Niet gezien maar eerste seizoenen schijnen goed te zijn. Later wordt het minderquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Spannend, goed verhaal. Na 1 aflevering de andere 348945 gelijk willen zien.
Sons Of Anarchyquote:Op maandag 14 juli 2014 20:43 schreef BlauweTijger het volgende:
Spannend, goed verhaal. Na 1 aflevering de andere 348945 gelijk willen zien.
Is best leuk ja. De rest wat opgesomt is is meh.... (da vinci demons ken ik niet)quote:
Da vinci's demons Is echt een aanraderquote:Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is best leuk ja. De rest wat opgesomt is is meh.... (da vinci demons ken ik niet)
Ja, waar gaat dit over? Zag het voorbij komen op Netflix.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef Murdera het volgende:
Orange is the new black.
Desnoods alleen aflevering 1. De tetten van Donna uit dead 70s show
[ afbeelding ]
bitches in de bajes.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, waar gaat dit over? Zag het voorbij komen op Netflix.
die laatste afleveringquote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Heb afgelopen week bijna alleen maar oitnb gekeken.Wel leuk en in seizoen twee meer tieten te zien.
Ben nu bij s2e11 dus niets verklappen. :$quote:
ik moet gvd 2 dagen wachten met verder kijkenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:31 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben vrijdag ook begonnen met Orange is the New black. Inmiddels bij 2x03 aangekomen
heb tot de laatste van season 1 gezien hequote:Op maandag 14 juli 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben nu bij s2e11 dus niets verklappen. :$
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb tot de laatste van season 1 gezien he
Oh zie nu pas dat ik dat niet had vermeld
Kkquote:Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Zo'n buttplug met speakers.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, MI van iemand met die dingen om z'n oren
inb4 Chloro op 'hoord'quote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo'n geluid dat je hoord als 100 meter verderop een feest gevierd wordt.
Gvd, wilde juist zeggen inb4 dWc met lijst.quote:
Bemoei je met je eigen cyclusquote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
Zijn jullie ook synced met je maandelijks feestje?
Feestje in dWc's broek als de tent op is gezet.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
Zijn jullie ook synced met je maandelijks feestje?
knalfuifquote:Op maandag 14 juli 2014 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Feestje in dWc's broek als de tent op is gezet.
Feest DJ Ruud erbij allesquote:
Wat een broekies.quote:
Jou toch.quote:
Dacht bijna dat je een grapje maaktequote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Die Jamaï heeft wel een kk lekkere chick.
Zou ze ook verliefd op hem zijn geworden als hij een stratenmaker uit Utrecht Ondiep was?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Zat gisteren zo van: is dat z'n chick?!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dacht bijna dat je een grapje maakte
ja joh echte liefde fairytale shitquote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou ze ook verliefd op hem zijn geworden als hij een stratenmaker uit Utrecht Ondiep was?
Ze heeft wel mooie ogenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat gisteren zo van: is dat z'n chick?!!! Dayum.
Gewoon een goed innerlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Welke fout? Ik zag alleen lekkere tieten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:38 schreef Murdera het volgende:
Tevens mensen die mijn fout belangrijker vinden dan de tieten
Ze heeft wel een raar trechter hoofdje.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Welke fout? Ik zag alleen lekkere tieten.
Haar onderarm buigt ook raar, bij nader inzien.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ze heeft wel een raar trechter hoofdje.
Wel biceps, zou raken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haar onderarm buigt ook raar, bij nader inzien.
En haar knieën schijnen ook scherp te zijnquote:Op maandag 14 juli 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haar onderarm buigt ook raar, bij nader inzien.
Alsjeblieft zeg.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.![]()
![]()
Niet zo streng zijn voorjezelf he. Je lijkt mij wel op Tinder.
Ik ben ook doodsrsquote:Op maandag 14 juli 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.![]()
![]()
Niet zo streng zijn voorjezelf he. Je lijkt mij wel op Tinder.
Die blonde homo van die foto.quote:
Weenie? Maar je deed ons toch doen geloven dat jij dat was en dat is niet meer.quote:
Ja ben ik wel hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weenie? Maar je deed ons toch doen geloven dat jij dat was en dat is niet meer.
K.quote:
Wat moet je?quote:
Wat moet je?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nooit 's aan mij.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe mij maar een Big tasty met bacon en een medium cola
Godteringfuck nu wil ik dat.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe mij maar een Big tasty met bacon en een medium cola
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
#smoothlikekrio :$$$quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jou
Moët
Wings
Miljoen
Scheren
Toch maar jou =$
Of canei?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jou
Moët
Wings
Miljoen
Scheren
Toch maar jou =$
Nee echt, wil die nu.quote:
Kan alleen nog met auto bij dichtstbijzijnde open Mac komen maar m'n broer heeft mijn auto.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon halen dan vast nog wel ergens maccie open
Kan wel maar moet je afhalenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom kan je bij die kki Mac niet bestellen?
Hij lijkt wel 50quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Is denk ik maar goed ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen bezorgservice hebben dan
Omdat ze dan niet kunnen garanderen dat alles vers/warm blijft (flauwe patat, koude burger) (srs).quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom kan je bij die kki Mac niet bestellen?
Ah, oke verklaard wel wat! Wel apart dat mijn kapsalon altijd keurig warm blijft. > Aluminium folie. <3quote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet kunnen garanderen dat alles vers/warm blijft (flauwe patat, koude burger) (srs).
Er zijn wel van die afhaalinitiatieven die het voor je gaan ophalen though.
Misschien is hij ook wel gewoon 50, het zou mij i.i.g. niet verbazen.quote:
Mijn kapsalon heeft altijd slappe frietjes thoquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah, oke verklaard wel wat! Wel apart dat mijn kapsalon altijd keurig warm blijft. > Aluminium folie. <3
Nee. Ben een keer zo ziek en misselijk van döner geworden dat ik voor de rest van m'n leven geen döner meer hoef.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
En een Turkse pizza met döner?I'd catch a body for that shit
.
A_F ook alquote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Ben een keer zo ziek en misselijk van döner geworden dat ik voor de rest van m'n leven geen döner meer hoef.
Hahaha shitquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet je wie wel een kapsalon kan gebruiken?
Murdera.
A_F lust ik wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
A_F ook al. Zwakkelingen
. Haten op zulks een godenspijs, kom nou
.
Wat is daar mis mee dan? Ik heb echt een heel kort lijstje met dingen die ik totaal niet lust. Zo zeldzaam dat ik de onderdelen altijd vergeetquote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
A_F lust ik wel.![]()
Heb dat ook met amandelschaafsel. Kan dat gewoon niet meer eten.
Moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet je wie wel een kapsalon kan gebruiken?
Murdera.
Ja hetzelfde, zat een keer door een gerecht en werd daar gewoon hondsberoerd van. Gewone amandelen kan ik wel eten, maar schaafsel niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Ik heb echt een heel kort lijstje met dingen die ik totaal niet lust. Zo zeldzaam dat ik de onderdelen altijd vergeet![]()
.
Omg baklava.quote:
Hij zegt toch "4 man" :squote:Op maandag 14 juli 2014 23:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het vrouwen waren?
Ik ben er voor je.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet mijn sterke punt
Hoe is het met je chick?quote:
Ja, verder weet ik het echt niet meerquote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
Noem eens iets wat je echt totaal niet lust.
Dacht al even dat ze vreemd was gegaan en dat het uit was en je nu al weken huilend op bed ligt ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
was grap bby zag dat je wel reageerde allez :$
Haute cuisine hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, verder weet ik het echt niet meer. Ben echt een alleseter. Hoorde van m'n ma dat ze ook leguaan serveren op Kwakoe, neemt ze mee volgende keer zodat ik het kan proeven
![]()
![]()
. #teamboomkip
hjbquote:
u so funnyquote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eigen frustraties op andere projecteren
Haha.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schijnt naar kip te smaken, dus wat dat betreft heb ik er wel oor naar. Mag ik?
kip patat en appelmoesquote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Zou op zo veel mogelijk manieren kip voor je bereiden.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Zou op zo veel mogelijk manieren kip voor je bereiden.
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisiequote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer dat je geen fokkers rl wil zien ;sss
Hahaha.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisie.
;D ;D ;DDquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisie.
Kijken is gratisquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Don't worry Chlochlo, ik wil je wel irl zien hoor.
Brb even m'n pedopas verlengen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Don't worry Chlochlo, ik wil je wel irl zien hoor.
Hou je smoel man.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, wat doe je stoer.
Zou wijn met je drinken maar weet niet zeker of jij al oud genoeg bent om alcohol te mogen consumeren. ;squote:
Gewoon van die jip en janneke kinderchampagne in zijn glas doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wijn met je drinken maar weet niet zeker of jij al oud genoeg bent om alcohol te mogen consumeren. ;s
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
BT heeft zichzelf in slaap gehuild, kkmad die jongen.
Ja, denk het ook ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
BT heeft zichzelf in slaap gehuild, kkmad die jongen.
Mezelf in slaap huilen? Elke dag.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn je tranen dan nog steeds zout?
Ik heb het al een paar wekenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik besefte net pas echt dat ik vakantie heb. Goed gevoel dit.
For real? Heb vorige week pas m'n laatste deadlines gehad.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
For real? Heb vorige week pas m'n laatste deadlines gehad.
Damn.quote:
Terecht ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij hoor je verder niet klagen tho
Succesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook.
Ik denk dat ik maar even een wasje laat draaien.
om 1 uur? zullen je onderburen happy mee zijn xddddquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook.
Ik denk dat ik maar even een wasje laat draaien.
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
om 1 uur? zullen je onderburen happy mee zijn xdddd
Kurwa's zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.
Nee, Somaliërs ofzo. Hadden ze laatst keihard My Nigga aan staan, moest wel lachen toen.quote:
Heb jij een dikke kont?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.
DAT ZEG IK TOCH, GODSAMMEquote:
Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb issues met begrijpend lezen
dat had ik toch gezegd
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.
kan toch ook een uitdrukking zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.
Kom masseren, winkwinknudhe nee laat maarquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom masseren, winkwinknudhe nee laat maar
Ahw.quote:
Geen nieuws nog.quote:
Helaas wel. Vrees het ergste.quote:
Grid is al een week spoorloos.quote:
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
D'awh, kan ie ook terug? of is het een hoog balkon?
Zet er een bakje met brokjes neer ofzo, voor de zekerheid, misschien zit ie nog ergens in de buurt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.
Wij vonden een weggelopen kat eens na ruim een week terug. Zat in eigen straat ergens in de bosjes verstoptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.
Oh, dat is wel een goede ja. Heb verder alles gedaan, beetje grind uit de bak gestrooid enzo, maar gewoon geen enkel spoor. Ik hoop dat hij gewoon op avontuur is ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zet er een bakje met brokjes neer ofzo, voor de zekerheid, misschien zit ie nog ergens in de buurt.
Ja, Odin is ook eens twee weken weggeweest. Kwam toen opeens aankakken alsof er niks was gebeurd, ging heel veel eten en heeft toen echt twee dagen in z'n mandje geslapen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij vonden een weggelopen kat eens na ruim een week terug. Zat in eigen straat ergens in de bosjes verstopt
Zal wel ergens in de buurt zitten, meestal blijven ze in de buurt van hun eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede ja. Heb verder alles gedaan, beetje grind uit de bak gestrooid enzo, maar gewoon geen enkel spoor. Ik hoop dat hij gewoon op avontuur is ofzo.
Deken over je heen en Aristokatten kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, Odin is ook eens twee weken weggeweest. Kwam toen opeens aankakken alsof er niks was gebeurd, ging heel veel eten en heeft toen echt twee dagen in z'n mandje geslapen.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deken over je heen en Aristokatten kijken
Ahw, dat is wel speciaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:59 schreef chroestjov het volgende:
Heb wel eens een zwerfkat gehad die een poot mistte en een paar maanden in de omgeving bleef hangen, uiteindelijk naar de dierenarts gebracht.
Bleek het een kat te zijn die al 4 of 5 jaar vermist was, originele eigenaren helemaal blij en zijn nog cadeaus en dergelijke wezen brengen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje srsly Dima dit.quote:
Ja, dat zei ik ook al in dat topicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje srsly Dima dit.
Zijn dat pumps?
Oh, niet gezien, heb alleen de foto gezien.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoorde van m'n ma dat ze ook leguaan serveren op Kwakoe, neemt ze mee volgende keer zodat ik het kan proeven![]()
![]()
. #teamboomkip
Hard geworden van de gedachte dat jij je lippen sexy likt.quote:
Boner.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
SUPER COCK ATTAACCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sailor Moon?quote:
Doe niet zo tegen mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pff, chloro. Je bent tegenwoordig nog nuttelozer dan de fok!stok
Ja. Heb er nog een briefje bij gehangen voor de buren, niet dat iemand dat bakje dan weggooit ofzo.quote:
Nice nice, en je ramen open zetten zodat je hem kan horen mocht ie in de buurt zijn, heb je trouwens niet een bepaald geluid dat je maakt als je hem eten geeft? Anders dat geluid s'avonds als het helemaal stil is spammen. ( zo heb ik haze van z'n 6 dagen absentie terug gevonden )quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Heb er nog een briefje bij gehangen voor de buren, niet dat iemand dat bakje dan weggooit ofzo.
Raam en balkondeur staan open, en elke keer als ik thuis kom maak ik dat geluidje ja en roep ik 'm. En 's avonds ook elke keer met de zak brokjes schudden en roepen. Loop bijna elke avond een rondje met een beetje brokjes en snoepjes. We zullen zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nice nice, en je ramen open zetten zodat je hem kan horen mocht ie in de buurt zijn, heb je trouwens niet een bepaald geluid dat je maakt als je hem eten geeft? Anders dat geluid s'avonds als het helemaal stil is spammen. ( zo heb ik haze van z'n 6 dagen absentie terug gevonden )
Ja, dierenasiel en -ambulance zijn ook op de hoogte. Ze zeiden dat ze altijd meteen bellen naar de eigenaar die op de chip geregistreerd staat als een dier gevonden wordt of naar het asiel gebracht wordt.quote:
En amivedi?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dierenasiel en -ambulance zijn ook op de hoogte. Ze zeiden dat ze altijd meteen bellen naar de eigenaar die op de chip geregistreerd staat als een dier gevonden wordt of naar het asiel gebracht wordt.
Nee, dat niet. Heeft dat echt zin?quote:
Wij hebben dat toen wel gedaan en het heeft zin gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Heeft dat echt zin?
Hm, straks maar eens doen dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wij hebben dat toen wel gedaan en het heeft zin gehad.
Zou het maar gewoon proberen, voor hetzelfde geld vind iemand hem en kijkt op amivedi
Hoe smaakte het? inb4 'naar kip'quote:
HAHAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pff, chloro. Je bent tegenwoordig nog nuttelozer dan de fok!stok
wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
SEX / Betalen je ouders je glijmiddel voor het rukken?
Chai-topic.
Kip.quote:
Heb jij anders geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is haar kat nog steeds weg?
Tja, elke dag vis is ook niks
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. Kip!
Omdat neger.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er kip in die pan ligt
Dat gezicht, spot on.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zijn zoon post hier op FOK! hè.
Waar zeg ik dat, vieze racist.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er kip in die pan ligt
I like my daily omega3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij anders geen problemen mee.
Kan die ook kooktips geven? Wel handigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zijn zoon post hier op FOK! hè.
Probeert je moeder weer stoofpeertjes in d'r kut te koken?quote:
Nee dan zou het peren met kut zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeert je moeder weer stoofpeertjes in d'r kut te koken?
Oh, daar heb ik niet zo zin in.quote:
That makes absolutely no sense.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dan zou het peren met kut zijn.
Heb nog steeds zin in Big Tasty door jou.quote:
Sorry :$$$quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog steeds zin in Big Tasty door jou.![]()
dickpics gekregen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit te denken welk stonervoedsel ik vanavond tot me ga nemen @ mattie's crib. Mss panga met knoflook, gember, paneren in meel (typte bijna mailquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
High class stoner.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit te denken wel stonervoedsel ik vanavond tot me ga nemen @ mattie's crib. Mss panga met knoflook, gember, paneren in meel (typte bijna mail) en dan bakken
.
had laatst van die wraps met kruidenkaas wat sla en gerookte zalmquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit te denken welk stonervoedsel ik vanavond tot me ga nemen @ mattie's crib. Mss panga met knoflook, gember, paneren in meel (typte bijna mail) en dan bakken
.
Oh toevallig weet ik die wel eentje, www.google.nlquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand een goedkoop hotelletje in Wenen?
Best simpel te fixen, maar die propz die je ervoor krijgt van andere Stoner Simpsonsquote:
Ik vind dat op één of andere manier altijd lekkerder in gedachten dan wanneer ik het werkelijk eetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had laatst van die wraps met kruidenkaas wat sla en gerookte zalm
Is volquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh toevallig weet ik die wel eentje, www.google.nl
Was fucking lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Best simpel te fixen, maar die propz die je ervoor krijgt van andere Stoner Simpsons!
[..]
Ik vind dat op één of andere manier altijd lekkerder in gedachten dan wanneer ik het werkelijk eet.
Haha ja daar heb ik wel eens wat van gehoord, dikke ginger toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Best simpel te fixen, maar die propz die je ervoor krijgt van andere Stoner Simpsons!
Ken je Action Bronson btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |