Dit is niet het xbox topic ofzo, wij gamecube'ers hebben tenminste geduld.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:53 schreef Vagere_Hein het volgende:
dat werd ook eens tijd![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:55 schreef speknek het volgende:
Dit is niet het xbox topic ofzo, wij gamecube'ers hebben tenminste geduld.
Een hele hoop toptitels voor de X komen ook pas eind dit jaar, of zelfs volgend jaarquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:55 schreef speknek het volgende:
[..]Dat moet ook wel
.
Idd, als Nintendo ons één ding heeft geleerdquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is niet het xbox topic ofzo, wij gamecube'ers hebben tenminste geduld.
Ik zal het even in de gaten houdenquote:Op woensdag 19 mei 2004 07:37 schreef MeZZiN het volgende:
@Lexie misschien is dit een oplossing voor je probleem....
http://www.goldenshop.com.hk/AI-trad/Misc_htm/m_pal2n.htm prijs is nog niet bekent.... maar het converteerd pal 60(quasi pal) naar pal 50.
@Speknek kan je de OP source ff mailen naar mezzin@mezzin.com zet ik hem ff op de server. Tnx!
en waar kunnen we die krijgen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:03 schreef Slomy het volgende:
Is weer een nieuwe demodisk voor de cube uit.
Speelbaar:
- Pokemon Colosseum
- Mario Golf
Filmpjes:
- Metal Gear Solid: Twin Snakes
- Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
- Phantasy Star Online III Card Revolutions
- Splintercell Pandora Tomorrow
- 007 Everything or Nothing
pikmin was ook heel kort, en die kreeg dacht ik ook best goede cijfers.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dromer, ik ga niet moeilijk doen met Warppipe. Als Nintendo strax zelf iets vergelijkbaars maakt (dus een soort Nintendo LIVE) dan ben ik de eerste die het installeerd
Verder kan ik zeggen dat ik op dit moment (naast NG en Ikaruga) ook bezig ben met Wario World, en ik vind het echt superWario is echt stoer, en het speelt superlekker! Ik snap niet waarom die game maar een 7 kreeg in de meeste reviews. Want alstie alleen maar kort is vind ik dat niet erg. PoP was ook kort, maar zo goed
Die kan je niet krijgen. Als het goed is zit ie in de demopodsquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:27 schreef capibar het volgende:
[..]
en waar kunnen we die krijgen?
Jammer!quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:52 schreef Slomy het volgende:
[..]
Die kan je niet krijgen. Als het goed is zit ie in de demopods
even een demopodje slopen danquote:Op woensdag 19 mei 2004 10:52 schreef Slomy het volgende:
[..]
Die kan je niet krijgen. Als het goed is zit ie in de demopods
of ik fiets gewoon even naar het nintendo hoofdkantoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou je niet in de winkel kunnen vragen naar de demo discs? Of moeten ze die discs aan Ninty teruggeven? Zou me ook niet verbazen, Nintendo kennende
ik weet nog niet eens waar het precies is...quote:Op woensdag 19 mei 2004 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan ookZou je er voor mij dan ook wat mee willen nemen
Niet doen, is weinig aan....quote:Mario Golf lijkt me toch best wel cool... Misschien dat ik die toch maar ga kopen
ja tof, een xbox spel aanraden in het gamcube topicquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet doen, is weinig aan....
Koop dan Tiger Woods 2004 of Links 2004 (XBox)....
Stukken beter en leuker !!!
Het gaat er idd een beetje om wat je zoekt. Ze hebben allebei wat. Mario Golf is in de typische nintendo-kleurtjes... extra groen gras en zoquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik wil dus geen realistische golf game, geen zin inIk dacht dat Mario Golf wat leuker en gevarieerder zou zijn?
Ik ben er al een maand mee bezig.quote:Op woensdag 19 mei 2004 10:32 schreef capibar het volgende:
[..]
pikmin was ook heel kort, en die kreeg dacht ik ook best goede cijfers.
ik ben bij zelda ook afgehaakt op dat punt dat je al die stukjes uit de zee moet vissen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 14:43 schreef Oksel het volgende:
Ik zit tegenwoordig ook niet veel meer achter m'n cube. Overdag is het te licht voor Metroid, 's nachts werk ik. Mario Sunshine trekt me niet meer, Beyond good and Evil is uitgespeeld.
Pikmin ook uitgespeeld. Resident evil heeft een kutbesturing. Vieuwtfull Joe te moeilijk op Adult. Zelda teveel gevaar (en dan niet als in "danger", maar met die kutboot), om de laatste dungeon te halen. Animal Crossing wordt saai. Harvest Moon en FF:CC heb ik verkocht, krijg ik binnenkort weer binnen.
Gelukkig de perfecte oplossing: Golden Sun 2, in de zon. Backlight uit, zon vol op scherm = perfect beeld..
Mario Golf lijkt me zwaar okay.. Pikmin 2 ook. RE4 ook. Mario Paper 2 ook. ToS ook! Wachten dus..
Alsof die verkoop op de cube, als er nou een online modus in zatquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:56 schreef Tony-Soprano het volgende:
sowieso is deze tijd van het jaar slow-going qua games.
pas in september komt er volgens mij weer wat leuks.
of wacht even... IK VERGEET SPLINTER CELL PANDORA TOMORROW HELEMAAL!!!!
Jupquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:25 schreef Rahl het volgende:
Zit die RPG-mode nou in Pokemon Colloseum of niet?
In JPN wordt WW dus WEL erkend als een topgamequote:Famitsu
Wario World (GC, Nintendo): 9 / 8 / 8 / 9 - (34/40)
Metroid Zero Mission (GBA, Nintendo): 9 / 9 / 8 / 8 - (34/40)
Dorimaga
Wario World (GC, Nintendo): 8 / 8 / 7 / 9 - Totaal 8,0
Metroid Zero Mission (GBA, Nintendo): 9 / 9 / 9 / 9 - Totaal 9,0
de japanners hebben een heel andere smaak eh...quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In JPN wordt WW dus WEL erkend als een topgame
ik ben geen jap en ik vind het een geweldig spelquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:06 schreef capibar het volgende:
[..]
de japanners hebben een heel andere smaak eh...
*colosseum op wannahave-lijstje schrijftquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jup
Is Pokemon Colosseum een beetje leuk single player?quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
*colosseum op wannahave-lijstje schrijft
Als het nou een echte game met 3d werelden waarin je kon rondlopen aka fable enzo dan zou hij wel heel cool kunnen worden enzoquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wou dat er een echte 3D Pokémon game uitkwam, dan kocht ik hem meteen :0
en dan zonder al die nieuwe pokemon. die zien er echt niet uit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:05 schreef gieling het volgende:
[..]
Als het nou een echte game met 3d werelden waarin je kon rondlopen aka fable enzo dan zou hij wel heel cool kunnen worden enzo
ik vind pokemon niet echt tof moet ik zeggen alleen de games op de gameboy zijn wel goed, stadium heb ik ook gespeeld om dan te battlen tussen de pokemons van je gameboy spel maar verder was dat niet zoveel aan (alhoewel button bashen met die minigames was ook wel geinig maar daar kun je dan weer beter mario party voor kopen lijkt me)quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben de mensen hier, die Pokemon niet tof vinden, Pokemon uberhaupt weleens gespeeld?
Ik heb alleen red gespeeld, en die heb ik inderdaad supervaak gespeeld. Alleen vind ik dat colloseum (oja stadium heb ik ook gespeeld) en stadium zulke uitmelk-kut spellenquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gieling bijv
preciesquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nou, ik ben het gedeeltelijke eens met jullie mor en giebel. Ik hoef Stadium en Colesseum ook niet echt, maar het is voor de echte fans wel leuk om hun pokemon in 3D te zien en tegen vrienden te battlen.
Maar ik wil gewoon Pokemon Blue op de Cube ofzo, en dan niet zo commercieel als de laatste delen, maar gewoon terug naar het begin.
*eenschquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, nou, ik ben het gedeeltelijke eens met jullie mor en giebel. Ik hoef Stadium en Colesseum ook niet echt, maar het is voor de echte fans wel leuk om hun pokemon in 3D te zien en tegen vrienden te battlen.
Maar ik wil gewoon Pokemon Blue op de Cube ofzo, en dan niet zo commercieel als de laatste delen, maar gewoon terug naar het begin.
Niet een of ander ego versterkend antwoord?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 19 mei 2004 19:57 schreef speknek het volgende:
*intensief gelobbyd heeft*
Schouderklopjes meldtopic deel 1
en waarom sta ik er niet tussen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:57 schreef speknek het volgende:
Het is niet het banmeldtopic hoorquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
en waarom sta ik er niet tussen?![]()
Omdat jij nog niets nuttigs hebt toegevoegd?quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:16 schreef capibar het volgende:
[..]
en waarom sta ik er niet tussen?![]()
En dat is nog een understatement.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat jij nog niets nuttigs hebt toegevoegd?
Watr moet je anders? Na de E3 is er een tijdlang nauwelijks gamenieuws.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:22 schreef gieling het volgende:
ow w8! Dit is niet het slowchat topic!
Yep gespeeld en het was wel een beetje geinig maar ik had het na 2 dagen wel gezien hoor (das dus ongeveer uurtje of 3 gegamed)quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben de mensen hier, die Pokemon niet tof vinden, Pokemon uberhaupt weleens gespeeld?
nietus! je ziet dan 3 druppels op de tegenstander vallen en dan knippert hij evenquote:Op woensdag 19 mei 2004 20:42 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je helemaal geen animatie in de gevechten hebt ofzo. Het is alleen maar 'water attack' en dan '6 damage'.
Ik ben al niet zo'n pokemon fan en ik heb het nog nooit op de gameboy gedaan ofzo, maar ik was vandaag in een gamesshop in nijmegen en toen stond hij daar en heb ik het even gespeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:42 schreef speknek het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je helemaal geen animatie in de gevechten hebt ofzo. Het is alleen maar 'water attack' en dan '6 damage'.
Ach, tis jouw type spel of tis jouw type spel niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 20:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben al niet zo'n pokemon fan en ik heb het nog nooit op de gameboy gedaan ofzo, maar ik was vandaag in een gamesshop in nijmegen en toen stond hij daar en heb ik het even gespeeld.
>fight
>water attack
>25 punten schade.
en dat dan 5 keer en dan had je de vijand verslagen. W00t W00t wat spannend.
Het was eigenlijk net een oude Final fantasy maar dan met iets betere graphics, maar nog steeds 2 vijanden die elkaar niet aanraken.
Ik vond het dus echt te crap voor woorden en de graphics waren nu ook niet echt speciaal.
Jezus,quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:12 schreef Roi het volgende:
http://reggielution.ytmnd.com/ al een uurtje ofzo heb ik hem opstaan!
Persoonlijk vind ik dat NOGAL gedateerde gameplay, maar dat ben ik...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ach, tis jouw type spel of tis jouw type spel niet.
Als je t niet leuk vind, okej, over smaak valt niet te twisten.
dude, het is een gameboy spelquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat NOGAL gedateerde gameplay, maar dat ben ik...![]()
Ik heb dat altijd als de zoveelste fps uitkomtquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:15 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat NOGAL gedateerde gameplay, maar dat ben ik...![]()
Dan mogen de graphics gedateerd zijn.. de gameplay nietquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:19 schreef capibar het volgende:
[..]
dude, het is een gameboy spel![]()
ben sprakeloos...quote:Op woensdag 19 mei 2004 19:57 schreef speknek het volgende:
quote:Baas van Nintendo Satoru Iwata praat over de DS, de positie van Nintendo in Europa, de Revolution en meer...
In een interview dat tijdens de afgelopen E³ werd gehouden met Satoru Iwata zijn een aantal interessante feiten naar voren gekomen:
- Er zijn veel meer DS games in ontwikkeling dan op de E³ getoond werden.
- Metroid Prime 2 zal nog dit jaar ook in Europa verschijnen.
- Hoewel de DS pas in 2005 in Europa zal verschijnen, zal het verschil met VS niet zo groot zijn als destijds bij de Gamecube het geval was. Het spijt Iwata dat Europa de DS niet eerder zal ontvangen.
- De relaties van Nintendo met Europese ontwikelaars is aan het verbeteren, Iwata noemt als voorbeeld Advance Wars: Under Fire van Kuju.
- Bij de volgende generatie consoles zal Nintendo niet te laat launchen, zoals bij de Gamecube het geval was. De Revolution zal niet slechts 10 a 20 keer betere graphics hebben, maar ook een ander soort interface.
- De PSP is geen directe concurrent van de DS, omdat de DS een nieuwe markt creërt.
- Hiroshi Yamauchi, de man die Nintendo ruim 50 jaar leidde, speelt nog steeds een invloedrijke rol bij Nintendo, onder andere bij de ontwikkeling van de DS.
- Shigeru Miyamoto gaat zich minder richten op 3rd party relaties, en weer meer op de spellen die Nintendo intern aan het ontwikkelen is.
Ohw, het gaat zo slecht met de Cubequote:Nintendo is in Amerika, na Electronic Arts, de best verkopende gamespublisher. Read on...
Goed nieuws! Vandaag werd bekend dat Nintendo of Amerika, na EA, de best verkopende publisher in dat land is. Daarbij moet je natuurlijk rekening houden met het feit dat EA games uitbrengt voor alle platformen, waar Nintendo dat alleen voor de Gamecube en GBA doet. Het volledige overzicht plus het marktaandeel (tussen haakjes) kun je hieronder bekijken.
1. Electronic Arts - 76,932,800 (24.5%)
2. Nintendo of America - 31,420,940 (10%)
3. THQ - 20,576,320 (6.5%)
4. Midway - 18,616,340 (5.9%)
5. Sony (Corp) - 16,830,500 (5.4%)
6. Ubisoft (Corp) - 15,086,620 (4.8%)
7. Capcom - 13,127,970 (4.2%)
8. Take Two Interactive (Corp) - 11,943,910 (3.8%)
9. Konami of America - 11,842,710 (3.8%)
10. Activision - 10,774,100 (3.4%)
11. Atari - 10,247,890 (3.3%)
12. Eidos Interactive (Corp) - 9,717,023 (3.1%)
13. Sega of America - 8,766,206 (2.8%)
14. Vivendi Universal (Corp) - 8,527,526 (2.8%)
15. Microsoft - 7,590,376 (2.4%)
16. Namco - 7,369,502 (2.3%)
17. Acclaim Entertainment (Corp) - 5,597,203 (1.8%)
18. Square Enix USA (Corp) - 3,190,971 (1.0%)
19. Temco - 3,061,416 (1.0%)
20. LucasArts - 3,037,204 (1.0%)
Dat succes komt natuurlijk voor een heel groot deel voor rekening van de GBAquote:Op donderdag 20 mei 2004 02:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, het gaat zo slecht met de Cube![]()
Hier hadden we het gister dus over...die 2 schermen zijn dus niet echt revolutionair...quote:Roy schreef ergens in een quote
- De PSP is geen directe concurrent van de DS, omdat de DS een nieuwe markt creërt.
Ik vind het verbazingwekkend hoe weinig ze lering lijken te trekken uit gemaakte fouten en dat ze dit soort nonsens als de belangrijkste oorzaak lijken te zien. Het feit dat de gamecube het eerste jaar gewoon niet liep (behalve bij echte Nintendo fans) had niet te maken met de launchdatum maar met de launchtitels die absoluut bagger waren (wave race, luigi's mansion en star warsquote:Op donderdag 20 mei 2004 02:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
- Bij de volgende generatie consoles zal Nintendo niet te laat launchen, zoals bij de Gamecube het geval was. De Revolution zal niet slechts 10 a 20 keer betere graphics hebben, maar ook een ander soort interface.
Ik vond anders luigi's mansion erg leuk, ook al had ik hem in een weekend uitgespeeldquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:16 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ik vind het verbazingwekkend hoe weinig ze lering lijken te trekken uit gemaakte fouten en dat ze dit soort nonsens als de belangrijkste oorzaak lijken te zien. Het feit dat de gamecube het eerste jaar gewoon niet liep (behalve bij echte Nintendo fans) had niet te maken met de launchdatum maar met de launchtitels die absoluut bagger waren (wave race, luigi's mansion en star wars). Een Metroid, een echte mario en een twee coole party games is wat ze bij de launch gereed moeten hebben. Vervolgens ervoor zorgen dat Zelda en/of Mario Kart zijn aangekondigd en binnen een jaar/anderhalf jaar verschijnen na launch en je zorgt ervoor dat de userbase groot genoeg wordt zodat 3rd parties er vertrouwen in hebben en hun titels ook voor gamecube uitbrengen.
voordeel met de ds is ook dat je gewone gba games kan afspelenquote:Op donderdag 20 mei 2004 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bron is IG of GQ ofzoVergeet het soms te melden.
Verder: ben ik het eens met Hein, Luigi's Mansion was wel leuk, maar met de launch moet er gewoon een game zijn die een grote naam heeft. Dat doen ze met de DS waarschijnlijk wel goed
quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:06 schreef Gamedemon het volgende:
kzie nintendo trouwens weer de fout in gaan...
launch titel mario64x4.....dat is dus poort 1 met multiplayer....wedden dat er ook een zelda : OoT DS komt...en dat ze gewoon door blijven poorten?
dat vond ik zo irritant aan de GBA geen enkele nieuwe goede titel....allemaal uit het stof gehaalde poorts
Luigi's Mansion heb ik niet gespeeld, maar WaveRace is best vermakelijk en Rogue Leader vind ik toch ewl erg gaaf! Gameplay is top en grafisch helemaal... je moet er wel van houden...quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:16 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
launchtitels die absoluut bagger waren (wave race, luigi's mansion en star wars). Een
Laat maar.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:12 schreef Gamedemon het volgende:
ok ok Golden sun is cool...FFTA is wel een poort...fire emblem moest nog komen? en mario kart is een halve poort toch?
Ik vind dat NIntendo anders nog aardig hun games veranderd. Er is GEEN ÉÉN Zelda games hetzelfde. En Metroid Prime is gewoon een compleet nieuwe stap van Super Metroid. Dat er daar wel weer sequals van komen is niet vreemd, OVERAL komen er sequals voor.quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:54 schreef Oksel het volgende:
Mario Kart is geen poort, wel oud idee, oud spel. Ze moeten eens met wat nieuws komen. Zoals Pikmin bijvoorbeeld. Pure top, en nieuw. Zelda's, Mario's etc. zijn erg leuk.. maar af en toe wat nieuws is ook okay. Net als Metroid. Oude naam, nieuw spel. Typisch Nintendo.
Ik zal er morgen naar kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2004 13:32 schreef Oksel het volgende:
Sorry voor offtopic..Mezzin: Kun je MarioGolf in je overzicht toevoegen? Bij DVDCrave is hij al besgikbaar.
Late reactie, maarre...quote:Op woensdag 19 mei 2004 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik wil dus geen realistische golf game, geen zin inIk dacht dat Mario Golf wat leuker en gevarieerder zou zijn?
quote:Zelda: Reborn Release Date
De game moet nog vóór 2005 in de winkels liggen, vertellen sites die veel geld verdienen...
Iedereen kijkt er naar uit, maar niemand weet er nog echt veel van; The Legend of Zelda: Reborn, de nieuwe Zelda game die je in de laarzen plaatst van Link, die deze keer rondwandeld in een omgeving met prachtige, realistische graphics. Nintendo geeft de game aan als een titel die in 2005 moet gaan verschijnen, maar bepaalde andere bedrijven hebben iets anders te melden...
Zo vertellen de online gameshop giganten EBGames en GameStop via hun release list dat Link al op 18 Oktober van dit jaar in Amerika moet gaan rondgalloperen op de rug van Epona. Alhoewel deze 2 shops goede banden hebben met Nintendo of Amerika, en dus vaak eerder de release dates van games weten dan anderen, kan het een foutje zijn. The Wind Waker 2 stond namelijk ook geplanned voor een 18 Oktober release dit jaar.
En die sites zitten er ook KEER OP KEER naast, voordat ninty het zelf aankondigd moet je dit soort onzin echt niet geloven.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:32 schreef Oksel het volgende:
Sorry voor offtopic..Mezzin: Kun je MarioGolf in je overzicht toevoegen? Bij DVDCrave is hij al besgikbaar.
eehhh wil je eerst zelf ff kijken want hij stond al in het overzicht...quote:Op donderdag 20 mei 2004 14:17 schreef MeZZiN het volgende:
Ik zal er morgen naar kijken![]()
Dit gaat de goede kant op:quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Cool stuk over Metroid Prime 2
http://cube.ign.com/articles/517/517636p1.html
quote:IGN's editors had the chance to play the follow-up, which is set to debut in the US on November 15 and in Europe before the end of the year (according to Nintendo president Satoru Iwata, a Japanese release has been pushed to next year in favor of getting the game out in Europe in 2004).
Eindelijkquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:05 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Dit gaat de goede kant op:
[..]
Beter goed gejat dan slecht zelf bedacht.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Ook een gaaf stuk over Zelda gelezen... GOD wat een musthave.... Deze onderstaande eindbaas vind ik wel een rip van Balrog trouwens,...... (LotR fellowship)
[afbeelding]
ik vraag me af hoeveel mensen uberhaupt een breedband adapter voor de cube hebben....quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:28 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Alsof die verkoop op de cube, als er nou een online modus in zat
niemand, omdat er geen online - ondersteuning voor is.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 16:45 schreef Tony-Soprano het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel mensen uberhaupt een breedband adapter voor de cube hebben....![]()
mgs:tts is tofquote:Op vrijdag 21 mei 2004 18:36 schreef P8R het volgende:
Zo... RVB-kabeltje en Metal Gear Solid aangeschaft, dat wordt weinig slapen vannacht
dan moeten die adapters wel te koop zijn bij de gewone winkelsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:04 schreef capibar het volgende:
[..]
niemand, omdat er geen online - ondersteuning voor is.
als die er komt zullen mensen echt wel zo'n breedband adapter kopen.
Hallo, ik heet niemand.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 17:04 schreef capibar het volgende:
[..]
niemand, omdat er geen online - ondersteuning voor is.
als die er komt zullen mensen echt wel zo'n breedband adapter kopen.
Euh... Je hebt gelijk, in het engelsquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:40 schreef capibar het volgende:
[..]
mgs:tts is tof
(heb je het topic daarover al uitgechekt?)
het was trouwens toch rGb kabel![]()
quote:Satoru Iwata: Well, yes, in this opportunity I really want to apologise to the fans of Nintendo products in Europe. It is true that we are often late in introducing you to the new products compared with Japan and the United States. Having said that however, not all games are late in their European arrival. For example, we are now showing the Metroid Prime 2: Echoes game for Nintendo GameCube, and we are now putting or energies so that the European version of Metroid Prime 2: Echoes will be launched in Europe by the end of this year, at the sacrifice of the Japanese launch by the end of this year, so please understand that it's not always the case that Nintendo is late in introducing software in European territories. And specifically of course we are in a limited capacity of production when we discuss certain new product, when we talk about the preparation of hardware and software, Europe is always the territory that requires us to translate so many languages for both hardware and software, which includes programming of software as well. In terms of the number of units available and language translation issues, we are sorry, but Europe is going to be a little bit late in receiving the DS. But compared with the timeframe when we introduced GameCube, I believe the gap, or wait is much shorter.
achja.. die paar spellen...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:46 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hallo, ik heet niemand.
BBA kun je ook een LAN mee opzetten,best leuk om te doen met MK:DD
Ik heb een BBA en het werkt best geinig.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 23:11 schreef capibar het volgende:
[..]
achja.. die paar spellen...
Jawel,.... ikquote:Op zaterdag 22 mei 2004 07:20 schreef Eitjes het volgende:
Maarja, ach. Niemand zal het daar mee eens zijn.
voor in de tussentijd hebben we:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 07:20 schreef Eitjes het volgende:
Eng hoor. Nintendo's SHOW was de beste op de E3. Juist, de show. De line up niet. Die eer gaat naar Sony.
Waar ik me wel zorgen over maak.. Nintendo showt Zelda. De trouwe Nintendo fans zijn weer blij. Maar ze vergeten wel dat er eigenlijk niet echt iets boeiends uitkomt in de tussentijd voor de Cube. Ik noem Paper Mario 2 en Prime 2. Alleen Paper Mario 2 lijkt me leuk. Wat mmoet ik in godsnaam in de tussentijd met die Cube? Wachten tot eind 2005/begin 2006 tot Zelda hier uitkomt?
Nintendo moet echt nog wel wat meer verassingen tevoorschijn halen om mij te vermaken. Want dit.. dit.. dit is gewoon niks.
Maarja, ach. Niemand zal het daar mee eens zijn.
Komt er een nieuwe of ook een pal versie voor europa en niet alleen australie?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 08:46 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Animal Crossing
Vind het echt leuk voor je maar die games lijken mij echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2004 08:46 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
voor in de tussentijd hebben we:
Mario Golf: Toadstool Tour
Star Fox 2
Wario Ware Inc.: Mega Party Game$
Animal Crossing
Pikmin 2
Donkey Konga
genoeg voor mij dus iig![]()
vooral wario ware en donkey konga lijken me echt leukquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind het echt leuk voor je maar die games lijken mij echt verschrikkelijk![]()
ik snap het ook niet, het is wel een leuk spel hoor lijkt me maar om het nou meteen al heilig te noemen is ook wat te overdrevenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:40 schreef HomerJ het volgende:
IK snap niet wat mensen zo leuk vinden aan Halo (2)
Nee ik ben geen fanboy, want ik vind GTA & Ninja gaiden wel leuk
Pikmin 2quote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
geef mij maar baten kaitosquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:00 schreef Lexie het volgende:
Tales of Symphonia.
En die Xbox advertentie is echt te lam.
Maar ja, moet je maar goed lezen wat je koopt.
Mij ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 12:47 schreef Chocobo het volgende:
ToS idd...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Mij ook. Najah, Tales of Symphonia komt inderdaad in juli en er zijn nog genoeg multiplatform spellen die eraan komen. Maar ik kan me voorstellen dat je die bijvoorbeeld voor de xbox koopt.
maar zijn die verdeeld over het jaar of komen die in één keer allemaal uit?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ToS idd...Die was ik vergeten... die lijkt me ook heel gaaf... ja de Xbox komt voor mij met wat interessantere games
(Halo 2, Sudeki, Kotor2, Fable, FSW, etc etc.. )
pssstt...komt wellicht ook op de Xboxquote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ToS idd...Die was ik vergeten... die lijkt me ook heel gaaf... ja de Xbox komt voor mij met wat interessantere games
(Halo 2, Sudeki, Kotor2, Fable, FSW, etc etc.. )
Hoezo kiezen... dat worden dus gewoon 2 aankopen...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:19 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
geef mij maar baten kaitos![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Pikmin 2![]()
nu het geld nog en ik haal ToS ookquote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:33 schreef P8R het volgende:
[..]
Hoezo kiezen... dat worden dus gewoon 2 aankopen...
Details... dat komt later wel...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:55 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nu het geld nog en ik haal ToS ook
Echt schandalig slecht inderdaad, maar dat mogen ze zelf ook wel doorhebben... Ik was op z'n zachtst zegt helemaal niet onder de indruk van AL het geluid...quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:39 schreef Roi het volgende:
Starfox filmpjes:
http://s.streamingmovies.(...)052004_01_wmvlow.wmv
http://s.streamingmovies.(...)052004_02_wmvlow.wmv
Die stemmen![]()
Staat in de OPquote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:21 schreef Platina het volgende:
Zucht... heb ik weer, denk je vanmiddag even bij de lokale Intertoys Pokemon Colosseum te kunnen testen. Heb je 3 etterbakjes van een jaar of 9 er voor zitten. Die maar niet oprotten
iig, waar staat de txt file van de OP?
lol! Nu maar hopen dat zen 50 miljoen fans een cube kopenquote:“Nintendo GameCube is itself a species of happiness, and, perhaps, the chief happiness which this world affords.”
Gamecube is idd goed! En pokémon Colloseum helemaal! Maar dat weten we onderhand welquote:Op zondag 23 mei 2004 15:20 schreef BMH het volgende:
OMG! micheal Jackson zei dit over de gamecube in Joy:
[..]
lol! Nu maar hopen dat zen 50 miljoen fans een cube kopen
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:39 schreef Roi het volgende:
Starfox filmpjes:
Die stemmen![]()
Is dat voor de N64?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:39 schreef Roi het volgende:
Starfox filmpjes:
Die stemmen![]()
http://www.xboxarena.nl/article.php?id=1955quote:Op zaterdag 22 mei 2004 15:21 schreef pkwarts het volgende:
[..]
pssstt...komt wellicht ook op de Xbox![]()
ik hoop dat ze hem niet voor 60 euro gaan verkopen, dat zou echt een naaistreek zijn...quote:Op zondag 23 mei 2004 19:31 schreef DarcMarc het volgende:
[afbeelding]
deze komt nu ook voor de gamecubeben benieuwd hoe dat er uit gaat zien
![]()
ik dacht alquote:Op zondag 23 mei 2004 20:59 schreef Khadgar het volgende:
Dat betekent dat het een geintje is van iemand. Oftewel: hoax.
Wat ben je altijd heerlijk pessimistischquote:Op zondag 23 mei 2004 20:59 schreef Khadgar het volgende:
Dat betekent dat het een geintje is van iemand. Oftewel: hoax.
Waarom zouden ze een XBox versie maken.... niet echt de moeite die paar consolles die ze in Japan verkopen is nooit de moeite van de conversie waard.quote:Op maandag 24 mei 2004 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToS is voor Europa Cube Exclusive. De PS2 versie komt alleen in JPN en er komt GEEN XBox versie, zie officiele site, daar staat nog nergens een Xbox logo bij de game.
juistquote:Op zondag 23 mei 2004 21:36 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Wat ben je altijd heerlijk pessimistisch
Tuurlijk lijkt 't net, maar laten we nou van uit gaan dat het echt is![]()
dat kan hij beter niet doen, het is een baggerspel.quote:Op maandag 24 mei 2004 13:41 schreef speknek het volgende:
Hee Roy, heb je Metroid Prime nou al eens behoorlijk gegamed?
BAN! BAN! BAN!quote:Op maandag 24 mei 2004 13:43 schreef capibar het volgende:
dat kan hij beter niet doen, het is een baggerspel.
ik zal het beter zeggen waarmee ik mijn mening uit zonder iemand er mee aan te vallen :quote:Op maandag 24 mei 2004 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
BAN! BAN! BAN!
en als ik mijn mening uit wordt ik gelijk gebannedquote:Op maandag 24 mei 2004 14:32 schreef MeZZiN het volgende:
Goed of slecht iedereen mag zijn mening hebben![]()
*zich bij aansluitquote:Op maandag 24 mei 2004 13:43 schreef speknek het volgende:
[..]
BAN! BAN! BAN!
NOG nergens. alsof een logo op een site zo betrouwbaar is. op de viewtifull joe site staat ook geen ps2 logo.quote:Op maandag 24 mei 2004 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
ToS is voor Europa Cube Exclusive. De PS2 versie komt alleen in JPN en er komt GEEN XBox versie, zie officiele site, daar staat nog nergens een Xbox logo bij de game.
als ik win koop je hem voor de xboxquote:Op maandag 24 mei 2004 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel wedden we dat ToS niet op de Xbox uitkomt
Ik heb hem al voor de Cube besteldquote:Op maandag 24 mei 2004 15:43 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als ik win koop je hem voor de xbox![]()
als jij wint geef ik toe dat jij de grandmaster der gamers bent![]()
deal?
Nee hoor, dat geldt alleen voor BMHquote:Op maandag 24 mei 2004 15:12 schreef capibar het volgende:
en als ik mijn mening uit wordt ik gelijk gebanned![]()
ik zie hem alquote:Op maandag 24 mei 2004 16:01 schreef speknek het volgende:
[..]
(alhoewel ik je best wil bannen voor die grammaticale fout)
ban ?quote:Op maandag 24 mei 2004 16:06 schreef HomerJ het volgende:
over BMH gesproken waar is hij eigenlijk?
nee, veel erger. een Xboxquote:Op maandag 24 mei 2004 16:26 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
ban ?
*de pleuris schriktquote:Op maandag 24 mei 2004 16:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nee, veel erger. een Xbox![]()
*brrrrrrrrr*quote:Op maandag 24 mei 2004 16:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
beter!!! (voor ons)quote:Op maandag 24 mei 2004 16:38 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
U bedoelt 50 Hz Lexie?quote:Op maandag 24 mei 2004 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb hem al voor de Cube besteldEn die grandmaster ben ik niet hoor
Dat is Lexie
Pacman VS is ook heel gaafquote:Op maandag 24 mei 2004 17:18 schreef HomerJ het volgende:
Ik wil trouens even melden dat Pacman VS echt geweldig is! Leukere partygame dan Mario kart/party
Connectivty kan wel goed zijn! Pacman is het bewijs
Is die game niet in nederland (of in een nederlandse shop) te krijgen?quote:Op maandag 24 mei 2004 17:37 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Pacman VS is ook heel gaafben blij dat ik hem voor 15 euro geimporteerd heb.... een van de beste meest innovatieve game van de laatste tijd
Play.com? (Nog maar eens mijn broer lief aankijken... misschien eerst viewtiful joe even aan 'm terugbetalen...quote:Op maandag 24 mei 2004 17:37 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Pacman VS is ook heel gaafben blij dat ik hem voor 15 euro geimporteerd heb.... een van de beste meest innovatieve game van de laatste tijd
Nee, in Pal-uitvoering hebben ze hem gebundeld met R:Racing. Een spel waar eigenlijk niemand op zit te wachten.quote:Op maandag 24 mei 2004 18:18 schreef P8R het volgende:
[..]
Play.com? (Nog maar eens mijn broer lief aankijken... misschien eerst viewtiful joe even aan 'm terugbetalen...)
nee dvdsoon bundel met pacman world (slecht spel maar voor 15 euro pacman VS en dan pacman world ... vond ik geen slechte deal. vergeet freeloader niet....quote:Op maandag 24 mei 2004 18:18 schreef P8R het volgende:
[..]
Play.com? (Nog maar eens mijn broer lief aankijken... misschien eerst viewtiful joe even aan 'm terugbetalen...)
Ge zit verkeerd m'n jongquote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:06 schreef Gamedemon het volgende:
Zo net met Anormius ff het schade model van ralli sport challenge 2 uitgestest...was lachuh
Geen steen te hard...geen schans te hoog...de hele auto naar de #$@%@ gereden
Enorm.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ge zit verkeerd m'n jong
Zal ze straks toevoegenquote:Op maandag 24 mei 2004 23:33 schreef koei het volgende:
MeZZiN, zou je in je pricecompare programma de spellen wario world en sonic mega collection toevoegen? En als ik dan toch aan het zeuren ben dan is het misschien ook handig om ook gelijk pokemon Ruby, Saphire en wario ware (GBA) toe te voegen. (en toch moet je ook maar een xbox gaan halen want ook zo'n lijst voor de xbox zou wel superhandig zijn...)
Dat vonden BMH en Notorious_Roy ook al tijd....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 06:32 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zal ze straks toevoegenen misschien dat ik een XBox koop maar alleen omdat hij een en erg goede Linux server kan zijn want de games boeien mij niet op de XBox
![]()
maar bij mij is er nog iets dat heet een zekere haat voor een bepaald bedrijf (die ik wel graag een poot uit wil draaien...)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat vonden BMH en Notorious_Roy ook al tijd....
Geef nou eens een nuttig argument om 'microsoft te haten'... Lamme kutmentaliteit. Dankzij die gasten is er al ruim 20 jaar ontwikkeling op pc gebied. Zonder MS hadden we helemaal NIKS.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
maar bij mij is er nog iets dat heet een zekere haat voor een bepaald bedrijf (die ik wel graag een poot uit wil draaien...)plus dat de XBox echt geen leuke games heeft die mij kunnen intereseren.....
mijn verzameling games bestaan voornamelijk uit 1st party games (nintendo) een een enkel multi platform maar meer niet... plus ik heb de tijd niet. moet de pricecompare nog vullen.....
[offtopic]quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:57 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Geef nou eens een nuttig argument om 'microsoft te haten'... Lamme kutmentaliteit. Dankzij die gasten is er al ruim 20 jaar ontwikkeling op pc gebied. Zonder MS hadden we helemaal NIKS.
MS is gewoon een bedrijf, en ze maken spullen. Mocht je het niet eens zijn met hun praktijken, of hun pakketten niet goed vinden, koop ze dan niet. Maar kom niet met een stom verhaal 'ik haat MS omdat linux god is...'.
Ik vind het nog steedsquote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:41 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Kikizo: ...I speak to a lot of developers, and they always have Microsoft and Sony coming to them all the time and trying to get them to develop for their platforms, but particularly in the UK, and as you know there is a very major development scene there, say that they never quite get that from Nintendo. Do you feel that's somewhere where the company could improve?
Satoru Iwata: Well if you look around the showfloor at Nintendo today, there are two new software titles that are developed in the UK. One is the Advanced Wars: Under Fire game, and another is the Mario Pinball game. But yes, you are right, Nintendo historically is not so active enough in building up the working relationships with the European developers. But I can say that things are improving right now, however I am not satisfied in the current condition and I believe we need to make efforts to improve our relationship with European developers even further.
Vergeet niet dat je freeloader moet draaien als je een game wilt spelen.... de disk is namelijk wel regio gebondenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:34 schreef Oksel het volgende:
Roy: MAIL ME EENS ofzomordor@kabelfoon.nl
Ik zit te twijfelen:
GameCube Controller (Platinum) (Nintendo) (For GameCube™) US$ 24.90 (~20.93 EUR)
Gameboy Player (Platinum) (Nintendo) (For GameCube™) US$ 59.90 (~50.34 EUR)
Totaal US$ 84.80 (~71.27 EUR)
Verzendkosten (GLOBAL PRIORITY) US$ 16.00 (~13.45 EUR)
Totaal US$ 100.80 (~84.72 EUR)
Staat wel erg mooi bij mijn Platinum cube..![]()
Kan ik in die Player gewoon mijn GBA spellen spelen?
Is wel weer 84 euro..
idd eerst freeloader erin dan gba player disc erin en dan pas je gba spelletje kunnen spelen...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:23 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je freeloader moet draaien als je een game wilt spelen.... de disk is namelijk wel regio gebonden![]()
quote:Paper Mario 2 is coming soon to Japanese shores!
RPG fans in Japan won't have to wait for long for the sequel to the N64's swansong RPG, Paper Mario. In fact, the game is coming far sooner than many people think, as it will be available to Japanese gamers on the 22nd of July!
But that's not all: the game has undergone a name change in Japan, no longer will it be known as "Mario Story" will now become "Paper Mario RPG" for the Japanese fans of the game.
Still no firm date for a European release, but this news would have us estimating a Thanksgiving launch in the US, with a possible Christmas or Easter launch in Europe.
Vinden. Ik heb, bij het spelen van een xbox spel, nog steeds niet het gevoel gehad die ik kreeg bij het spelen van een Nintendo spel.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:41 schreef Tain het volgende:
[..]
* MeZZiN knows the feelingquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Vinden. Ik heb, bij het spelen van een xbox spel, nog steeds niet het gevoel gehad die ik kreeg bij het spelen van een Nintendo spel.
Toen ik Zelda voor het eerst starte gingen mijn mondhoeken 2 dagen lang spontaan naar de sterren wijzen. Echt ongelofelijk.
Tja.. ik vind het vooral een lompe bak die ik niet goed kwijt kan in de buurt van mijn tv.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 06:32 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Zal ze straks toevoegenen misschien dat ik een XBox koop maar alleen omdat hij een en erg goede Linux server kan zijn want de games boeien mij niet op de XBox
![]()
idd.. xbox game = pc gamequote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:24 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
* Dromer knows the feelingheb dat nog niet echt gehad de laatste tijd met een PC game .... behalve doom dat was geweldig...... mooi (kan me het nu niet meer voorstellen
) Nintendo heeft die magie.....
![]()
Same here had al moeite om in de overvolle TV kast een plek te maken voor de cube waar laat ik dat bakbeest .... subspace storage containerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
Tja.. ik vind het vooral een lompe bak die ik niet goed kwijt kan in de buurt van mijn tv.
@oksel Waar bestel je de platinum controller?
helemaal waar XBox is en blijft een pc.... hoe je het ook verpakt..... (grote schoenen doos... vond de eerste ontwerpen van de Xbox mooi maar nu .... lelijk zwart ding... )quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
idd.. xbox game = pc game
Lik-Sang.comquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:28 schreef Dromer het volgende:
[..]
@oksel Waar bestel je de platinum controller?
Ik neem aan dat die bigass waterspuit op je rug je al eens opgevallen isquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:00 schreef parterrepact het volgende:
even een klein beetje offtopic: weet iemand hoe je die brandende honden dood krijgt in het eerste level met de ingang bovenop de toren van Mario Sunshine??
Kerstmis en Pasen liggen stiekem best ver uit elkaarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wow
ik heb het spel uitgespeeld maar ik ken geen brandende honden?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:00 schreef parterrepact het volgende:
even een klein beetje offtopic: weet iemand hoe je die brandende honden dood krijgt in het eerste level met de ingang bovenop de toren van Mario Sunshine??
Mijn xbox games werken niet op mijn pc en vice versa.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:32 schreef MeZZiN het volgende:
helemaal waar XBox is en blijft een pc.... hoe je het ook verpakt..... (grote schoenen doos... vond de eerste ontwerpen van de Xbox mooi maar nu .... lelijk zwart ding... )
hoe zag het eerste ontwerp van de Xbox er dan uit? het kan iig niet veel lelijkerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:32 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Same here had al moeite om in de overvolle TV kast een plek te maken voor de cube waar laat ik dat bakbeest .... subspace storage container
@Dromer: Lik-sang of dvdboxoffice .....
[..]
helemaal waar XBox is en blijft een pc.... hoe je het ook verpakt..... (grote schoenen doos... vond de eerste ontwerpen van de Xbox mooi maar nu .... lelijk zwart ding... )
ik vraag me toch echt af of jij ooit de Crystal versie heb gezien!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 14:32 schreef MeZZiN het volgende:
Ja maar het blijft een veredelde schoenen doos...... wat een bakbeest..... console moet lekker compact zijn en niet de maten benaderen van een normale PC .... oh.... XBox = PC nu snap ik hetquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:01 schreef gieling het volgende:
[..]
ik vraag me toch echt af of jij ooit de Crystal versie heb gezien!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die bigass waterspuit op je rug je al eens opgevallen is
*kuch* mario *kuch* zelda *kuch*..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:23 schreef BMH het volgende:
Xbox heeft nog een paar leuke games die dit & volgend jaar uitkomen. Wel lomp dat er een remake komt op Conker! Alle grappen en persiflages zijn nu allang bekend en oud.
ik vind dat soort spellen niet echt leuk, daarom heb ik een cube gehaald. Ik heb vaker gehad dat ik dacht dat ik weer is ff een leuke adventure zoals zelda wou dan dan dat ik een sport of race game wil doenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:00 schreef Retarded het volgende:
[..]
*kuch* mario *kuch* zelda *kuch*..
begrijp me niet verkeerd, maar ik wordt een beetje doodmoe van dat gezeik over de Xbox. Ik heb zelf een Xbox en een Gamecube, maar de Cube is voor erbij... meer voor de leuke NIntendo-games. Xbox is kwalitatief een ontzettend goede console, met een hoop prachtige games voor degene die interesse hebben in racen, schieten, vechten en sporten. Neem daarbij KOTOR als super-RPG en de aankomende topper Fable, en je hebt een leuke formule bij elkaar geraapt!
ik denk dat dat eerder bedoeld was om sony belachelijk te makenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
"De stem van Mario...met een Playstation 2 controller in zijn hand"
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:17 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
ik denk dat dat eerder bedoeld was om sony belachelijk te maken
heb je het filmpje dan niet gezien van mario talks DS?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Verder kijken dan je schapenneus lang isquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:35 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Mijn xbox games werken niet op mijn pc en vice versa.![]()
Een ouwe vent in een Hawai-hemd... Er zijn van die dingen die ik liever niet weet!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
"De stem van Mario...met een Playstation 2 controller in zijn hand"
als je maar fun kan hebben toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:40 schreef speknek het volgende:
Maar wat maakt de technologie uit dan?
Ja. Ik bedoel, ik ben het er mee eens dat de xbox van binnen een afgeklede pc is, maar als er goede spellen op uitkomen die niet op de pc uitkomen, dan maakt dat toch niks uit?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:40 schreef gamecube_master het volgende:
als je maar fun kan hebben toch?![]()
Voor mij dus wel. Ben een beetje een techneut. Ik vind het interessant dat de GC een IBM RISC CPU heeft bv. Ik vind het niet zo leuk om te weten dat een spel met een geringe inspanning zo op een PC zou kunnen draaien.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel, ik ben het er mee eens dat de xbox van binnen een afgeklede pc is, maar als er goede spellen op uitkomen die niet op de pc uitkomen, dan maakt dat toch niks uit?
Daarom ben ik ook een console gamer geworden, omdat die zooi rin mij geen flikker boeit als het maar werkt. Als ik game denk ik uberhaupt niet meer aan de console. Voor mijn part zat er een getrainde chimpansee steeds nieuwe beelden sturen als ik op een button druk. Als die zijn bek maar houdt als ik aan het gamen ben.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Voor mij dus wel. Ben een beetje een techneut. Ik vind het interessant dat de GC een IBM RISC CPU heeft bv. Ik vind het niet zo leuk om te weten dat een spel met een geringe inspanning zo op een PC zou kunnen draaien.
En belangrijker dan dat het genoemde design dus. Te groot en niet mooi. (naar mijn smaak dus)
Het PC in schaapskleren zijn zou ik nog door de vingers kunnen zien als het uiterlijk mooi en compact zou zijn.. zoals dat van de GC (en dan vooral de platinum edition)
Tuulk, en daarmee heb ik ze al eens geblust, vervolgens aan de staart getrokken, maar ze zijn niet kapot te krijgen!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die bigass waterspuit op je rug je al eens opgevallen is
En welke beesten bedoel je? Honden ben ik niet tegengekomenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:54 schreef parterrepact het volgende:
[..]
Tuulk, en daarmee heb ik ze al eens geblust, vervolgens aan de staart getrokken, maar ze zijn niet kapot te krijgen!
Nouja, ze hebben een heel klein beetje weg van honden. Het zijn als het ware twee bolletjes, met een 'hondenketting' en een klein staartje. Ze staan allemaal in brand.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:02 schreef Lexie het volgende:
[..]
En welke beesten bedoel je? Honden ben ik niet tegengekomen.
Hmm, welke toren bedoel je precies, waar dat level zich bevindt? Dan zoek ik even.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:17 schreef parterrepact het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben een heel klein beetje weg van honden. Het zijn als het ware twee bolletjes, met een 'hondenketting' en een klein staartje. Ze staan allemaal in brand.
Blussen lukt me wel, aan de staart trekken ook nog wel, maar dood willen ze niet..
Ik heb even gekeken. Je moet gewoon zorgen dat ze in dat water terecht komen. Je kunt ze achter je aan laten lopen, of ze blussen en ze dan het water inmikken door ze weg te schieten.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:36 schreef parterrepact het volgende:
gewoon die toren in het hoofdlevel..., met die shine bovenin, en dat watervalletje erachter. Daar bovenin zit zo'n buis waar je inkan...
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:24 schreef Rahl het volgende:
Jongens, dit is best wel fanboy gedrag, laat iedereen in zn waarde, smaken verschillen nou eenmaal
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:21 schreef Lexie het volgende:
Nok nou eens met dat bashen.
Is er ergens een speeltuin gesloten dat alle kiddo's zo vervelend zijn vandaag
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:00 schreef Retarded het volgende:
[..]
*kuch* mario *kuch* zelda *kuch*..
begrijp me niet verkeerd, maar ik wordt een beetje doodmoe van dat gezeik over de Xbox.
Spuit ze nat tot ze zwart worden en dan kan je ze naar het water slepen. Dacht ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:00 schreef parterrepact het volgende:
IGNquote:That noted, he admitted that so far Nintendo has been the only company that hasn't showed its full hand in regard to next-generation technology. "They're shaping up," Probst said when asked about development for the next round of console. "What I will tell you is that we've had more exposure to PlayStation 3 and Xbox 2 technology than to whatever Nintendo is planning. But once they're ready then we'll engage with them as well.
dat ziet er onoverzichtelijk uit ....quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Donkey Konga 2:
[afbeelding]
Ik wil nu onderhand weleens deel 1 spelen
ik zie allemaal vage zooi door elkaar heenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Valt wel mee toch Capibar? Onderin score balken (punten en bananen waarschijnlijk) en dan in het midden de balk die de maat aangeeft.
Links bovenin zit DK die trommelt en rechtsbovenin een balk die aangeeft of je het goed of slecht doet
ik weet het niet, het ziet er gewoon vaag uit....quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is de achtergrondWat wil je dan? Een kale achtergrond?
Neey F-zero.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:33 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
tales of symphonia?
Doenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:06 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
ik wil binnenkort ook een gamecube gaan kopen
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
oke![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:06 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
ik wil binnenkort ook een gamecube gaan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |