quote:Op zondag 21 november 2004 11:41 schreef -Xerxes- het volgende:
Je hebt iig gedaan wat je kon op dat moment; hulde daarvoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het klinkt misschien dom, maar ik ben 22 jaar, en ik was super bang gisteravond alleen op mijn slaapkamer. Ik kon geen oog dichtdoen, bij elk geluid ging het licht aan. En ik weet niet waarom, ik zit nu nog te trillen.quote:Op zondag 21 november 2004 11:43 schreef Tique het volgende:
Dat is best wel een kutervaring! Wel goed wat je allemaal voor die man geprobeerd hebt!
Ik zou als ik jou was ff gaan informeren over hulp bij trauma's, en niet denken van dan kom ik bij zo'n halfzachte psychiater want uiteindelijk zal het je een heleboel helpen.
Op dat moment niet op gelet, ik schrok ervan dat die auto wegreed, en ben toen meteen terug gegaan naar de auto waar de man in zat.quote:Op zondag 21 november 2004 11:45 schreef quattro het volgende:
goed werk!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lijkt me idd heeeel moeilijk... je wilt wel helpen maar kan het niet, en dan moet je ook nog toekijken ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker kansloos die auto die omdraaide en wegreed... (geen kenteken onthoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd. In principe is die strafbaar. Je bent verplicht om te helpen in zo'n gevalquote:Op zondag 21 november 2004 11:45 schreef quattro het volgende:
lekker kansloos die auto die omdraaide en wegreed...
Het lijkt me vrij logisch dat je na zo'n gebeurtenis heel erg geschokt bent. Gaat het niet over, neem dan ff contact op met een hulpdienst, en je moet het echt voor jezelf doen, eerlijk zijn. Dan bereik je het meeste!quote:Op zondag 21 november 2004 11:45 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien dom, maar ik ben 22 jaar, en ik was super bang gisteravond alleen op mijn slaapkamer. Ik kon geen oog dichtdoen, bij elk geluid ging het licht aan. En ik weet niet waarom, ik zit nu nog te trillen.
Dat was onmogelijk, hij zat bekneld. Hij kon zelf amper bewegen, alleen een stuk van zijn bovenlichaam en zijn armen kon hij bewegen, verder zag je zijn lichaam ook niet.quote:Op zondag 21 november 2004 11:46 schreef Barcelona het volgende:
Ik zou zeggen trek die man met z'n tweeën door het raam naar buiten.
ook als ie vast zit?? dan krijg je dat niet voor elkaar hoor!!quote:Op zondag 21 november 2004 11:46 schreef Barcelona het volgende:
Ik zou zeggen trek die man met z'n tweeën door het raam naar buiten.
Zou ik zeker doen, en misschien ook langsgaan bij die persoon in het ziekenhuis, is voor de persoon een positieve ervaring omdat hij je kan bedanken(zitten best vaak veel mensen mee) en vor jezelf een bevestiging dat het beter met hem gaat.quote:Op zondag 21 november 2004 11:52 schreef rucksichlos het volgende:
Ik zou inderdaad in ieder geval even naar een instantie als slachtofferhulp of zo iets gaan, dat je het even kan relativeren, anders kan het op termijn mischien wel op je terug slaan. Dat kan je beter voorkomen, of op voorhand weten hoe je er dan mee moet omgaan. Mensen denk vaak dat het wel mee valt, maar je zou er best wel een trauma aan over kunnen houden.
Verder.. hulde you're a heroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop