Net nog hutspot op van gisteren met spekjes, kk lekker op zo'n koude dag als vandaag.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
hou gwn van lkkr eten ja :S
[..]
Had het met rijst, Pandan to be exact. Zuurkoolstamppot is ook lekker
. Met doorgebakken spekjes
.
Hehe, nicequote:
Vind die bittere chocolade niks, max is gewoon puurquote:Op woensdag 26 november 2014 14:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gekkkk
van die superpure chocolade met sinaasappel
Ik snak naar snert manquote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net nog hutspot op van gisteren met spekjes, kk lekker op zo'n koude dag als vandaag.
Ook nog nooit gehadquote:
After Eightquote:Op woensdag 26 november 2014 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe, nice.
[..]
Vind die bittere chocolade niks, max is gewoon puur. Nasty man, netals chocolade met mint
.
Dat is toch met andijvie of is dat aardappel met wortel?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net nog hutspot op van gisteren met spekjes, kk lekker op zo'n koude dag als vandaag.
Gisteren nog gegeten zwaar lekkerquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is toch met andijvie of is dat aardappel met wortel?
hard gewordenquote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zag laatst trouwens een verse bil, kort meisje, slanke taille, slanke hals en een hele dikke kont. Zeldzaam zijn zulke.
Die eten veel marmita. Tenzij het gewoon een Nederlandse was.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef tetouaribo het volgende:
Ik zag laatst trouwens een verse bil, kort meisje, slanke taille, slanke hals en een hele dikke kont. Zeldzaam zijn zulke.
Nederlands,quote:Op woensdag 26 november 2014 14:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Die eten veel marmita. Tenzij het gewoon een Nederlandse was.
Oh dat soort meisjes zijn wel makkelijk als je ze je een beetje sweet talked.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nederlands,
Met haar verknipte zelfbeeld. Ze hoeft helemaal niet af te vallen...
Snert die al een dag in de koelkast heeft gestaan en daarna opwarmen, lekkere dikke groene drap, godenspijs.quote:
wtf is er mis met jou.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehad
[..]
After Eight![]()
quote:Julia (12): “Een FRIS-avond gaat als volgt: een jongen loopt rond totdat hij een knap meisje ziet. Vervolgens gaat hij haar schuren en dan besluiten de vriendinnetjes van dat meisje of hij leuk genoeg is. Als zij ermee instemmen, draait ze zich om en gaan ze tongen.”
Proffesor Abdulquote:Op woensdag 26 november 2014 14:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh dat soort meisjes zijn wel makkelijk als je ze je een beetje sweet talked.
Dit wordt niks meer met jouquote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook nog nooit gehad
[..]
After Eight![]()
Of nouja, misschien wel dan nog.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gisteren nog gegeten zwaar lekker
Ik stel me dat soort meisjes altijd een beetje als jouw doelgroep voor.quote:
Hoezo? Denk eerder bij jou, ouwe man, altijd op FOK!, seksueel gefrustreerd.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stel me dat soort meisjes altijd een beetje als jouw doelgroep voor.
Waar je lepel in rechtop blijft staan iddquote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snert die al een dag in de koelkast heeft gestaan en daarna opwarmen, lekkere dikke groene drap, godenspijs.
Ja geen idee eet dat soort dingen gewoon nooitquote:Op woensdag 26 november 2014 14:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snert die al een dag in de koelkast heeft gestaan en daarna opwarmen, lekkere dikke groene drap, godenspijs.
[..]
wtf is er mis met jou.
Damn straight sonquote:Op woensdag 26 november 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar je lepel in rechtop blijft staan idd. Sowieso soepen die een dag hebben kunnen intrekken
.
Zeg wollah?quote:Op woensdag 26 november 2014 14:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook een beetje dat taaltje bezigt doorgaans.
Asap, dikke toeter met een verse pan voer, fantaseren over levensstats enz.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Damn straight son [ afbeelding ][ afbeelding ] wanneer smoke/hutspot meet?
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
straks Roti+kip masala en kouseband![]()
![]()
Als je maar hoort wat je wil horen tochquote:Op woensdag 26 november 2014 14:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou wie weet zou het dan nog wat worden met die paling
[..]
Wauw zo behulpzaam, maar nee ik ben daar nog niet klaar voor.
[..]
Weet toch niet of je liegt dan of niet :S
quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
![]()
Ik moet zeggen, best netjes dat je mij ooit Marokkaans op dit forum ziet praten. Had het zelf niet in de gaten.quote:
Bah honger nu.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:54 schreef remi1986 het volgende:
![]()
Het gaat niet om een het Marokkaans manquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, best netjes dat je mij ooit Marokkaans op dit forum ziet praten. Had het zelf niet in de gaten.
Licht het verder toequote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het gaat niet om een het Marokkaans man.
niet om een hetquote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij geeft toch ook toestemming aan je onzekere maten?quote:
Wowquote:Op woensdag 26 november 2014 14:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha wátquote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
WAT EEN KANKERGROTE VIS!! IK HEB NOG NOOIT ZOON GROTE VIS DOODGESTOKEN!!
Nee, sneuteut.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij geeft toch ook toestemming aan je onzekere maten?
quote:
Ben down voor dat, binnenkort toch naar A'dam met mur naar rijksmuseum.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Asap, dikke toeter met een verse pan voer, fantaseren over levensstats enz.
nee iel vies doe mij maar kantoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee iel vies doe mij maar kantoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij nog niet ontslagen bent of überhaupt aangenomen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee iel vies doe mij maar kantoor.Kantoorbaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
Hahaha echt hequote:Op woensdag 26 november 2014 15:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat jij nog niet ontslagen bent of überhaupt aangenomen.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
makin money, fokkin away get paid be gangsta jatochnoh wijooo we ouchea
Ohja dat was het, wou al zeggen van er was toch nog een meet, combineren die shit.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben down voor dat, binnenkort toch naar A'dam met mur naar rijksmuseum.
"Waar spreken we af?"quote:Op woensdag 26 november 2014 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben down voor dat, binnenkort toch naar A'dam met mur naar rijksmuseum.
Altijd lachen met deze man.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waar spreken we af?"
"Ja voor de ingang is het makkelijkst, daar sta ik toch al met de daklozenkrant."
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waar spreken we af?"
"Ja voor de ingang is het makkelijkst, daar sta ik toch al met de daklozenkrant."
Gaan we super lemon haze scoren.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja dat was het, wou al zeggen van er was toch nog een meet, combineren die shit.
Criminaliteit verheerlijkenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
GTA In Real Life: Bikers Get Away From Police Cars & Helicopter!
Police CHASE Motorcycles Running From COPS Helicopter + Patrol Car Bike Crash Chasing Bikers VS Cops
Echt fucking vet hoe ze samenwerken. Zulks een broederschap
. En die motorswitch onder de tunnel
.
Paddum tssjjjj!quote:Op woensdag 26 november 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat smoelwerk van jou is ook een misdaad en daar loop je ook gewoon mee te koop.
Ensafquote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent deze (user) nog.
Dat waren nog eens paints.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent deze (user) nog.
Het zou beter zijn als je voortaan alleen nog maar Marokkaans praat hier.quote:Op woensdag 26 november 2014 14:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, best netjes dat je mij ooit Marokkaans op dit forum ziet praten. Had het zelf niet in de gaten.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:10 schreef Modus het volgende:
[..]
"Waar spreken we af?"
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd lachen met deze man.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als je voortaan alleen nog maar Marokkaans praat hier GC / Turken op FOK! #1217 - Shit .
Of gewoon op het schoolplein waar het niveau voor hem toereikend is. Denk dat die daar wel een baas zou zijn en respect krijgt.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als je voortaan alleen nog maar Marokkaans praat hier.
Daar mag het niet.quote:
quote:Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zo'n mooie quotereply als Nootjes altijd.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] voor de fatality counter reply.
Verschil moet er zijn, ik ben het waardquote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zo'n mooie quotereply als Nootjes altijd.
Bedoel een desastreuze oneliner.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zo'n mooie quotereply als Nootjes altijd.
Waarschijnlijk weer iets uitgekauwds en herhaling van iets. Alleen laatst dat over mijn vader was dan nog een soort van vernieuwend.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bedoel een desastreuze oneliner.
Ja. Geen internet voor jou.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet iemand hier nog wat? Energyblikje? Frikadelbroodje?
GC / Turken op FOK! #1217 - Shitquote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
Ik losse posts altijd alleen vinden met de sherlockfunctie.
Je gaat pardoes turks praten?quote:
lolquote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1217 - Shit
Uitverkocht zie ik. hahhhaha jammer he straatslurfquote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Geen internet voor jou.
Bedankt al vast.
Haha.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #1217 - Shit
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Deze SC met deze baws rappen op tha background is genieten.
Doe dan maar boterkoek.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Uitverkocht zie ik. hahhhaha jammer he straatslurf
Wat is het nou? gelei of baksteen?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Past wel bij je gelei hoofd ja ;D
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Past wel bij je gelei hoofd ja ;D
hahahahaquote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hihihi
https://www.facebook.com/(...)11660&type=2&theater
You tell me.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is het nou? gelei of baksteen?
Wat dan? jij weet het toch zo goed?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? jij weet het toch zo goed?
Haha, was daar net met lezenquote:Op woensdag 26 november 2014 15:46 schreef remi1986 het volgende:
slaan jullie ook weleens de pan volkomen mis?
vast in mei jarigquote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtigje profileren als een God (met alleen maar onzekere vrienden) maar constant afgaan als een gieter
haha!
Wat was dat ook alweer?quote:
dat is juliquote:Op woensdag 26 november 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer?god of nothing?
Oja, jij hequote:
Stupidsquote:Op woensdag 26 november 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft niets met mei te maken, ik ben in mei jarig namelijkquote:
Afgaan als een gieter door een zinspreuk verkeerd te posten? Really?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtigje profileren als een God (met alleen maar onzekere vrienden) maar constant afgaan als een gieter
haha!
Wanneer BlauweTijger er is zijn de broekspijpen niet veilig.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Als de marokkanen van tafel zijn dansen de nederlanders op tafel?
Vroeg mij al af waar je was.quote:Op woensdag 26 november 2014 15:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha, heb je lang moeten huilen?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:31 schreef Chai het volgende:
Waarschijnlijk weer iets uitgekauwds en herhaling van iets. Alleen laatst dat over mijn vader was dan nog een soort van vernieuwend.
Really? Dat is fatality? Bijv roepen dat je alleen maar negers zou praten?quote:Op woensdag 26 november 2014 15:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] voor de fatality counter reply.
Och ja natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:58 schreef Matip het volgende:
[..]
Heeft niets met mei te maken, ik ben in mei jarig namelijk![]()
![]()
Hahahaha zie hem weer reageren a fatihquote:Op woensdag 26 november 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Afgaan als een gieter door een zinspreuk verkeerd te posten? Really?
Zit het je zo diep dan, wat ik ooit heb gezegd?
[..]
Wanneer BlauweTijger er is zijn de broekspijpen niet veilig.
[..]
Vroeg mij al af waar je was.
3/10 voor de poging.
[..]
Haha, heb je lang moeten huilen? [ afbeelding ]
[..]
Really? Dat is fatality? Bijv roepen dat je alleen maar negers zou praten?
Nee dat lukt alleen dWc.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Haha, heb je lang moeten huilen? [ afbeelding ]
Hahahahaquote:
ahhh okquote:
Nee het doet je totaal niets.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha zie hem weer reageren a fatih![]()
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
haha!
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of gewoon op het schoolplein waar het niveau voor hem toereikend is. Denk dat die daar wel een baas zou zijn en respect krijgt.
quote:Op woensdag 26 november 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Jezelf te intelligent noemen maar er wel een potje van maken
quote:
Wowquote:Hij stond derde op de ranglijst van meest betrouwbare beroemdheden, maar Bill Cosby heeft een flinke duikeling gemaakt. Volgens Amerikaanse media staat hij nu op plek 2615 van in totaal drieduizend bekende mensen.
ik ben uitzondering gquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
Huuuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 26 november 2014 16:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ahhh ok
[..]
Nee het doet je totaal niets.
En dan vergeet ik de helft.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Altijdquote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
huilen met de muts op of niet.
quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is dat niet waard man. Kreeg net dm van iemand met een gesprek op wa tussen hem en een meisje. Kk hilarischmaar precies het beeld van wat ik al had
![]()
quote:Op maandag 8 september 2014 20:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als je een keer uit je psychose komt moet je gewoon voor de gein eens je topics en posts teruglezen. Doe gewoon eens...
En dan ook het niveau van al jouw 'aanvallen' en reacties van 90% van fok op jou.
Misschien dat je dan eens inziet dat je met je slecht nederlands, in elke vorm dan ook, en je groep 5 niveau van humor echt totaal de plank mis slaat. Met alles.
Met je "frank einstein"domme nietsnut. Im done.
hahahahahahaquote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuu![]()
![]()
![]()
huilen met de muts op of niet.
Ik heb niet de hele lijst gecheckt.quote:
wie staat op 1 danquote:Op woensdag 26 november 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele lijst gecheckt.
wickedmen.quote:
Kk harde oneliner waar je sowieso door had moeten huilenquote:
Jij leest heel die posts ook gewoon?quote:
Modus leest alles zodat die uiteindelijk kan reageren metquote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij leest heel die posts ook gewoon?
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kk harde oneliner waar je sowieso van had moeten huilen
De ene keer wel, de andere niet.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij leest heel die posts ook gewoon?
Beetje zoals God tegenwoordig met de wereld omgaat zeg maar.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Modus leest alles zodat die uiteindelijk kan reageren met
''
Gebruik Zijn naam niet ijdel.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje zoals God tegenwoordig met de wereld omgaat zeg maar.
Ik bedoelde dat ik klaar was voor jouw fatality-reply op haar..quote:Op woensdag 26 november 2014 16:00 schreef wickedmen het volgende:
Really? Dat is fatality? Bijv roepen dat je alleen maar negers zou praten?
Moest zo hard huilen in de biosquote:
Soms lees je zoveel dat je alleen nog maar tijd hebt omquote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms lees je zoveel dat je alleen nog maar tijd hebt omte posten zeker?
Aldus wurmpie mcspriet.quote:
Hoezo ik heb zelf toch ook dunne onderbenen?quote:
Besta jij uit een onderbeen?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo ik heb zelf toch ook dunne onderbenen?
O.a.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Besta jij uit een onderbeen?
Ohhhh ohhhhhhhhhhhhh ik schaam me dood dat ik je vals beschuldigd heb nu hahaha shitmanquote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ik al eens verteld over dat verhaal dat een bodybuilder @ my gym mij complimentjes gaf over mijn goed ontwikkelde kuiten?
Nou vertel eens over dat verhaalquote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ik al eens verteld over dat verhaal dat een bodybuilder @ my gym mij complimentjes gaf over mijn goed ontwikkelde kuiten?
haha goed verhaal, nu alquote:Op woensdag 26 november 2014 16:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 26 november 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhh ohhhhhhhhhhhhh ik schaam me dood dat ik je vals beschuldigd heb nu hahaha shitman
Nou, ik ben om hoor lol hahaha damn.
Nouw ik deed lunges en toen zag die dude mijn kuiten en zei die; Ey je hebt goed ontwikkelde kuiten man. Was een grote niggurquote:
Helpen met legpress? Je mocht bij hem op schoot of hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Nouw ik deed lunges en toen zag die dude mijn kuiten en zei die; Ey je hebt goed ontwikkelde kuiten man. Was een grote niggurEven later ging die me helpen met het laatste setje legpress (360kg)
Cool he?
Ja. Hij mocht op mijn schoot zitten en toen ging ik duwen. Ik kreeg die niggerboost van hem.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Helpen met legpress? Je mocht bij hem op schoot of hoe moet ik me dat voorstellen?
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Hij mocht op mijn schoot zitten en toen ging ik duwen. Ik kreeg die niggerboost van hem.
Gayporn ditquote:Op woensdag 26 november 2014 16:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Hij mocht op mijn schoot zitten en toen ging ik duwen. Ik kreeg die niggerboost van hem.
Daar een opmerking over maken ook.quote:
okquote:Op woensdag 26 november 2014 16:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Daar een opmerking over maken ook.
Beter dat iemand hem beschermdquote:
Begint ook te lijken op een 10 uur lange versie van They're taking the hobbits to Isengard.quote:
Eens. srs. Onnodig en siert niemandquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef hoink581 het volgende:
Je bent een goeie knul BT, maar dat opscheppen spreekt niet echt voor je. Onthoud, lange bomen breken veel lucht.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Begint ook te lijken op een 10 uur lange versie van They're taking the hobbits to Isengard.
Het enige dat ik opschep is rodekoolschotel van mijn moederquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef hoink581 het volgende:
Je bent een goeie knul BT, maar dat opscheppen spreekt niet echt voor je. Onthoud, lange bomen breken veel lucht.
Ive got a jar of dirt .. Ive got a jar of dirt .. Ive got a jar of dirtquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Begint ook te lijken op een 10 uur lange versie van They're taking the hobbits to Isengard.
Echt he.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter dat iemand hem beschermdhij gaat zo mentaal stuk
Aye captain' !quote:Op woensdag 26 november 2014 16:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ive got a jar of dirt .. Ive got a jar of dirt .. Ive got a jar of dirt
Moest lachen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
die hele discussie sowieso tussen 2nootjes en wicky. af en toe wel vermakelijk, zeg eerlijkquote:Op woensdag 26 november 2014 16:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
die hele discussie sowieso tussen 2nootjes en wicky. af en toe wel vermakelijk, zeg eerlijk
Ja daar doelde ik eigenlijk ook wel opquote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Matip het volgende:
[..]
die hele discussie sowieso tussen 2nootjes en wicky. af en toe wel vermakelijk, zeg eerlijk
ja, zo kun je het ook omschrijven, my badquote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik eigenlijk ook wel op
Daarom ook die vergelijking. Af en toe is dat filmpje ook wel vermakelijk maar godsamme wat gaat dat lang door
wicked 1 - 2 2nutzquote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Alhoewel de tussenstand mij nu even ontgaat.
1-0 wickyquote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Alhoewel de tussenstand mij nu even ontgaat.
begint aldoor weer opnieuw. Mooi tochquote:Op woensdag 26 november 2014 16:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik eigenlijk ook wel op
Daarom ook die vergelijking. Af en toe is was dat filmpje ook wel vermakelijk maar godsamme wat gaat dat lang door
Effe serieus man, hoe kun je dit vol blijven houdenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1-0 wicky
[..]
begint aldoor weer opnieuw. Mooi tochvermaak me prima.
Ik heb al een bachelor. Brn nu bezig voor nieuwe bachelor Engelse taal en literatuur aan uni Antwerpen.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Het enige dat ik opschep is rodekoolschotel van mijn moeder![]()
![]()
Verder vind ik jou ook wel aardig. Hoe is het met de journalistiek?
Vol houden? ik geniet er vanquote:Op woensdag 26 november 2014 16:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Effe serieus man, hoe kun je dit vol blijven houden
Nice. Leuke stad ook.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb al een bachelor. Brn nu bezig voor nieuwe bachelor Engelse taal en literatuur aan uni Antwerpen.
Dat kan ook natuurlijk.quote:
http://vocaroo.com/i/s1k1xKTy9AYPquote:Op woensdag 26 november 2014 16:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb al een bachelor. Brn nu bezig voor nieuwe bachelor Engelse taal en literatuur aan uni Antwerpen.
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Snoof je moeder coke toen ze jou kreeg? Dat verklaart wel iets.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Komt omdat je met infantiel zaad bent verwekt.
Jawelquote:Op woensdag 26 november 2014 16:47 schreef Robophatt het volgende:
Is dat echt dWc die vocaroo? Kan niet waar zijn dit
Niet verwacht.quote:
Vlaamse docentenquote:Op woensdag 26 november 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren. Moet nu naar een Vlaming luisteren.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kenkerveel negers, tot je de universiteit betreedt.
Dat jij dat was.quote:
Joden bestaan niet duhquote:
Ja wat moet ik hier nou op zeggenquote:
Amai jouw loss zennequote:Op woensdag 26 november 2014 16:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren. Moet nu naar een Vlaming luisteren.
Spreken is zilver, zwijgen is goud.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hier nou op zeggen
Waarom je niet had verwacht dat ik het wasquote:Op woensdag 26 november 2014 16:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja wat moet ik hier nou op zeggen
Zeg dat maar tegen Wicky de vikingquote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Spreken is zilver, zwijgen is goud.
Ja dacht dat het Gert was :Squote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom je niet had verwacht dat ik het was.
quote:Op woensdag 26 november 2014 16:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Wicky de viking
Bedoel toch godverdomme ook Samsonquote:Op woensdag 26 november 2014 16:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gert die roept "MWAAH GERTJE!" Dat zou raar zijn, Robo.
JA LAP ZEG, zeg dat danquote:Op woensdag 26 november 2014 16:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bedoel toch godverdomme ook Samson
Ja weet niet, zie mensen vaak foto's posten die van haar zouden moeten zijn maar ze gaat er zelf nooit op in.quote:Op woensdag 26 november 2014 16:59 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ene tiet kleiner dan de andere, beetje vet. ja dat moet haast mapima wel zijn toch
mooi shirt, zou ze die verkopen?quote:
zo niet dan binnenkort toch... je ziet zo dat de tietjens te groot worden voor het shirtquote:Op woensdag 26 november 2014 17:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mooi shirt, zou ze die verkopen?
quote:Op woensdag 26 november 2014 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja man, met z'n kutbaard. Ken niet veel nummers van 'm though.
Deze is wel hard.
Hehequote:Op woensdag 26 november 2014 17:03 schreef Salatrel het volgende:
"door de ardennen... zo is het de duitsers ook gelukt"
Dat klopt ook. Jullie verpesten het dan ook voor Brabanders zoals ik, omdat je onder de noemer Hollander valt.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:06 schreef Salatrel het volgende:
als je die vlaamse meisjes hoort praten heb ik echt het idee alsof wij hollanders als botte horken klinken
Wordt de daklozenkrant nog verkocht ja?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:07 schreef wickedmen het volgende:
Gvd, ik zou vandaag nadat al 2 keren is afgezegd gaan werken in een leuk team als werver voor een bedrijf, zegt die teamleader weer af.
Ja dan houdt het op, is wel jammer want leuk werk, leuk doel en leuk team.
Kip eten is lekker.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:
De Hollanders zijn de Marokkaanse hangjongeren van het Nederlandse volk: roepen het hardst en verpesten het zo voor de rest van de groep.
het verschil is dat wij het meeste bijdragen ipv alleen maar op maandagochtend naar de sociale dienst voor uitkeringquote:Op woensdag 26 november 2014 17:11 schreef hoink581 het volgende:
De Hollanders zijn de Marokkaanse hangjongeren van het Nederlandse volk: roepen het hardst en verpesten het zo voor de rest van de groep.
Watquote:Op woensdag 26 november 2014 17:00 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
NOPE.... NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE
Beste exemplarenquote:Op woensdag 26 november 2014 17:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kokoskrab
ben onderwegquote:Op woensdag 26 november 2014 17:42 schreef Gridlok het volgende:
Sweet BBQ chicken net in de oven gepleurd.
mfw ik door ovenraampje keek.
[ afbeelding ]
Zo'n pizza of huisvlijt?quote:Op woensdag 26 november 2014 17:42 schreef Gridlok het volgende:
Sweet BBQ chicken net in de oven gepleurd.
mfw ik door ovenraampje keek.
[ afbeelding ]
Klinkt goed, ik ben salsa aan het maken voor taco's maar het kan ook nog hete tomatensoep worden.quote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Noh gewoon stukken kip in saus + pan nazi, heil konimex.
40 - 45 graden?quote:
sla jij ff de pan misquote:Op woensdag 26 november 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Noh gewoon stukken kip in saus + pan nazi, heil konimex.
Jij bent die rechter toch?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:00 schreef wickedmen het volgende:
http://thump.vice.com/nl/words/twerkende-twaalfjarigen-op-fris
quote:Op woensdag 26 november 2014 18:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
uncalled anne frankly i wont stand or it
Haha spekvingertje ;Dquote:
Vind je het erg als dat mij niet boeit?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?
Staat een beetje haaks op je uitspraken over mijn leeftijd maar oke.quote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vind je het erg als dat mij niet boeit?
okquote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Staat een beetje haaks op je uitspraken over mijn leeftijd maar oke.
Hehehequote:Op woensdag 26 november 2014 18:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Staat een beetje haaks op je uitspraken over mijn leeftijd maar oke.
moeten ze hier ook invoeren, voor al die gefrustreerde FOK!kertjesquote:Phoenix, AZ — A Phoenix boy is behind bars tonight after his mother called 9-1-1 when she found her son in his room, watching pornography and masturbating. Phoenix Police were quick to respond, arresting 15-year-old Paul Horner, who attends North Valley High School in Phoenix, Arizona. Now the teenager is being held without bail and charged by prosecutors under a new controversial Arizona state law called ‘Self-Rape’, which carries a minimum of 3 years in prison with a maximum of 15 years behind bars depending on that individuals past criminal history. - See more at: http://nationalreport.net(...)sthash.uYqTjOZS.dpuf
Is satire toch? Pls?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moeten ze hier ook invoeren, voor al die gefrustreerde FOK!kertjes
*too oldquote:Op woensdag 26 november 2014 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
getting to old for this shit....
De Speld?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moeten ze hier ook invoeren, voor al die gefrustreerde FOK!kertjes
Volgens sommige ben ik een oude man, gaat die wet voor mij dan ook op?quote:
als je een oude vrouw raped, ben je dan strafbaar?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens sommige ben ik een oude man, gaat die wet voor mij dan ook op?
In het echte leven of in second life?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je een oude vrouw raped, ben je dan strafbaar?
denk wel dat het zo'n soort site is, staat ook op dat Obama de Euro wil in Amerikaquote:
Godsammequote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk wel dat het zo'n soort site is, staat ook op dat Obama de Euro wil in Amerika
http://nationalreport.net/obama-orders-fed-adopt-euro-currency/
al zijn de reacties wel weer bloedserieus
shit, wilde net naar buiten gaanquote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef 2NutZ het volgende:
Rape is altijd strafbaar, remi. Ook in Emmen.
Die reactiesquote:Op woensdag 26 november 2014 18:29 schreef remi1986 het volgende:
[..]
denk wel dat het zo'n soort site is, staat ook op dat Obama de Euro wil in Amerika
http://nationalreport.net/obama-orders-fed-adopt-euro-currency/
al zijn de reacties wel weer bloedserieus
Srs? Buiten?quote:Op woensdag 26 november 2014 18:30 schreef remi1986 het volgende:
[..]
shit, wilde net naar buiten gaan
http://nationalreport.net(...)proved-city-council/quote:Op woensdag 26 november 2014 18:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wel wat weinig ook voor America's #1 newssite
nee, ben dan ook geen negroquote:Op woensdag 26 november 2014 18:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://nationalreport.net(...)proved-city-council/
Negro uprising. Heb jij ook memo gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |