Niet gezien maar eerste seizoenen schijnen goed te zijn. Later wordt het minderquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Spannend, goed verhaal. Na 1 aflevering de andere 348945 gelijk willen zien.
Sons Of Anarchyquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Spannend, goed verhaal. Na 1 aflevering de andere 348945 gelijk willen zien.
Is best leuk ja. De rest wat opgesomt is is meh.... (da vinci demons ken ik niet)quote:
Da vinci's demons Is echt een aanraderquote:Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is best leuk ja. De rest wat opgesomt is is meh.... (da vinci demons ken ik niet)
Ja, waar gaat dit over? Zag het voorbij komen op Netflix.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef Murdera het volgende:
Orange is the new black.
Desnoods alleen aflevering 1. De tetten van Donna uit dead 70s show
[ afbeelding ]
bitches in de bajes.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, waar gaat dit over? Zag het voorbij komen op Netflix.
die laatste afleveringquote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Heb afgelopen week bijna alleen maar oitnb gekeken.Wel leuk en in seizoen twee meer tieten te zien.
Ben nu bij s2e11 dus niets verklappen. :$quote:
ik moet gvd 2 dagen wachten met verder kijkenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:31 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben vrijdag ook begonnen met Orange is the New black. Inmiddels bij 2x03 aangekomen
heb tot de laatste van season 1 gezien hequote:Op maandag 14 juli 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu bij s2e11 dus niets verklappen. :$
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb tot de laatste van season 1 gezien he
Oh zie nu pas dat ik dat niet had vermeld
Kkquote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Zo'n buttplug met speakers.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, MI van iemand met die dingen om z'n oren
inb4 Chloro op 'hoord'quote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo'n geluid dat je hoord als 100 meter verderop een feest gevierd wordt.
Gvd, wilde juist zeggen inb4 dWc met lijst.quote:
Bemoei je met je eigen cyclusquote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
Zijn jullie ook synced met je maandelijks feestje?
Feestje in dWc's broek als de tent op is gezet.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
Zijn jullie ook synced met je maandelijks feestje?
knalfuifquote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Feestje in dWc's broek als de tent op is gezet.
Feest DJ Ruud erbij allesquote:
Wat een broekies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |