Ok, apart dat je dan juist mij dom noemt.quote:
Apart.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, apart dat je dan juist mij dom noemt.
Jij de broer van Veer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijn jullie een human centipede of zo?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef Murdera het volgende:
WGR / Chantage webcam filmpje
Chlo weer in actie.
oja, die shit is ook opeens overal in het nieuws he.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen dat je je webcam was vergeten af te plakken.
Heb gewoon echt altijd m'n webcam afgeplakt sinds m'n webcam op msn spontaan een keer aangingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen dat je je webcam was vergeten af te plakken.
Zelfs als je weet waar ik woon kun je met die beelden van mijn paupercam amper informatie winnen over de inrichting van mijn huis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
oja, die shit is ook opeens overal in het nieuws he.
Ik gokte op een donkere SM kelder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs als je weet waar ik woon kun je met die beelden van mijn paupercam amper informatie winnen over de inrichting van mijn huis.
Had idd niet verwacht dat je het zo snel door hadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb gewoon echt altijd m'n webcam afgeplakt sinds m'n webcam op msn spontaan een keer aanging
Echt he? Stelletje kontenkruipertjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijn jullie een human centipede of zo?
Still mad, hon?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Stelletje kontenkruipertjes.
Oh was jij die lelijke puisterige nerd met de andere cam aan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had idd niet verwacht dat je het zo snel door had
mad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha sukkel laat mij erbuiten ofso xd
PI-NCEPTIONquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh was jij die lelijke puisterige nerd met de andere cam aan?
Hee Mur jij had mij toch Luther aangeraden? Ken je The Following?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja als tintin met een hipsterbril en white iphonna
Aah daar had iemand het gister nog overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hee Mur jij had mij toch Luther aangeraden? Ken je The Following?
Echt een lijpe serie! Ik ben gisteren begonnen, ben nu bij episode 4 en echt de eerste 3 blew me away, echt, moet je gaan checken!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aah daar had iemand het gister nog over
Is het de moeite ja?
In je bips haha ;pquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt een lijpe serie! Ik ben gisteren begonnen, ben nu bij episode 4 en echt de eerste 3 blew me away, echt, moet je gaan checken!
Niet nodig bebe, heb 9,3 cm ;Dquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gebruik wel veel lube dan, is gevoelig :s
Serieus? Nee man, vind hem echt goed in deze serie. Ja moet je doen! Ik moet mezelf echt tegenhouden om niet elke x verder te kijkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
verhaal klinkt ook wel enorm bruut. Alleen vind die kevin bacon (hmmmbacon) een beetje een kneusje eigenlijk.
Ga het vanavond gelijk checken.
Beter ga ik dat onthouden om vanavond gelijk aan te zetten trouwensquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus? Nee man, vind hem echt goed in deze serie. Ja moet je doen! Ik moet mezelf echt tegenhouden om niet elke x verder te kijkenDenk dat jij het ook wel vet vind, dus checken! Ik hoor wel wat je er van vond
zo gemeen dit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze is niet veel meer gewend door Mur hoor hahahaha XD
Wow, oef ;Dquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar die pijnigt m'n kont alleen maar, daarom voorzichtig wese :squote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Gvdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhhahahahaha 'poepjes' ;p
Jaaa moet je doen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter ga ik dat onthouden om vanavond gelijk aan te zetten trouwens
Hahahahaha godverquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
ahhhhhhhahahahaha 'poepjes' ;p
Als je zo iemand moet interviewenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvddenk dat de schrijver van dit artikel het moeilijk heeft gehad
En dan nog over gassen ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo iemand moet interviewen
"Wat is uw mening hier over, Mijnheer Poepjes?"
I'll be like:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo iemand moet interviewen
"Wat is uw mening hier over, Mijnheer Poepjes?"
Hahaha oh shit nog niet eens stil bij gestaanquote:
Let vooral op de geheel linker jongen met blauw shirt (die je gedeeltelijk ziet) en de (wellicht) 2 jarige vrouwelijke slachtofferquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
I wish, dan zou ik een flinke collectie filmpjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |