Ok, apart dat je dan juist mij dom noemt.quote:
Apart.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, apart dat je dan juist mij dom noemt.
Jij de broer van Veer?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijn jullie een human centipede of zo?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef Murdera het volgende:
WGR / Chantage webcam filmpje
Chlo weer in actie.
oja, die shit is ook opeens overal in het nieuws he.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen dat je je webcam was vergeten af te plakken.
Heb gewoon echt altijd m'n webcam afgeplakt sinds m'n webcam op msn spontaan een keer aangingquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Gewoon zeggen dat je je webcam was vergeten af te plakken.
Zelfs als je weet waar ik woon kun je met die beelden van mijn paupercam amper informatie winnen over de inrichting van mijn huis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
oja, die shit is ook opeens overal in het nieuws he.
Ik gokte op een donkere SM kelder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs als je weet waar ik woon kun je met die beelden van mijn paupercam amper informatie winnen over de inrichting van mijn huis.
Had idd niet verwacht dat je het zo snel door hadquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb gewoon echt altijd m'n webcam afgeplakt sinds m'n webcam op msn spontaan een keer aanging
Echt he? Stelletje kontenkruipertjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Zijn jullie een human centipede of zo?
Still mad, hon?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt he? Stelletje kontenkruipertjes.
Oh was jij die lelijke puisterige nerd met de andere cam aan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had idd niet verwacht dat je het zo snel door had
mad.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha sukkel laat mij erbuiten ofso xd
PI-NCEPTIONquote:
Jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh was jij die lelijke puisterige nerd met de andere cam aan?
Hee Mur jij had mij toch Luther aangeraden? Ken je The Following?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja als tintin met een hipsterbril en white iphonna
Aah daar had iemand het gister nog overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hee Mur jij had mij toch Luther aangeraden? Ken je The Following?
Echt een lijpe serie! Ik ben gisteren begonnen, ben nu bij episode 4 en echt de eerste 3 blew me away, echt, moet je gaan checken!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aah daar had iemand het gister nog over
Is het de moeite ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |