Ja dat postte ik ook al in het Xbox topic. Als je nu PoP speelt lijkt het wel stroop omdat ik er net 30 uur Ninja Gaiden op heb zitten. In ieder geval zou de algemene setting wat darker wordenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er erg stoer uitAl vraag ik me af hoe het zal zijn na deel 1 en Ninja Gaiden.
Hij heeft hem niet meer toch? Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen zonder de tijd terug te kunnen draaien.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt de dagger of time trouwens terug?
Serieus,... wat moet je met Rainbow Six als die niet online isquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:51 schreef speknek het volgende:
Komt Rainbow Six 3 nog eigenlijk? Hij zou toch deze maand uitkomen?
Persoonlijk vind ik dit trouwens ook een grotere upcoming release:
[afbeelding].
Men Fileplanet/IGN accaunt is een jaar verlengd!! Koste wel 80 dollar, maar dan heb je ook wat (POP gratis voor de PC).quote:This game is so great.
Let me tell you about my four-hour experiences with it today.
First of all, I played it with three players, and it was an absolute unadulterated blast. I was afraid, after skimming a few of the game's level maps, that the game would be a breeze for me and that I'd be finished with it in a couple of nights.
Not so! This game is HUGE, and it's actually quite difficult, as well! A few of the puzzles already have had us scratching our heads and combing the levels for ideas, and I wouldn't have it any other way. In fact, I'd go so far as to say that, at least up until this point, it's the most puzzling Zelda yet... not to mention the most fun.
Oh yeah, and we're only on the second world. Yes, of eight. We made it to the Eastern Temple and almost had it beaten when someone's GBA battery ran out. That sort of sucks, but the game is just unbelievably fun! Even better than I had originally anticipated, and that's quite a statement coming from a 2D Zelda fan like myself.
The graphics and music fit perfectly. You're reminded of the fact that you're playing on a GameCube quite regularly actually, though the real star here is the switching between the GBA and GCN. It's just so much fun. You can toss items out doors and from one screen to another, and it makes for some really interesting puzzles and situations. And some of them already so far have simply been classic!
With three players, one player always had to use the two Links. Which is actually kind of fun, but it's even more fun to complain loudly about having to switch formations to solve the occasional puzzles that require it, and then trick someone else into adopting the little jerk. Yes, that's right - it's common practice to roll around everywhere in pursuit of Force Gems for your score and such, but if you press R next to the fourth Link, you'll get stuck controlling him. And it's a riot!
I learned to hate my friends, yet love them all at once! We are making our way through the exceedingly long temple, and one of them decides to toss me down a hole. I die, Force Gems spew from my dead carcass, and everyone stops to steal the loot before moving on. Oh man, we had some hilarious bouts over these four hours.
I cannot stress how fun this game is! If you don't have it, buy it now, regardless of the number of players! If you're going to complain about the price, you're crazy! The game is unmentionably huge!
Take it from me, or don't! PLEASE support this game!
Voor 80 dollar ben je IGN insider, Fileplanet subscribed & gamespy founder. Hierdoor krijg je echt heel veel dingen gratis.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
80 DollarEn PoP voor de PC kost ook geen drol... Dus euh
quote:Civilization III: Gold Edition
URU: Ages Beyond Myst Coming Soon!
Prince of Persia: The Sands of Time
IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles
Tom Clancy’s Rainbow Six 3: Raven Shield
Tom Clancy’s Splinter Cell
allemaal budget bak spellenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Voor 80 dollar ben je IGN insider, Fileplanet subscribed & gamespy founder. Hierdoor krijg je echt heel veel dingen gratis.
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat Tain zegtIk ben "gewoon" Insider voor 25 dollar, daar gaat het me om.
Insider is erg nice, maar Fileplanet mag er ook zijn. Vooral de Beta versies van MMORPG's zijn er altijd heel vroeg te downloadenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat Tain zegtIk ben "gewoon" Insider voor 25 dollar, daar gaat het me om.
Je zal het vast erg cool vindenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Insider is erg nice, maar Fileplanet mag er ook zijn. Vooral de Beta versies van MMORPG's zijn er altijd heel vroeg te downloaden![]()
Met z'n tweeën coop gamen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,... wat moet je met Rainbow Six als die niet online is![]()
grote O....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:57 schreef Rahl het volgende:
_o-
my badquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:58 schreef capibar het volgende:
[..]
grote O....
[edit]
nu doe je het weer fout![]()
ziet er leuk uit...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet zo slowchatten jongens
Plaatje om het te doorbreken:
Advance Wars
[afbeelding]
het ziet er naar uit dat de website weg is...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:34 schreef HomerJ het volgende:
Overigens weet iemand wat er aan de hand is met gameqube.nl ?
Kapotquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:34 schreef HomerJ het volgende:
Sweeet. Wat zal et zijn? TV bril?quote:Q: Maybe Im missing something somewhere but what was Nintendo's 'Mystery Peripheral'?! - Patrick Price 16
A: It should be announced by Nintendo later on in the year but I have some world exclusive information about the peripheral right now for you. Well not really about the peripheral but about one of the games that will utilise the secret product. I have heard that Resident Evil 4 will be compatible with this unique and mysterious Gamecube add-on but unfortunately that is all I know at the moment. Remember where you head it first folks.
Een pijnscheuten controllerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Sweeet. Wat zal et zijn? TV bril?
Bij mij doet ie t nu hoor..:P Hij verkleint m alleen niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helaas laat je bron geen direct linking toeHet plaatje werkt dus niet...
Ik gok op iets wat je nog ónder je GBPlayer kan klikken. Een NES Player, gevolgd door een SNES Player die daar weer onderaan kan, en daar onderaan weer een N64 Player. Misschien gevolgd door een Virtual Boy Player. Uiteindelijk zit je met een enorm verhoogde Cube.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Cube highthowerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik gok op iets wat je nog ónder je GBPlayer kan klikken. Een NES Player, gevolgd door een SNES Player die daar weer onderaan kan, en daar onderaan weer een N64 Player. Misschien gevolgd door een Virtual Boy Player. Uiteindelijk zit je met een enorm verhoogde Cube.
De power glove komt terug!! Met real time aiming!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is het meest logische alstie in Resi 4 moet werkenOverigens zal er wel iets van een mat ofzo bijmoeten voor het lopen ofzo
Anders wordt het bewegen door de game erg lastig denk ik.
Een lightgun zou Killer 7 ook een stuk interessanter maken denk ik!
gewoon schieten op de plek...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:31 schreef HomerJ het volgende:
Ligthgun lijkt me onwaarschijnlijk. Wat moet je dan doen met wapens oppakken en inventory scherm
We zijn gehackt, er moeten nieuwe hardeschijfen in de comp gezet worden, vandaag zou de site weer online komen volgens Paul (hoofdgastquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:34 schreef HomerJ het volgende:
thanx dat je het ff meld!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:49 schreef BMH het volgende:
Strax op Gamekings![]()
![]()
(20:00) veel nintendo footage
Idd. Er zit een gekke fries op me school, en hij vind die gasten van gamekings ook nog cool ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
thanx dat je het ff meld!Zometeen ff weer lachen hoe slecht het programma is
![]()
wij hebben gewoon 2 aparte kanalen voor discovery en the boxquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:05 schreef Thomper het volgende:
Geen idee of het slecht is, maar ik wil die E3 beelden toch wel zien. Ik moet maar de E3 DVD kopen, want The Box is hier alleen 's ochtends te ontvangen.
Normaal is er Discovery Channel. Bah.
http://www.nintendo-europ(...)id_Fans_download.zipquote:Door op onderstaande link te klikken, toegang tot een stel exclusieve
Metroid mp3's en een supercoole Metroid Winamp skin.
Een controller in de vorm van een glas, waar je bier in kan doen voor het meegeleverde Mario Drinking Game (oe, wat doet de prinses raar als ze dronken is...).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
great, nu moet ik dus kiezen tussen sex rules op yorin of gamekings op the box.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:58 schreef BMH het volgende:
Sorry, kep me vergist in de dag. Ik d8 dat het maandag was. Gamekings
![]()
![]()
komt vandaag om 22:30
Hmmmm.... Beeeer.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:10 schreef Hooghoudt het volgende:
Een controller in de vorm van een glas, waar je bier in kan doen voor het meegeleverde Mario Drinking Game (oe, wat doet de prinses raar als ze dronken is...).
Wat is jouw sexuele voorkeur?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:32 schreef rockstah het volgende:
[..]
great, nu moet ik dus kiezen tussen sex rules op yorin of gamekings op the box.
hmm... die keuze is snel gemaakt denk ik![]()
Dank je, nu heb ik geen honger meer en het eten is hier opquote:
ok..... zeg, ik herinner me ineens iets over dat er ooit een oranje gamecube in japan was,waarom is die nooit geluanched in nederland?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:03 schreef speknek het volgende:
At your service bedoelde hij... Okeee maar we mogen ondertussen wel weer eens ontopic.
hallo zeg, half nederland is nu oranjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:09 schreef rockstah het volgende:
omdat alleen japanners daar warm voor lopen.....
Ik zou nu echt geen oranje cube willen hebben, alleen al vanwege dat belabberde voetbal van oranje....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:13 schreef capibar het volgende:
[..]
hallo zeg, half nederland is nu oranje![]()
![]()
![]()
denk eigenlijk dat het met fifa 2004 of euro 2004 beter zou verkopen dan met pesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:14 schreef speknek het volgende:
Als PES nou voor de GameCube was, hadden ze inderdaad een gouden verkoop zet.
ik heb geen idee hoe oranje voetbalt, maar de kleur is tofquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:16 schreef Tain het volgende:
Ik zou nu echt geen oranje cube willen hebben, alleen al vanwege dat belabberde voetbal van oranje....
quote:This guy I work with asked me what I did on my days off, and I told him I pretty much played video games.
He immediately asked me if a I played Counterstrike (since pretty much every guy in my city plays it - that's what they ALL ask me when I say I play video games).
I told him no, I pretty much only play console games, and that I was currently playing Dark Cloud 2. He asked if it was an RPG, and I said yes. He said that he didn't like RPGs because they were too long. I asked him what RPG he had played, and he said Mario.
I thought at first he meant Mario RPG, but as I asked him about the game, it was clear that he did not.
I tried to inform him that Mario was a PLATFORMER not an RPG, but he just said that they were the same thing.
welk spel is die rechtsonderquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:23 schreef Ghandixx het volgende:
Titels waar ik het meest naar uit kijk:![]()
[afbeelding]
Rechtonderquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:20 schreef capibar het volgende:
[..]
welk spel is die rechtsonder![]()
Leuk om te horen en te zien, jammer van die telefoon alleenquote:Op woensdag 9 juni 2004 07:59 schreef BMH het volgende:
Nieuwe mario piano solo (rechtermuis knop, opslaan als).
quote:Op een persconferentie in Tokio heeft Nintendo vandaag gesproken over de nieuwe spelcomputer. Hierin bevestigde de president van Nintendo, Saturo Iwata, dat de codenaam inderdaad 'Nintendo Revolution' is. Belangrijker was echter de bevestiging dat de GameCube-opvolger op de E3 van 2005 voor het eerst gepresenteerd zal worden.
Volgens het financiële dagblad Nihon Keizai Shimbun zal de spelcomputer zich van de andere volgende-generatie systemen onderscheiden. Zoals eerder bekend moet het een totaal nieuwe ervaring worden en zal de 'Nintendo Revolution' ook niet voortborduren op de spelcomputers in het verleden, wat bij de N64 en de GameCube wel het geval was.
Laten we hopen dat ze die revolutie ook in hun nieuwe games gaan uiten !quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:I don’t want to stray into hyperbole, but Tales of Symphonia is a beautiful, wonderful RPG, the kind I grew up playing for days at a time with little sleep and no meal breaks. Its story has the same light, swashbuckling feel that I enjoyed from Skies of Arcadia Legends, but this game and its subject matter are aimed at an older audience. How the writers and translators have balanced such seemingly opposite forces, I don’t know. These are the most deeply and sensitively developed characters I’ve ever seen in an RPG. It reminds me of the Working Designs treatment for Lunar: Silver Star Story Complete, but Tales of Symphonia goes much deeper and deals with more characters. The game definitely could not be accused of being angst-ridden, a rising problem among modern RPGs. The game has enough universal charm to win over both hardcore fans and the Final Fantasy VII generation. I think GameCube owners and RPG fans of all persuasions are going to love it.
kom op zeg, om jezelf te quoten om er tvp achter te zetten is wel heeeel erg...quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:25 schreef Dromer het volgende:
[..]
zegt meneer ' overbodige post de luxe'
dat had ik ook een keer... waren ze al bij pagina 5quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:43 schreef Lexie het volgende:
Ik dacht wat is er weinig nieuws de laatste tijd. Staatie niet in myat
.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Game.net, verkoopt die PAL games?
Dank je zeer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:06 schreef Tain het volgende:
[..]
goede pagina
www.gwk.nlquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:20 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen in ponden![]()
Hij's veertienquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:28 schreef Khadgar het volgende:
Creditcard geen idee?
ik heb mijn mp3 speler anders wel op CC gekochtquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij's veertien.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:30 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb mijn mp3 speler anders wel op mijn moeders CC gekocht![]()
quote:Later this year, Nintendo said it plans to introduce for its GameCube console a new version of "Mario Party" that can be played without a controller.
"In the past, there have been people who have felt controllers are hard to deal with and did not play games, but this (game) will seek to appeal to those people," said Iwata.
Industry watchers speculate the game could involve a new type of game peripheral, similar to the "Eye Toy", a USB camera used with Sony's PlayStation 2 that can control games with hand and body motions.
waar heb ik ooit een grote bek gegeven?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:35 schreef Oksel het volgende:
Capibar = 14?Grote bek heeftie dan..
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:35 schreef Thomper het volgende:
Cursus Vaag Doen: Nintendo Style
[..]
![]()
Ofwel, die nieuwe hardware die was aangekondigd voor de Cube.
of misschien gaan ze die bongo uit donkey konga gebruikenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:40 schreef Lexie het volgende:
[..]. Mijn interesse is gewekt
.
Lijkt me een beetje moeilijk voor de meeste dingen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef capibar het volgende:
[..]
of misschien gaan ze die bongo uit donkey konga gebruiken![]()
Nah, denk niet dat je 120 bongagebaseerde minigames kunt verzinnen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef capibar het volgende:
[..]
of misschien gaan ze die bongo uit donkey konga gebruiken![]()
Overal, nu ik weet dat je 14quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:36 schreef capibar het volgende:
[..]
waar heb ik ooit een grote bek gegeven?![]()
html werkt hier nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:07 schreef Thomper het volgende:
Poll: Geen controller, maar een...Microfoon Konga (Of ander instrument) Camera Likadapter (anders, dus)
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik gok zelf op een cameraatje.
pech voor jouw dan, bij mij wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:16 schreef capibar het volgende:
[..]
html werkt hier niet
Zie je het al voor je? Mario op een spelbord, en je moet schieten op de dobbelsteen om te gooien?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lightgun dacht ik eerst aan, maar dat werkt ook niet echt met Mario party...
ik heb het over het forumquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:19 schreef Thomper het volgende:
[..]
pech voor jouw dan, bij mij wel.
Op zich kan het wel, er komt een rij cijfers langs, en je moet dan precies het goede cijfer schieten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:20 schreef Thomper het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Mario op een spelbord, en je moet schieten op de dobbelsteen om te gooien?
Ah, dat had ik nog niet gezien. Maar inderdaad, dan is alles weer mogelijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:34 schreef speknek het volgende:
Maar ze hebben het over een "new version of Mario Party". Voor hetzelfde geldt werkt het helemaal niet meer met een bord en minigames natuurlijk. Dan zou je inderdaad aan eyetoy of singstar kunnen denken.
Iddquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:04 schreef Ghandixx het volgende:
Geen cameras, hmm... misschien kan je nu alleen maar GBA's gebruiken.![]()
hoorde ik ergens camera?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:04 schreef Ghandixx het volgende:
Geen cameras, hmm... misschien kan je nu alleen maar GBA's gebruiken.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Meer op Cubezone, maar die zijn niet boeiend
klinkt leukquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:11 schreef Xrenity het volgende:
Ik las al ergens 'powerglove', ik weet niet of ik hetzelfde id daarbij heb als die gast, maar dit lijkt mij wel cool:
Je hebt zo'n soort handschoentje die je bewegingen registreerd, en vertaald naar een game. Zo zou je bijvoorbeeld zelfs een pion zelf kunnen verschuiven in mario party... Al weet ik niet of dat zo handig is![]()
Ik ga iig uit van iets revolutionairs!
Weg jij!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:18 schreef capibar het volgende:
[..]
hoorde ik ergens camera?
quote:Allereerst zei Iwata dat men zich met de Nintendo Revolution niet richt op 'next revolution' technologie, maar op 'next revolution' gameplay. Hiermee bedoelt Iwata dat de machine, net als de pas gepresenteerde Nintendo DS, vernieuwende gameplay moet kunnen ondersteunen.
ja, maar het hoeft niet overdreven. Ik kan best leven met de grafische kwaliteiten van de cube nu tegenover de Xdoos. Juist de cube geeft het imago van gameplay en graphics. Maar zo zie ik het, en ik ben ook niet iedereenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:57 schreef Ghandixx het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nintendo gewoon geen zin in het maken van een systeem met goede graphics en gebruiken ze het feit dat de nieuwe machine revolutionair word als excuus. Idioot natuurlijk, ze kunnen toch ook een revolutionaire én een grafisch goed systeem maken?
Ik krijg zo'n beetje het idee dat Nintendo niet veel heeft geleerd van het verleden. De echte gamers gaan voor gameplay en kopen de machine wel als er goede titels op uitkomen maar de massa koopt een console alleen maar als die mooie graphics kan produceren of als de console het juiste imago heeft, en zonder die massa kan Nintendo niet overleven.
Dus ze kunnen er maar beter voor zorgen dat de machine grafisch in orde is.
die ziet er gezellig uit...quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:05 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Holy mother of god!!! Kraid kraid kraid!
Je weet toch wel wie dit is he?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:06 schreef capibar het volgende:
[..]
die ziet er gezellig uit...
bierbuikje...
de metroid prime eindbaas?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie dit is he?
weet je zeker dat het een mannetje is?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:11 schreef speknek het volgende:
Wat is er met z'n hoofd gebeurd?
Neen. De eindbaas van Metroid Prime is Metroid Prime. Dit is Kraid uit Metroid 1, Super Metroid & Zero mission.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef capibar het volgende:
[..]
de metroid prime eindbaas?
Hij heeft een hoedje gekregen!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:11 schreef speknek het volgende:
Wat is er met z'n hoofd gebeurd?
Dit is nog niet eens zo'n raar idee... Misschien is het wel een soort van tekentablet waarmee je iets kan tekenen wat vervolgens op de tv verschijnt en geraden moet worden?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:48 schreef P8R het volgende:
Gelukkig staat er bij "voor de GameCube", anders zag ik ze nog in staat om een bordspel uit te brengen ook, met pictionary e.d.
Maar is er wel connectivity met de DS en bedoelen ze touchscreen...
dat is nou een echte partygamequote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef koei het volgende:
[..]
Dit is nog niet eens zo'n raar idee... Misschien is het wel een soort van tekentablet waarmee je iets kan tekenen wat vervolgens op de tv verschijnt en geraden moet worden?
je mag ook wel een spoiler gebruiken hoor, nu is het niet zo leuk voor mensen zoals ik die het spel nog niet hebben uitgespeeldquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Neen. De eindbaas van Metroid Prime is Metroid Prime. Dit is Kraid uit Metroid 1, Super Metroid & Zero mission.
Eh, dat zag je niet vanaf het begin al aankomenquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:07 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
je mag ook wel een spoiler gebruiken hoor, nu is het niet zo leuk voor mensen zoals ik die het spel nog niet hebben uitgespeeld![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou nog mooie memory cards kopen
die er nu in zitten zien er natuurlijk niet uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou nog mooie memory cards kopen
Nope, maar er bestaat wel model-verf.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:33 schreef Tony-Soprano het volgende:
bestaan er mooie memory cards dan?![]()
kom op man, half nederland heeft die platinum gamecube...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:55 schreef Oksel het volgende:
Ach, ik heb een GC set die bijna niemand in Nederland heeft..
Met 2 platinum controllers en een platinum GBplayer? d8 het niet he.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:56 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op man, half nederland heeft die platinum gamecube...
wat maakt het uitquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Met 2 platinum controllers en een platinum GBplayer? d8 het niet he.
Helemaal niets. Maar het is wel erg strakquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:05 schreef capibar het volgende:
[..]
wat maakt het uit![]()
GBA games zijn regio vrij. Maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:13 schreef koei het volgende:
Het ziet er wel mooi uit, maar bij mij weegt gebruiksgemak zwaarder dan hoe het eruit ziet. Ik heb ook een platinum gamecube, maar mn platinum controller gebruik ik bijna nooit omdat ik ook een wavebird heb en die veel fijner is. En ik heb ook gewoon een zwarte gameboy player omdat ik geen zin heb om elke keer voor het spelen eerst nog een freeloader te moeten laden. En mijn gamecube staat toch ergens onderin het kastje dus die hele gameboy player zie je toch niet omdat hij zwart is. Maar het blijft jammer dat ze niet gewoon een platinum GBplayer in europa hebben uitgebracht
gba games zijn regiovrij inderdaad, maar de disk die je moet laden om de gameboy spellen op te starten niet, dus om die disk te kunnen laden moet je eerst je freeloader gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:15 schreef BMH het volgende:
[..]
GBA games zijn regio vrij. Maar voor de rest heb je gelijk.
Hoe kom je aan zo'n losse disc dan? Ik zou niet weten waarom mensen die los zouden verkopen. Maar als dat probleem weg is dan is het opeens een heel mooi setje. Al zouden 2 platinum SP's erbij helemaal mooi staan!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:21 schreef Oksel het volgende:
Ik krijg binnenkort een PAL GBA Player opstart disc. Dus het probleem met de Freeloader heb ik dan ook niet meer.
En Capibar: Gedraag je nou niet steeds als 14. En laat me lekker blij zijn met een redelijke unique setje..![]()
Kheb nu: (alles mint & boxed)
Boxed Gameboy.
Boxed Gameboy Color.
Boxed GBA
Super Mario Bros 2 NES Set.
Donkey Kong Country SNES set.
Clear Blue N64 set.
Zelda; TWW Platinum GC set.
Klopt. En het is Chinees. Maar daarom krijg ik binnenkort mijn PAL opstartdisc..quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:23 schreef koei het volgende:
[..]
gba games zijn regiovrij inderdaad, maar de disk die je moet laden om de gameboy spellen op te starten niet, dus om die disk te kunnen laden moet je eerst je freeloader gebruiken.
Ben al aan het mailen met Nintendo.nl. Die zijn heel aardig.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zo'n losse disc dan? Ik zou niet weten waarom mensen die los zouden verkopen. Maar als dat probleem weg is dan is het opeens een heel mooi setje. Al zouden 2 platinum SP's erbij helemaal mooi staan!
Ja maar die kosten geld enzo... De wavebird die ik nu heb was gratis en voldoet prima! En hij is nog specialer ook want er staat een handtekening van miyamoto op.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:24 schreef Oksel het volgende:
Je hebt btw nu ook Platinum Wavebirds..
wavebirds zijn wel goed... gewoon een gamecube controller zonder draad...quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:56 schreef stigchel het volgende:
Is het wat? Ik heb laatst met een 3rd party draadloos ding voor de xbox gespeeld, dat was helemaal niet gek, zat goed in elkaar.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:57 schreef Oksel het volgende:
koei: Foto?
is die handtekening van miyamoto?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:34 schreef koei het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die naamplaat heb ik een tijd geleden al verkocht, dus die heb ik niet meer (want wat ik daarmee moest wist ik toch niet, het vervangen van naamplaten gaat volgens mij niet zo makkelijk)
nintendo europa zegt in iedergeval van wel want zij hebben me het hele pakket toegestuurd...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:38 schreef capibar het volgende:
[..]
is die handtekening van miyamoto?
ja, dat was erg vervelend (nu mis ik eigenlijk een smiley met dollar tekentjes in zn ogen...)quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die naamplaat had ik nog bijna gekocht, totdat iemand gigantisch overbood
Nu is het iig duidelijk dat je een echte vrouw bent. It's all about the moneyquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:41 schreef koei het volgende:
[..]
ja, dat was erg vervelend (nu mis ik eigenlijk een smiley met dollar tekentjes in zn ogen...)
Waarom zonden ze dat aan jouw?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:41 schreef koei het volgende:
[..]
nintendo europa zegt in iedergeval van wel want zij hebben me het hele pakket toegestuurd...
Ik vind hem wel aardig! Moet zeggen dat ie iets minder precies is dan de nintendo-controller (met de analoge stick), maar bij de meeste games is dat geen probleem. En de rumble werkt prima.. en hij is ook nog eens superzuinig met de batterijen. Heb PoP en Pikmin er volledig mee uitgespeeld (en dat is lang bij mijquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:56 schreef stigchel het volgende:
Is het wat? Ik heb laatst met een 3rd party draadloos ding voor de xbox gespeeld, dat was helemaal niet gek, zat goed in elkaar.
Doet ie het leuk, dromer?
Ik zie dat meer in het feit dat ze het eng vindt een onderdeeltje te vervangen in haar cube.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu is het iig duidelijk dat je een echte vrouw bent. It's all about the money
Ik denk het niet. Sommige NES en SNES dingen zijn wel veel geld waard maar als je kijkt naar de N64 dan levert dat al flink minder op. De gamecube heeft niet zoveel charme met z'n CD tjes. En die CD'tjes schijnen ook geen 20 jaar mee te gaan en zonder spellen is een apparaat helemaal nutteloos. Dus kan ik er beter nu 40 euro voor vangen (wat ik ook heb gedaan) dan 20 jaar wachten en er dan 100 euro voor vangen. En ik ben van plan om mijn cube op te gaan gebruiken dus dan is het helemaal niet van belang. Ik geef niet om handtekeningen enzo, al weet ik natuurlijk wel dat dingen daardoor voor verzamelaar meer waard worden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:11 schreef Oksel het volgende:
Heb je die verkocht! Tering! Dat was niet slim. Als je die in je cube had gezet.. wastie over 20 jaar goud waard!
cd-rot komt volgens mij vooral voor bij de eerste brandbare cd's. Ze zijn nu wel flink verbeterd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:03 schreef Oksel het volgende:
En ik ben blij met de ceedee's, worden mijn nette game's sneller meer waard. Als ze niet gaan lijden aan cd-rot. (of is dat een fabel?)
Ik vind de cd's ook fijner alleen voor de verzamelaars is het minder. En volgens mij was dat cd rot geen fabeltje, alleen moet je het niet zien alsof heel je cd's langzaam verdwijnen (zoals bij normaal rotten) maar ze zijn gewoon niet meer leesbaar..quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:03 schreef Oksel het volgende:
En ik ben blij met de ceedee's, worden mijn nette game's sneller meer waard. Als ze niet gaan lijden aan cd-rot. (of is dat een fabel?)
waarom zatern daar batterijen in?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:11 schreef Oksel het volgende:
Totdat mijn NES Zelda-batterijtjes gaan lekken..
Om te saven.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:47 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom zatern daar batterijen in?![]()
die van mij is ook sealedquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:11 schreef Oksel het volgende:
CD rot komt alleen voor bij gebrande idd..
En mijn gesealde collector's Zelda disc word snel meer geld waard..Krasvrij, gesealed.. toemaar! Ze kunnen kapot! Ideaal! Cartridges niet..
[offtopic] waarom is het slowchattopic dichtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat gesealde Zelda discs niet zo heel speciaal zijn, ze zijn er nog volop, en nog volop sealed. Ik heb hem ook nog namelijk
alleen wat heb ej aan het fet dat je hem aan een computermonitor aan kan sluiten?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klinkt allemaal erg goed![]()
Een resolutie die tv's niet aankunnen bvquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:53 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen wat heb ej aan het fet dat je hem aan een computermonitor aan kan sluiten?![]()
ohja...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een resolutie die tv's niet aankunnen bv
En een hogere framerate?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:01 schreef capibar het volgende:
[..]
ohja...
dat ligt niet aan het beeldscherm....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:35 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En een hogere framerate?
wel dusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:36 schreef capibar het volgende:
[..]
dat ligt niet aan het beeldscherm....
Of je krijgt frame drops om die 10 frames minder te laten zien... ook niet echt een oplossingquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:07 schreef Dromer het volgende:
[..]
wel dus
het is bekend dat pal-games zonder 60 hz optie langzamer lopen dan ntsc-games.
beetje moeilijk om meer fps te krijgen dan je tv aankan.
Of de mijne (paars) die vindt ik de mooiste ....quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:14 schreef Oksel het volgende:
Mag mijn GC set in de OP als "mooiste set" ?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:28 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Of je krijgt frame drops om die 10 frames minder te laten zien... ook niet echt een oplossing
[..]
Of de mijne (paars) die vindt ik de mooiste ....
Mooi is zo een relatief begrip.
Maar ze zijn wel tofquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wavebirds verneuken het uiterlijk van de Cube
Ik heb dat wel eens willen doen toen de TV beneden hier bezet was (verjaardag), maarja, de cube kan niet op een PC monitor helaas.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:53 schreef capibar het volgende:
[..]
alleen wat heb ej aan het fet dat je hem aan een computermonitor aan kan sluiten?![]()
Hij denkt ook dat Maestro een creditcard is.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef Oksel het volgende:
Capibar, ,je bent een schattig manneke!
wat is de bron hiervan? dan post ik het zo ff op Gameqube.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:42 schreef Chocobo het volgende:
Alles over de N revolution![]()
-knip-
quote:Sega-AM2 Plans New Game Announcement
Date: 10th Jun 2004 | Console: GameCube | Posted by: David Smith | Site: 1up
Sega's AM2 studio plans to reveal a new game next week, if hints in the developer's latest e-mail newsletter are to be believed. Along with the usual news of putterings about the AM2 offices, studio manager Taku "Takuan" Kihara says, "Hello! As it happens, next week's game...I can't talk about it yet, but you'll be pleased!"
he, die discussie hebben we eeuwen geleden al afgeslotenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat Maestro een creditcard is.![]()
Na vaker gespeeld te hebben bij jou geef ik persoonlijk toch de voorkeur aan de controllers met kabel, al is het maar voor de force feedback.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:47 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel tof.
Dat is zowieso de reden dat ik geen Wavebird wilquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Na vaker gespeeld te hebben bij jou geef ik persoonlijk toch de voorkeur aan de controllers met kabel, al is het maar voor de force feedback.
ja maar jij hoeft de knopen niet uit de draden te halenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Na vaker gespeeld te hebben bij jou geef ik persoonlijk toch de voorkeur aan de controllers met kabel, al is het maar voor de force feedback.
ik merk helemaal niks van die feedback....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is zowieso de reden dat ik geen Wavebird wil![]()
De kabels van de cube zijn erg kort, en zijn fijner dan die van de xbox controllers bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:59 schreef rockstah het volgende:
[..]
ja maar jij hoeft de knopen niet uit de draden te halen
Ik merk het ook niet echt bewust, maar je houdt er onbewust rekening mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:09 schreef capibar het volgende:
[..]
ik merk helemaal niks van die feedback....
misschien bij een atoomontploffing dat mijn controller een beetje begint te schudden![]()
oeh!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:23 schreef Herr.Flick het volgende:
N-ROOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYY
[TK] Nintendo's en Sega's
Dit is je kans!
![]()
In elk geval stukken goedkoper. Die internet HongKong shops rippen ons gigantisch volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:11 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, ik ga deze zomer naar HongKong, zijn daar enig leuke gadgets te halen voro de cube? (die je hier niet kan halen)
Hong Kong ligt in China, daar hebben ze geen cubes.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:11 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, ik ga deze zomer naar HongKong, zijn daar enig leuke gadgets te halen voro de cube? (die je hier niet kan halen)
Hong Kong ligt NAAST china en ik denk dat ze er wel goedkope console gadgets hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Hong Kong ligt in China, daar hebben ze geen cubes.![]()
Hong Kong LAG toch naast china, maar is nu weer een deel van china?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Hong Kong ligt NAAST china en ik denk dat ze er wel goedkope console gadgets hebben.
nu begin ik ook te twijfelen, ik dacht dat het onafhankelijk wasquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Hong Kong LAG toch naast china, maar is nu weer een deel van china?
WAS het ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:04 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nu begin ik ook te twijfelen, ik dacht dat het onafhankelijk was
Ohja ik wilde dit net posten. Ziet er wel cool uitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:48 schreef BMH het volgende:
O M G!! Metroid Prime 2 is gewoon geweldig!! check de filmpjes op IGN.
het kapitalisme druipt er idd nog steeds vanaf. bekijk www.discoverhongkong.com maar eens. en ik geloof dat china dat helemaal niet zo erg vind. ($$$$)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:58 schreef Lexie het volgende:
Hong Kong behoort officieel weer tot China, na jarenlang bezit van Engeland te zijn geweest. Maarvolgens mij zijn ze nu nog redelijk zelfstandig.
Nee, volgens mij brengt Hong Kong ongeveer evenveelop als de rest van Chinaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het kapitalisme druipt er idd nog steeds vanaf. bekijk www.discoverhongkong.com maar eens. en ik geloof dat china dat helemaal niet zo erg vind. ($$$$)
Excuses!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:50 schreef Lexie het volgende:
Daarom verloor ik opeens met Mario Kart, ik had een wavebird. Ach ja, twee voor 50 euro, daar kon ik ze niet voor laten liggen
.
Ik denk dat de SP special editons daar best betaalbaar zijn.De Famicon edition bv.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:10 schreef ASSpirine het volgende:
owjah, een gba sp mss
wie ben jijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:48 schreef gieling het volgende:
wat heb ik hier een tijd niet gepost zeg
hij heet gieling... dat zal vast wel een newbie zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wie ben jij
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:08 schreef capibar het volgende:
[..]
hij heet gieling... dat zal vast wel een newbie zijn![]()
19 dagen jonger dan ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:20 schreef Oksel het volgende:
.. en hoe oud ben jij, Gielmans..?
15.nogwat als het goed isquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:20 schreef Oksel het volgende:
.. en hoe oud ben jij, Gielmans..?
Verkapte xbox knuffel postquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Bij gebrek aan goede games om over te praten lekker gaan slowchatten heerst!
Knuffel je mee?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:44 schreef gieling het volgende:
Verkapte xbox knuffel post
Bij gelegenheidquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Knuffel je mee?
mijn titel, wat doe je?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:32 schreef twi het volgende:
Suggestie voor volgende titel:
[GAMECUBE] Deel 94: Waar slowchat centraal staat (bijna 100!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |