quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:09 schreef ReserveBandit het volgende:
We zijn behoorlijk melig vandaag he?
die van jou beweegt tenminste...kun je mijne ook niet ff laten bewegen? om en om ofzo?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:13 schreef ZX9R het volgende:
Wat een kuticoon
Goed nieuws dus!!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed nieuws van mijn auto: ontsteking moest in 1e instantie vervangen worden maar hij heeft de bobine gemaakt en nog een onderdeel (?) en hij loopt weer zoals het hoortmorgen doet ie de laatste check of ie nu echt goed loopt.
beter, scheelt me weer een hoop duiten zonu mijn motor nog...
je krijgt de smaak te pakken hequote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:17 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Eerste post!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:18 schreef ReserveBandit het volgende:
Dus binnenkort is jouw username ZX7R
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:22 schreef ReserveBandit het volgende:
OPM, je krijgt binnen een paar uur hevige regen en ik denk ook onweer
Ja,quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:37 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
dit Lucquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:39 schreef ReserveBandit het volgende:
Nee....... KNMI Overheid
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Intelligent toestel met anti-leesbare kentekenplaat functie.![]()
Ja als het lukt rij ik morgen wel even langs de Motoport.. en daarna langs de Aprilia hier vlakbij.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]hoop echt dat het wat word met die scoot
voor de ZX12R
Geen proefrit .. alleen maar even schrikken bij de Motoport.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:15 schreef ReserveBandit het volgende:
Morgen proefrit ZX12R? Kom dan effe langs mij!
Dat is het oude model.quote:
Tja dat is ook de functie .. een brommer toegelaten voor de snelweg.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:45 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik heb het niet zo op die opgevoerde brommers....
Wat is een intruductieprijs.quote:Zien en gezien worden is essentieel voor de motorrijder.
Met dit "derde" remlicht vergroot je je zichtbaarheid op de weg.
In de rubber klapstrip bevinden zich 6 LED lampjes die reageren op een zendertje in het meegeleverde 12V LED achterlichtlampje.
Zodra je remt, licht het extra remlicht op. De strip is eveneens op een topkoffer of kledingstuk aan te brengen en leverbaar in diverse kleuren.
Intruductie prijs bij MotoPort bedraagt euro 34,95.
quote:Merk
PIAGGIO SCOOTERS
Type
GILERA DNA 180
Model
2001
Kleur
grijs
Bouwjaar
Teller
1700 km
Kenteken MF-PN-14
Notitie
Vraagprijs
¤ 2590,-
Zonder op te scheppen: pas een Mito eruit gereden op klaverblad Gorinchem.....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:52 schreef Patrick281 het volgende:
en een klaverblad lusten ze rauw..
Kwam net dit tegen.[afbeelding]
Moet ik dat even uitleggen.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:01 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Zonder op te scheppen: pas een Mito eruit gereden op klaverblad Gorinchem.....
Je moet ff uitleggen wat dat plaatje is
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef ReserveBandit het volgende:
Pikkie van 19 op een Mito of een pikkie van 19 op een Bandit, dan hoort een Mito toch te winnen op het klaverblad mag ik aannemen
Was je zelfs nog geen 18..quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef ReserveBandit het volgende:
[afbeelding]
Kan er niks uit opmaken...
Pikkie van 19 op een Mito of een pikkie van 19 op een Bandit, dan hoort een Mito toch te winnen op het klaverblad mag ik aannemen
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
bilscherm?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:48 schreef ReserveBandit het volgende:
WTF
Ik snap nog steeds niet wat het plaatje is hoor, misschien moet ik mijn beelscherm schoonmaken.... ik zie echt geen tekst erin staan. Alleen een vaag rood vlekje.....
Doe eens even een naampje op de mail, misschien ken ik hem wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:36 schreef Patrick281 het volgende:
Morgen komt die man uit Vianen naar de scooter kijken..
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
steppenslijten maakt idd meer kapot dan je lief is
Instelling was om te kijken .. niet om te kopen ..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe eens even een naampje op de mail, misschien ken ik hem wel.
Ik ben 4 uur aardig beziggeweest vandaag .. van 11:00 tot 14:00 met die mensen en de achterband.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:12 schreef ReserveBandit het volgende:![]()
ik verveel me te pletter
Een BMW liefhebber.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:39 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ben ff de stad in geweest, moederdag morgen he...(nog ff lekkere vietnamese loempiaatjes gegetenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:12 schreef ReserveBandit het volgende:![]()
ik verveel me te pletter
Ik zag hem voor het eerst toen ik de scoot voor een grote beurt bracht in Oktober 2003.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:05 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Die is mooi
Nee Pepijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef ReserveBandit het volgende:
Nee Pepijn...... wat weegt die BMW?
Kan weleens gaan tegenvallen anders..
ziet er goed uit maar als ik eerlijk ben...zelf zal ik hem (voorlopig) niet rijdenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee Pepijn.Hij is toch wel een beetje mooi.
![]()
En ik begin een ketting voor de aandrijving en kabelbediening voor koppeling enz toch wel zat te worden.
Weegt 229 kg natquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:12 schreef ReserveBandit het volgende:
Pepijn..wat weegt die BMW?
Kan weleens gaan tegenvallen anders..
OK .. al je eerlijk bent dan twijfel ik toch niet helemaal aan mijn verstandelijke vermogens.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:15 schreef ReserveBandit het volgende:
Waarom zette ik godsnaam "Nee" neer?![]()
Wou ik helemaal niet typen
Hij is wel mooi ja! Ik wou alleen vragen wat ie weegt
Type 2-cilinder 4-takt boxermotorquote:De S staat bij BMW al jaren voor Sport. Denk maar aan de R 90 S, die al zo'n 25 jaar geleden met 67 pk de 200 km/h grens doorbrak. De huidige R 1100 S levert maar liefst 98 pk en een koppel van 97 Nm.
Een hydraulisch bediende koppeling brengt het vermogen over naar de zesversnellingsbak die samen met het nieuw ontwikkelde aluminium middenframe een uiterst stabiele eenheid vormt. Al met al goed voor de titel 'Sterkste Boxer Aller Tijden'.
De twee onder het achterlicht uitmondende dempers zijn een teken van soevereine power en dynamiek. Het design laat er geen twijfel over bestaan dat deze machine zich helemaal thuisvoelt in kringen van Sport-Tours - Maatwerk met maximale veiligheid. Dat is het BMW leren motorpak ProEmotion. ProEmotion is gemaakt voor sportief motorplezier, aangewakkerd door het vuur van de R 1100 S.
innerlijke tegenstrijdigheidquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:18 schreef ReserveBandit het volgende:
Waarom typte je in eerste instantie eigenlijk eenachter het zinnetje "en ik ben verliefd op de BMW R1100S" ?
Alsof een BMW iets negatiefs isquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
innerlijke tegenstrijdigheid
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Alsof een BMW iets negatiefs is(Ok sommige wel, naar mijn/onze smaak
)
Van een Bimota naar een BMW.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:10 schreef Patrick281 het volgende:
De Bimota was net wel weer bevallen qua zithouding en sturen .. maar ja blijft toch trekken iets anders.
Ik zou hem best willen hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ziet er goed uit maar als ik eerlijk ben...zelf zal ik hem (voorlopig) niet rijden![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
innerlijke tegenstrijdigheid
ik zou elke motor wel willen hebben, maar dat kan nu eenmaal niet. looks vind ik ook belangrijk, tuurlijk dit zal echt super rijden maar niks voor mijquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:21 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Ik zou hem best willen hebben
Evenals een GS..... zijn ook vette dingen.
Een chopper of all/off-road hoef ik niet hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zou elke motor wel willen hebben, maar dat kan nu eenmaal niet. looks vind ik ook belangrijk, tuurlijk dit zal echt super rijden maar niks voor mij
Mwoah... een K1100LT is ook nog best aardig de bocht door te sleuren hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:15 schreef ReserveBandit het volgende:
Beter dan een K1100LT(Als je van sportief rijden houdt dan he)
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Van een Bimota naar een BMW.Het enige dat die twee gemeen hebben lijkt me de eerste letter van de naam?
Jij mist gewoon die ervaring om dat te zeggenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:23 schreef PatrickM het volgende:
Mwoah... een K1100LT is ook nog best aardig de bocht door te sleuren hoor
Oke... met een R1100S kun je nog een poeppie harder de bocht door
Mijn bek valt open.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:22 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik vind het iig de mooiste BMW samen met de GS.
Ik denk dat je je toch echt vergistquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:25 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Jij mist gewoon die ervaring om dat te zeggenNo offence....
Maar als je een Supersport gewend ben... is een K1100LT niet door de bocht te krijgen (figuurlijk dan he)
Ja euhhhhh.. GS lijkt mij wel cool om lekker offroad mee te raggen....quote:
* PatrickM denkt dat het eerder een gebrek aan ervaring is als je niet met een K1100LT hard de bocht door kan gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:30 schreef ReserveBandit het volgende:
Been there, done that
Zie mijn edit, ennuh... BMW maakt motor juist met een nagenoeg 50/50 gewichtsverdeling. daarboven komt het lage zwaartepunt (i.v.m. een liggende 4 cilinder en boxer 2 cilinder). En dat is nou de reden waarom je een BMW relatief gezien hard de bocht door kanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:33 schreef ReserveBandit het volgende:
Ten eerste zitten de onderdelen te snel aan de grond en ten tweede werkt het hoge gewicht gewoon tegen.....
Enne ik heb niet specifiek met een K1100LT gereden maar wel met een andere tourmotor die vrij aan de maat was
Ligt ook waar het balanspunt zit, volgens mij zit het balanspunt bij een tourmotor zoals de K1100LT boven je hoofd![]()
DNA-180 is ook 2-taktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:18 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik zou de DNA doen (4 takt toch?).... 2-takt is weer zo onderhoudsgevoelig..
Ja, en vette bougie's met een softe rijstijl.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:18 schreef ReserveBandit het volgende:
2-takt is weer zo onderhoudsgevoelig..
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:21 schreef PatrickM het volgende:
[..]
DNA-180 is ook 2-takt
Plus je kan geregeld lachen met de woutenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, en vette bougie's met een softe rijstijl.
Maar ja hij ziet er zo mooi uit .. DNA-180 is toch wat lomp .. maar heeft geen k-u-t- kettingaandrijving..
url: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=19923quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]4 kleppen staat op het blok .. en hij is toch wat groter dan een 50 cc DNA die ik vanmiddag zag.
Die echte scootermodellen zijn 2'takt, de DNA niet .. al heeft die wel scooteraandrijving.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:32 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik dacht dat het 4 takt was, maar ja.... had ik toch weer gelijk (Op bikez.com staat ook 2 takt)
Zal wel fout zijn dan.... ik dacht ook dat 180 gewoon 4 takt was hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
url: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=19923
Gilera 180 blokken zijn altijd 2-takt
Gilera 200 blokken zijn altijd 4-takt
Varioquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die echte scootermodellen zijn 2'takt, de DNA niet .. al heeft die wel scooteraandrijving.
DNA is 2-takt. Zowel de 50cc als 125cc en 180ccquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die echte scootermodellen zijn 2'takt, de DNA niet .. al heeft die wel scooteraandrijving.
http://www.motobykz.co.uk/Bike_tests/DNA.htmquote:In 2001 Gilera took the interaction between the worlds of the motorcycle and of the scooter one step further with the launch of the Gilera DNA 50cc, and now this genetically modified super hybrid is available in the 125cc and 180cc versions.With four-stroke, four-valve liquid cooled engines the powerful 125cc and 180cc versions meet the demand for urban mobility perfectly but ride like motorcycles. Bends, braking, handling and performance on the DNA are worthy of a motorcycle, but there are no gears, and the automatic transmission, helmet compartment and the immediate feeling of confidence that the vehicle imparts belong to the scooter world.
* PatrickM is van het tegendeel overtuigd....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
http://www.motobykz.co.uk/Bike_tests/DNA.htm
Nee hoor, jij bent gewoon te snel met reagerenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:39 schreef ReserveBandit het volgende:
PatM is een beetje eigenwijs
quote:The cycle parts on the DNA were designed for total control and extreme bends, hitherto impossible on a scooter. The twin beam extruded steel frame is extremely strong and possesses excellent torsional rigidity.
The most significant change to the DNA is the twin rear damper system with spring pre-load adjustment and the right damper connected to a sophisticated aluminium alloy outrigger plate which also acts as a support for the exhaust system.
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent gewoon te snel met reageren![]()
Tja... je moet wat om een veredelde scooter aan de man te brengenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:40 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een praatjes..
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:39 schreef ReserveBandit het volgende:
PatM is een beetje eigenwijs
Ik mag hopen van welquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik kan wel een 2 takt blok van een 4'takt onderscheiden
Nee hoor, ik moet eerst mijn bromscooter verkopenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:44 schreef ReserveBandit het volgende:
Jullie hebben allemaal een geldboom in je tuin staan volgens mij
Nieuw?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:48 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Hier kan ik er 3 van kopen.
Gecorrigeerd .. nieuw .. eh wat kost'dat nieuw?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nieuw?
1,75 stuks dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:56 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Het is Aprilia, met maar 1 L dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:17 schreef Patrick281 het volgende:
En een Aprillia tweedehands en een BMW tweedehands is ook nog net even wat meer geld.
Er stond ook nog een knappe Bandit in het rood met kuipje.. nieuwer model? Voor maar 3.750,00.
Eten koken.
Ik weet het maar het typt gewoon zo lekker met 2 ll'en ..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:31 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het is Aprilia, met maar 1 L dus. [afbeelding]
Tips, ja eentje: Koop hem niet...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het maar het typt gewoon zo lekker met 2 ll'en ..
Het het al een paar keer ge'edit .. net als kilomter wat kilometer moet zijn.
Maar nog tips voor de RS125??
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:33 schreef Gerako het volgende:
[..]
Tips, ja eentje: Koop hem niet...
Het is serieus bedoeld hoor. Koop dan een 250cc daar zul je veel minder problemen mee krijgen als met een 125cc. Een 125cc moet je eigenlijk altijd volaan rijden en kun je veel minder makkelijk rustig rijden. Hij komt gewoon net een beetje vermogen tekort om er lekker mee te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet ik, en jij weet er zeker nog wel 1 te koop.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:37 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het is serieus bedoeld hoor. Koop dan een 250cc daar zul je veel minder problemen mee krijgen als met een 125cc. Een 125cc moet je eigenlijk altijd volaan rijden en kun je veel minder makkelijk rustig rijden. Hij komt gewoon net een beetje vermogen tekort om er lekker mee te kunnen rijden.
Te groot!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij weet er zeker nog wel 1.![]()
Maar die 250 is gewoon net weer te groot.
Ik ben langer bezig met (aankleden en) de scoot pakken dan naar mijn werk aan het rijden.
Het is gewoon de bedoeling om iets snel uit te schuur te kunnen pakken, opstappen en wegwezen.
Dus niet 3 keer moeten steken enz...
De scooter is dus om die reden verkocht -en omdat ik toch weer meer motor wilde gaan rijden na de eerste meet dit jaar..
Was daarvoor al te lang geleden dat ik wist hoe het voelde.![]()
(tja was tevreden met de scoot toen ik nog 110 kilomter per dag reed en bovendien geen vergelijkingsmateriaal had)
TE GROOT!!!!!!!! hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:46 schreef Gerako het volgende:
[..]
Te groot!!!
Hij zal misschien iets zwaarder zijn ja, maar groot is hij echt niet hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
TE GROOT!!!!!!!! haha
Maar hij is sowiezo net iets zwaarder .. en volgens mij is die 125 wel echt een ielig ding hoor.
Vanavond zal ik wel een paar 250cc checken dan, misschien staat er nog 1 in de buurt om te kijken.
Waarom een cardan? Hydraulische aandrijving lijkt me in dat geval nog beter. Over hydrauliek gesproken, nog wat gehoord over die slangen?quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
Eigenlijk zou ik een off the road 250 cc 4'takt moeten hebben met een cardan aandrijving.![]()
![]()
En dan voor het oog een RS125 viertakt met een cardan.![]()
Maar ja genoeg gedroomt.
Tja maar dat is helemaal ver van mijn bed show.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..] Waarom een cardan? Hydraulische aandrijving lijkt me in dat geval nog beter. Over hydrauliek gesproken, nog wat gehoord over die slangen?
Er was vandaag ook een BMW K100RT met hetzelfde bakje en zelfde stuurinrichting op de BMW Themarit 2004quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:00 schreef hollander172 het volgende:
Ik kan het echt niet laten na Reetvaerder zijn uitlatingen over de Busa om deze dan even te posten:
[afbeelding]
Hij is te koop voor 17.490
quote:Op zondag 9 mei 2004 01:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog iemand hier?
beter, ik lees dat de scoot is verkocht!
en hij wilt evt. helpen met die pakking.quote:En over t 25 kw verhaal hoef je niet bang te zijn denk, want hij zit echt nog NET op de 25kw op de achterwiel.. Nu nog de cc's..... Maar als t mag.. dan heb je een leuk fietsie met bergje onderdelen voor weinig...
TNX voor meekijken ..quote:Op zondag 9 mei 2004 10:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je deze Aprilia gezien op MF? hij heeft er wel flink aan gesleuteld...
[..]
en hij wilt evt. helpen met die pakking.
Dit sleutelen is ook niet echt ten goede gekomen aan de motor lees ik eruit, en dit is ook vreemd:quote:Ze komt uit '91 en vertoont dus wel de gebruikelijke gebruiksporen, maar helaas is er links ook lichte kap schade ( Foto daarvan maak ik binnekort..)..
Als hij zo'n sleutelaar is dan check je dat binnen de minuut.quote:- Status remblokken voor weet ik niet, achter zijn ze in orde.
Ik heb zo'n idee dat hij zelf niet gesleuteld heeft of maar half en dat toen de kosten te hoog werden. De helft is gedaan maar hij geeft al aan dat de revisie niet goed is uitgevoerd. "vloeibare pakking gebruikt en nu schakelt hij stroef" Lijkt me geen goed voorteken aangezien er dan dus pakkingmateriaal in de koppeling zit of opgelost is in de olie.quote:Op zondag 9 mei 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
Als hij zo'n sleutelaar is dan check je dat binnen de minuut.![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 11:06 schreef hollander172 het volgende:
Lekker laten staan zo'n potentiele rampenbak als je liever rijdt dan sleutelt.
De draai niet kunnnen maken met de RS .. :'(quote:Mwa niet zo veel, maar in Den Haag wordt ik gek van de stoplichten waardoor het schakelen eigenlijk een iritatie wordt. Ik heb eerder een weekje de Cbr van me Vader geleend maar die moet ik binnen zetten, in me huiskamer... maar ik krijg de draai niet , ook de Rs van Broertje krijgt em niet... terwijl deze wel past. Ik wil em eigelijk voor woon- en werkverkeer. Het andere beesje staat dan in een parkeergarage ... vandaag deze
Die DNA-180 is 2.590,00 .. Zilveren Aprilia RS is 2.100 v.r.pr..quote:Op zondag 9 mei 2004 11:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoeveel wil je er eigenlijk voor uitgeven nu, 1.500 euro?
quote:Mijn collega heeft een Gilera Runner 180 van bijna 2 jaar oud. Hij heeft bijna 10.000 km gelopen. Vanmiddag is het blok stuk gelopen, zoals het lijkt komt er benzine bij de motorolie. ( het olieniveau is behoorlijk gestegen) Het enige wat het blok nog doet is rammelen en kraken. Komt dit probleem vaker voor en wat kan de oorzaak zijn?
Pech hebben kan met elke motor euh brommer.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tja, elke motor kan kapot gaanquote:Op zondag 9 mei 2004 11:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zuiger vervangen is toch elke 15.000 kilometerquote:Op zondag 9 mei 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb net even zitten rekenen .. om de 3 maanden moet ik een nieuwe zuiger monteren in die RS.![]()
Wat wel een voordeel is bij 2-takt is dat als je zelfs maar een beetje handig ben, een beetje inzicht hebt in techniek, voorzichtig te werk gaat en geduld hebt is dat je alles zelf kan doen. Je bent dus alleen de materiaalkosten en je eigen tijd kwijtquote:Op zondag 9 mei 2004 11:38 schreef ReserveBandit het volgende:
Ik zou niet aan 2-takt beginnn.
Bij mij ontbreekt het aan voorzichtigheid (en dus ook een beetje geduld)quote:Op zondag 9 mei 2004 11:42 schreef ReserveBandit het volgende:
Dat alles heb ik dus niet
quote:Op zondag 9 mei 2004 11:34 schreef ReserveBandit het volgende:
Modjes hier kunnen ook niet rekenen..... als je nou vrijdag om 7:15 een ban van 48 uurs krijg, moet ie zondag om 7:15 toch weer eraf zijn
Bij de RS iedere 10.000 .. 20.000 is dus alweer nummer 2..quote:Op zondag 9 mei 2004 11:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Zuiger vervangen is toch elke 15.000 kilometer
Voorzichtig hoef je niet te zijn bij 2 takt, of hij doet het of juist niet. Meer wegen zijn er niet met het sleutelen aan zo'n ding. Geduld lijkt me wel handig, soms zit het in de kleinste dingen en het kan even duren voor je daar achter bent. (het lijkt vaak zo simpel maar het is het niet.)quote:Op zondag 9 mei 2004 11:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Bij mij ontbreekt het aan voorzichtigheid (en dus ook een beetje geduld)
quote:Op zondag 9 mei 2004 11:45 schreef ReserveBandit het volgende:
Vet ding hoor. Had mijn rijinstructeur ook
Die mono brug bevalt mij wel..
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wat vind ik mooi aan die/deze R1100S ..Seatpipes, en zoals die uitlaatbochten geconstrueerd zijn.
Constructie hydraulische koppeling en bremboremmen.
Verstelbare demping tijdens het rijden. Knop op de tank voor de voorvering, bij het zadel voor de achtervering ..
Carbon voorspatbord.
Design complete motor incl. cockpit, koplamp en subtiel spuitwerk zilver met blauw, carbon voorspatbord.
Afwerking en indruk.
13.500 kilometers gelopen..
Tja dan maar geen DNA-180.quote:Op zondag 9 mei 2004 11:57 schreef ReserveBandit het volgende:
KOPEN DAT DING PEPIJN
Het was de bedoeling er niet mee in de regen te rijden .. en zeker niet in de pekel.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:02 schreef ReserveBandit het volgende:
Zou gewoon alles verkopen en die BMW kopen.
Boeie dat ie niet warm word s morgens naar je werkKan ie wel tegen hoor
iig 1 voordeel... die zuigertjes zijn niet zo duurquote:Op zondag 9 mei 2004 11:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij de RS iedere 10.000 .. 20.000 is dus alweer nummer 2..
Daar zijn Beemers juist voor gemaakt om in regen te rijdenquote:Op zondag 9 mei 2004 12:13 schreef ReserveBandit het volgende:
Wat vind jij er nou van PatM..... dat Pepijn met die BMW niet in de regen gaat rijden
En in die tussentijd kan je weer sparen voor een winterbrikquote:Op zondag 9 mei 2004 12:16 schreef ReserveBandit het volgende:
Ja idd!
Pekel duurt nog minstens een jaar...
Staat al op Marktplaats en sinds vanochtend op motorforum.. maar Bi hoeft niet perse weg .. als ik geen DNA neem ..quote:Op zondag 9 mei 2004 12:18 schreef PatrickM het volgende:
PatrickM adviseert Patrick281 vriendelijk doch dringend ook de Bimota te verkopen een de BMW R1100S te kopen...
How low can you go...quote:kan ie gelijk lid worden van de BCN
Nou ja hij komt dus in de woonkamer, dus even een lapje erover heen is zo gedaan ..quote:Op zondag 9 mei 2004 12:23 schreef ReserveBandit het volgende:
Je kan gewoon in de regen rijden hoor!
Elk week schoonmaken
Er stond een nieuwer model met zo'n Hayabusa achtige duokap erop.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:26 schreef ReserveBandit het volgende:
TL1000 Rules!
Mja dan wordt je toch even hebberig .. en de eerste keer dat ik bij een Fireblade dacht van: zal ik even.quote:Op zondag 9 mei 2004 12:28 schreef ReserveBandit het volgende:
Die zijn vet...
Gister waren er ook een paar ouwe beemertjes met 3 ton + op de klok. Blokjes glimmen niet meer, maar blijft wel mooi, ondanks dat de meeste gewoon in de winter er mee doorrijdenquote:Op zondag 9 mei 2004 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En in de pekel rijden lijkt mij dodelijk voor die cylinderkoppen van de Beemer...
quote:Op zondag 9 mei 2004 12:33 schreef ReserveBandit het volgende:
Ja dat zijn de mooiste Blades
Post eens foto van zo'n Blade?
[afbeelding]
Is het niet misschien de vering die te soepel staat (of juist niet)quote:Op zondag 9 mei 2004 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
Alleen klopt er iets niet bij hoge snelheidsbochten op de snelweg.. denk nog steeds de uitlijning van de ketting die ik nu al 3 keer versteld heb -of het is toch de achterband.. hobbelpaard effect bij bochten boven de 150 terwijl het nog harder kan.
Het is alleen maar van de laatste tijd .. of ik ben harder gaan rijden wat ook wel eens zou kunnen..quote:Op zondag 9 mei 2004 19:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is het niet misschien de vering die te soepel staat (of juist niet)
Ik ben het een beetje zat als mensen mij vaag noemen ..quote:He Pepijn, gaan wij nog wat afspreken trouwens, ik vond je een beetje vaag aan de telefoon, maar misschien lag dat aan mij.
Dan ben ik ook opeens bejaard geworden en rijd dan op mijn R 1100 RT.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oh Yeah, ik krijg nu al zin in de Fok!Motormeet 2006!!
LOL!quote:He Pepijn, gaan wij nog wat afspreken trouwens, ik vond je een beetje vaag aan de telefoon, maar misschien lag dat aan mij.
Over 20 jaar bedoel je?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PatM en ik over 2 jaar..![]()
[afbeelding]
Gewoon terugmailen.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Mailtje van een vriendin ..
[..]
Ik ben het een beetje zat als mensen mij vaag noemen ..![]()
En zelfs deze heeft een enkelzijdige achterwielophanging.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wij met een Blade en hun met een BMWquote:Op zondag 9 mei 2004 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oh Yeah, ik krijg nu al zin in de Fok!Motormeet 2006!!
Mijn oom heeft er zoeen......quote:Op zondag 9 mei 2004 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En zelfs deze heeft een enkelzijdige achterwielophanging.
Vast ook een 12v aansluiting voor een stofzuigertje ..
En deze dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef ReserveBandit het volgende:
Laten we afspreken OPM, dat we allebei dezelfde kleur Blade kopen ok?
Waar is mijn vriendje nu???? [om zich heen kijkende smiley plaatst]quote:Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef ReserveBandit het volgende:
Laten we afspreken OPM, dat we allebei dezelfde kleur Blade kopen ok?
Ja, is ook leukquote:
Zijn wij geen vrienden meer danquote:Op zondag 9 mei 2004 21:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar is mijn vriendje nu???? [om zich heen kijkende smiley plaatst]
Ik had het over mijn buddy, jij hebt OPM al.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:49 schreef ReserveBandit het volgende:
[..]
Zijn wij geen vrienden meer dan
Ik had het over mijn BMW maatje.quote:Op zondag 9 mei 2004 21:58 schreef ReserveBandit het volgende:
Tss, wij zijn toch 1 grote familie
quote:Prijs: 1050
Beschrijving: Kawasaki GPz 900R Naked Bike
Model "Arie PK" design
100% KicXstart goedgekeurd!
Dyno-Jet kit
K&N open luchtfilters
YOSHIMURA 4 in 1 uitlaat systeem
Goede banden;
Voor: Bridgestone 120x80-16
Achter: Michelin 170/60 ZR17
(breder past niet!)
Rijdt lekker pittig!
Hij was wel een stuk toffer dan jouw.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi !
ReserveBandit is zojuist overleden heb ik vernomen
En ik had ff andere dingen te doen dit weekend
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind jou een beetje vaag overkomenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij was wel een stuk toffer dan jouw.Vertel .. andere dingen..
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind jou een beetje vaag overkomen
zou er dan toch een kern van waarheid in zittenquote:Op zondag 9 mei 2004 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben het een beetje zat als mensen mij vaag noemen ..![]()
Modern woordgebruik.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou er dan toch een kern van waarheid in zitten?
quote:Op zondag 9 mei 2004 21:41 schreef ReserveBandit het volgende:
Wij met een Blade en hun met een BMW![]()
Doen wequote:Op zondag 9 mei 2004 21:44 schreef ReserveBandit het volgende:
Laten we afspreken OPM, dat we allebei dezelfde kleur Blade kopen ok?
Zo te zien is de grondspeling dik in orde.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
LOL
Cool
Weet je wanneer je de man bent, als je daarmee supersportjes eruit rijd op het klaverblad
Zie het helemaal voor me.... alles aan de grond.. schraaaaap
waar ben jij geweest danquote:Op zondag 9 mei 2004 22:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi !
ReserveBandit is zojuist overleden heb ik vernomen
En ik had ff andere dingen te doen dit weekend
ik dacht eerder aan vaag woordgebruikquote:Op zondag 9 mei 2004 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Modern woordgebruik.
Volgende maitje schreef ze dit:quote:Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan vaag woordgebruik
Alweer dat vaag..quote:wat ben jij vaag zeg, waarom wil je niets plannen? Doen we toch altijd?
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:27 schreef ondeugend het volgende:
Hoi
Mijn leren broek is nu echt af.... ik moet echt een nieuwe hebben.
Wat raden jullie mij aan .... weer een leren of ander materiaal ?
quote:Beste bezoeker,
Uw bod op de onderstaande advertentie is geplaatst. Bedankt voor het uitbrengen van een bod op Marktplaats.nl.
Groep: Motoren/scooters/brommers/accessoires
Rubriek: MV Agusta
Bod: 10000,00 euro
Datum: 2004-05-09
Tijd: 22:28:34
Op advertentie:
Aangeboden: MV-agusta F4
13600
Mv-Agusta F4s, Bj2000, nieuwstaat, 7200km
nieuwe accu
dealer onderhouden.
diversen: hoes, achterbok, tankcover+tanktas in bijpassende kleur.
Dat was een echte maar zo mooi dat je hem ook zo kon dragenquote:Op zondag 9 mei 2004 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Was dat een echte motorbroek .. of een normaal exemplaar.
Waarom dacht ik dat laatste al bij jou..quote:Op zondag 9 mei 2004 22:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was een echte maar zo mooi dat je hem ook zo kon dragen
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgende maitje schreef ze dit:![]()
[..]
Alweer dat vaag..Ik wil gewoon geen afspraak plannen .. spontaan op bezoek wel..
Plannen is zo eh niet spontaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan vaag woordgebruik
Ow, uhm.. uh... ehh.. hehehe.. weetniet meerquote:Op zondag 9 mei 2004 22:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar ben jij geweest dan![]()
![]()
Ja een goedemotorjas jas heb ik.... nylonquote:Op zondag 9 mei 2004 22:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat laatste al bij jou..![]()
![]()
![]()
![]()
Maar op de motor moet je zelfs bij gelegenheid wel goede kleding hebben .. doe ik ook altijd![]()
..maar heb je ook een goede jas ..
Incognito.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ow, uhm.. uh... ehh.. hehehe.. weetniet meer
Nou er gaat niets boven leer .. ik heb ook weer een leren jas uit de kast gepakt voor op de motor.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja een goedemotorjas jas heb ik.... nylon
Ik twijfelde omdat de broek die nu af is destijds echt heel duur was. Zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven dit keer.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou er gaat niets boven leer .. ik heb ook weer een leren jas uit de kast gepakt voor op de motor.
Dus die broek: zeker doen .. en eh zag je jezelf al zonder die broek rijden of uitgaan.Vast niet.
![]()
Zwarte markt Beverwijk.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik twijfelde omdat de broek die nu af is destijds echt heel duur was. Zoveel geld ga ik er niet aan uitgeven dit keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |