Virusscanners zijn overrated, ik heb mijn er af geflikkerd, al sinds de zomervakantie geen virus meer gehad, en die ik daarvoor wel had kwamen allemaal via mail en makkelijk te herkennen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:59 schreef Steve-O het volgende:
Dude waar is je virusscanner/firewall ?
Das gewoon geluk hebben denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Virusscanners zijn overrated, ik heb mijn er af geflikkerd, al sinds de zomervakantie geen virus meer gehad, en die ik daarvoor wel had kwamen allemaal via mail en makkelijk te herkennen.
XS4ALL virusfilters op de mail en je kop gebruiken (en geen Outlook Express) is meer dan genoeg beveiliging.quote:
Dat is waar maar draai zelf ook een scanner vertrouw de providers niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
XS4ALL virusfilters op de mail en je kop gebruiken (en geen Outlook Express) is meer dan genoeg beveiliging.
Hoe ben je daar zo zeker van, zonder virusscanner?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Virusscanners zijn overrated, ik heb mijn er af geflikkerd, al sinds de zomervakantie geen virus meer gehad
Ik heb hem dus sinds gisteren uitgezet na bestudering van mijn viruslogs.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe ben je daar zo zeker van, zonder virusscanner?
Zeg dat dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb hem dus sinds gisteren uitgezet na bestudering van mijn viruslogs.
Word, adobe en mozilla programma's wel. Muziekprogramma's niet en de printer ook niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:57 schreef QyRoZ het volgende:
Doen alle programma's het niet meer?
Spam niet graag met een site maar plaats even daar een logjequote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Word, adobe en mozilla programma's wel. Muziekprogramma's niet en de printer ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |