Omg... Hoe de fuck doe je dat dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.kkranzig gevoel ja
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach zo heb ik ook een drol moeten afbreken zegmaar omdat ze hem er niet helemaal uitgeperst kreeg.kkranzig gevoel ja
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg... Hoe de fuck doe je dat dan?
Nee, ik bedoel die stront afbrekenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die stront afbrekenGewoon als die drol er half uit hangt eraf gaan vegen ofzo?
Dit. Meteen breuken lerenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.
Godsammequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij moet het 'splitsen' noemen. Dan kun je er gelijk educatief mee bezig.
Stop darmeequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
Echt, stop nu op met al die stoelgangproblematiek.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:50 schreef Chai het volgende:
Echt, stop nu op met al die stoelgangproblematiek.
Weet niet, deze vind ik niet zo sterk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Tevens;
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
He zustertje, wil jij mn billen veeeeeegen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewenning ofzo, alles wat ik daar zie is vies, van bejaardenlichamen tot poep en kots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |