Maar eens een schouderklopje voor onszelf dan, als voltallige crew.
Voor ons hele "oeuvre".
Nou, vooruit, ook een schouderklopje voor de lieve users. Bepaal zelf of dit van toepassing is op jou.
Een welverdiend schouderklopje voor zijn zéér uitgebreide FAQ over router-instellingen, in DIG.
FAQ - Port forwarden in je router
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 03-12-2003 18:07]
Voor zijn FAQ over beeldkabels voor consoles, in GAM: FAQ Games & Consoles (Update 30 / 11 / 03 )
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-12-2003 22:24]
Danku.
Voor hun fantastische hulp en recepten.
Dulk - een zwaar ongeluk zien gebeuren voor jequote:Op donderdag 23 december 2004 22:44 schreef nikky het volgende:
Normaal gesproken staan hier personen die FOK! een helpende hand aanbieden. Alleen nu wil ik graag NeoGenic1982 even in het zonnetje zetten. Hij heeft erg voel moed getoond toen hij een man uit een brandende auto wilde bevrijden. Het topic is al wel wat ouder maar helaas hadden wij hem nog niet onder ogen gehad. Bij deze... HULDE!
Als eerste te plaatse bij een zwaar ongeluk...
En alle users die ervoor hebben gezorgd dat er nu al 300 paar sokken geregeld zijn, tof mensen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:03 schreef Dagonet het volgende:
ElisaB wil het niet horen maar ze is goed bezig dus doe ik het lekker toch.![]()
Zie Warme voeten deze winter. Ga jij ook iets doen?
Niet alleen de initiatiefneemster, niet alleen de users maar ook de lurkers helpen mee!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En alle users die ervoor hebben gezorgd dat er nu al 300 paar sokken geregeld zijn, tof mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |