Hierbij een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding. Omdat veel mensen buiten de boot vielen en ook andere users nog blijk gaven van interesse in een inkoopactie heb ik (Steijn) samen met Vision besloten een nieuwe actie op te zetten. Ik zorg voor de inventarisatie van de bestellingen en de afhandeling daarvan. Vision zorgt voor de betaling en de eigenlijk bestelling bij A&F.
- Waar kan ik de kleding uitzoeken?Op de
website van A&F. Je kunt in principe kiezen uit alle kleding, je hoeft dus niet alleen polo's te bestellen. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn.
- Welke maat moet ik hebben?Voor de juist maten kun je de
'size chart' raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je
hier zien.
- Hoe moet je bestelling er uit zien?1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer en de maat.
2. Of je de bestelling toegezonden wilt krijgen of op wilt komen halen in Amersfoort.
3. Je volledige naam + Fok! nickname.
4. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
5. Een vast telefoonnummer. Alleen in uitzonderlijke gevallen is een mobiel nummer toegestaan.
Bestellingen die onvolledig zijn worden niet in behandeling genomen. Je kunt je bestelling toezenden naar
aenfinkoopactie@wanadoo.nl.
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?Nee, dat levert te veel administratieve lasten op en vergroot te kans op fouten. Denk dus goed na voordat je je bestelling doet.
- Tot en met wanneer kan ik mijn bestelling opgeven?Dit kan tot en met zondag 23 mei. Als er te weinig aanmeldingen zijn kan deze periode verlengt worden tot maximaal vrijdag 28 mei.
[edit]
de aanmeldingsperiode is verlengd tot en met 26 mei[/edit]
- Hoe zit het met de betaling?De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de voorlopige kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten en de BTW.
In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van Vision, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt. Aangezien Vision de bestelling doet zal het totale pakket eerst naar hem worden verzonden.
- Wat is de levertijd?De zending moet helemaal uit de VS komen en door de douane dus ik zou maar op 4 weken rekenen, dan kan het altijd meevallen.
- Vision heeft de bestelling binnen gekregen, wat dan?Het totale pakket dat binnen is gekomen uit de VS zal hij dan verdelen (naar de bestelling natuurlijk) over de verschillende deelnemers. De paketten van de deelnemers die hebben aangegeven dat ze hun bestelling toegezonden willen krijgen zal hij tevens verzenden.
De paketten van de deelnemers die hebben aangegeven de bestelling in Amersfoort te willen ophalen zullen als een bulk naar mij (Steijn) worden toegezonden. Vervolgens kunnen we dan een afspraak maken over het tijdstip waarop je het bij mij komt ophalen. De bestelling bij Vision ophalen is niet mogelijk.
- Is er een maximum aan het aantal deelnemers?Nee, maar als het echt de spuigaten uitloopt dan kan er besloten worden dat er mensen te teleurgesteld moeten worden.
Vision en ik (Steijn) behouden zich het recht voor de actie te mogen wijzigen. Veel plezier met de actie.
Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, liever geen vragen stellen via de e-mail.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vision op 23-05-2004 04:57:55 ]