Van leerlingen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar wiens strontbilletjes ga je schoonmaken?
Ik zou toch echt liever in de bijstand zitten denk ikquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou toch echt liever in de bijstand zitten denk ik
Ach, gelukkig daalt de gevoelstemperatuur naar een graadje of -5.quote:
Liever geestdodend productiewerk, dan dit soort onzin.quote:
Voelt principieel gewoon kut om in de bijstand te zitten. En daarom ook van mening beter m'n beroep uit te oefenen (ook al had ik me dat niet zo voorgesteldquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou toch echt liever in de bijstand zitten denk ik
Speciaal onderwijs.quote:
Ja oké, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voelt principieel gewoon kut om in de bijstand te zitten. En daarom ook van mening beter m'n beroep uit te oefenen (ook al had ik me dat niet zo voorgesteld) dan bijstand trekken en thuis blijven zitten..
[..]
Speciaal onderwijs.
Mag ik bij jou slapen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, gelukkig daalt de gevoelstemperatuur naar een graadje of -5.
Ah. Hoe oud ben je en hoe oud zijn de leerlingen in kwestie?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voelt principieel gewoon kut om in de bijstand te zitten. En daarom ook van mening beter m'n beroep uit te oefenen (ook al had ik me dat niet zo voorgesteld) dan bijstand trekken en thuis blijven zitten..
[..]
Speciaal onderwijs.
Als je je handen ditmaal belooft thuis te laten.quote:
Dat kan niet kan niet naar binnenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je je handen ditmaal belooft thuis te laten.
Vorige pagina nog, verdoriequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaha al die kleintjes schrikken
quote:
Wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
Dat feel wanneer deur in het slot valt en je dit realiseert :S
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag al bijna kokhalzen bij de gedachte dat ik het moest doen. Ik denk dat ik niet alleen kokhals van de geur, maar ook van het gevoel.. Als ik met die natte doekjes daar langs moet. Omg.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.kkranzig gevoel ja
Ja natuurlijk. Daar heb ik m'n stages ook in gehad. En de eerste kans die ik krijg om daar te mogen werken grijp ik met handen, voeten en tieten aanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef Modus het volgende:
Je kan toch neem ik aan ook OA op een gewone school worden (los van de beperkte hoeveelheid banen nu dan)?
Ik ben 22 en de leerlingen verschillen, ik ben invaller, dus elke keer weer anders. Vrijdag werkte ik bij leerlingen van 10-11, gisteren bij leerlingen van rond de 8 en vandaag weer rond de 10.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah. Hoe oud ben je en hoe oud zijn de leerlingen in kwestie?
Hahahaha oh lamequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vorige pagina nog, verdorie.
[..]
Omg... Hoe de fuck doe je dat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.kkranzig gevoel ja
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg... Hoe de fuck doe je dat dan?
Nee, ik bedoel die stront afbrekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die stront afbrekenGewoon als die drol er half uit hangt eraf gaan vegen ofzo?
Dit. Meteen breuken lerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.
Godsammequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.
Stop darmeequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
Echt, stop nu op met al die stoelgangproblematiek.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
Echt, stop nu op met al die stoelgangproblematiek.
Weet niet, deze vind ik niet zo sterk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tevens;
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
He zustertje, wil jij mn billen veeeeeegen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |