Wat heeft het bouwjaar nou met snelheid te makenquote:Op zondag 9 mei 2004 20:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
wooooooooooooow een 19 jaar oude SNELHEIDSDUIVEL .. was er geen plaats meer in een museum?
Ok wiseguy, dan mag jij aan mij vertellen of ze 19 jaar geleden een snelheidsmonster van nu hadden?quote:Op zondag 9 mei 2004 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heeft het bouwjaar nou met snelheid te maken
dat is koetjes met kalfjes vergelijken....quote:Op zondag 9 mei 2004 17:51 schreef ReserveBandit het volgende:
Snelheids monster?![]()
Volgens mij is het een 2-cilinder hoor...De GPZ500 in elk geval wel.
Zeker nog nooit van een Cobra gehoord? Ok, tis een auto en geen motor, maar techniek komt zeker niet met de jaren.quote:Op zondag 9 mei 2004 20:33 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
[..]
Ok wiseguy, dan mag jij aan mij vertellen of ze 19 jaar geleden een snelheidsmonster van nu hadden?(techniek komt met de jaren)
![]()
Ow, ja, sorry, ik weet ook niks van motoren johquote:Op zondag 9 mei 2004 21:14 schreef VanDread het volgende:
[..]
dat is koetjes met kalfjes vergelijken....
ga jij maar een splinternieuwe R1 kopen.... ben je heel wat meer centjes kwijt he
4-stroke, 4-cylinder, dual over head camshaft, liquid-cooled
Maximum horsepower [PS/rpm] 115 / 9,500 * of 108 / 9,500 * (ligt aan de versie)
dat wil best vooruit hoor knul.....
Best een snel dingetje iddquote:Op zondag 9 mei 2004 17:51 schreef ReserveBandit het volgende:
Snelheids monster?![]()
Volgens mij is het een 2-cilinder hoor...De GPZ500 in elk geval wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |