen?quote:Op zondag 13 juni 2004 01:48 schreef Wup het volgende:
Haar hebben af toe echt zo vreselijk toegetakeld, wandelende kerstboom...
ja tuurlijk hoe wil je dat hebben?quote:Op zondag 13 juni 2004 01:50 schreef Svensational het volgende:
Wup, heb jij misschien nog de links van de vorige topics? Ander is m'n OP zo kaal...
Wat ga je dan nog openen? Na dit topic gaat iedereen met vakantie.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:50 schreef Svensational het volgende:
Wup, heb jij misschien nog de links van de vorige topics? Ander is m'n OP zo kaal...
Dat vraag je mij nooit!quote:Op zondag 13 juni 2004 01:51 schreef Wup het volgende:
ja tuurlijk hoe wil je dat hebben?
Zet ze hier maar even neer als je wilt dan kan ik ze zo kopieren...quote:Op zondag 13 juni 2004 01:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ja tuurlijk hoe wil je dat hebben?
Is ook handig voor mij als ik #52 open.quote:Op zondag 13 juni 2004 01:54 schreef Svensational het volgende:
Zet ze hier maar even neer als je wilt dan kan ik ze zo kopieren...
ONM # 52: het ONMafkickperiodehulptopicquote:Op zondag 13 juni 2004 01:58 schreef Wup het volgende:
Vorige topics:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |