abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_30655165
Hierbij een nieuwe inkoopactie voor Abercrombie & Fitch (A&F) kleding. Ik zorg voor het bevestigen en opnemen van de definitieve bestellingen. Als alles besteld is bij A&F stuurt A&F het totale pakket naar mij toe waarna ik de bestellingen verder verstuur in Nederland. Deelnemers aan de vorige actie hebben voorrang.

-Waar kan ik de kleding uitzoeken?
Op de website van A&F. Je kunt in principe kiezen uit alle kleding, je hoeft dus niet alleen polo's te bestellen. De artikelen moet wel uit voorraad leverbaar zijn.

- Welke maat moet ik hebben?
Voor de juist maten kun je de size chart raadplegen. Hoe je maten moet nemen kun je hier zien. Voor de dames.

- Hoe moet je bestelling er uit zien?
1. Een duidelijk overzicht van welke items je wilt bestellen. Dus omschrijving, de kleur, het item nummer (te vinden als je alles in het mandje doet en vervolgens view bag doet) en de maat.
2. Je volledige naam + Fok! nickname.
3. Je woonadres. Dus straatnaam en nummer, postcode en woonplaats.
4. Een telefoonnummer.

Je kunt je bestelling toezenden naar mailto:aenfactie4@wanadoo.nl

- Tot en met wanneer kan je je bestelling opgeven?
Geef je bestelling zo snel mogelijk door, des te eerder kunnen we gaan bestellen. Ik wilde dinsdag 20 september als deadline aanhouden. Maar als de actie vol (24 bestellingen of meer dan 1000 euro) is sluit ik hem eerder.

- Hoe zit het met de betaling?
De kosten van de bestelling hangen samen met het totaal aantal bestellingen. Na de sluiting van de actie bereken ik de kosten. De kosten zullen bestaan uit de kosten van de items die je koopt, de verzendkosten naar Nederland en eventueel ook de nazending in Nederland zelf, de douanerechten , de BTW en een paar euro organisatiekosten.

In de factuur die je krijgt staat het rekeningnummer van mij, daar moet je het geld naar toe overmaken. In de factuur staat tevens de betalingstermijn, deze zal zo kort mogelijk zijn. Bestellingen die niet binnen deze termijn zijn betaald worden geschrapt.

- Wat is de levertijd?
A&F verzendt met Fedex, via hun heb ik alles in 2 dagen na het bestellen binnen. Het nazenden in Nederland kosten vervolgens nog 2 dagen. Al met al is het een week na het plaatsen van de bestelling bij A&F binnen.

Veel plezier met de actie.

Voor meer vragen kun je in dit topic terecht, liever geen vragen stellen via de e-mail.

Voor centraal gebabbel over Abercrombie in het algemeen kun je hier terecht:
[Centraal] Abercrombie & Fitch

[ Bericht 1% gewijzigd door Steijn op 17-09-2005 01:46:20 ]
pi_30656808
YES!
pi_30657292
wooh
pi_30658713
Yes, I'm in!

Nog even een vraagje, welke kostenformule gebruik jij? Dan weet ik wat ik kwijt ben als ik wat bestel
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:09:07 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_30658725
keertje oversla
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30660134
Ik ga eens overleggen hier thuis
pi_30660221
U heeft zojuist een mail ontvangen
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_30660381
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef Molluck het volgende:
Yes, I'm in!

Nog even een vraagje, welke kostenformule gebruik jij? Dan weet ik wat ik kwijt ben als ik wat bestel
Al gevonden, maar de dollar staat niet zo gunstig als de vorige keer
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30660554
E-mail verzonden .
pi_30661681
Ik wil ook wel een keer meedoen, maar moet je meerdere items bestellen of mag ik ook 1 Stimson Trail Fleece bestellen? En kun je een indicatie geven van de kosten die er nog bovenop komen? (Mits je al eerder producten vanuit Amerika hebt besteld)

Edit, ik zie net dat ze hem niet in mijn maat hebben (maat M) maar misschien voor een volgende keer .

[ Bericht 28% gewijzigd door XiChico op 17-09-2005 13:03:28 ]
  zaterdag 17 september 2005 @ 16:45:12 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30667629
ik ga vanavond je een mailtje sturen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_30668538
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef Molluck het volgende:
Yes, I'm in!

Nog even een vraagje, welke kostenformule gebruik jij? Dan weet ik wat ik kwijt ben als ik wat bestel
Er komt toch iets van 33% bij?
pi_30671912
Ik zal het hier ook even voor de anderen hier neerzetten, dit komt uit de factuur van eind april (2005 uiteraard)

Kostprijs bestelling + verzendkosten (een percentage van de totale shipping costs, afhankelijk van het aantal artikelen en de prijs waarvoor je bestelt, ik weet niet precies welke formule Steijn hiervoor hanteert, maar bij mij kwam het op iets meer dan 10% van de totale kosten uit)

Dit wordt omgerekend naar euro's, volgens de huidige dollarkoers, dit is het subtotaal in euro's
Daar komt 12 procent douanerechten bij (*1,12) en vervolgens 19 procent btw (*1,19)
3 procent organisatietoeslag (van de kostprijs) maar daar zal je niet wakker van liggen
en 6 euro verzendkosten omdat jouw spulletjes natuurlijk ook nog van Steijn naar jouw huis moeten

Het grote voordeel aan een gezamenlijke inkoopactie is dat je die asociale intercontinentale shippingcosts deelt, maar je wordt dus ontzettend afgezet door de Nederlandse staat.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 17 september 2005 @ 21:53:53 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30677085
Ik heb mailtje gestuurd naar je Steijn



deze twee heb ik deze keer.
Voor de rest niet veel leuks gezien. En om nou nog een overhemd te gaan kopen met grote strepen vind ik net wat te overdreven

Wat hebben jullie besteld dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_30677168
Ik heb nog niet gemaild omdat ik twijfel over de maat, mijn muscle fit polos zitten vrij strak rond de borst, maar dit vest is wel classic fit, dus misschien neem ik wel gewoon een L


verder ff niets denk ik, die polo's en overhemden die ik echt mooi vond zijn al lange tijd uitverkocht
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:00:07 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30677326
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 21:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb nog niet gemaild omdat ik twijfel over de maat, mijn muscle fit polos zitten vrij strak rond de borst, maar dit vest is wel classic fit, dus misschien neem ik wel gewoon een L
[afbeelding]

verder ff niets denk ik, die polo's en overhemden die ik echt mooi vond zijn al lange tijd uitverkocht
ik heb die in het XL en hij zit goed bij mij.
Je moet er alleen geen dikke kleding onder hebben want het is vrij strak.
En ik ben gewend dat alles lekker lang bij mij is. Maar nu is dit vrij kort naar mijn idee. Dat heb ik ook met andere vesten overgens.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_30678017
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb die in het XL en hij zit goed bij mij.
Je moet er alleen geen dikke kleding onder hebben want het is vrij strak.
En ik ben gewend dat alles lekker lang bij mij is. Maar nu is dit vrij kort naar mijn idee. Dat heb ik ook met andere vesten overgens.
Heb jij die al?
Maar iig bedankt voor de tip, dan neem ik de XL, jij hebt ook L polo's?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:38:25 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30678919
nee ik heb XL polo's
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 17 september 2005 @ 22:38:55 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30678943

Deze heb ik ook in het XL
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 18 september 2005 @ 03:21:26 #20
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30687361
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
nee ik heb XL polo's
Oh, wat een beer ben jij dan
Maar ik ga toch de XL proberen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_30687434
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik ook in het XL
wat een onwijs lelijk vest..
roque & roll
  zondag 18 september 2005 @ 05:15:06 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_30688035
quote:
Op zondag 18 september 2005 03:29 schreef Aenas het volgende:

[..]

wat een onwijs lelijk vest..
Ja he, vind ik nou niet
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_30691828
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
ik heb die in het XL en hij zit goed bij mij.
Je moet er alleen geen dikke kleding onder hebben want het is vrij strak.
En ik ben gewend dat alles lekker lang bij mij is. Maar nu is dit vrij kort naar mijn idee. Dat heb ik ook met andere vesten overgens.
ook_gek, hoe lang ben jij en wat voor bouw heb je? L (muscle fit) was mij de vorige keer wat te klein, maar XL lijkt weer zo groot, tenminste, zeker bij truien en vesten enzo...

Zou een regular fit L wel passen als een muscle fit L net niet past?

Ik doe trouwens ook weer mee! Zal 's even gaan kijken op de site wat er voor leuks is...
pi_30692713
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef Molluck het volgende:
Heb jij die al?
Maar iig bedankt voor de tip, dan neem ik de XL, jij hebt ook L polo's?
Je moet gewoon letten op het materiaal. Alles waar polyester in zit valt een stuk kleiner uit .
amokaapjeeh O+
pi_30695429
quote:
Op zondag 18 september 2005 05:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja he, vind ik nou niet
gelukkig
roque & roll
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')