je moet ook schoenen en sokken aantrekkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:18 schreef Germano het volgende:
[..].
Kom je met bevroren voeten thuis.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Doe mij maar zo'n lagoon die mortaxx laatst poste
Hoi Ludo, mijn grote droom is om net als jouw ondertitel te worden.quote:
Ben je al.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Ludo, mijn grote droom is om net als jouw ondertitel te worden.
Lukt je aardig. Die lagoon heb ik gepost en je geeft me niet eens credits.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoi Ludo, mijn grote droom is om net als jouw ondertitel te worden.
Awwwwwwquote:
Ik doe mijn best.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lukt je aardig. Die lagoon heb ik gepost en je geeft me niet eens credits.
Als je op deze doelde iig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Echt? was jij dat?mur wist het ook niet blijkbaar. Allemaal blauw he :s mijn excuses.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je op deze doelde iig.
[ afbeelding ]
Crisis.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
Handig ook om echte coke mee te nemenen met wat voor reden ook?
ik herinner me nooit wie wat waar enzoquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.
Echt? was jij dat?mur wist het ook niet blijkbaar. Allemaal blauw he :s mijn excuses.
Lekker makkelijk de schuld bij anderen neerleggen en zelf niet nadenken of oordelenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik herinner me nooit wie wat waar enzoIk ga uit van jouw oordeel en je hebt mijn vertrouwen geschaad.
Dan is juist meel of poedersuiker handiger, omdat goedkoperquote:
Heerlijk makkelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker makkelijk de schuld bij anderen neerleggen en zelf niet nadenken of oordelen
Ja, kolder. Block.quote:
Op deze manier kost het niets, slimmerikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is juist meel of poedersuiker handiger, omdat goedkoper
Want coke kost niks?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Op deze manier kost het niets, slimmerik.
haha ;Dquote:
Als dit grappig moet zijn dan:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je het steelt niet, nee. Had je niet zo dom ingeschat tot nu toe. Mijn fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |