abonnement Unibet Coolblue
pi_19245510
Hierbij een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding. Omdat veel mensen buiten de boot vielen en ook andere users nog blijk gaven van interesse in een inkoopactie heb ik (Steijn) samen met Vision besloten een nieuwe actie op te zetten. Ik zorg voor de inventarisatie van de bestellingen en de afhandeling daarvan. Vision zorgt voor de betaling en de eigenlijk bestelling bij A&F.

- Waar kan ik de kleding uitzoeken?
Op de website van A&F. Je kunt in principe kiezen uit alle kleding, je hoeft dus niet alleen polo's te bestellen. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn.

- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de 'size chart' raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien.

- Hoe moet je bestelling er uit zien?
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer en de maat.
2. Of je de bestelling toegezonden wilt krijgen of op wilt komen halen in Amersfoort.
3. Je volledige naam + Fok! nickname.
4. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
5. Een vast telefoonnummer. Alleen in uitzonderlijke gevallen is een mobiel nummer toegestaan.

Bestellingen die onvolledig zijn worden niet in behandeling genomen. Je kunt je bestelling toezenden naar aenfinkoopactie@wanadoo.nl.

- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?
Nee, dat levert te veel administratieve lasten op en vergroot te kans op fouten. Denk dus goed na voordat je je bestelling doet.

- Tot en met wanneer kan ik mijn bestelling opgeven?
Dit kan tot en met zondag 23 mei. Als er te weinig aanmeldingen zijn kan deze periode verlengt worden tot maximaal vrijdag 28 mei.

[edit]
de aanmeldingsperiode is verlengd tot en met 26 mei
[/edit]

- Hoe zit het met de betaling?
De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de voorlopige kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten en de BTW.

In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van Vision, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt. Aangezien Vision de bestelling doet zal het totale pakket eerst naar hem worden verzonden.

- Wat is de levertijd?
De zending moet helemaal uit de VS komen en door de douane dus ik zou maar op 4 weken rekenen, dan kan het altijd meevallen.

- Vision heeft de bestelling binnen gekregen, wat dan?
Het totale pakket dat binnen is gekomen uit de VS zal hij dan verdelen (naar de bestelling natuurlijk) over de verschillende deelnemers. De paketten van de deelnemers die hebben aangegeven dat ze hun bestelling toegezonden willen krijgen zal hij tevens verzenden.

De paketten van de deelnemers die hebben aangegeven de bestelling in Amersfoort te willen ophalen zullen als een bulk naar mij (Steijn) worden toegezonden. Vervolgens kunnen we dan een afspraak maken over het tijdstip waarop je het bij mij komt ophalen. De bestelling bij Vision ophalen is niet mogelijk.

- Is er een maximum aan het aantal deelnemers?
Nee, maar als het echt de spuigaten uitloopt dan kan er besloten worden dat er mensen te teleurgesteld moeten worden.

Vision en ik (Steijn) behouden zich het recht voor de actie te mogen wijzigen.

Veel plezier met de actie.

Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, liever geen vragen stellen via de e-mail.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vision op 23-05-2004 04:57:55 ]
pi_19246231
En natuurlijk doe ik mee.. .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_19246330
* Vision doet ook mee (duh)
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:10:05 #4
33558 Mighty
Brains & Steel
pi_19246695
*Bestelling verstuurd heeft*
�I look back on my life with regrets. All those wasted years. All that time spent awake.� - Garfield
[Fotoboek!]
pi_19246702
Ik doe ook mee
pi_19247342
hmm jammer dat de inschrijftijd zo kort is, ik zou eerst m'n spullen uit de 1ste inkoopactie willen hebben eigelijk. maarja anders doen we gewoon een derde IA
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
pi_19247461
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef postman het volgende:
hmm jammer dat de inschrijftijd zo kort is, ik zou eerst m'n spullen uit de 1ste inkoopactie willen hebben eigelijk. maarja anders doen we gewoon een derde IA
tja, we willen onze spullen (net als de 1e IA) gewoon z.s.m. hebben
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  woensdag 19 mei 2004 @ 16:42:11 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_19247494
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:35 schreef postman het volgende:
hmm jammer dat de inschrijftijd zo kort is, ik zou eerst m'n spullen uit de 1ste inkoopactie willen hebben eigelijk. maarja anders doen we gewoon een derde IA
tegen die tijd is er vast ook weer nieuwe collectie
te bewonderen op de site van a&f
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_19260643
He, wat leuk een inkoopactie. Ik doe ook mee.
verkapte kick
pi_19271756
count me in, ik moet nog wel even uitzoeken wat ik wil hebben
pi_19272293
Is er nou nergens in Europa een normale winkel waar ze Abercrombie & Fitch verkopen? Of kent niet iemand een eigenaar van een kledingwinkel die het zou willen gaan importeren?

Zal wel niet anders werd er geen inkoopactie gehouden
  donderdag 20 mei 2004 @ 17:16:10 #12
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_19272802
is het heel duur? en is het ook mogelijk jassen, broeken e.d te bestellen? en hoelang duurt het voordat je het binnen hebt? en wat is er zo bijzonder aan dit merk dat ik het moet kopen?

[ Bericht 41% gewijzigd door mymoodfentje op 20-05-2004 17:24:28 ]
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_19272839
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef mymoodfentje het volgende:
is het heel duur?
Het klinkt misschien erg ongeloofwaardig... maar ze hebben de prijzen er bij gezet... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_19272955
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef mymoodfentje het volgende:
is het heel duur? en is het ook mogelijk jassen, broeken e.d te bestellen? en hoelang duurt het voordat je het binnen hebt?
Gluur eens in de openingspost.
pi_19276401
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:17 schreef DJ-Maurits het volgende:

Het klinkt misschien erg ongeloofwaardig... maar ze hebben de prijzen er bij gezet... .
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_19277928
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 17:16 schreef mymoodfentje het volgende:
is het heel duur? en is het ook mogelijk jassen, broeken e.d te bestellen? en hoelang duurt het voordat je het binnen hebt? en wat is er zo bijzonder aan dit merk dat ik het moet kopen?
[relativerende modus]
Dit is geen reclame-topic, als je de kleding niet kent en er geen behoefte aan hebt, dan doe je gewoon niet mee, toch?
[/]
pi_19291566
Bestelling is verzonden! .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_19294070
Ik wil ook wel meedoen voor een paar tshirts en polo maar,
komen we niet voor onverwachte kosten te staan bij de douane?
Wat zal er ongeveer bovenop komen aan extra kosten?
Nu ook in vanillesmaak
pi_19294707
*tip*

kijk even of bepaalde shirts/kleuren wel in jou maat te krijgen zijn. Ik kwam er net achter dat sommige dingen alleen in S te krijgen zijn

-edit-

het verschilt dus per kleur. sommige types zijn in S-XL te krijgen in blauw terwilj ze in wit alleen maar in S te krijgen zijn. Let hier even op bij de bestelling a.u.b.

[ Bericht 36% gewijzigd door Vision op 21-05-2004 16:14:29 ]
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  vrijdag 21 mei 2004 @ 16:03:05 #20
16715 Mylene
*schatje*
pi_19294764
Het is ook gewoon te koop bij American Today hoor.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??
pi_19294984
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
Het is ook gewoon te koop bij American Today hoor.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??
omdat het aanbod in (de winkels in) Nederland erg beperkt is
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_19295020
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:00 schreef Vision het volgende:
*tip*

kijk even of bepaalde shirts/kleuren wel in jou maat te krijgen zijn. Ik kwam er net achter dat sommige dingen alleen in S te krijgen zijn

-edit-

het verschilt dus per kleur. sommige types zijn in S-XL te krijgen in blauw terwilj ze in wit alleen maar in S te krijgen zijn. Let hier even op bij de bestelling a.u.b.
Kut he.. net een mooi overhemd gevonden... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_19303619
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
Het is ook gewoon te koop bij American Today hoor.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??
Echt? Ook in die in Amsterdam?
pi_19306014
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 13:44 schreef DJ-Maurits het volgende:
Bestelling is verzonden! .
Ik heb hem binnen.

Je bent trouwens pas de derde (inclusief mijzelf) die een bestelling heeft gedaan, waar blijft de rest?
pi_19306034
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 16:03 schreef schatje het volgende:
Het is ook gewoon te koop bij American Today hoor.

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan??
Daar moest ik dan maar eens even gaan kijken, heb ik tenminste zekerheid wat betreft de maten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')