In de OP staat een week.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:51 schreef Bluezz het volgende:
We weten niet hoelang dit al is????
quote:
ik ken hetquote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef krazny het volgende:
Wij hebben ook 1 zo'n jong poesje gehad. Ook emt de fles grootgebracht.
Bij de dierenspeciaalzaak hebben ze speciale brokjes hiervoor. Ze zijn errug duur, maar de poes vond ze heerlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet niet meer wat t merk was... t Was een witte zak met roze letters..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Canin is volgens mij vleeseter.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ken hetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb daar proefzakjes van gehad. Of heb ik ze nog? Royal Kitten was het volgens mij?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
-edit- royal canin dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(beetje raar: kitten = canin = konijn?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.right, t zal wel)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Is dat niet een carnivoor? Canin doet me meer aan canine denken, hond dus.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Canin is volgens mij vleeseter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd... Canine is de latijnse benaming voor hond.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Is dat niet een carnivoor? Canin doet me meer aan canine denken, hond dus.
Ja, heb het nu opgezocht. Het betekent inderdaad hond(achtige).quote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Is dat niet een carnivoor? Canin doet me meer aan canine denken, hond dus.
Canis enkelvoud, canum meervoud.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:29 schreef PuinzOOi het volgende:
[..]
Idd... Canine is de latijnse benaming voor hond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop